Ga naar inhoud

Hoe gaat het?

Aanbevolen Berichten

Gast estrhalita
Geplaatst

He gelukkig is alles goed, begon me al zorgen te maken. Geniet ervan en dan vrijdag weer een leuk fotootje.

• Reacties 140
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hee Claire, goed nieuws! Mooi he om het hartje te zien.

Succes en veel plezier vrijdag!

groetjes Micky

Geplaatst

Hallo girlies. Goed om te lezen dat alles goed gaat. Gefeliciteerd Claire met je goede echo. Ik ben hier ook heel vaak moe. Heel vaak, eigenlijk sta ik al moe op. En ga ik weer doodmoe naar bed.... :dry: Maar het mag de pret niet drukken. Maar daarom lukt het me ook niet zo goed om zo vaak op de site te komen... Dus soms ben ik er wat minder.. En verder wil mijn hoofd soms meer dan ik lichamelijk nu even kan. En dat is weleens frustrerend. Maar ik geef er maar aan toe, aan die moeheid en rust veel, het zal wel nodig zijn.

Alhoewel mijn buurman gisteren er anders over dacht. Ik keurig om 23 uur naar bed. Vroeg voor mij want ik heb een enorme inslaapstoornis... maar ik was zo moe. En ik woon, zoals al gezegd in een oud huis. Kreeg hij dus visite om 23.30 tot 1.30 uur en schreeuwen!!! Ik hoor dan alles letterlijk. Het werd een drama. Ik helemaal over de rooie van de stress, want o ik ben zo moe en moest vanmorgen weer vroeg op. Afijn. We moeten vanavond maar even bij hem langs. Hopen dat we op begrip mogen rekenen dat dit soort dingen niet zo fijn zijn....

En verder morgen weer een echo! Ik vind het heel spannend. Ben zo bang dat het niet goed meer gaat, volledig ongefundeerd, maar ja, ik ben er bang voor. Dus blij dat ik weer gerustgesteld ga worden hoop ik. Ook moeten we morgen aangeven wat we gaan doen voor prenataal onderzoek. Hmmm. Heel moeilijk, heel moeilijk. Als je nog tips hebt, ik hoor het graag.

Nou dames, weer de groetjes van mij. En inderdaad heel leuk dat we zo samen zwanger kunnen zijn. groetjes, niki

Geplaatst

Hey meiden, ik heb een tip, ik heb vandaag mn zwangerschaps ondergoed gekocht.

Misschien een beetje vroeg maar heb het straks toch nodig, en het is nu voor 20% in de aanbieding bij de Hema, en dat schijnt heel goed materiaal te zijn.

Ik heb trouwens ook op internet gelezen dat je van af het begin van je zwangerschap al de mee groei BH's moet dragen, en vooral geen beugel BH's meer.

Liefs Renaat

Gast estrhalita
Geplaatst

Ons adviseerde ze juist de zwangerschapsbh pas de laatste 3 maanden te kopen, want ze groeien juist nu nog enorm. In mijn vorige zwangerschap heb ik tot mijn bevalling beugel pushup bh's gedragen en ik heb er niks raars aan over gehouden hoor.

Niki qua prenatale onderzoek is dat echt heel persoonlijk. De nekplooimeting is maar een kans berekening van 1 op ........... Helaas kan ik hier over meepraten en ben ik van die ene bevallen, terwijl ik een lage kans had op een Downtje. De vlokkentest weet je zeker of je kindje down Syndroom heeft of niet en bij de vruchtwaterpunctie wordt er DNA weggenomen en weet je dus zeker of je kindje gezond is (hopen dat er bij de bevalling niks fout gaat natuurlijk). Ik denk dat het belangrijkste is dat je bijzelf (en je partner) moet afvragen wat doe je met de uitslag. Hou je het kindje zowieso of stop je met de zwangerschap. Als je het zowieso houdt dan is het juist de vraag wil je het wel van te voren weten. Als ik de keuze had gehad had ik het graag van te voren geweten. Nu was de mooiste dag (de bevalling) een zwarte dag geworden. Het is toch schrikken als je opeens een "mongooltje" hebt. Bij deze zwangerschap laten wij een punctie doen. Ik vind 1 gehandicapt kindje echt meer dan voldoende, maar ik hoop nooit voor die keuze te hoeven te staan , want ik weet echt niet of ik het kan afbreken of niet.

Veel succes met je keuze en ik ben heel benieuwd wat jullie gaan doen.

Renate en Niki beide plezier met de echo.

XX

Geplaatst

Dank estrhalita,

Als er iemand over mee kan praten ben jij het wel. Vooralsnog hebben wij vanavond besloten geen invasieve onderzoeken te doen. De kans het kindje kwijt te raken agv het onderzoek terwijl het misschien wel helemaal gezond is lijkt me ongelooflijk. Maar inderdaad, die testen zijn maar zoveel % betrouwbaar en zul je zien, dat nu juist jij die ene was die ik ken via deze site. Ik snap ook helemaal dat je nu juist wel die test laat doen en zal enorm voor je duimen dat alles goed gaat. Daar gaan we gewoon van uit. Moeilijk hè dit soort beslissingen. Voorlopig dus wij alleen die 'ongevaarlijke' testen, eerst kijken wat daar uit komt. Maar zoals je al zegt, dat zegt dus nog niet genoeg... Daarna moeten we maar verder kijken. Moeilijk moeilijk moeilijk weer....

En ook een vraag, een hele rare misschien. Hoe is het dat je zoontje dat heeft na de initiële schok... Ik weet niet of ik te vrijpostig ben en het is natuurlijk raar om dat te vragen. En je hoeft natuurlijk geen antwoord te geven. Maar ik weet eigenlijk niet wat het is. Ik heb 1x gewerkt op een vakantieproject met verstandelijk gehandicapten van diverse gradaties en daar ben ikzelf nogal van geschrokken. Maar dat kwam denk ik ook door de omvang van de groep en de soorten cliënten bij elkaar en het personeel. Daarnaast weet ik zelf niet of ik als ik meer zou weten, en het zou 'niet goed' kunnen zijn of ik het vruchtje/kindje nog zou kunnen gaan missen.

Ik hoop niet dat me verkeerd heb uitgedrukt. Maar ik denk dat je me wel snapt toch? groetjes, niki

Geplaatst

Hoi Niki, veel succes vandaag bij de echo. Hoop dat je weer wat moois krijgt te zien!!

liefs Micky

Gast estrhalita
Geplaatst

Niki geen probleem hoor dat je het vraagt. Wij zijn er heel open over. Robbie heeft ook een eigen website waar vanaf de dag dat ik wist dat ik zwanger was tot heden het hele verhaal ook op staat. http://robbievangoch.dreumessite.nl.

10 minuten na de bevalling kregen wij te horen dat Robbie Down heeft. Mijn wereld storte in en ik heb ook nog een tijdje gedacht dat ze gek waren in het ziekenhuis. Maar je zag het echt overduidelijk. Robbie heeft in totaal 4 weken in het ziekenhuis gelegen. Hij had een darmafsluiting. In 1ste instantie was het niet eens zeker of hij wel darmen had. En dat en de operatie of hij dat wel zou redden was belangrijker dan het Down voor ons. Het verwerken van Down kwam dus pas later. In het begin durf je niet over straat. Het heeft zo'n 6 maanden geduurd voordat wij vrede hadden met het Down. Maar er zijn nog momenten dat het moeilijk is. Hij loopt bijvoorbeeld nog niet, praat nog geen woordje dus ja je gaat nu wel verschil merken. Gelukkig is dit mijn 1ste kindje en heb je nog geen vergelijking. Ik vind het heel eng om een 2de kindje te krijgen. Robbie is zo lief, leuk etc etc en ik ben best wel eens bang voor een gewoon kindje. Maar aan de andere kant ook heel leuk dat die wel rond 1 gaat lopen en alles uit zich zelf gaat doen. Bij RObbie moeten we alles stimuleren. Maar gelukkig is RObbie in een goed huis terrecht gekomen.

Ik ben wel van mening dat het beeld van een "mongooltje" veel te negatief is. Ik zelf had ook een verkeerd beeld over dit soort mensen hoor. maar ze kunnen zoveel bereiken. Robbie kan straks uiteindelijk alles, alleen duurt het wat langer voordat hij het kan. Alleen een kindje met een handicap telt voor 2, dus zal het straks super druk worden hier in huis.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.

Succes met je echo vandaag.

Geplaatst

Estrhalita,

Heb de site van robbie bezocht.

Wat een prachtig ventje!

Maar kan me voorstellen dat het een hele zorg is. Een kennis van mij heeft ook een down-kindje. Wat overigens heel goed gaat. Maar je hebt toch veel meer zorgen over de toekomst als met een "normaal" kindje.

Kan me dus ook voorstellen dat je het nu wel goed laat onderzoeken.

Is er een hogere risico-factor als je al een down-kindje hebt?

Succes en sterkte met alles!

Liefs

Geplaatst

Hoi estrhalita, ik heb ook ff op de site gekeken, het is een heel leuk ventje om te zien, maar begrijp wel dat het zwaar is.

Mijn vraag ook,heb jij nu meer kans op nog een kindje met Down?? en wat is de oorzaak dat een kindje geboren word met Down??

Liefs Renaat

Gast estrhalita
Geplaatst

Dames bedankt voor jullie complimentje. Het is ook echt een lekker ventje.

Robbie is geboren met de niet erfelijke vorm van Down. Dit kan dus echt iedereen overkomen. Bij de celdeling is iets fout gegaan. Jan (mijn vriend) en ik slikte beide medicijnen op het moment dat ik zwanger werd. We hebben de fabrikant gesproken, maar natuurlijk zeggen zij dat het niet door de medicijnenen komt. Echter doordat ik nu al een kindje met Down hebt en het niet duidelijk is waarom (was 35 toen ik zwanger werd dus ook niet echt te oud) lopen we nu een hoger risico op weer een kindje met Down. En alleen maar omdat het niet bekend is waarom.

Wij hebben altijd maar 1 kindje gewenst. Ik ben in 1999 gestopt met de pil en pas in 2004 naar de gyn gegaan. In 2005 bij de IUI zwanger geraakt, wilde nooit IVF of zoiets. Dus besloten we het bij 1 kindje te houden. Echter is Robbie dus anders. Jan en ik zijn beide enigskind. Als wij overlijden blijft Robbie alleen achter. Nou dat vond ik zou verschrikkelijk zielig dat wij zijn gaan nadenken over een 2de kindje. OOk voor de ontwikkeling van Robbie is het goed om een kindje er naast te hebben. Robbie kan van zijn brusje een hoop leren. Nu is het niet de bedoeling dat het brusje voor Robbie gaat zorgen als wij oud en bijna dood zijn hoor, maar gewoon dat hij eventueel nog familie heeft mocht het nodig zijn.

Het is/was voor mij wel heel moeilijk als er weer eens een gezond kindje in mijn omgeving werd geboren. Ik dacht dan altijd, waarom wij wel en zij (jullie) niet. Niet dat ik het een ander gun, oh nee bij lange na niet. Maar je leven veranderd al zo als je 1 kindje krijgt en nu lijkt het wel dubbel. Ik werk niet meer, ben fulltime moeder en ik had een hele goede carriere, dat is soms wel moeilijk hoor. Wij hebben geen oppas voor Robbie dus ik ben echt 24/ moeder. Wij hebben 2 eigen bedrijven dus mijn vriend werkt 7 dagen in de week en is ook nog eens 2 nachten weg. Ik vind het soms super zwaar. Nooit meer uitslapen, eens lekker samen weg. Robbie stopt namelijk tijdens zijn slaap wel eens met ademhalen. Hij slaapt op een registratiesysteem dus als hij stopt gaan er gelijk allemaal bellen af etc. Dus ja dan huur je niet gauw een oppas in, want stel je voor ....................................................

De laatste paar weken slaapt hij heel slecht. Niet dat hij 's nachts wakker wordt, maar hij slaapt weinig en hierdoor is hij de hele dag chagerijnig en huilt.zeurt hij de hele dag en dan baal ik zo van het feit dat hij anders is. Maar ja een gewoon kindje zou ook misschien zo doen.

Zo het is een behoorlijk verhaal, maar soms is het fijn om het even kwijt te kunnen (aan vreemde). Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik een beetje zeur, zo lijkt het wel. Ik ben echt trots op Robbie en hou super veel van hem. Maar door de zwangerschap ben ik super moe en heb ik een super kort lontje . Nu ligt hij gelukkig al sinds 12.15 uur te slapen en heb ik ook even geslapen. Vanmorgen heb ik ook nog eens 45 min geslapen, want op vrijdagmorgen komt er altijd 2 uur een dame met het spelen/oefenen. En dadelijk lekker even de stad in kleren kopen, dat doet een vrouw ook goed. Mijn buikje groeit al en ja ik pas niks meer en mijn oude positiekleding is nog iets te groot.

Geplaatst

Es,

Jeetje meis, wat een verhaal! Pffff, het heeft mij wel even aan het denken gezet hoor!

Wat ik mij wel afvraag, en ik hoop niet dat je het erg vind, dat ik dit vraag hoor, het is goed bedoeld!

Heb ik goed begrepen dat je bij robbie geen verdere testen tijdens je zwangerschap hebt gedaan? En als dat inderdaad zo is, heb je achteraf gedacht, had ik maar.........

En aan de andere kant, als je het eerder had geweten, wat had je dan anders gedaan?

Ik begrijp dat als je het van te voren weet, dat je geen schrik (mag ik het zo noemen?) hebt als je het tijdens/na de bevalling te horen krijgt, maar zou je van te voren dingen anders aangepakt hebben?

Misschien vind je deze vragen vervelend, en je hoeft het niet te beantwoorden, maar ik vraag het mij oprecht af.

En wat ik ook wil benadrukken is dat je geen zeur bent hoor!

Tuurlijk is het leven zo hartstikke zwaar, ik kan eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik dezelfde kracht als jou zou kunnen opbrengen!

Ik heb er heel veel bewondering voor :worthy::worthy::worthy:

Geplaatst

Lieve girlies, ik heb maar heel even tijd, dus ik kan niets lezen. Doe ik morgen, sorry, maar ik wilde jullie toch op de hoogte brengen. De echo was super!!! 21 mm en het bewoog al!!! Helemaal geweldig.

Alleen uit mijn bloedonderzoek kwam een verhoogde leverfunctie, dus ik moet weer mijn bloed laten onderzoeken. Hmmm. Maar hopelijk is dan alles goed.

Kus! een hele blije niki

Gast estrhalita
Geplaatst

Niki wat een super nieuws en hopelijk is het met je lever allemaal goed. Zal voor je duimen.

Diana je mag aan mij alles vragen hoor. Ik ben hier heel open over.

Ik heb een nekplooimeting gehad waar geen verhoogd risico uit is gekomen. Jan en ik hadden de afspraak dat als het een gehandicapt kindje was of erger we de zwangerschap zouden afbreken. Achter ben ik blij dat ik nooit voor die keuze heb gestaan, want ik weet niet of ik dat kon. Maar ik had het wel graag willen weten, zodat je je kan voorbereiden op wat er mogelijk geboren gaat worden. Kindjes met Down worden vaak geboren met diverse afwijkingen oa. hartafwijking, darmafwijkingen etc. Robbie had een darmafwijking en we wisten niet of hij zou blijven leven. Nu moesten we de bevalling verwerken, hopen dat Robbie blijft leven en inlezen in wat er ons mogelijk te verwachten staat en ik zit in mijn kraamtijd. En dat is erg heftig.

Nu laat ik wel alles testen en ik kan je nu al zeggen, hoeveel moeite ik ook voor heb moeten doen om zwanger te worden, ik breek de zwangerschap af als ik weer een gehandicapt kindje in mijn buik heb. 2 gehandicapte kindjes is mij echt te zwaar. Hoe moeilijk het ook is om die beslissing te maken. Maar wij hebben met Robbie mazzel gehad. Hij mankeert verder helemaal niks. Nooit ziek, nooit verkouden, geen grote tong etc etc. Dus wij mogen onze handen dicht knijpen.

Geplaatst

hee meiden,

Es wat een verhaal joh. Superveel bewondering voor je. Vrienden van ons hebben ook een kindje met down. Zij hadden 25% kans dat hun volgende kindje ook down zou hebben. Inmiddels hebben ze er een heerlijke gezonde dochter bij. We gaan met z'n allen duimen dat de vwp niets geks oplevert!!!

Niki, heerlijk dat het weer zo goed is gegaan. Ongelooflijk he dat het als zo snel groeit! Kon je ook al een hoofdje onderscheiden?

Goed weeken allemaal!

liefs Micky

Geplaatst

Goh Esther, wat een verhaal idd. Niks dan bewondering voor jullie. Ik snap jullie keuze voor een 2de kindje heel goed hoor. Dat heb ik zelfs! Aan de ene kant zeer dankbaar en heppie met wat we nu hebben, maar ook wel fijn als Carolijn later iemand heeft als wij er niet meer zijn. Gewoon familie....maar ja, eerst maar eens zien he?

Succes met alles!

Geplaatst

Hoi Estrhalita, mooi verhaal heb je geschreven. Je bent echt een superwoman! Ik heb nog steeds weinig tijd, maar ga zeker komende week op je site kijken. Ik snap je helemaal. Zou ook zeker die onderzoeken doen als ik jou was. Jammer dat Robbie op dit moment niet in zijn goede doen is, hopen dat het snel weer rustiger wordt. Wat een verantwoordelijkheid met dat ademen zeg. Is dat nog iets wat beter kan worden, door de jaren heen? En wat ik mij ook afvroeg, heb je wel genoeg hulp. Professioneel dan hè qua oppas, huishouden, etc. want zo klinkt het behoorlijk intensief. En misschien moet/mag je jezelf wat vaker verwennen?

Ik heb ook zo'n enorme zin om te gaan shoppen. Mijn broeken worden inderdaad ook te klein nu. En ik heb broodnodig iets nodig. Komende maandag nog een statistiek proeftest, maar daarna wordt het even iets rustiger. Dus ik hoop dat ik dan energie kan vinden om te gaan en dat ik het geluk heb iets leuks te vinden.

En diana, hoe was het bij de vk vandaag?

O nog even over mijn echo. Het was zo geweldig. Hartje klopt nog en alles was goed aangelegd, qua vliezen en dergelijke... En toen zij ze, nu ga ik even niets doen en dan zul je zien dat het vruchtje zelf al gaat bewegen.... Dus er gebeurde niets... Eigenwijs, nu al!!! Maar nog even geduld en ja hoor, als een soort iemand die zich in de zon lekker rondwentelt... een beetje schudden... beetje draaien... Helemaal geweldig!!! Ik krijg het ook niet meer uit mijn hoofd. Wat een wonder is het toch.

Afijn, heel veel groetjes van niki en ik hoop dat het goed met jullie gaat!!! O ja micky, voor het schema, volgende echo op 9 mei, ook omdat ik dan de uitslag van mijn bloedonderzoek krijg. Wil je dat misschien in het schema zetten? Alvast bedankt. En het wordt er dus echt één dus het (s) kan weg bij kindje(s)...

Doe doe, zwangere blije niki (nu moet ik op gaan passen, want ik begin met wel al echt te hechten en het is nog zo klein....)

Geplaatst

Valesca,

Wat lief dat je aan mijn VK afspraak hebt gedacht!

Was een hele leuke VK praktijk, precies zoals ik het graag zou willen, heel kleinschalig en persoonlijk.

Veel info gekregen, voornamelijk vanwege mijn rhesus faktor, dus met 30 weken moet ik weer een prik hebben, maar och, dat ben ik wel gewend nu, hihihi.

Ook mijn buik even gevoeld, en inderdaad die tennisbal die ik er voel is mijn baarmoeder, en groeit dus al heel flink, het is echt bijzonder goed te voelen, en te zien, best leuk.

Nu aftellen tot de 2e echo, daar kijk ik echt heel erg naar uit.

Liefs Diana

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden