Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Gaat hier ook goed ❤️

Dat verklaard ook echt de heftigheidvan je bandenpijn...mooi buikje nu al!! Lijkt me lastig om nog verborgen te houden voor je omgeving 😊

Geplaatst
Vandaag elf weken. Mijn buik nu. Is alweer aardig gegroeid.f207cfe647baf3ba6f8b71a761186c4c.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Wat een schattig buikje 😍

Geplaatst

@sas wat leuk zeg dus nu weet iedereen het echt en zijn inderdaad ook flinke pillen .

Vind wel makkelijk maar 1 pil.

@johanna ooh das lekker vroeg ja .

Nou als het dan goed zit ben je al bijna 11 weken ik zou het na de echo lekker zeggen hoor:)

Geplaatst

Dankjewel meiden!! 😊 Wordt blij van jullie berichtjes hihi. Gelukkig hoeven wij er nu geen geheim meer van te maken. De ouders op mn werk van de kids zeggen nog niks. Zie ze wel steeds kijken naar mn buik maar ze durven nog niet zo goed denk ik hihi. Ik wacht gewoon tot ze het vanzelf gaan vragen. 🤣 Inderdaad die bandenpijn wordt nu wel verklaard he yvje haha ! 😄😍

Geplaatst

Uitgerekend:

Christel: 23-10-2017

Wilhelmina: 24-12-2017

Magicwoman: 17-01-2018

Judy1990: 19-01-2018

Sas25: 21-01-2018

Johanna: 27-01-2018

Eslief: 28-02-2018

Echo:

Wilhelmina: 29-06-2017 geslachts bepaling

judy1990: 03-07-2017

Sas25: 03-07-2017 (pretecho)

Christel: 06-07-2017

Johanna 06-07-2017 termijnecho

Eslief 19-07-2017

Afspraak gyn/vk/etc:

Wilhelmina: 27-06

Eslief 27-06 MvM

Christel: 06-07-2017

Johanna: 13-07 vk intake en voor nipt naar zk

Sas25: 14-07 echo en counseling nipt test

Magicwoman: 18 juli verloskundige

Magicwoman: 14 juli echo voor combinatie test

Geplaatst

Morgen geslachtsbepaling Wilhelmina!! 😍 Spannend!! Jij dacht een meisje toch?

Geplaatst
Super♡ was zeker heel speciaal? Hoeveel weken ben jij ook alweer

Ja super leuk!! Nu 14+3 Morgen geslachtsbepaling 🤗

Mijn vriend denkt een meisje en magic women heeft ook een meisje gependeld.. Heb zelf echt geen idee..

Geplaatst

Wat een mooie buikjes dames zal er morgen ook 1 maken kan er niet meer omheen ook .krijg ook al de eerste vragen .

Wat een gedoe met dat prikken zeg . Zit je niet mee . Ik ben vandaag me bloed wezen prikken op suikerwaarden etc. Moet het alleen vaker doen omdat ik een verhoogd kans heb op zwangerschapssuiker omdat mijn broer suikerziekte heeft.

Ik kan me inmiddels ook niet meer bedwingen met baby ahoppung met het grote spul wacht ik nog even maar al wat kleertjes en doeken enzo gekocht

Geplaatst

Omdat mn misselijkheid aan t afnemen is sinds een paar dagen begon ik een beetje te twijfelen en me zorgen te maken gaat alles nog wel goed daarin. Gisteren de angelsound gebruikt kon het niet vinden. Vanavond geprobeerd... 10,3 weken ik heb het hartje gevonden en gehoord!!!!! Wat prachtig!! Ik heb het opgenomen en moest echt even huilen.. wat een zegen dit fantastisch, ben weer helemaal opgelucht en blij! 😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️

Geplaatst

Wat fantastisch Sas

Wij gaan morgen bekend maken aan iedereen dat ik zwanger ben. Ook op Facebook. Dit omdat ik al een behoorlijke buik heb en mensen het nu echt wel gaan zien. Ik ben dan 11.2 dus dan kan het wel

Geplaatst
Wat fantastisch Sas

Wij gaan morgen bekend maken aan iedereen dat ik zwanger ben. Ook op Facebook. Dit omdat ik al een behoorlijke buik heb en mensen het nu echt wel gaan zien. Ik ben dan 11.2 dus dan kan het wel

Leuk! Ben benieuwd! :)

Sas, zit jij ook bij die geheime zwanger na mmm fb groep?

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst
Leuk! Ben benieuwd! :)

Sas, zit jij ook bij die geheime zwanger na mmm fb groep?

Ze zit er nog niet. Maar misschien wil ze erbij

En de rest misschien ook wel? Ga even reclame maken weer haha

Geplaatst
goesgekeurd:) vanaf dinsdag mag ik potten gaan piesend9e3fb3c30f50411b5548d457472d01e.jpgd62cda4f3821f52d1775c6dc4d89f76a.jpg

Hahaha, jeeuh! Het valt me tot nu toe mee, hoe misselijk ik ook ben.

Vandaag beroerd slechte dag. Moe, misselijk, straks maar weer even gaan liggen ofzo. Vanavond vieren we mijn schoonvaders verjaardag, gaan uit eten. Dan wil ik me toch wel iets beter voelen dan dit. Hebben jullie nog tips voor de offdays?

Geplaatst
goesgekeurd:) vanaf dinsdag mag ik potten gaan piesend9e3fb3c30f50411b5548d457472d01e.jpgd62cda4f3821f52d1775c6dc4d89f76a.jpg

Super!! Mooie test!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Omdat mn misselijkheid aan t afnemen is sinds een paar dagen begon ik een beetje te twijfelen en me zorgen te maken gaat alles nog wel goed daarin. Gisteren de angelsound gebruikt kon het niet vinden. Vanavond geprobeerd... 10,3 weken ik heb het hartje gevonden en gehoord!!!!! Wat prachtig!! Ik heb het opgenomen en moest echt even huilen.. wat een zegen dit fantastisch, ben weer helemaal opgelucht en blij! 😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️
Wat leuk!! Ik kan nog steeds alleen mijn hartslag vinden:pWaar heb je hem gevonden.Jij mag ook weer maandag voor echo toch ? En hoe laat moet jij
Geplaatst

Altijd fijn zo'n test met twee dikke strepen eslief.

Ik heb ook even een buikfoto gemaakt:)

Ook al heel duidelijk aanwezig morgen 11 weekjes :)

Heb trouwens echt mega last van me maag en winden laten erg ongemakkelijk:p

Geplaatst
Altijd fijn zo'n test met twee dikke strepen eslief.

Ik heb ook even een buikfoto gemaakt:)

Ook al heel duidelijk aanwezig morgen 11 weekjes :)

Heb trouwens echt mega last van me maag en winden laten erg ongemakkelijk:p

Mooi buikje hoor.

Je darmen maken plaatst had ik ook heel erg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Wat fantastisch SasWij gaan morgen bekend maken aan iedereen dat ik zwanger ben. Ook op Facebook. Dit omdat ik al een behoorlijke buik heb en mensen het nu echt wel gaan zien. Ik ben dan 11.2 dus dan kan het welVerstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
Super leuk! Ja dan kan het wel! Ik heb het al gedaan met 9,3 weken 😍 Na de tweede echo. Maandag mogen we weer 😊

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden