Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Plien84

afmelden

Recommended Posts

Guest Plien84

Hoi Jheroen, ik wil me graag afmelden van dit forum. Dit is niks voor mij. Groetjes Paulien

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Wat spannend zeg!! Nog 3 weken wachten voor jou dus! Zal vast slopend zijn, maar blijf vertrouwen hebben. Geschiedenis is geen garantie voor de toekomst 😉  Ik heb nog steeds nergens last van helaas! Ben bang dat deze poging ook mislukt is.
    • @Nora90  Hoi Nora, inmiddels ben ik de 13de toch ongesteld geworden en heb afgelopen vrijdag mijn eerste echo gehad. We zouden eigenlijk pas in feb. Gaan starten maar heb in goed overleg toch aangegeven dat ik deze cyclus ga beginnen. Aankomende vrijdag is het zo ver! Door alle stress/herstel van de afgelopen tijd ben ik even in een parallelle wereld gaan leven. Mijn lichaam en geest waren even helemaal uit balans. Ben best zenuwachtig voor aankomende vrijdag, en heb niemand in mijn omgeving ingelicht. Wat ik voorheen niet kon voorkomen. Ik vroeg me afgelopen week ook echt af hoe het zat met de slagingskans, nu ik jullie berichtjes lees toch behoorlijk heftig wat wij allemaal te verduren hebben.  Daarentegen ook ook fijn om te horen dat het ook goed kan gaan.  Mijn traject vervolgd en hou het er gewoon op dat het niet mijn jaar was vorig jaar!   
    • Oh, echt? Wat lief van je! 😘 Alleen als je echt over hebt hoor. Ik heb zelf niet zo'n problemen met mijn gegevens te delen in een PB, maar ik snap dat jij daar niet zo'n voorstander van bent. Ik stuur je anders ff een PBtje daar over. Denk dat het per ziekenhuis maar ook per land verschilt of je wel of geen bloed moet laten prikken. Is denk ik maar net wat voor werkwijze ze hebben denk ik.  
    • Nou ik heb nog wel wat van die poezenbollen over. Van mij mag je ze wel hebben. Denk dat ik ongeveer 1,5 tot 2 weken over heb.  Alleen weet ik niet zo goed hoe we dat moeten regelen. Ben niet zo van het internet en al helemaal niet om persoonlijke gegevens erop te delen.    Denk je dat het per ziekenhuis of per situatie verschilt of ze wel of geen bloed prikken?  
  • Topics

Important Information

Terms of Use