Ga naar inhoud

Wachtbankje januari 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@hood ja gewoon pech natuurlijk.. ze worden als goeie embryo's ingevroren..zo en zo heb je met cryo's natuurlijk een lagere kans..maar elke kans is er 1..beetje zuur dat het nooit tot tp komt maar dat is niet anders.. bij ons ligt het aan mijn man met mij is niks mis..alle omstandigheden zijn goed..waarom blijft de boel dan steeds niet plakken? tsja geen idee..het kan wel is gebleken maar ik moet eerlijk zijn dat ik bij poging 6 toen weinig hoop nog had.. zelf gaan wij naar dusseldorf overstappen als het zover lomt maar pas na poging 3

• Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gisteren gestopt met de utrogestan.

Vanmorgen licht positief ma dan ook echt licht.

Had de moed al opgegeven.

Dit maakt me knettergek. Vanmorgen weer begonnen met de utrogestan.

Dag 10 vandaag.

Vanmiddag ook beetje bruin verlies 1 maal beetje gehad. Nu niets meer.

Ook raar pff help

Geplaatst
Gisteren gestopt met de utrogestan.

Vanmorgen licht positief ma dan ook echt licht.

Had de moed al opgegeven.

Dit maakt me knettergek. Vanmorgen weer begonnen met de utrogestan.

Dag 10 vandaag.

Vanmiddag ook beetje bruin verlies 1 maal beetje gehad. Nu niets meer.

Ook raar pff help

Pff dat maakt het wel erg spannend... zal voor je duimen!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Spannend Marjon!

Ik heb vanmiddag mijn eerste echo na start van alle hormonen. Ik ben ontzettend benieuwd wat het allemaal heeft gedaan. Bij de startecho had ik 5 blaasjes aan elke kant.

Geplaatst
Vannacht weer beetje bruin verlies en test nu negatief.

daar wordt je toch echt gek van die onzekerheid steeds

wat een nachtmerrie voor je.

Sterkte

Geplaatst

Is er überhaupt iemand in januari al zwanger geworden?

Sinds vrijdag avond gebruik ik Utrogestan. En ik heb vandaag mijn terugplaatsing. Na welke wachtdag kan ik heb beste beginnen met testen?

Geplaatst

Wow 22 blaasjes! Waarvan 19 goede grote.. woe punctie en dan vrijdag tp.. tp is nog afwachten omdat ik tegen overstimulatie aanzit dan mogen ze hem niet tp en wordt het ingevroren

Geplaatst

kvg het beste is testen als je natuurlijk 14 dagen na punctie zit;) maar de meeste beginnen wat te zien op de kruidvat 10 dagen na punctie;)

spannend marion.. wd 10 met blasto van 5 dagen had je nu wel echt goed positief moeten testen als het goed zou zitten.

flower wat veel! wat fijn

Geplaatst

Oh flower.. wat goed!

ik had er drie. En twee mini's. Woensdag nog weer een echo om te kijken of ze verder groeien. En dan waarschijnlijk vrijdag de punctie. Omdat het er maar drie zijn was de vraag of ik wel een punctie wilde doen, maar het is de eerste keer dus we weten ook niet of het veel beter wordt. Ik ga er denk ik toch maar voor, afhankelijk van wat er woensdag te zien is. Jullie nog advies?

Geplaatst

Contact gehad met mijn fertiliteit arts zelf.

Ze geeft aan dat ze duidelijk ziet dat ik er toch wel erg veel moeite mee heb om te wachten met testen tot donderdag. En dat ik steeds veel vragen heb.

En dat ik mij zelf gek maak in de wachtweken elke keer. Dit zag ze bij meer patiënten in de wachtweken.

Ja klopt. Doe ik ook en kan ook niet wachten.

Moest nu echt nog hoop houden want ze zien vaker dat het nu nog negatief is met bruin verlies en dan toch positief kan worden nog.

Dus mocht absoluut niet meer testen en als ik wil mag ik donderdag komen voor een bloed test.

Duidelijk aan gegeven dat de blasto 5 dagen oud was en deze dagen er toch af mag tellen. En dat ik vorige x wachtdag 6 al positief was.

Pfff afgesproken dat ik nu dus donderdag pas ga testen en toch maar even ga praten met een psycholoog.

Maak me zelf zo gek steeds.

Iedereen kan makkeijk praten om me heen.. *je moet niet testen enzo pff ja laat me denk ik steeds. Maar maakt me wel onzeker ja dat klopt

Geplaatst

@ Marjon

Het is ook moeilijk om niet te testen maar misschien is het toch beter dat je ze niet koopt voor de tijd. Aangezien het zo ook niet gaat en misschien helpt het je wel om met iemand te praten. Ik heb echt niet eerder een test in huis gehaald dan op wachtdag 12 en toen ook getest het was moeilijk om het niet te kopen maar de angst dat het negatief zal zijn was groter.

Je gaat er zo zelf bij onder door dat moet namelijk helemaal niet gebeuren.

Geplaatst

lastig marion ik denk dat je een manier moet zoeken om er mee om te gaan en denk dat er ook nog veel niet verwerkt verdriet zit na de miskraam..zelf kan ik heel goed omgaan met negatieve testen en dat relativeren en ben ook relaxt in het geheel.

Geplaatst

Denk dat het zeker verstandig is om eens met iemand te praten marjon.. het is een zwaar traject met ook veel tegenslagen.. sterkte

Geplaatst

Echo gehad. Had er 5. K vond t nou niet erg veel, eerste keer had ik er 9 en wat kleine, waren 14 eitjes en totaal 5 embryo's uitgekomen.

2e keer had ik er 2, gestaakt. 3e keer 7.

Misschien zijn ze wel beter nu door de Menopur?

Heb vrijdag de punctie

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Geplaatst
Echo gehad. Had er 5. K vond t nou niet erg veel, eerste keer had ik er 9 en wat kleine, waren 14 eitjes en totaal 5 embryo's uitgekomen.

2e keer had ik er 2, gestaakt. 3e keer 7.

Misschien zijn ze wel beter nu door de Menopur?

Heb vrijdag de punctie

We hebben maar 1 topper nodig!

Geplaatst
Dat is zo Flower. Ben een beetje verpest met poging 1 door die 5 Emmy's

Snap ik.. maar we moeten positief blijven.. de aanhouder wint.. hopen we dan maar☺ het is zo oneerlijk he

Geplaatst

Nou meiden ik zit officieel op het wachtbankje. Laat die 2 weken stress maar komen.

Geplaatst

Wat zouden jullie doen met 3 follikels? Doorgaan of staken? Vind het echt lastig. Morgen nog een gesprek met mijn eigen arts en woensdag weer een echo.

Geplaatst
Wat zouden jullie doen met 3 follikels? Doorgaan of staken? Vind het echt lastig. Morgen nog een gesprek met mijn eigen arts en woensdag weer een echo.

Ik denk dat je moet doen waar jij je goed bij voelt. Het is goed om te vragen of ze weten waarom het er niet zoveel zijn. Aan de andere kant, is elke follikel er 1....hoewel ik dat zelf ook een dooddoener vind.

Geplaatst
Nou meiden ik zit officieel op het wachtbankje. Laat die 2 weken stress maar komen.

Succes met wachten, Karin! Hebben ze nog wat gezegd over de overige embryo's?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden