Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast Yissaiha

Intake gesprek voordat behandeling start

Aanbevolen berichten

Gast Yissaiha

Hallo Allemaal,

nvt

aangepast door Yissaiha
toevoeging

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee, een uitkering is geen reden. Wel praten ze met je over je medische geschiedenis en ik neem aan dat ze in het geval van een alleenstaande het wel even zullen hebben over je kinderwens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast Yissaiha

Hoi Hilly,

nvt.

aangepast door Yissaiha
toevoeging nederland

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gewoon, je medische geschiedenis. Alles wat relevant is voor je kinderwens/vruchtbaarheid en hopelijk de zwangerschap daarna.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen  

• Beste Caro-linn, DD heeft mij niet gebeld vanmorgen. Dus dan moet mijn embryo nog leven. Woensdag terugplaatsing.  Het is een en al ellende. Ik vind het zo naar dat ik het nu moet opgeven. Had ik maar een dikke bankrekening. Dan kon ik nog een laatste poging wagen. Dan ben jij nog druk zat met een verhuizing in zicht. Heel veel succes daarmee en heel veel geluk in jullie nieuwe huis!
    • Tjee wat heftig. Ik snap dat dit een tranendal is. Is er nu al iets bekend verder? Ik hoop met je mee😘  ja wij hebben nu nog 2 cryos van de 4e punctie uit 2012. Ik ga deze in april/ mei laten terugplaatsen mits goed ontdooit. We gaan nu eerst verhuizen en dit is dus een stressvolle periode. Heel veel sterkte en hopelijk geluk met die ene emmy. Mijn duimen draaien🤞🏼
    • Beste Caro-Lin, Wat naar dat deze embryo'tjes ook niet zijn blijven plakken. Ik leef met je mee. Heb je er nu nog 2 in de vriezer? Ik heb vrijdag van mijn vierde ivf poging een punctie gehad in Düsseldorf. Bij de controles hadden ze 7 folikels gezien. Na de punctie waren er maar 3 eicellen. Gisteren heb ik een telefoontje gehad dat er maar 1 is gaan delen. Het is de vraag of die morgen wel haalt, anders word ik voor 9.00 uur gebeld.  Er worden maar 4 behandelingen vergoed en over 3 maanden word ik 43. Voor mij houdt alles op. Ik ben er echt helemaal kapot van en doe niks anders dan huilen. Ik wens jou nog heel veel sterkte.
    • Wat fijn dat je zo’n goede ervaring hebt gehad. Sommige ziekenhuizen werken niet met een verdoving, waardoor de punctie als pijnlijk wordt ervaren. De verdovingsprikjes die je omschrijft is voor mij onbekend.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    • Hi Palm,

Wat spannend allemaal, maar ook wel prettig dat je nu eindelijk mag gaan starten. Het lange protocol betekend dat je een maand voordat je begint met stimuleren met de pil begint, bij een kort protocol gebruik je geen pil. Het gebruik van de pil doen ze alleen zodat ze beter kunnen plannen. Ik zie dat je inmiddels al bent geweest, dus waarschijnlijk op de hoogte bent van alle informatie. Succes!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Topics

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden