Jump to content

wie start er in januari 2015

wachten

Recommended Posts

Wij gaan weer een poging wagen. Dit word onze 5de poging. Dit keer gaan we voor istanbul.

De medicatie zullen hetzelfde zijn als onze 4de poging al weer 3 jaar geleden.

Dit zal onze laatste poging zijn. Wie oh wie gaat dan ook starten?

En wie heeft er ervaringen met istanbul?

• 4 weeks later...
  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hey wachten,

Ik start ook in januari. Jij hebt al een heel traject achter de rug zeg, eerste keer in het buitenland voor jullie? En vanwaar de keuze voor Istanbul? Spannend hoor..

Voor ons is het de eerste poging, dus ook erg spannend voor ons.

Sterkte met het wachten, maar met deze december maand voor de deur gaat de tijd vast wel snel :)

Hi hallo ik start als alles goed gaat ook in januari ik ben in afwachting deze week van uitslag genetisch onderzoek. Dan mogen we pas verder als dat ok is. Begin hem beetje te knijpen. Ook hartstikke bang dat m'n aantal follikels heel laag is omdat m'n AMH zo laag is 0,2 en dat was jaar geleden.Wel fijn om elkaar beetje op de hoogte te houden!

Hope en Faith dank voor je wenskaarsje aan iedereen.

Liefs

Pigster

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hi hallo ik start als alles goed gaat ook in januari ik ben in afwachting deze week van uitslag genetisch onderzoek. Dan mogen we pas verder als dat ok is. Begin hem beetje te knijpen. Ook hartstikke bang dat m'n aantal follikels heel laag is omdat m'n AMH zo laag is 0,2 en dat was jaar geleden.Wel fijn om elkaar beetje op de hoogte te houden!

Hope en Faith dank voor je wenskaarsje aan iedereen.

Liefs

Pigster

Graag gedaan, spannend voor jullie, krijg je dan morgen de uitslag? Waar ben je ook alweer onder behandeling?

mijn Amh is ook laag, o,5 dacht 4,5 maar dat zijn toekomstdromen.

Fijne avond, kijk morgen meteen op dit forum

Liefs Hope&Faith

Ik zit mij af te vragen of ik mij nu vast uit zal laten plannen. Ik heb heel lichamelijk werk (thuiszorg) en de vorige 2x kon ik vlak voor en erna een week of twee niet goed bukken, had erg buikpijn en moest rustig aan doen. ..

Ik ga het maar overleggen kan ik misschien kantoorwerk doen. Op laatste moment oplossen is vaak zo lastig!

Hoi Summerbeach en Pigster,

spannend, als het goed is starten wij de 19e december zitten de FM tussen de feestdagen in en de punctie& tp in het nieuwe jaar.

in je CAO kan je kijken of er wat voor geregeld is, ik zit momenteel thuis omdat ik het niet meer trok met alle baby's en zwangere om me heen.

Nooit gedacht dat dit zo'n impact op me zou hebben. De eerste IVF vrij nuchter ingegaan, nu met de 2e weer heel anders.

Er is een lichte schildklierafwijking geconstateerd, waardoor we nu moeten wachten. We hopen dat de waarde nu goed is om toch te mogen starten, heb nu medicatie daarvoor.

pigster hoop dat je snel wat hoort.

Liefs Hope&Faith

Spannend meiden!

@Hope, hopelijk is je tsh snel laag genoeg. Ik heb ook een trage schildklier, maar dat was bij het aller eerste bezoek aan de gyn direct getest en toen ook naar de internist door verwezen. Een lage tsh is wel heel belangrijk om zwanger te worden en blijven, dus goed dat jullie even wachten met de volgende poging.

@Pigster, de uitslag al gekregen vandaag?

@summer, balen dat je zo'n buikpijn had. Inderdaad goed om te overleggen op je werk, maar kan je nu al een inschatting maken wanneer de punctie is dan?

Ik moet nog zo'n 10 dagen wachten op mijn menstruatie en ga dan aan de pil. Kan dan ook bellen om de data voor het beginnen met lucrin en de uitgangsecho. Dat zal dus ergens halverwege januari zijn gok ik?

2015 wordt vast ons jaar dames! :)

Hi @cerah @hope&faith,

Hoe gaat t?

Wat spannend starten al de negentiende!

Wat voor impact heeft die schildklierwerking eigenlijk ?

Ik heb nog geen uitslag gekregen nu een weekend wachten.

Als dat ok is dan is de volgende hindernis : de FM . Ik durf t bijna niet aan te horen stom he.. Zó bang voor t negatiefste scenario.

Hope en Faith ook zo veel zwangeren om je heen? Onze afdeling lijkt wel super vruchtbaar. Ik gun t iedereen maar om bij de negende die zich meldt te blijven glimlachen is best moeilijk he..

Cerah hoeveelste poging is dit?

2015 moet t worden ladies!

Hi @cerah @hope&faith,

Hoe gaat t?

Wat spannend starten al de negentiende!

Wat voor impact heeft die schildklierwerking eigenlijk ?

Ik heb nog geen uitslag gekregen nu een weekend wachten.

Als dat ok is dan is de volgende hindernis : de FM . Ik durf t bijna niet aan te horen stom he.. Zó bang voor t negatiefste scenario.

Hope en Faith ook zo veel zwangeren om je heen? Onze afdeling lijkt wel super vruchtbaar. Ik gun t iedereen maar om bij de negende die zich meldt te blijven glimlachen is best moeilijk he..

Cerah hoeveelste poging is dit?

2015 moet t worden ladies!

Heey meiden, wachten is synoniem voor ons traject hè? Pff zit niet anders op.

een lage tsh waarde( trage schildklier) bemoeilijkt de innestel g en zwanger blijven.

vorige keer op wachtdag 9 op 10 zo'n pijn gehad en d dag erna gaan menstrueren.

Nu met de medicatie hoop ik onder de 2 te zitten, en de eerste 4 maanden blijf ik dan deze voorlopig slikken.

je gunt iedereen haar zwangerschap, maar jezelf natuurlijk ook. Is best wel eens confronterend.

nu genieten van het heerlijke avondje en 2015 wordt idd ons jaar meiden.

xxx

Liefs Hope&Faith

Pigster, het is mijn 1e poging! Dus heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Balen dat jij nog geen uitslag hebt gehad

Hope, mijn internist streeft naar een tsh van 1, dat is volgens haar het beste om zwanger te worden. Zodra ik een positieve test heb moet ik er 1 pilletje bij nemen en langs komen voor controle. Denkt er bij jou ook een internist mee? Dat is op zich geen overbodige luxe namelijk.

Hier op het werk is ook iedereen super vruchtbaar, net een hele babyboom achter de rug!

Gezellig al weer aardig wat personen aangesloten.

Waarom Istanbul nou dat komt omdat de prijs van de behandeling daar lager liggen.

En ze zijn erg ver.

We hebben contact via human first en dat is erg fijn.

Ben zo benieuwd als we in januari die kant op gaan.

We hebben het korte protocol.

Mijn man krijgt FNA. In nederland doen ze alleen maar TESE en aangezien dat niet zo prettig is voor een man. Hebben we gekeken naar andere mogelijkheden.

De 4de poging hebben we gedaan in brussel en daar doen ze ook FNA. En dat is veel minder heftig. Het is ons daar ook zo super bevallen. Maar omdat het daar een stuk duurder is hebben we voor istanbul gekozen.

[TABLE=class: cms_table_grid, width: 750]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Soort traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]Datum terugplaatsing:[/TD]

[TD]Testdatum:[/TD]

[TD]Zwanger:[/TD]

[TD]Waar[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wachten[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Istanbul[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]19 dec. Uitgangsecho & tsh meting[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Hoi allemaal,

ik ben zo vrij geweest om een lijstje te maken. Dan is het wat overzichtelijker en wanneer de hormonen er in gaan is dat voor mij geen overbodige luxe. Willen jullie de tabel aanvullen?

andere dames kunnen gewoon de tabel invullen, zodat we elkaar er doorheen kunnen slepen.

fijne avond

Liefs Hope&Faith