Jump to content
Sign in to follow this  
Ellen32

LG laag gevolgen Hcg?

Recommended Posts

Ik moet altijd heel erg mijn best doen met mijn ovulatietesten. Het streepje blijft altijd net een tikkeltje lichter als de teststreep.

Zegt dit ook iets over de aanmaak van HCG? Maak ik dit ook minder snel aan als gemiddeld? Ben benieuwd of iemand dit weet. Gr Ellen

Ha Ellen. Ik heb nog nooit 2 dezelfde strepen gehad op een ovulatietest. Zwanger zijn gaf geen problemen - mijn testen waren al redelijk snel positief (dag 9 na terugplaatsing). Succes!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Heel veel succes vanmiddag @Djenna!
    • Hi meiden, hier even snel berichtje van mij. Ik lees vanavond of morgen alles even goed door. Vanmiddag om kwart voor 3 de terug plaatsing. Spannend allemaal. Over 12 dagen moet ik dan bloedprikken.🤞
    • @Johanna82  Zoals ik verwacht had, 28ste de echo. Dr was iets in me dat zei, de 25ste of de 28ste. Dan hoop ik de 30ste of de 1ste de tp te hebben.  Hopelijk gaat dan alles goed en wilt deze wel blijven plakken🤞🤞🤞🤞 Van mij blijf je wel "last" houden, ik wil heeeelll graag weten hoe het met je gaat!  ❤🤰❤
    • @Roza91    Dat dromen is voor mij ook heeel erg herkenbaar! Na de geboorte van Joep bijna niet gedroomd. En sinds de eerste tp droom ik elke nacht wel meerdere dromen. Ik heb vandaag bericht gehad. 28ste de echo. Ik heb niet echt klachten van de progynova. Staat me van Joep ook niks van bij.... kan me daarvan helemaal niet herinneren dat ik progy gehad heb🤔  Ik ga voor een dikke vette streep duimen voor je! Ik kom woensdag weer even checken of ik 2 dames kan feliciteren🤞🤰🤰
    • Hey ladies! Inmiddels kan ik bijna niet meer wachten haha. Ik heb besloten woensdag te gaan testen, 14 dagen na de punctie. Dan zou de Pregnyl eruit moeten zijn en verwacht ik wel een licht streepje te kunnen zien als het gelukt is. Oh ik hoop het zo! De symptomen die ik had, heb ik nog steeds (gevoelige borsten, af en toe beetje vage buikpijn). Inmiddels heb ik ook ineens last van puistjes (dat heb ik zelfs als puber niet gehad) en heb ik een aantal nachten opvallend veel gedroomd. Zou dat er ook iets mee te maken kunnen hebben? De afgelopen twee nachten had ik weer nergens last van en sliep ik als een roos. Vreemd dus 😅 @Djenna heb je al gehoord of je morgen een terugplaatsing hebt? Ik hoop zó voor je dat het allemaal goed verloopt. Fijn dat de punctie en de dagen erna je in ieder geval mee zijn gevallen 🙂  @Johanna82 wat een mooi voornemen om te leven vanuit liefde en vertrouwen ❤️ Ik ben er ook echt van overtuigd dat dat je kan helpen. Door positieve affirmaties uit te spreken sta je veel positiever in het leven, voel je je veel beter en daarmee lukt het makkelijker om bijvoorbeeld gezond te leven. Los daarvan mag je natuurlijk hartstikke zenuwachtig zijn voor de eerste echo! Spannend hoor.. Heb je het al gedeeld met mensen die dichtbij je staan, of wacht je daar nog mee? @Hopefulness fijn dat je ook weer kan starten! Blijft toch raar voelen hè, blij zijn met je menstruatie. Heb je last van de Progynova of valt dat allemaal mee? Die medicatie is mij tot nu toe onbekend. En heb je al een datum voor de echo? @Siepie de laatste wachtdagen zijn het moeilijkst hè.. Je voelt van alles en dat zou positief of negatief kunnen zijn, of nog door de medicatie kunnen komen. Je weet gewoon niet wat je ervan moet denken. Ik duim voor je dat je woensdag alsnog een positieve test hebt! Liefs, Roza
  • Topics

Important Information

Terms of Use