Ga naar inhoud

Miss Daantje hoort er vanaf 13-4 ook bij...

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Daantje,

Heb de afgelopen tijd als een stille lezer je verhaal gevolgd, wat is het toch een spannende tijd he? Ik hoop echt voor je dat het raak is, en dat je straks mag genieten van een bijzondere zwangerschap! Wat betreft het aurotijden, als je je er niet goed bij voelt, gewoon niet doen hoor, dat kan altijd nog. Denk nu maar lekker aan jezelf!

• Reacties 224
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank jullie meiden, voor jullie berichtjes en antwoorden! :color:

Ik weet dat jij een heftige tijd hebt meegemaakt Luna, ik was er erg van onder de indruk toen ik het las (en bang dat het mij ook zou overkomen)!

Ik weet dat ik geluk heb gehad, er zijn bij mij een hoop endometriosecysten aangeprikt waarvan eerst werd gedacht dat het follikels waren en ik heb toch geen ontstekingen gehad.

Bij mij is alles eigenlijk verder voorbeeldig gelopen en daar dank ik God op mijn blote knietjes voor!

Mocht ik nu toch niet zwanger zijn dan moet ik eerst weer een operatie ondergaan om de endometriose te verwijderen en daarna kan ik weer verder met de 2e poging.

Nog 6 daagjes geduld!:waiting:

Hoe gaat het nu eigenlijk met jou?

Hopenlijk al weer een stuk beter!

Liefs, Daantje

Geplaatst

Hoi Daantje!

Hou je het nog een beetje? Nu zit je wel echt in de spannende dagen!

Ik moest wel autorijden voor mijn werk, maar voelde me er niet echt lekker bij. Ik was ook doodmoe, sliep zeker 15 uur per etmaal, en dat kon ik wel merken achter het stuur. Heb wel stukken minder gereden dan normaal. Als het kon liet ik ook iemand anders rijden. De laatste dagen werd ik weer veel uitgeruster en toen ging het gewoon weer. Gewoon naar je eigen lichaam luisteren!

Ik hoop dat je symptomen goed nieuws betekenen! Lijkt me erg vervelend als je eerst weer geopereerd moet worden.

Ik had trouwens ook moeite met mijn stoelgang. Komt denk ik door de bolletjes. Zit ook allemaal zo dicht bij elkaar.

Sterkte nog even de laatste dagen.

Geplaatst

Ik reageerde zo sterk op de progestan dat ik zulke darmkrampen kreeg dat ik zelfs een keer 's nachts op de EHBO heb gezeten (met ziekenwagen erheen). Dus het kan verkeren. Maar wèl zwanger! groetjes, niki

Geplaatst

heej daantje!

spannende dagen voor jou!

bij mij zit vanaf vandaag de eerste pil er ook alweer in!

nog tot 24 sept slikken en dan ben ik ook al begonnen met de deca!

ik duim voor je, al dagen lang...

hopen dat het goed uitpakt.

mag je eigenlijk thuis testen? want bij elk ziekenhuis is het natuurlijk weer anders!

toi toi toi

liefs

Desiree

Geplaatst

Hoi hoi allemaal! :toothy1:

Dank maar weer eens voor jullie lieve berichtjes!

Nog 5 daagjes!!! :waiting:

Zo vermoeiend hoe je gevoel heen en weer geslingerd wordt! Nu heb ik weer het gevoel dat ik niet zwanger ben, weet niet waarom...:shower1:

Niki, lijkt me echt niet fijn wat je hebt meegemaakt! Wel fijn dat je lichaam je beloond heeft met een zwangerschap! :hello2:

Lisl, ik ben ook echt dóódmoe!

Dees, voor jou dan ook weer spannende tijden meis!

Ik moet idd 3 september thuis testen en dan het ziekenhuis bellen. Ze doen dan geen bloedtest maar een week later een echo geloof ik.

Liefs, Daantje :bye:

Geplaatst

Hi Daantje,

Alles goed met je?? :icon_cheese:

Met mij gaat het nog niet zo best. Ben nog ergggg moe :sad11: en zit dus lichamelijk maar ook emotioneel niet lekker in mn vel. Ik heb ook laatst te horen gekregen dat ik maar ongeveer 4 jaar te tijd heb om zwanger te worden. De eierstok is door de infectie en de operaties erg beschadigd en ziet er "somber"uit, zoals de arts dat zei. Dat was wel even slikken..

Tot eind van het jaar blijf ik aan de Lucrin. Ik heb echt tijd nodig om me weer beter te voelen, alhoewel ik het liefst volgende maand weer met een behandeling wil beginnen.

Je hebt inderdaad veel geluk gehad dat je geen ontsteking gehad hebt!!

Ik duim voor je dat je zwanger bent, en dat alles goed zal verlopen!:thmbup: Ik hou je in de gaten, hahah

Liefs, Luna

Geplaatst

Dank jullie Luna en Cindy!

Luna, een dikke beterschapsknuffel van mij!

Nog 3 daagjes en ik mag testen! :icon_rabbit:

Zou het zou het zou het???

Ik heb gisteren een vrij heftige ruzie gehad met Randy waarbij ik echt even over de rooie ging...

Zou dit van invloed kunnen zijn op de zwangerschap?

Ik schrok op een gegeven moment van mezelf en dacht: oh oh Daantje, rustig dit is niet goed wat stress betreft! :tard:

Liefs, Daantje

Geplaatst

Hoi Daantje, spannend hoor voor je nu.

Ik geloof er in dat het geen kwaad kan. Ik ben er heilig van overtuigd dat als een embryo sterk genoeg is het heel wat kan hebben. Een vriendin van mij is in een hele erge stressperiode zwanger geraakt en ze rookt ook nog als een ketter. Ze had zelfs nog een heftig feestje gehad met de nodige middelen, ze wist toen nog niet dat ze zwanger was. Het was een ongelukje en zij kon op dat moment echt niet voor een kind zorgen en heeft het helaas moeten abborteren. En zo zijn er nog wel meer verhalen.

Ik hoop in ieder geval op een positief resultaat voor jullie. Nog een paar nachtjes slapen meid.

Liefs,

Yvonne

Geplaatst

Hey Daantje,

Hoe voel je je nu? Gaat alles nog goed?

Nog maar 2 nachtjes slapen en dan mag je testen! Ga je zelf testen of moet je via een bloedtest in het ziekenhuis?

Hele veel succes met de laatste loodjes!

Liefs Diana

Geplaatst

Sorry, heel flauw maaaaarrrr: nog 1 dag!!! :biggrin:

Het gaat tot nu toe goed met me (behalve héél moe, een rommelende buik met af en toe steekjes links en rechts, ben opeens best kribbig en pijnlijke borsten...maar dit kan allemaal door de hormonen komen) en ik heb goede hoop maar ja, zekerheid hebben we morgen pas!!!

Spannnuuuuuuunnndddd!!! :toothy10:

Ik test morgen thuis en bel dan het ziekenhuis voor een echo een week later. Ze doen geen bloedtest geloof ik.

Liefs, Daantje

Geplaatst

Nog een paar uur. Je zal wel geen oog dicht doen, ha, ha. Fijn dat er nog geen ongi sporen zijn en je lichaam positieve signalen afgeeft! Ik ben zo benieuwd.

Volgens mij kan een ruzie geen kwaad hoor. Misschien ben je er zelfs wel wat stress door kwijtgeraakt, omdat je je lekker hebt kunnen afreageren.:icon_biggrin:

Ik duim nog even voor je verder. Succes!

Geplaatst

hai daantje,

spannend !!!!!!!!!! veel succes morgen, en laat het ons zo snel mogelijk weten he !!!!!

ik hoop het zo voor je.

dikke knuffel

Geplaatst

Hoi Dani,

Ik zit hier een traantje weg te pinken...... wat een ongeloofelijk goed nieuws zeg!!!!! :bf_new:

:wav::wav::wav::wav::wav::wav::wav::wav:

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

wow wat een mooie test

das dus heeeeeeeeeeeeeeeeel goed nieuws daar

heb zelf dus vanochtend ook getest

maar de streep was heel vaag met een fijn donker lijntje erlangs

??????????????????????????

morgen voor bloedtest naar ZH

smiddags weet ik dan meer

gefeliciteerd meid

helemaal geweldig

en mooie test om te bewaren

(beetje blanke nagellak op het test venstertje smeren kan je hem bewaren!!!)

Geplaatst

Hi Daantje,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Dit is geweldig nieuws!!! :bf_new:

Ik werd wakker vanochtend, en opeens moest ik aan je denken, dus ging ik maar gauw kijken op de site!

Ben superblij voor jullie! Na het lange wachten worden jullie toch beloond! Geniet maar lekker van je zwangerschap, en doe lekker rustig aan.

Heb je trouwens echt gewacht tot vanochtend met testen? Je bent zeker heeeeel vroeg wakker geworden....

een dikke :hug: en maak er een leuke dag van!!

Liefs, Luna

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden