Ga naar inhoud

Uitgerekend juli/augustus 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Inbraak voor Eslief!

Ik heb veel aan je gedacht en dit is ontzettend mooi nieuws!

Even landen en schakelen, goed om hulp te nemen.

Veel liefs,

Moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 440
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh lieve Eslief, krijg helemaal kippenvel van je bericht. Blijft spannend, maar het ziet er nu toch wel een stuk hoopvoller uit!

Geniet van dit nieuws en elkaar tijdens het weekendje weg. Dikke knuffel. Echt super!

Geplaatst

Eslief, wat een geweldig goed nieuws!!! Beetje zorgen blijven natuurlijk maar je kleintje heeft gewoon niertjes, geniet van dit heerlijke gevoel!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Eslief, wat een opluchting!! Ik ben heel blij voor jullie, wat een spanning zal dat afgelopen tijd gegeven hebben. Goed dat je daar hulp bij krijgt.

Nu even lekker bijkomen!!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Ow @eslief gelukkig !! én gefeliciteerd ook met het goede nieuws!

zoals je aangaf blijft het vast zorgelijk, maar ik hoop dat je wat meer ontspannen kan en vooral genieten van de zwangerschap.

Heel fijn weekend; geniet van elkaar

Geplaatst

Tnx allemaal..deze week was ff pittig.. Alle spanning kwam er uit maar ben weer hellemaal relaxt:) we zijn lekker een lang weekend naar valkenburg geweest..ff eruit en nu gestart met project babykamer.. Stond toch wel een beetje stil. Hoe is het met iedereen? Iedereen al druk aan het genieten van de schopjes? Wilde ff mijn project sticker delen met jullie.. Vin hem zo leuk!bcc754dc5e339b98a70788e2d776bd4a.jpg

Geplaatst

Prachtig eslief! Logisch al je emoties. Het was ( en is misschien nog wel) zo spannend.

Hier ook gestart met kamertje. Nu nog wat mobiel;)

Kleintjes bewegen volop. Wat een rijkdom!

Fijne paasdagen allemaal!

• 2 weken later...
Geplaatst

Dames, veel te rustig hier... Hoe gaat t met jullie allemaal?

Hier morgen alweer 25 wkn zwanger! Nog onwerkelijk gevoel, ondanks dat de kleintjes nadrukkelijk aanwezig zijn.

Geplaatst

Hallo meiden, fijn dat het goed gaat met jullie. En dat je suiker stabiel is Diana, hopelijk blijft dat zo.

Guo echo was helemaal goed, alleen spruit was een beetje eigenwijs 😉. Maandag alweer 23 weken.

@eslief Hoe is het met jou?

Geplaatst

Hee meiden wat een fijne berichten! Hier is het zuurbranden begonnen getverdemme.. alweer bijna 22 weken.. niet te geloven dat we over 16/17 weken ons kindje al in de armen hebben.. mijn suiker gaat hier ook nog goed.. de Guo heb ik 2x gehad wand het kindje werkte niet mee..er is een verdikte hartspier gevonden.. de toekomt moet uitwijzen wat dit precies zal betekenen voor de baby.. verder voel ik me prima wel wat last van mijn bekken.. kamertje schiet ook al op en ik ben hellemaal verliefd:) merk wel dat het zwaarder word.. mijn ijzer blijft erg laag dus dinsdag hoor ik of ik eennijzerinfuus moet.. we genieten lekker van de schopjes..ukkie ligt net als de grote zus altijd in stuit en trapt lekker op mijn blaas.. zow fijn..

• 3 weken later...
Geplaatst

Eslief hoe is het met het zuurbranden.

Gaan ze verder nog kijken naar de verdikte hartspier?

Hier gaat alles zn gangetje. Morgen mn moeder jarig

Groetjes diana

Geplaatst

Moederdag 2015.ik blijf het bijzonder en wonderlijk vinden ..De rijkdom van onze meiden en nu de zwangerschap van de tweeling. Moederdag 2007 werd nog wreed verstoord Door verlies,verdriet, pijn en onmacht. Ik had toen nooit durven hopen op zoveel wonderlijke rijkdom.Ieder heeft hier zijn eigen verhaal. ..wens jullie een fijne moederdag. Gaat alles naar wens bij jullie?

Geplaatst

Hoe gaat het met iedereen.

Mn man heeft een kinderziekte was wel effe ongerust maar volgens de gyno kon deze geen kwaad voor ongeboren spruit.

groetjes diana

• 2 weken later...
Geplaatst

Hier alles goed! 28 weken bijna nog maar 10 te gaan:) voel me prima.. vorige week uitgebreide echo gehad.. met het vruchtwater gaat het prima.. tis nog altijd niet veel maar prima voor nu.. kleine groeit nu prima maar is klein van stuk:) hetgenen wat ze in het hartje hebben gezien lijkt nu te zijn verdwenen met 30 en 34 weken krijg ik nog 2 uitgebreide echo's om te chekke.. ik krijg een gentle keizersnede! Ben ik echt zo blij mee..meteen de uk op mijn borst na de keizersnede. Hoe is het met iedereen

Geplaatst

Fijn om zulke goede berichten te horen. Hier ook alles goed. Buik groeit gestaag. Uk beweegt goed. ligt alleen nog steeds dwars. Binnenkort pretecho maken, ben wel nieuwsgierig al zo lang geen echo meer gehad.

Geplaatst

Heey dames, af en toe heb ik nog met jullie meegelezen. Met de meeste meegeschreven in het forum start augustus september. Voor jullie nog de laatste weken, totdat jullie je kruimel in de armen hebben.

ik wil jullie heel veel geluk en sterkte wensen met de laatste loodjes.

liefs Hope&Faith xx

Geplaatst

Wow eslief wat een goed bericht !!! Kun je wat genieten van je zwangerschap?

Diana je kan haast al aftellen!! Lijkt me dan wel prettig te weten dat ks met 38 wkn is.

Karin pretecho al gehad?

Hier ook alles naar wens.kleintjes groeien netjes naar eenling maatstaven. Drukte in buik ! Kan me er nog niks bij voorstellen om straks 2 baby's te hebben. .

• 2 weken later...
Geplaatst

Dames. Succes met de laatste loodjes! Geniet van jullie babybuikjes! Liefs marga. (Zat vorig jaar in uitgerekend bankje van augustus) :)

• 2 weken later...
Geplaatst

Bedankt marga:) hoe gaat het meiden? Hier alweer 31 weken.. afgelopen week een groeiecho gehad.. we krijgen een kleintje geschat op max 6 pond..wel achter in groei maar doet het verder prima.. over 4 weken nog een groeiecho en dan word de keizersnede gepland

Verstuurd vanaf mijn SM-C115 met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden