Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Volgens mij mag het gewoon Wilhelmina. Staat het niet op de verpakking ?

Bedoel jij dat je helemaal geen ustrogestan hebt gebruikt na de tp

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Volgens mij mag het gewoon Wilhelmina op Google lees je dat het mag . Staat het niet op de verpakking van solgar?

Geplaatst
Volgens mij mag het gewoon Wilhelmina op Google lees je dat het mag . Staat het niet op de verpakking van solgar?

Bij de drogist waar ze het verkopen zeggen ze dat ik een deskundige moet raadplegen, staat ook op de verpakking van Solgar.. Aangezien hier aardig wat ervarings deskundige tussenzitten, dacht ik vraag het hier.

Ja helemaal niet gebruikt, alleen bij de tp na de punctie moest het 2x per dag 2 weken lang. Maar die keer eindigde in vroege miskraam. Inmiddels ben ik 14 weken in verwachting van een cryo in natuurlijke cyclus 🤗

Geplaatst

Toch apart hoor denk je dan niet dat te maken had met stippen met die bollen? Ik heb ze ook voor 2 weken ( tot testdatum ) en dan 3 x 2 per dag. Ik heb dan zoiets van je kan toch niet ineens abrupt stoppen?

Geplaatst
Heb dyslexie, dus zal je mij niet over horen hoor 😇

☺ ik vind het zelf zo storend staan en dan 2 x plaatsen wist niet hoe ik het weg kon halen. Maar jij schrijft perfect dyslexie heeft toch ook met zinsopbouw etc te maken

Geplaatst
He, Sas! ik wilde je nog steeds even iets zeggen over die bandenpijn: het hoort er inderdaad bij, maar als jij twijfelt over de hevigheid of over de plaats, laat dan in ieder geval even bij de huisarts je urine checken op evt. blaasontsteking. Liever te vaak gecheckt... Symptonen als vaker plassen en drukgevoel zie je vaak over het hoofd bij een zwangerschap.
Dankje Maaike! Het is momenteel een stuk minder het komt en het gaat. Soms nog flinke steken in mn vagina of liezen, verder soms wat menstruatiekramp. Maar voornamelijk met niezen of hoesten. Dus denk dat het erbij hoort. De vk zei dat t een goed teken was dat t kindje dan aan t groeien is. Nog een weekje wachten dan mogen we weer spieken 😊 Dankjewel voor t meedenken lief!
Geplaatst
Dankje Maaike! Het is momenteel een stuk minder het komt en het gaat. Soms nog flinke steken in mn vagina of liezen, verder soms wat menstruatiekramp. Maar voornamelijk met niezen of hoesten. Dus denk dat het erbij hoort. De vk zei dat t een goed teken was dat t kindje dan aan t groeien is. Nog een weekje wachten dan mogen we weer spieken 😊 Dankjewel voor t meedenken lief!

Ik heb ook menstruatie achtige krampen. Fijn om te horen dat het wat minder lijkt te worden bij je en de vk aangeeft dat het goed zit. Bijna weer kijken! :)

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

Bandenpijn heb ik nu minder last van. Had het tijdens mijn eerste zwangerschap wel meer. Maar alles is al een keer opgerekt bij mij 😂😂

Wat leuk die babywatcher. Dan zou ik de hele dag zitten loeren.

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst

Ik vind die babywatcher aan de ene kant wel leuk. Aan de andere kant ben ik dan zo alleen met de baby bezig. Wil ik elk uur kijken en ik vraag me af of het een goed idee is, omdat je zelf niet getraind bent in de beoordeling. Dus waar kijk je dan naar? Misschien dat ik een extra echo plan. Maar zoiets thuis gaat mijzelf denk ik niet meer zekerheid of vertrouwen in mn lijf en zwangerschap geven. Ben benieuwd hoe jullie het gaan ervaren!

Geplaatst

ohnee ik doe het niet voot de zekerheid maar gewoon voor de leuk:) je mag niet de hele dag kijken maar 3x 10 minuten dus zal wel met ieta van beveiliging gaan ofzo. wij zouden dat dan doen met een week of 20

Geplaatst

Hey wat leuk Joh eslief!

Ga ook eens overleggen thuis manlief vind het geloof ok wel mooi geweest hahs

A met de thuis doppler geslachtsbepaling en 4d echo .het liefste wilde hij alles een verassing houden.

Kom net van de verloskundige en ik moet morgen bloedprikken voor de standaart testen magic woman.

Dus wat stom dat jij nog niet mocht !

Ik ben morgen 10 weken en 4 dagen.

Bij mij begin in ook steeds meer last van de bandenpijn te krijgen trouwens . niet echt lekker gevoel. Helaas ook nog steeds misselijk en zooo moe had de stille hoop dat het nu wel wat minder zou worden.:p

Geplaatst

Ik heb t ook geprobeerd vandaag met de angelsound las dat veel vrouwen met 10 weken al wat horen. Helaas niet gelukt. Nog eventjes wachten 😊👍🏻

Geplaatst
Ik vind die babywatcher aan de ene kant wel leuk. Aan de andere kant ben ik dan zo alleen met de baby bezig. Wil ik elk uur kijken en ik vraag me af of het een goed idee is, omdat je zelf niet getraind bent in de beoordeling. Dus waar kijk je dan naar? Misschien dat ik een extra echo plan. Maar zoiets thuis gaat mijzelf denk ik niet meer zekerheid of vertrouwen in mn lijf en zwangerschap geven. Ben benieuwd hoe jullie het gaan ervaren!

Dat zelfde heb ik met de angelsound. Geen idee waar ik dan zoeken moet. Laat het wel over aan de vk. Dat is de professional

Geplaatst

Ja dat heb ik ook een beetje.. Dat ik dan misschien de paniek krijg als ik t niet goed hoor..

Heb vanavond afspraak bij de vk en krijg voor t eerst t hartje te horen 🤗

Ben heel benieuwd 😇

Geplaatst
Ja dat heb ik ook een beetje.. Dat ik dan misschien de paniek krijg als ik t niet goed hoor..

Heb vanavond afspraak bij de vk en krijg voor t eerst t hartje te horen 🤗

Ben heel benieuwd 😇

Spannend! Veel plezier vanavond!

Geplaatst
Ja dat heb ik ook een beetje.. Dat ik dan misschien de paniek krijg als ik t niet goed hoor..Heb vanavond afspraak bij de vk en krijg voor t eerst t hartje te horen 🤗Ben heel benieuwd 😇
Oehh leuk!! Laat even weten hoe t was 😊
Geplaatst

Iemand toevallig ervaring met mama multivitamines die niet zo groot zijn? Vaak zijn het van die grote capsules ... ben namelijk heel slecht met pillen slikken. Die foliumzuur tabletjes gaan er zo in. Maar groter lukt al bijna niet 🙈😳

Geplaatst
Iemand toevallig ervaring met mama multivitamines die niet zo groot zijn? Vaak zijn het van die grote capsules ... ben namelijk heel slecht met pillen slikken. Die foliumzuur tabletjes gaan er zo in. Maar groter lukt al bijna niet 🙈😳

Ik gebruik geen multivitamines. Geen ervaring.

Misschien fijn hakken?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden