Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Spannend amf, heb je volgende week je eerste echo ergens? Fijn dat je nog 2 in de vriezer hebt zitten toch extra bonuskansjes. Wij hebben nog 6 cryo's in de vriezer hopelijk is er daar 1tje van de sterkte en juiste!

Nee geen echo mag ovulatie testen gaan gebruiken en als die licht positief is bellen en dan krijg ik echo en plannen ze de tp in

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 508
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oke nu slaan de zenuwen wel toe

Ben in februarie 2009 zwanger geraakt van mn dochter esmee

Nu ben ik er achter gekomen dat het op 1 dag na gelijk is

Eerste dag laatste menstuatie

2009 9feb

2017 8feb

Bevruchting

2009 23feb

2017 22feb

Uitgerekende datum

2009 16 nov

Als het nu raak zou zijn

2017 15 nov

Zou toch een stunt zijn

Geplaatst

Ja dat voelt heel bizar

27 feb zal het gaan innestelen

8 maart mogen we testen

Geplaatst

Hi Hi ik zit ook op het wachtbankje. Ik heb 18 februari terug plaatsing gehad en 2 maart mag ik testen.

Ik vind deze 2 weken echt zenuwslopend. 😣

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Geplaatst

@sfa Spannend hoor! Ik herken het wel een beetje, niet zo precies tot op de detail als bij jou. Bij mijn eerste kindjes (een tweeling) zat ik ook op het wachtbankje van Maart. Dus ook dezelfde maand, alleen mag ik nu iets eerder testen 6 maart (toen pas 26 maart). Ik kon me toen echt niet meer bedwingen en had uiteindelijk op 23 maart al een positieve test. Ik heb het even teruggelezen want dat wist ik niet allemaal meer precies.

Welkom iesje. Dit zijn inderdaad zenuwslopende weken. Ik herken het wel. 2 maart is al best snel zullen we maar zeggen... Ik duim voor je.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

Dat is ook toeval dan voor jullie zelfde maand

Hopen dat dat geluk brengt dan

Ja vind het zo apart 1 dag verschil

En bij esmee was het ook een gok van de docters omdat ik gewoon ongesteld werd 2 x bij haar door de pill wist ik niet wat de eerste dag van de laatste menstruatie was

Dus miss is het wel precies het zelfde

Ik vind het uniek dus hoop dat het geluk brengt

Iesje welkom

Ja de 2 weken zijn ook slopend hoor

normaal test ik al bij wacht dag 5 omdat ik het niet kan laten

toch proberen het nu vol te houden de 2 week en dan pas testen

Hoeveelste terugplaatsing is dit van jou iesje?

Geplaatst
Nee geen echo mag ovulatie testen gaan gebruiken en als die licht positief is bellen en dan krijg ik echo en plannen ze de tp inVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Oke spannend, hopelijk mogen we de maand maart allebei een cryo terugplaatsing krijgen 😊🤞🏻
Geplaatst
Ja heb een overgevoelige baarmoeder Voel alles super extreemEerste paar x ook wel krampen gehad maar de vorige x en deze x wel extreemBen deze x wel rustiger onder het hele gebeuren Hoeveel terugplaatsingen heb jij al gehad? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Oke ja erg vervelend is dat! Hopelijk voel je je gauw beter en houd je het nog even vol met wachten😊 Inderdaad wel erg toevallig met je vorige dochter! Misschien brengt het geluk! Wij hebben 1 verse terugplaatsing gehad. We mogen eind maart hopelijk een cryo terugplaatsing. Hebben er nog 6.
Geplaatst
Oke spannend, hopelijk mogen we de maand maart allebei een cryo terugplaatsing krijgen 🤞🏻

Ja idd spannend!

Ja positief blijven daar gaan we voor

Geplaatst
Oke ja erg vervelend is dat! Hopelijk voel je je gauw beter en houd je het nog even vol met wachten Inderdaad wel erg toevallig met je vorige dochter! Misschien brengt het geluk! Wij hebben 1 verse terugplaatsing gehad. We mogen eind maart hopelijk een cryo terugplaatsing. Hebben er nog 6.

Ik heb rustig aan gedaan

Ook niet eigenwijs toch het huishouden gedaan

Heb nu eigenlijks geen krampen meer

Hoop dat het blijft zitten deze x

6 nog dat is wel beter hopen dat jullie terugplaatsing ook blijft zitten

Geplaatst
Dat is ook toeval dan voor jullie zelfde maand

Hopen dat dat geluk brengt dan

Ja vind het zo apart 1 dag verschil

En bij esmee was het ook een gok van de docters omdat ik gewoon ongesteld werd 2 x bij haar door de pill wist ik niet wat de eerste dag van de laatste menstruatie was

Dus miss is het wel precies het zelfde

Ik vind het uniek dus hoop dat het geluk brengt

Iesje welkom

Ja de 2 weken zijn ook slopend hoor

normaal test ik al bij wacht dag 5 omdat ik het niet kan laten

toch proberen het nu vol te houden de 2 week en dan pas testen

Hoeveelste terugplaatsing is dit van jou iesje?

Voor mij is dit de eerste terug plaatsing. In augustus de hele molen in gegaan.

Als ik de verhalen ook hier zo lees klinkt het allemaal zo bekend. Terwijl ik me op sommige plekken niet zo gehoord voel dus ik ben heel blij met dit forum.

Tot nu toe houd ik echt vol met niet testen. Ik probeer ook echt te wachten tot donderdag.

Geplaatst

@amf zeker weten, hoop blijven houden. Ons geluk komt ook vast wel binnenkort🍀

@sfa dankjewel 😊 Suc6 nog met wachten.

Geplaatst

Ja sta er nu wel anders in tot nu toe omdat ik al een kindje heb, al is de wens voor een tweede net zo sterk hoor maar wel anders lastig uit te leggen eigenlijk

Geplaatst
Voor mij is dit de eerste terug plaatsing. In augustus de hele molen in gegaan.

Als ik de verhalen ook hier zo lees klinkt het allemaal zo bekend. Terwijl ik me op sommige plekken niet zo gehoord voel dus ik ben heel blij met dit forum.

Tot nu toe houd ik echt vol met niet testen. Ik probeer ook echt te wachten tot donderdag.

Je gevoel herken ik direct zo ben ik ook op dit forum terecht gekomen

Ik kan niet meer wachten met testen

Ik heb ineens zulke mood swings

Ben snel geïrriteerd

Mn dochter zit naar bambi te kijken en ik begin te huilen

Ik ben helemaal niet een persoon wat om alles huilt

Heb ineens zoveel hormonen door mn lijf heen

Heb mn vriend net naar de winkel gestuurd om een test te halen

Geplaatst
Je gevoel herken ik direct zo ben ik ook op dit forum terecht gekomen

Ik kan niet meer wachten met testen

Ik heb ineens zulke mood swings

Ben snel geïrriteerd

Mn dochter zit naar bambi te kijken en ik begin te huilen

Ik ben helemaal niet een persoon wat om alles huilt

Heb ineens zoveel hormonen door mn lijf heen

Heb mn vriend net naar de winkel gestuurd om een test te halen

Sfa toevallig heb ze zelf nu ook gehaald. Maar toch probeer ik te wachten tot ik klaar ben met de urtegostan.

Geplaatst
Dat zijn die bollen toch?

Ik zit op mn natuurlijke cyclus

Dat zijn de bolletjes ja... ik ben nu met de eerste icsi poging bezig. Hebben nu nog 1 cryo over. Dat viel een beetje tegen aangezien we 8 bevruchtingen hadden waarvan 4 door gedeeld. Ik had 10 goede eitjes en de hadden 14 geprikt.

Maar oke ik stort me nu op taarten bakken, daar kan ik me goed in verliezen. En ik heb veel meer eetlust dan dat ik eerst had dus hoop dat dat een goed teken is. Wanneer ga je testen??

Geplaatst

Ik test zo als mn vriend thuis is direct

Hij moet ze in de stad halen

Ja ik kan me goed voorstellen dat dat gewoon zwaar klote is een hel

Wij hebben er maar 2 verloren van de punctie 14 geprikt en 12 bevrucht geloof ik

Maar wat een hell als er maar 2 bevrucht zijn

Hoop zo dat jullie extra geluk dan nu hebben

Ohhh taarten heerlijk begin me een voorstelling te maken choco brownie after eight taart hmmmmm of iets anders

Heb je nog over?

Geplaatst
Ik test zo als mn vriend thuis is direct

Hij moet ze in de stad halen

Ja ik kan me goed voorstellen dat dat gewoon zwaar klote is een hel

Wij hebben er maar 2 verloren van de punctie 14 geprikt en 12 bevrucht geloof ik

Maar wat een hell als er maar 2 bevrucht zijn

Hoop zo dat jullie extra geluk dan nu hebben

Ohhh taarten heerlijk begin me een voorstelling te maken choco brownie after eight taart hmmmmm of iets anders

Heb je nog over?

Nu een mississipi chocolate taart. Als ik in groningen was geweest waar ik toch best wel kom had ik je een stukje komen brengen😉...

Ik ga voor je duimen meid! Zou mooi zijn als het bij je gelukt is! Ik blijf toch nog even in spanning. Aan de ene kant kan ik niet wachten aan de andere kant ben ik nu al zo bang voor de teleurstelling....

Geplaatst
Ja sta er nu wel anders in tot nu toe omdat ik al een kindje heb, al is de wens voor een tweede net zo sterk hoor maar wel anders lastig uit te leggen eigenlijk

Wat fijn dat je dit zegt. Dit herken ik zo enorm. Ik probeerde het laatst aan een vriendin uit te leggen en toen zei ik ongeveer hetzelfde als jij. Maar het blijft lastig uitleggen. Het is niet dat je het niet echt graag wil, maar het is wel anders.

Geplaatst
Wat fijn dat je dit zegt. Dit herken ik zo enorm. Ik probeerde het laatst aan een vriendin uit te leggen en toen zei ik ongeveer hetzelfde als jij. Maar het blijft lastig uitleggen. Het is niet dat je het niet echt graag wil, maar het is wel anders.

Gelukkig niet de enige wil ook niemand voor hoofd stoten

Maar sta er vrij nuchter in, dit was ik ook met de eerste en tweede poging hoor

Geplaatst
Ja sta er nu wel anders in tot nu toe omdat ik al een kindje heb, al is de wens voor een tweede net zo sterk hoor maar wel anders lastig uit te leggen eigenlijk Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Oke ja ik snap denk ik wel wat je bedoeld. Als je al een gezond kindje hebt gekregen sta je er iets anders in. Maar t komt goed daar geloof ik in. 😊 Nu wachten tot t zo ver is in maart 🍀
Geplaatst

@sfa Heb je nu de test al in huis spannend hoor, ga je t volhouden of eerder testen haha? Hoeveel cryos heb je nog over.@ Maaike spannend meidd succes in de wachtweken! Weet je hoeveel cellen je cryo was?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden