Ga naar inhoud

Wat doen jullie voor een werk?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Leuk om te lezen wat iedereen zoal doet in het dagelijks leven. Ik zie dat we een nieuw lid hebben, Hanny, welkom hier! Had nog niet gezien dat je erbij was gekomen.

Sab,

hotelschool, welke? Ik namelijk ook! De Hogere Hotelschool in Den Haag. En jij ook al makelaar willen worden. Als ik ooit weer opnieuw mag beginnen, lijkt me dat erg leuk. Wie weet ga ik het gewoon doen en dan in Frankrijk beginnen. Komt dat Frans toch van plan.

Beau,

leuk lesgeven op de basisschool. Helaas zal Famke niet langskomen. Wij zitten dan weer ergens in de wereld, zijnde niet NL.

groetjes Corine

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sab, of moet ik toos zeggen ;) , veel succes met een baan zoeken!

Bo, ik wist al wat je deed hihi, volgens mij van het andere forum, of op de meeting besproken?

Leuk, ik heb 1 jaar pabo gedaan, en heb nu nog steeds spijt dat ik ermee ben gestopt... :cry2: Maar goed, dit werk bevalt me ook uitstekend!!

Hanny, wat voor nagelstyling ga je doen?

Ik heb zelf acrylnagels.. haha, vind het erg mooi, maar wel priegelwerk. Niks voor mij..

Amanda

Geplaatst

ha amanda, ga EN gel en acrylnagels doen.ja is inderdaad priegelwerk maar ben echt zo'n knutselsmurf hahaha

heb er kei veel zin in maar moet nog zo lang wachten:cry2:

kan pas 26 november beginnen en de cursus duurt 20 weken

Geplaatst

leuk allebei Hanny.

Toen ik ben getrouwd heb ik gelnagels gehad. (2003). Nu heb ik sinds kort acryl.

Is idd nog lang wachten.. maar het is al sept.

Veel plezier ermee in elk geval.

Amanda

• 1 maand later...
Geplaatst

Hoi,

Ik ben restaurant manager..en werk full time..hoe het allemaal gaat lopen weet ik nog niet. We gaan eerst kijken of de IVF aanslaat en dan zien we wel verder en ondertussen heb ik nog wat examens te gaan om hogerop te komen. Mocht ik zwanger raken dan gaan mn vriend en ik allebei minder werken....

Geplaatst

Hoi ik ben nieuw hier,

Ik ben kraamverzorgende, ik doe mijn werk echt met liefde en veel plezier. Tot nu toe voel ik me er nog goed bij, maar ik kan me voorstellen als het straks een paar keer mis gaat met de pogingen dat ik het ook moeilijk zal krijgen met het werk wat ik doe.

Groetjes Petra

Geplaatst

Wat een leuke beroepen zie ik allemaal voorbij komen

Ik ben medewerker klantenservice bij een mobiele telefonie aanbieder.

Groetjes Connie

Geplaatst

hallo ik ben ook kraamverzorgende en ga na mijn zwangerschapsverlof

helaas weer voor 20 uur werken dus dat houd in dat ik 8 dagen werk en

dan weer 8 dagen vrij heb zodat ik toch heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel

tijd aan TIM kan besteden ,moet er nog even niet aan denken om weer

te gaan werken en het liefst neem ik TIM lekker op mijn rug mee

moet per dec. weer beginnen

steph

mama van TIM sinds 28-08-2007 na 2e icsi

• 3 maanden later...
Geplaatst

Ik heb een heleboel banen gehad...sommige voor een aantal jaren...en sommige maar voor enkele maanden.....ik ben op m,n 15 de begonnen als kledingverkoopster, eerst fulltime, later partime...daarnaast ben ik partime gezinsverzorgster geweest...1jaar ziek geweest....een aantal mnd. bij de Nederlandse Spoorwegen als administratief medewerkster....toen lange tijd ziek geweest en volledig afgekeurd geweest....(incl. half jaar zieknhuis opname)...fulltime parkeercontroleusse bij hoofdbureau politie utrecht.....Cafe gerunt met inmiddels ex....cafetaria medewerkster bij vrienden van ons die een eigen zaak hebben.....tot dat ik 5 mnd zwanger was...toen ben ik ermee gestopt vanwege allerlei zwangerschaps kwaaltjes (bekkeninstabiliteit).....en nu dus fulltime huisvrouw en moeder...

Geplaatst

Ik heb 12 jaar in de zorg gewerkt. Net als Amanda op woonvormen voor mensen met een verstandelijke beperking. Ik heb in totaal op 4 voorzieningen gewerkt. Als inval assistent begeleidster begonnen en als Coordinerend begeleidster geeindigd. Afgelopen jaar heb ik mijn baan opgezegd omdat ik niet meer achter de dingen kon staan die ik moest doorvoeren of moest doen. Het zijn pracht mensen waar ik voor mocht zorgen, maar ik kon ze niet meer de tijd en aandacht geven die ik ze graag zou geven!

Nu al weer even thuis. Het was de bedoeling om te gaan nadenken over wat ik nu wilde gaan doen, maar dat lukt nog effe niet zo. Gaat komen. Dus eh, nu ook huisvrouw.

Groetjesssssssssss

Geplaatst

ben nu alweer bijna 2 maanden aan het werk na mijn verlof

en ik moet zeggen dat het toch wel erg lekker is om te gaan werken

en bij terugkomst een big smile te zien dat maakt mijn leven echt waar

super gelukkig

steph kraamverzorgende

Geplaatst

ook ik heb al vanalles gedaan,

eerst bij paps in de bakkerij op het openluchtmuseum,

toen in het pannekoekenhuis daar,

in een babykleding fabriek gewerkt bij de zeeman gewerkt.

op een peuterspeelzaal en in een kroeg.

en als laatste bij de thuiszorg en nu voor de komende 4 jaar mama en huisvrouw.

zo een hele waslijst maar geloof dat ik alles gehad heb hahahahah

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik ben horeca manager en werk 40 uur in de week..hoe het straks verder gaat, daar ben ik nog niet mee bezig. Eerst maar eens proberen om zwanger te worden en dan zien we wel verder..we hebben het ook nog tegen niemand gezegd dat we met IVF zijn begonnen..dat willen we voorlopig voor ons zelf houden! Op het werk kan ik dat zo regelen, dus dat is makkelijk...

Geplaatst

leuk om te lezen allemaal hoor!

Ik zou ook nog vertellen hier wat ik deed als ik weer werkte. Nou bij deze dan. Ik ben tijdelijk secretaresse. Niet helemaal mijn ding maar de werktijden en dagen en de reistijd zijn geweldig hahaha. Dsu ja wat wil je nog meer he??

toedels xxxx

Geplaatst

Ik werk nu zo'n 5 jaar in de beveiliging met een jaartje pauze. Ik begin 's middags als receptioniste en 's avonds ben ik 'beveiliger' en sluit ik een pand af.

Ik doe dit nu 4 dagen in de week. Eerder 5 maar dat viel niet meer te combineren met mijn dochter.

Geplaatst

heey amanda

je raad nooit wat voor werk ik doe......ik ben een LASSER en zit dus in de metaal ja een mannenvak maar wel heel erg leuk om te doen....en ook goed te combineren met mijn zoontje heb hele lieve schoonouders die op heb passen ik werk overigens 20 uurtjes in de week.

groetjes miranda

Geplaatst

haha wat grappig, lasser!!!!

Is dat (lichamelijk) niet heel zwaar?

Ik zie dat je al wat meer "wegwijs" bent hier ;)

Geplaatst

Hoi Amanda,

Ik werk sinds september voor Vitae (personeelsbemiddelingsbureau) als VIP (Vitae Interim Professional). Ja, dat klinkt wel stoer of niet? Ik word ingezet bij verschillende opdrachtgevers voor een aantal maanden. Mijn eerste opdracht was als juridisch secretaresse op een advocatenkantoor en nu werk ik als managementassistente bij het Ministerie van Justitie. Ik vind het leuk om steeds weer een nieuwe uitdaging aan te gaan. Hiervoor heb ik twee jaar bij het Mauritshuis gewerkt als secretaresse, maar op een gegeven moment werd alles routine en ik kwam erachter dat ik daar niet gelukkig van wordt. Ik moet echt steeds weer een nieuwe uitdaging hebben want dan heb ik pas het gevoel dat ik leef.

Leuk inderdaad om van iedereen te weten te komen wat ze in hun dagelijks leven doen.

Groetjes,

Yvonne

• 2 maanden later...
Geplaatst

Daar ben ik weer. Ik heb per 7 mei een andere baan en ik ga weer een beetje terug naar wat ik deed. Commerciele binnendienst, alleen nu bij een heeeeeeeeeeel ander soort bedrijf dan bij een bank hahaha.

toedels.

P.s vond het gewoon leuk om even te melden hahahaha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden