Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Lisa ja genoeg afleiding zoeken dan is het bijna 6 maart! Hopelijk gaan de dagen snel voor je😊 Ja wij krijgen hopelijk de laatste week van maart een cryo terugplaatsing. Wacht nu op m'n menstruatie hoop 6 maart dan is het volgens m'n cyclus 31 dagen. Heb altijd rond 31-32 dagen. Hoop niet langer! Dan duurt het ook weer langer voor we de terugplaatsing kunnen krijgen. Wil d'r wel weer graag voor gaan. 🍀

• Reacties 508
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Oke nou klinkt in ieder geval goed! Pijnlijke borsten en nog geen bloeding of kramp! Duim zo voor je! Moet je een plastest doen of bloedtest? Houd je ons op de hoogte? 🍀

Ik moet een plastest doen... ik laat het weten. De niet bloeding kan ook van doe utregostan komen. Maar ik heb wel vertrouwen. Het blijft spannend... want ik wil mezelf ook beschermen... ik ben al zoo vaak teleurgesteld geweest toen we nog op de natuurlijke manier bezig waren dat ik ervoor wil waken dat ik niet in een te diep gat val... het legt alleen wel veel druk aangezien we deze 1e poging alleen nog maar 1 cryo hebben uit 8 bevruchte eitjes. Had er in totaal 14 maar 4 waren te klein. En van de 10 waren er 8 bevrucht en 4 doorgedeeld... nu gewoon mijn engeltjes daar boven vragen of het alsjeblieft zo mag zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Geplaatst

Wat spannend iesje. Ik duim voor je!! Houd ons op de hoogte

En sfa dat is wel vroeg voor je menstruatie dan. Soms hoor je wel dat bij dat soort bloedingen mensen wel zwanger zijn maar ik wil je geen valse hoop geven. Ik duim ook voor jou!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Wat spannend iesje. Ik duim voor je!! Houd ons op de hoogte

En sfa dat is wel vroeg voor je menstruatie dan. Soms hoor je wel dat bij dat soort bloedingen mensen wel zwanger zijn maar ik wil je geen valse hoop geven. Ik duim ook voor jou!

Dankje

Ik weet het niet zal deze week sterk moeten zijn en afwachten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

En iesje al getest? Hier begint de spanning nu ook wel toe te nemen. De hele dag door denk ik "oh, voel ik nu iets?". Ik weet het ik maak mezelf gek, maar kan het op één of andere manier niet tegenhouden.

Geplaatst

Iesje hoe gaat het met je? Heb je al de uitslag? Ben heel benieuwd.😊 @LIsa. snap je heel goed ik voelde ook van alles maar achteraf dacht ik onbewust wel het is niet gelukt ofzo heel gek. Maar ik had ook wel de pech dat ik erg ziek ben geworden tijdens de tweede wachtweken denk nog steeds dat ik misschien daardoor t eitje heb afgestoten. Aangezien ik gigantische diarree en braken had en hierdoor echt van die nare bewegingen maakte met m'n buik en in elkaar zat. Ik zal t nooit weten maarja. Duim voor je in ieder geval! hou nog even vol! Bijna zo ver.

Geplaatst
Ik weet het zeker is weer niet geluktVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wat klote zeg. Je hebt wel vroeg je menstruatie gekregen dan! Je hebt nu nog 6 cryo's foch? Gelukkig heb je nog wel bonuskansen. Ik wens je veel sterkte met het verwerken van deze teleurstelling. Knuffel!
Geplaatst

drukke dagen gehad. Wat jij schrijft over die onduidelijke bloedingen komt me helaas erg bekend voor Sfa..

de vorige terugplaatsing begon het gerommel ( roze en bruin bij het afvegen) bij mij ook een dag voordat de eerste wachtweek om was en verdikkie vandaag diezelfde dag en weer gerommel.... snif.

Nog te weinig om het op te geven, maar wel ernstig in de reservestand. Ik heb het ook twee dagen gehad, de laatste keer dat ik zwanger was. Soms wens ik dat ik die ervaring niet had gehad, want hoop hebben kost zoveel energie als het voor niks blijkt te zijn geweest.

Ik werd snipverkouden op de dag dat de innesteling zou moeten zijn, ik was er al een beetje bang voor dat onze eskimo van al dat genies wel eens last van zou kunnen hebben. Getver

Sas: wat knap van jou dat je toch steeds mee leest en reageert. Hebben ze je ook verteld dat het de eerste keer na een IVF wat langer kan duren voordat je ongesteld wordt? Dat is oa een reden voor die wachtmaand.

Geplaatst
Wat klote zeg. Je hebt wel vroeg je menstruatie gekregen dan! Je hebt nu nog 6 cryo's foch? Gelukkig heb je nog wel bonuskansen. Ik wens je veel sterkte met het verwerken van deze teleurstelling. Knuffel!

Mijn vriend verwoorde het laatst precies zoals het is de onderkant communiceert niet met de bovenkant en andersom

Onderkant bedriegt de bovenkant en andersom

Dit was de eerste x dat ik echt overtuigt was dat het gelukt was zwak ziek misselijk alles

Voelt me bedrogen door mijn eigen lijf

Ja hebben er nog 6

Geplaatst

gebruiken jullie de utro bollen? bij mij gaan de cryo's ook al mis op wd 5.. komt er dus altijd op neer dat ze eigenlijk genees een echte kans krijgen en al beginnen af te breken als ze net geplaatst zijn.. ik wil deze keer daarom ook utro gebruiken..dat doen ze niet in ons ziekenhuis maar ik heb een voorraadje..ik ben er van overtuigd dat dit kan bijdragen

Geplaatst
gebruiken jullie de utro bollen? bij mij gaan de cryo's ook al mis op wd 5.. komt er dus altijd op neer dat ze eigenlijk genees een echte kans krijgen en al beginnen af te breken als ze net geplaatst zijn.. ik wil deze keer daarom ook utro gebruiken..dat doen ze niet in ons ziekenhuis maar ik heb een voorraadje..ik ben er van overtuigd dat dit kan bijdragen

Nee alleen de eerste x ivm de punctie

Maar ik zit er ook over na te denken

Ik heb ze alleen niet meer in huis

En weet ook niet of de kliniek ze die zouden willen geven de volgende x

Geplaatst

bij mij niet..ze vonden het niet nodig omdat het in natuurlijke cyclus word geplaatst..ik denk er inmiddels anders over en begin dan gewoon na de tp.. kwaad kan het niet aangezien heel veel meiden dit voorgeschreven krijgen;) mocht je ze niet krijgen en toch willen hebben geef maar een gil ik heb zat om nog iemand te helpen..zonde dat het niet gelukt is:(

Geplaatst
bij mij niet..ze vonden het niet nodig omdat het in natuurlijke cyclus word geplaatst..ik denk er inmiddels anders over en begin dan gewoon na de tp.. kwaad kan het niet aangezien heel veel meiden dit voorgeschreven krijgen;) mocht je ze niet krijgen en toch willen hebben geef maar een gil ik heb zat om nog iemand te helpen..zonde dat het niet gelukt is:(

Hier precies het zelfde natuurlijke cyclus

Heb het even opgezocht

En ik weet zeker dat ik dit de volgende x wil proberen

Heb het even gekopieerd en plak het hier onder even

Aan het einde dacht ik zie je wel

Ongewilde kinderloosheid kan onder andere komen doordat de eigen hormoonproductie te kort schiet. Progestageenhormonen spelen samen met oestrogeenhormonen een belangrijke rol bij de vruchtbaarheid. De balans tussen deze hormonen is belangrijk. Door een verstoring daarvan kan de eisprong (ovulatie) uitblijven of kan de baarmoeder in een slechtere conditie zijn om een bevruchte eicel te laten innestelen.

Progesteron is het hormoon dat de baarmoeder geschikt maakt voor het innestelen van een bevruchte eicel.

Geplaatst

ja dat dus;) ik ga het ook gebruilen deze ronde.. ik geloof er ook in.. mocht je het niet krijgen van de kliniek stuur je me maar een pb stuur ik het je op;)

Geplaatst
ja dat dus;) ik ga het ook gebruilen deze ronde.. ik geloof er ook in.. mocht je het niet krijgen van de kliniek stuur je me maar een pb stuur ik het je op;)

Ja ik geloof er ook in

Is goed zal het vragen

Jij zit hier ook al een hele poos of niet?

Bij sommige begin je je wel af te vragen waar ze wonen

Zie ziekenhuis zwolle vaak voorbij komen

Daar zit jij ook toch?

Geplaatst

klopt ik zit in zwolle en woon ook in zwolle:) ik zit hier al sinds 2007 dus al 10 jaar.. we hebben net icsi 8 achter de rug maar nummer 2 voor een brusje nog 3 cryos. onze dochter is 1.5 jaar geleden geboren

Geplaatst
klopt ik zit in zwolle en woon ook in zwolle:) ik zit hier al sinds 2007 dus al 10 jaar.. we hebben net icsi 8 achter de rug maar nummer 2 voor een brusje nog 3 cryos. onze dochter is 1.5 jaar geleden geboren

Zo 10 jaar dat is al een lange tijd

Oke dan is het wel lekker dichtbij

Wij moeten altijd 1:15 uur rijden naar Zwolle en een uur naar Wolvega

Maar is het wel waard super aardige mensen waar we ons op ons gemak voelen

6 terugplaatsingen gehad waarvan de eerste 5 inwendige echo en de laatste x op de buik een echo

Moet wel zeggen dat de laatste x me een stuk prettiger bevallen is dan de eerste 5 x

De laatste x vroeg ik waarom doe je het op de buik dacht dit gaat niet goed

Maar schijnt dat het zo hoort

Hoe doen ze dat bij jou?

Geplaatst
owh echt? hier doen ze het nooit vanaf buiten altijd van onderen.. lijkt me wel fijner inderdaad:)

Nee was in isala zwolle 5 x inwendig gehad en de laatste x op de buik was echt een verademing

Ze zij dat je een voorkeur mag aangeven

Maar soms wil het niet via de buik dan moeten ze toch inwendig

Ja probeer eerst maar via de buik dan zien we wel weer bij mij staat het nu in het systeem

Geplaatst

ik denk daat ik er niet voor in aanmerking kom vanwege mijn keizersnede.. ik heb helaas een randje zitten van het litteken wat ze elke keer bekijken.. en ik heb ook spekkies op mijn buik zitten😂

Geplaatst
ik denk daat ik er niet voor in aanmerking kom vanwege mijn keizersnede.. ik heb helaas een randje zitten van het litteken wat ze elke keer bekijken.. en ik heb ook spekkies op mijn buik zitten

Ik heb ook een beste litteken van mn operatie

En moet eerlijk zijn ben van 56 nu naar 70 kilo gegaan since dat we met ivf bezig zijn

Dag strak figuurtje

Dus dat zou moeten kunnen toch

Je kan het altijd vragen

Geplaatst

ga ik zeker doen:) we kunnen het proberen.. helaas is mijn litteken van binnen niet mooi van buiten valt het reuze mee;) bij de terugplaatsing nu ook een heel gedoe omdat ze het slangetje niet goed krijgen.. maar we blijven positief:) mijn ongesteldheid verwacht ik dit weekend

Geplaatst
ga ik zeker doen:) we kunnen het proberen.. helaas is mijn litteken van binnen niet mooi van buiten valt het reuze mee;) bij de terugplaatsing nu ook een heel gedoe omdat ze het slangetje niet goed krijgen.. maar we blijven positief:) mijn ongesteldheid verwacht ik dit weekend

Dan zullen we aardig tegelijk oplopen aankomende terugplaatsing

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden