Ga naar inhoud

Wachtbankje November

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nikki, als k jouw was zou k dan ook naar zo'n privè kliniek gaan, wat ze daar bieden is ws.wat je nodig hebt, qua steun en begeleiding. Zwijndrecht is ook super fijn qua begeleiding, wordt goed mee gedacht en ondersteund, nadeel vind ik wel dat de tp enzo dan weer int Erasmus is. Wel n goed ziekenhuis uiteraard, maar k heb niks met dat massale.

En nadeel can Zwijndrecht is dat de puncties niet onder een roesje/verdoving/morfine gebeurd...

Verstuurd vanaf mijn GT-S7580 met Tapatalk

• Reacties 589
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
ow toevallig! ja wij hadden daar ook alle afspraken behalve tp was in erasmus. en het lab ook in erasmus. vond de arts en verpleekundige zo fijn!

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Vind ik ook, top team qua arts(en) en verpleegkundigen.

Geplaatst

Dan is het voor mij duidelijk. Ik ga er volgende week heen en zal jullie laten weten wat ik ervan vind. Natuurlijk is het niet alleen techniek maar ook wat je eigen lichaam doet. Toch ben ik ervan overtuigd dat zij ze net iets meer kunnen bieden. Wel toevallig dat jullie bij dezelfde zitten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Dan is het voor mij duidelijk. Ik ga er volgende week heen en zal jullie laten weten wat ik ervan vind. Natuurlijk is het niet alleen techniek maar ook wat je eigen lichaam doet. Toch ben ik ervan overtuigd dat zij ze net iets meer kunnen bieden. Wel toevallig dat jullie bij dezelfde zitten.

Heel verstandig. Ook alst t uiteindelijk niks word, dan heb je wel t gevoel dat je er zelf alles aan gedaan hebt, en dat is, ondanks alle moeite, toch n fijn idee.

Geplaatst

Sterkte Tweety en Nikki!

zo oneerlijk...

Ik hoop dat het voor jou geen vervelende nasleep heeft, Nikki!

Grappig dat jullie zo vlak bij elkaar in de buurt zitten.

EatPrayLove: weer een hobbel genomen! Krijg je morgen bericht over het aantal bevruchte eicellen?

Lekker uitrusten nu?

Vlieg hier heen en weer tussen hoopvol en voorbereiden op een teleurstelling. Veel last van de bijwerkingen van de utrogestan. Dus alle kwaaltjes kunnen weer alle kanten op.

Vanochtend was ik ineens heel verdrietig. Dat was het dan, dacht ik. Dat gevoel is gelukkig weer een beetje weggezakt. Ben ook wel erg moe en moet gewoon door, dus daarvan ga je je ook niet blijer voelen

Voor nu.... geduld.

Geplaatst

Wanneer weet je meer Maaike79?

Het is ook vreselijk spannend, alle emoties de hormonen....het doet zoveel met je lichaam :(

Geplaatst

Het is idd wel toevallig Piene dat we allebei in Zwijndrecht/Emc zitten :)

Toen ik hier 5/6 jaar geleden op t forum wasz was het dubbel zo druk als nu qua meiden....de gesprekken waren toen amper bij te houden, heel bizar...en toen ben ik nooit iemand tegen gekomen die in t zelfde ziekenhuizen liep :) dus ik denk dat we ook niet bijzonder ver bij elkaar vandaan wonen....

Geplaatst

Tweety,

officieel mag ik 14 dagen na de terugplaatsing testen. Dat is morgen over een week.

Dat is een hele drukke dag voor mij, dus ik heb met mijn man afgesproken een dagje eerder te testen.

Dit is onze 4e terugplaatsing. 2 keer eerder was ik zwanger, de 3e keer werd begon ik al ruim voor de testdatum te vloeien.

Geplaatst
Het is idd wel toevallig Piene dat we allebei in Zwijndrecht/Emc zitten :)

Toen ik hier 5/6 jaar geleden op t forum wasz was het dubbel zo druk als nu qua meiden....de gesprekken waren toen amper bij te houden, heel bizar...en toen ben ik nooit iemand tegen gekomen die in t zelfde ziekenhuizen liep :) dus ik denk dat we ook niet bijzonder ver bij elkaar vandaan wonen....

haha vind het nu al druk worden kan niet alles volgen haha :) soms even terug lezen. in het begin van mn behandeling was hier veel minder druk. wel fijn hoor elkaar beetje helpen enz enz

ik kom uit hoeksche waard jij

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Geplaatst

Spannend. Bij ons mochten we toen 2 weken na punctie testen... dus je kan idd. Best n daagje eerder testen dan. Ik hoop voor je dat t raak is.

Geplaatst

Haha Piene, ik in de Alblasserwaard. Dat is net aan de andere kant van Zwijndrecht dus :) maar wel aan te rijden.

Geplaatst
Sterkte Tweety en Nikki!

zo oneerlijk...

Ik hoop dat het voor jou geen vervelende nasleep heeft, Nikki!

Grappig dat jullie zo vlak bij elkaar in de buurt zitten.

EatPrayLove: weer een hobbel genomen! Krijg je morgen bericht over het aantal bevruchte eicellen?

Lekker uitrusten nu?

Vlieg hier heen en weer tussen hoopvol en voorbereiden op een teleurstelling. Veel last van de bijwerkingen van de utrogestan. Dus alle kwaaltjes kunnen weer alle kanten op.

Vanochtend was ik ineens heel verdrietig. Dat was het dan, dacht ik. Dat gevoel is gelukkig weer een beetje weggezakt. Ben ook wel erg moe en moet gewoon door, dus daarvan ga je je ook niet blijer voelen

Voor nu.... geduld.

Ja maaike morgen krijgen we bericht ervan.

Maaike en de andere dames.. Het zijn zware dagen maar uiteindelijk gaat het goed komen.

“Niemand kan een grotere en betere gunst gegeven worden dan geduld.”

Ik ga bidden en rust nemen.. En tijdens mijn gebed ga ik aan jullie denken dames.. Trusten

Geplaatst
Dames is het normaal datt ik nog pijn heb van de punctie?

heel toevallig heb ik vorige week het 'wachtbankje maart 2011' zitten lezen (waar ik toentertijd op zat) en ik heb toen ook echt een week napijn gehad, en ook echt nog na n dag of 6 dat ik alleen liggend het beste functioneerde

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Geplaatst
heel toevallig heb ik vorige week het 'wachtbankje maart 2011' zitten lezen (waar ik toentertijd op zat) en ik heb toen ook echt een week napijn gehad, en ook echt nog na n dag of 6 dat ik alleen liggend het beste functioneerde

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Dus het is wel normaal.. Ik kan gewoon moeilijk iets doen word er snel moe van en heb pijn

Geplaatst

Haaaii lekker hoor zo'n saaie zondag.

Weet iemand hoelang de pregnyl in je bloed blijft, heb 10000 gespoten en wanneer zou je voor t eerst kunnen testen dan? Weet dat t eigenlijk pas 15 dagen na de tp is normaal...

Geplaatst
Balen dat je nog zoveel last hebt! EatPrayLove! Maar ik ben zo benieuwd: zijn er bevruchtingen en komt er een terugplaatsing?

Hi Maaike, ja heb gelukkig tips gekregen van tweety83. Ik ben zo blij met deze forum. Kan gewoon alles kwijt en krijg veel tips ik dank jullie allemaal.

Van de 4 is er 1 bevrucht het is ons verteld dat het moeilijk is gegaan ,maar toch blij dat er eentje is bevrucht. Morgen middag komt de terugplaatsin.. Ik hoop dat ik morgen nog beter en gezonder ben en hopelijk geen overstimulatie !!

Geplaatst
Hi Maaike, ja heb gelukkig tips gekregen van tweety83. Ik ben zo blij met deze forum. Kan gewoon alles kwijt en krijg veel tips ik dank jullie allemaal.

Van de 4 is er 1 bevrucht het is ons verteld dat het moeilijk is gegaan ,maar toch blij dat er eentje is bevrucht. Morgen middag komt de terugplaatsin.. Ik hoop dat ik morgen nog beter en gezonder ben en hopelijk geen overstimulatie !!

Wat fijn, iig 1tje die goed zijn werk heeft gedaan. Morgen weer een dagje verder en hopelijk weer wat beter.

Heel veel succes morgen!!

Geplaatst
Wat fijn, iig 1tje die goed zijn werk heeft gedaan. Morgen weer een dagje verder en hopelijk weer wat beter.

Heel veel succes morgen!!

Ja idd, heel grappig we werden in de ochtend gebeld. Mijn man had zijn nummer gegeven dus hebben ze hem gebeld en ik fluister telkens zet hem op luidsprekerrrr!! Maar ging meeluisteren en toen hij zei dat er een is bevrucht was het een dikke opluchting voor mij..

Dankjewel essie .. Geduld is een schone zaak. Dat laat ik mijn achterhoofd zitten :))

Geplaatst

Het is ook ongelovelijk spannend allemaal. Zit nu op wd 3, allemaal raar en vreemd haha. En idd geduld hebben, we worden iig op de proef gesteld

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden