Ga naar inhoud

Overzichtje behandelingen april/mei

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Bri,

wat fijn om te weten dat de punctie dichterbij komt!

heel veel succes vrijdag, mag je net als Dees er niet zo last van hebben.

groetjes

pebbels

• Reacties 270
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dees! Goed joh, 11 eitjes! Daar komen vast wel een aantal mooie embryootjes uit voort!! Veel succes alvast gewenst bij je terugplaatsing.

Bri, voor jou ook al goed nieuws, ook jij veel succes alvast met de punctie vrijdag. Dat is al weer snel!

Groetjes kim

Geplaatst

heej hallo,

ja het was echt helemaal niet zo erg dan ik had verwacht! echt, misschien valt het voor anderen wel heel erg tegen maar ik heb er gewoon niks van gevoeld. Ook de 'stomp'in de onderbuik voelde ik gewoon als een aanraking.

En vandaag voel ik me best fit, mijn darmen rommelen wel maar dat neem ik op de koop toe!

Best wel een raar gevoel nu dat mijn eitjes daar liggen en ik hier ben en dan woensdag als alles goed gaat weer terug in mijn lichaam komen!

hilde, ben je nog steeds niet nieuwsgierig! ik al wel haha! (veel pleziermet vakantie vieren en miss wel met een mooi klein beebje in je buik)

en wij willen als er geen top embryo bij zit graag 2 terug geplaats hebben :)

En o wat zat mijn moeder gister te zwijmelen bij het idee dat ze oma gaat worden! zo leuk om te horen.

@bri: heel veel suc6 bij de punctie.hoop dat het net zo goed mag gaan als bij mij.

Liefs

Desiree:bye:

Geplaatst

dank je wel. wij hopen het ook. tis altijd maar afwachten he.. vindt dit ook heel spannend.!

Liefs Desiree

Geplaatst

Het is ook spannend Dees!

Moet eerlijk bekennen, dat nu we vandaag de testen hebben gehaald, er toch wel wat begint te kriebelen.... Maar mijn voornemen blijft nog steeds om woensdag te testen.

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

Ha Desiree,

11 eitjes, goed joh!!

Ik vond het ook zo'n raar idee dat daar in het ziekenhuis misschien wel ons toekomstig kindje lag. Vooral toen ik eenmaal gehoord had dat er bevruchting was. Toen wilde ik het liefst meteen naar het ziekenhuis om ze veilig bij me te nemen.

Ik vond die dagen tussen de punctie en de terugplaatsing toch wel heel spannend hoor.

Ik duim voor je voor een paar toppertjes en in ieder geval 1 die dan lekker 9 maanden lang heel dicht bij je blijft!

Groetjes, Mari

Geplaatst

Nieuwe pogingen te starten in de toekomst:

- Lentezon: in aug./ sept. ( als ik er weer klaar voor ben ): 3e IVF poging

- Sann: waarschijnlijk augustus op voor 3e ICSI poging

- Fleur: waarschijnlijk augustus op voor 2e ICSI poging

- Lis: rond 10 juli beginnen met gonalf voor 2e poging ivf brusje ebbe.

- Miss Daantje: gestopt met IVF op 29-04, zo snel mogelijk na de operatie

weer beginnen

- Stéphanie, we kunnen ons na eerstvolgende menstruatie weer melden in

Nijmegen. (1e cryo-tp middels icsi mislukt, nog 2 cryo's in Nijmegen).

- Lila2002, (TP Cryo's van ICSI-1 is mislukt) even een maandje (of 2) rust en

dan gaan we op voor ICSI-2.

- Mari; 1e icsi april, niet zwanger; 2e icsi start juni of juli

Voortraject

- Lily71: 27 april start

- Desiree; 1e icsi, 1 mei deca, 13 mei echo

- Bri: 3 mei deca, 17 mei puregon

- Nicolas: 23 april uitgangsecho, 11 mei deca

- Yvonne: 1e IVF, 26 april deca, 6 mei uitgangsecho (lange protocol)

- Natasja (otjes): 2e IVF, 26 mei 1e FM (mijn verjaardag), 28 mei 2e FM, 30 mei 3e FM

- Nora: 1e IVF, 23 mei deca (lange protocol)

- Mariek: 1e cryopoging van 1e ICSI: eind mei uitgangsecho

- Draakje: 2e icsi, 18 mei start pil, 1 juni start deca, 18 juni 1ste fm

- Pebbels: 1e IVF, 14 mei deca, start 27 mei gonal-f, 3 juni 1e fm

- Marianne: mei start verkorte kuur

- Anne: 2e icsi, 27 mei start decapeptyl, 10 juni 1e echo

Wachtbankje

- Astrid: 5 mei tp, testdag 19 mei?

- Priya 08 mei tp 2 emmies; testdag 20 mei

- Nicky?

- Hildever: 14 mei terugplaasing, 28 mei testen

- Kim : 19 mei 3e cryopoging uit de 1e ivf/icsi, 3 juni testen

Zwanger!

- Milen : zwanger! ( dd 24-02-08)

- Claire: zwanger!

- Renata: zwanger!

- Diana: zwanger!

- Niki: zwanger! 13/3 tp, 4e echo vrijdag 9/5

- Estrhalita: zwanger (21/4 echo)

- Monique : 1e IVF, zwanger (test 2/4)

- Lautje: zwanger!

- Valesca; Zwanger

hoi even mijn lijstje weer aangepast

Hilde succes morgen met testen

Dees ook veel succes met de terugplaatsing, mag het een toppertje zijn

Natasja: veel geluk met je 3e fm en hopelijk met follikels

Geplaatst

- Miss Daantje: gestopt met IVF op 29-04, zo snel mogelijk na de operatie

weer beginnen

- Stéphanie, we kunnen ons na eerstvolgende menstruatie weer melden in

Nijmegen. (1e cryo-tp middels icsi mislukt, nog 2 cryo's in Nijmegen).

- Lila2002, (TP Cryo's van ICSI-1 is mislukt) even een maandje (of 2) rust en

dan gaan we op voor ICSI-2.

Voortraject

- Yvonne: 1e IVF, 26 april deca, 6 mei uitgangsecho (lange protocol)

- Natasja (otjes): 2e IVF, 26 mei 1e FM (mijn verjaardag), 28 mei 2e FM, 30 mei 3e FM

Wachtbankje

- Astrid: 5 mei tp, testdag 19 mei?

- Nicky?

Zwanger!

- Niki: zwanger! 13/3 tp, 4e echo vrijdag 9/5

- Valesca; Zwanger

- Hildever

Geplaatst

Kijk, dat lijkt me nou een heerlijke aanpassing om te doen, Hildever!!!!

Nu je handtekening nog!!! :laughing1: Gefeliciteerd!!

'k Heb m toch nog even aangepast want er was per ongeluk een oudere versie gebruikt.

Er waren al een paar verschuivingen geweest en voor de mensen die een niet zo positieve aanpassing moesten doen is het niet zo leuk als ze die steeds opnieuw moeten doen.

- Miss Daantje: gestopt met IVF op 29-04, zo snel mogelijk na de operatie weer beginnen

- Stéphanie, we kunnen ons na eerstvolgende menstruatie weer melden in Nijmegen. (1e cryo-tp middels icsi mislukt, nog 2 cryo's in Nijmegen).

- Lila2002, (TP Cryo's van ICSI-1 is mislukt) even een maandje (of 2) rust en dan gaan we op voor ICSI-2.

Voortraject

- Cindy86: 18 juni starten met decapeptyl, 30 juni 1ste echo

Wachtbankje

- Nicky?

- Yvonne: 23 mei terugplaatsing, 6 juni bloedtest

Zwanger!

- Niki: zwanger!

- Valesca; Zwanger

- Hildever: zwanger

Geplaatst

Hihihi, je hebt helemaal gelijk, Mari, zal zo eerst mijn handtekening eens aan passen.

En goed dat je effe de boel geupdate hebt!

Groetjesssssssssss

Geplaatst

hallo meiden,

wat is het toch leuk om in te loggen en dan gelijk als eerste een topic te zien van iemand van "ons" die positief heeft getest...

hilde van harte meid!!!!

zo zien we het graag toch?

ook hier goed nieuws, vrijdag om 8.15 de punctie, vanavond de pregnyl en dan morgen gewoon ff niets..... heerlijk:drunken_smilie:

er waren links nu 7 foll te zien en rechts zelfs 10 en nog wat klein grut!!!

heb daarom nu voor na de punctie de progestan bolletjes meegekregen

en niet zoals de vorige keer de pregnyl spuitjes.

jammer want de bolletjes lijkt me een gedoe!!!

tips voor de tijdstippen en inbrengen zijn daarom weer van harte welkom.

ik ga vrijdag ochtend wel een paracetamol zetpil van 1000 mg innemen als extra pijnstilling de linker eierstok is gewoon erg gevoelig

de gyn zei vanochtend dat deze iets achter de bm lag vandaar de gevoeligheid...

we zullen zien vrijdag!!!

ik houd jullie op de hoogte

succes allemaal.

liefs bri

Geplaatst

YESSSSSSSSSSSSSSSSSS hildever!

Na al die jaren proberen zeg , het werd eens tijd hihihihiih!

van harte gefeliciteerd en gniet er van en jullie zijn helemaal in de wolken zeker? !!

Geplaatst

Ik word helemaal verlegen van al die felicitaties... Dank jullie wel meiden!

Gun het jullie ook allemaal zo! Dat deze poging voor jullie ook allemaal maar lukken mag!!!!

Bri, succes weer he? Ach, die bolletjes... Het is meer het er even aan moeten denken (vooral 's middags vergat ik ze soms bijna) dan dat het gedoe is....

Groetjesssssssssssssssssssss

Geplaatst

ik ben naar het wachtbankje verplaatst!

2 mooie emmy's in mijn buik..

11 juni testen!

veel suc6 met de punctie bri!

:sunny:Desiree

Geplaatst

Hoi Hildever, SSSSSUUUUPPPPEEEERRR, gefeliciteerd, om de een of andere reden had ik al het gevoel dat je zwanger zou zijn, je was ook zo kalm en hebt je niet druk gemaakt, wou dat ik dat kon. Geniet er lekker van zou ik zeggen, en hou ons op de hoogte, echt super.

Liefs Cindy

Geplaatst

hoi Hilde,

wat cindy schrijft had ik ook je bent zo super kalm! Geniet van je kleine wondertje en bedankt voor je steun en hopelijk blijf je op dit forum om ons ook je nuchterheid en kalmte toe te stralen.

liefs Pebbels

Geplaatst

Ow, ik ben hier voorlopig nog lang niet weg Pebbels....

En natuurlijk ben ik ook onzeker... Zoals nu heb ik ook wel wat licht bruin verlies. Maar de verpleegkundige die ik vanmorgen aan de lijn had, had al wel gewaarschuwd dat dat kon gaan gebeuren. Als ik buikpijn krijg en/of het niet vertrouw mag ik altijd bellen.

Voorlopig ga ik er maar gewoon vanuit dat het allemaal goed gaat.

Groetjesssssssss

Geplaatst

hoi hilde,

ik heb vandaag ook bruin verlies en heb IVf afdeling gebeld en mocht toch doorgaan met Gonalf, volgens de arts is dit geen menstruatie. Ik ben benieuwd of het doorzet.

fijn dat je voorlopig hier blijft en we zullen hier voor je duimen dat het goed komt!!:icon_sunny:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden