Ga naar inhoud

Wachtbankje januari 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Wachtdag 4. Pffff gaat zoooo langzaam dit.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wachten duurt altijd lang, maar nu helemaal.....

• Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jaaa inderdaad! Weet je ik ben echt verpest met poging 1, 14 eitjes. Maar volgens mij is dit wel gewoon normaal he 4

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Geplaatst

Ik weet het niet ik had poging 1 19 eitjes 11 cryos, poging 2 maar 8 en waren eigelijk al veel groter was echt een mislukte poging niks van over gebleven en poging 3 hadden we er 15 7 cryos van over.

Geplaatst
Ach k heb r maar 1 nodig he, alleen je kansen zijn zo klein lijkt me met 4 eitjes :(

Is denk ik per persoon verschillend, Marja. Ik duim voor je dat ze alle 4 toppers zijn!

Geplaatst
Zo zit er op. Had er 6, en wat kleintjes nu wachten Op manlief!

Ohhhh KVG, erg he, wachten

Moest je man niet eerst?

Maar wat fijn dat het er 4 zijn.

Ik duim verder voor je

Geplaatst
Moest je man niet eerst?

Maar wat fijn dat het er 4 zijn.

Ik duim verder voor je

Had 6 follikels. Hij moet dan daarmee naar n ander ziekenhuis om in te leveren ene wachten op de uitslag hoeveel eitjes en zaadkwaliteit...

Geplaatst

Hier geen tp..bloedwaardes en echo waren niet goed alles wordt ingevroren.. de bloedwaardes waren zo slecht dat ze me wilden opnemen mocht toch naar huis als klachten erger worden alsnog opname.. maandag weer controle. Nu medicatie om menstruatie op gang te laten komen dan maand de pil en dan terugplaatsing in eigen cyclus...

Pff wat een tegenvaller... zit er echt ff door

Geplaatst
Hier geen tp..bloedwaardes en echo waren niet goed alles wordt ingevroren.. de bloedwaardes waren zo slecht dat ze me wilden opnemen mocht toch naar huis als klachten erger worden alsnog opname.. maandag weer controle. Nu medicatie om menstruatie op gang te laten komen dan maand de pil en dan terugplaatsing in eigen cyclus...

Pff wat een tegenvaller... zit er echt ff door

Oh wijffie wat een ontzettende tegenvaller ie dat zeg! Dikke knuffel, geef je lichaam lekker rust en dan op naar je cryo, hoe moeilijk t nu ook even is

Geplaatst

Ach Flower wat rot zeg!!! Zoveel tegenvallers in dit proces, zoveel waar je mee moet dealen. Heel veel sterkte!

Geplaatst

Ik plof neer op het wachtbankje! Vandaag de terugplaatsing gehad. Wist echt niet wat ik kon verwachten, ben zo blij. Van de 10 eitjes, zijn er 7 bevrucht en er is een 8-cellige embryo teruggeplaatst. De andere horen we over twee weken met een brief hoeveel er zijn ingevroren. Ik was erg emotioneel toen de embryo erin ging. We hebben alles gefilmd en heb een mooie foto gekregen. Nu afwachtten!!

Geplaatst
Ik plof neer op het wachtbankje! Vandaag de terugplaatsing gehad. Wist echt niet wat ik kon verwachten, ben zo blij. Van de 10 eitjes, zijn er 7 bevrucht en er is een 8-cellige embryo teruggeplaatst. De andere horen we over twee weken met een brief hoeveel er zijn ingevroren. Ik was erg emotioneel toen de embryo erin ging. We hebben alles gefilmd en heb een mooie foto gekregen. Nu afwachtten!!

Succes met wachten, Sas! Zorg voor afleiding en wees lief voor jezelf.

Geplaatst

Succes met het wachten! Wat mooi dat je het gefilmd hebt

Geplaatst

Hoi allemaal,

Al een tijdje niets geschreven. Ik zit in het ivf icsi traject en gister de bloed uitslag gehad. Helaas veel te laag hcg waarde was 30, dus moet volgende week terug komen voor nog een bloedtest. Vorige week was slopend, maar deze week nog erger.

De meeste verhalen die ik lees eindigen in een miskraam. Wat is jullie ervaring?

Geplaatst

Hoi Cil.

Op dit moment haal je niet veel positieve verhalen uit het forum. We hebben allemaal echt een beetje pech op 't moment!

Killing he dat wachten?

Hoe ver zit je in het traject?

Geplaatst

He flower, wat een tegenvaller zeg:( daar zit je ook niet echt op te wachten. Rust wat uit, zorg goed voor jezelf, hopen op een betere volgende maand

Geplaatst
Hoi Cil.

Op dit moment haal je niet veel positieve verhalen uit het forum. We hebben allemaal echt een beetje pech op 't moment!

Killing he dat wachten?

Hoe ver zit je in het traject?

Hoi Marja,

Dit is de eerste poging. We hebben van de week wel gehoord dat helaas geen embryo's de vriezer in kunnen. Daarom hoop ik zo dat het lukt anders kunnen we weer opnieuw beginnen.

Ja dat wachten is idd killing! De verpleegkundige gaf aan dat het meestal eindigt in een miskraam, maar heel

Soms niet.

Hoe ver zit jij in het traject?

Geplaatst

Ik ben niet zo bekend met hcg waardes meid, ben wel 1 keer van ICSI zwanger geweest 8 weekjes maar mijn ziekenhuis doet geen bloedtesten.

Ik ben bezig met m'n 3e poging, vandaag de punctie gehad dus hopelijk maandag 1 of 2 terugplaatsingen!

Misschien komt je hcg langzaam op gang meis, blijf hoop houden

Geplaatst
Ik ben niet zo bekend met hcg waardes meid, ben wel 1 keer van ICSI zwanger geweest 8 weekjes maar mijn ziekenhuis doet geen bloedtesten.

Ik ben bezig met m'n 3e poging, vandaag de punctie gehad dus hopelijk maandag 1 of 2 terugplaatsingen!

Misschien komt je hcg langzaam op gang meis, blijf hoop houden

Oh oké, jeetje wat spannend zeg! Hoeveel eitjes had je? En hoe voel je je nu?

Ja ik blijf hopen. Zwangerschapstesten zijn wel positief, maar het ziekenhuis zegt dat die niet zoveel zeggen.

Geplaatst

Nou ik zou daar al heeeeel blij mee zijn hoor!

Had maar 4 eitjes. Dus niet zo veel, maar wie weet pakken ze allemaal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden