Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Nog steeds niks aan het doorzetten . Af en toe kramp, maar zit geen regelmaat in. Dus ben bang dat we nog even braaf moeten wachten. Anders gaan ze donderdag weer strippen en moet ik aan de monitor.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Spannend zeg! Er is geen fijnere plek dan in mama's buik hihi

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Nog steeds niks aan het doorzetten . Af en toe kramp, maar zit geen regelmaat in. Dus ben bang dat we nog even braaf moeten wachten. Anders gaan ze donderdag weer strippen en moet ik aan de monitor. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ooo wat spannend!!! Hoop voor je dat ze er snel is 😍
Geplaatst

Christel succes!!!

Kleine laat mooi op zich wachten hoeveel ben je overtijd?? Stomme strippen ze deden het bij mij zonder ontsluiting nou wat pijnlijk pff was blij dat ze het gingen opwekken.

Geplaatst
Christel succes!!!

Kleine laat mooi op zich wachten hoeveel ben je overtijd?? Stomme strippen ze deden het bij mij zonder ontsluiting nou wat pijnlijk pff was blij dat ze het gingen opwekken.

Morgen 40 weken, dus nog niet over tijd. Maar omdat ze er perfect klaar voor ligt en al 2cm ontsluiting had hebben ze gestript.

Geplaatst
Morgen 40 weken, dus nog niet over tijd. Maar omdat ze er perfect klaar voor ligt en al 2cm ontsluiting had hebben ze gestript.

Geniet nog even van je buikje en daarna vol op genieten van de kleine. Mijn meisje is vandaag al weer 7 maand gaat echt super snel en ze is de laatste dagen een drama queen wil niet slapen savonds poeh wat een strijd vanavond,maar ik heb gewonnen.

Geplaatst
Ja wat zei ik? Wie verbreekt de meisjes in 2017? Ik dus zelf!!

Vandaag een lief duimend beweeglijk jongetje te zien!

Wat leuk! Gefeliciteerd! :)

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

be07d1c0c2d289843b3a669396d2d096.jpg

Vanmiddag om 13:35 trotse ouders geworden van Syenna. Ze weegt 3380 gram en is 51 cm. Ze doet het heel goed. Mama ook maar heeft wel veel bloed verloren. Totale bevalling van 7,5 uur. Mag niet klagen Haha.

Geplaatst

Vanmiddag om 13:35 trotse ouders geworden van Syenna. Ze weegt 3380 gram en is 51 cm. Ze doet het heel goed. Mama ook maar heeft wel veel bloed verloren. Totale bevalling van 7,5 uur. Mag niet klagen Haha.

Oh! Wat een plaatje! Van harte gefeliciteerd!

Veel bloed verloren, hoe is het met je verder? Hoop dat je snel herstelt en volop geniet :) veel geluk samen!

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

Wat een droppie!! Gefeliciteerd! Het wachten meer dan waard

Genieten samen !

@Inge35 wat leuk een mannetje!!

Geplaatst

Wat een mooi poppetje. Mooie naam ook. Nu lekker gaan genieten!
Geplaatst
Spannend! Duim voor je dat het allemaal goed mag verlopen voor jullie! Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Cảm ơn bạn!
Geplaatst

Ahhhh van harte gefeliciteerd l

Wat een mooi meisje!!

Fijn dat het goed is gegaan en hopelijk voel je je zelf snel goed ondanks je bloedverlies

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst

Wat een schatje♡♡

Wat zal je verliefd zijn .

Wel naar dat je zoveel bloed hebt verloren

Hopelijk voel je je wel goed.

Nu lekker genieten op je roze wolk.

Geplaatst

Even een kleine update. Met ons meisje gaat het heel goed! Met mama sinds vandaag ook beter, hoef niks bij te krijgen en na een fijne douche gaat het al veel beter . Dankjewel allemaal!!

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd met jullie knappe meisje wat een schatje ze is zo mooi. Hopelijk voel jij je ook snel weer goed en geniet van jullie kraamtijd.

• 2 weken later...
Geplaatst

Hallo allemaal hoe gaat het hier met alle dames?

Hier alweer 29 weken vandaag de tijd gaat echt hard nu .net zoals mijn buikje heb weer een foto bijgevoegd.

Hebbeb jullie ook weer een mooie buikfotos?

Morgen gaan we naar de op en dag van het geboortehuis .hier wil ik gaan bevallen.

Inmiddels ben ik volledig gestopt met werken omdat mijn bekkenklachten zo heftig waren .

Merk dat het nu echt zwaar word .veel pijn .erg kortademig en heel weinig slaap.

Wel fijn dat ik alles zo goed als af heb.moet er niet aan denken dat ik nu nog had moeten beginnen nu ik me zo voel.

Geplaatst
Hallo allemaal hoe gaat het hier met alle dames?Hier alweer 29 weken vandaag de tijd gaat echt hard nu .net zoals mijn buikje heb weer een foto bijgevoegd. Hebbeb jullie ook weer een mooie buikfotos?Morgen gaan we naar de op en dag van het geboortehuis .hier wil ik gaan bevallen.Inmiddels ben ik volledig gestopt met werken omdat mijn bekkenklachten zo heftig waren .Merk dat het nu echt zwaar word .veel pijn .erg kortademig en heel weinig slaap. Wel fijn dat ik alles zo goed als af heb.moet er niet aan denken dat ik nu nog had moeten beginnen nu ik me zo voel.
Super mooie buik. Ik vind t nog steeds best een dingetje dus maak eigenlijk helemaal geen foto's..Beter dat je gestopt bent met werken, proberen lekker tot rust te komen.Hier alweer 33 weken, dus gaat de goede kant op.Enige kwaal die ik heb ik jeuk aan mijn armen, om gek van te worden.Voor de rest gaat t goed. Nog lekker veel aan de wandel en aan t sporten.Zijn onlangs ook naar rondleiding van t kraamhotel geweest, dat gaat t worden!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden