Ga naar inhoud

Wachtbankje april

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het delen is heel dubbel, zeker als het straks positief uitpakt, is het geen verassing meer.

Maar ach ik ben zo,n open boek, dus tja, woorden zijn vaak al overbodig.

@sfa gefeliciteerd!!!

@eslief, snap de zelfbescherming ( herkenbaar ), maar wrl positief blijven hoor. Gaat gewoon uiteindelijk lukken!

• Reacties 808
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja verplicht een rustmaand ( protocol ), ook al hebben wij aangegeven meteen door te willen. Heb ook geen last gehad van de punctie en volgens mij zouden de hormonen een heel eind uit je lijf moeten zijn. En voel mij lichamelijk ook goed. Maar ja procedures....

Duurt en duurt maar zo...

We gaan de natuurlijke cyclus doen in combinatie met de ustrogan. wilde dat zelf graag omdat ik daar een goed gevoel bij heb en helpend is voor de baarmoederwand-dikte.

Geplaatst

Goeie avond allemaal,

Ik ben nieuw en zal me voorstellen. Ik weet nog niet hoe het allemaal werkt en na veel op internet zitten meelezen en zoeken besluit ik om te reageren hoop voor alle dames die nu nog moeten testen op een positieve uitslag!!!
<span style=
☺️
">

Wij zijn begin april gestart met een 2e Ivf behandeling, wat eigenlijk nog niet had gehoeven omdat we nog 1 cryo over hadden van de 1e IVF behandeling
<span style=
🙃
">
Vergissinkje denk ik dan.. In 2015 hebben we besloten om voor een 2e kindje te gaan en hebben wij onze 1e terugplaatsing gehad die niet gelukt was, vanwege omstandigheden zijn we in oktober 2016 voor een cryo poging nummer twee gegaan helaas ook niet blijven zitten nu heb ik februari en maart cryo tp gehad beide zonder succes en omdat ze aangaven dat dat de laatste was met Nieuwe behandeling begonnen en helaas is de eerste verse poging niet gelukt vrees ik en heb ik verplicht een maand rust. Zijn er dames die ook zwanger zijn geraakt van een cryo tp ?? En in mei weer mogen starten ??

groetjes

Geplaatst

Balen, Pino dat je verplicht een maand moet wachten!

Hoe lang zijn jullie nu bezig?

Natuurlijke cyclus lijkt mij ook fijner dan weer al die rommel in je lijf. Lijkt me sat je lichaam daarna ook weer moet wennen om het zelf weer te doen.

Ik duim voor je dat het in mei wel lukt! Houd moed meid!

En Miranda, welkom hier! Wat vervelend dat de verse tp en ook je cryos niet bleven zitten. Hopelijk biedt deze nieuwe ronde inderdaad nieuwe kansen! Ben nu bezig met de eerste icsi, ik verwacht ergens eerste helft mei punctie en verse tp. Hoop dat het goed gaat!

Jullie veel succes! Lijkt me pittig als je zo graag wilt, maar toch elke keer ee tp niet lukt

Goeie avond allemaal,

Ik ben nieuw en zal me voorstellen. Ik weet nog niet hoe het allemaal werkt en na veel op internet zitten meelezen en zoeken besluit ik om te reageren hoop voor alle dames die nu nog moeten testen op een positieve uitslag!!!
<span style=
☺️
">

Wij zijn begin april gestart met een 2e Ivf behandeling, wat eigenlijk nog niet had gehoeven omdat we nog 1 cryo over hadden van de 1e IVF behandeling
<span style=
🙃
">
Vergissinkje denk ik dan.. In 2015 hebben we besloten om voor een 2e kindje te gaan en hebben wij onze 1e terugplaatsing gehad die niet gelukt was, vanwege omstandigheden zijn we in oktober 2016 voor een cryo poging nummer twee gegaan helaas ook niet blijven zitten nu heb ik februari en maart cryo tp gehad beide zonder succes en omdat ze aangaven dat dat de laatste was met Nieuwe behandeling begonnen en helaas is de eerste verse poging niet gelukt vrees ik en heb ik verplicht een maand rust. Zijn er dames die ook zwanger zijn geraakt van een cryo tp ?? En in mei weer mogen starten ??

groetjes

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

Goeie avond allemaal,

Wij zijn begin april gestart met een 2e Ivf behandeling, wat eigenlijk nog niet had gehoeven omdat we nog 1 cryo over hadden van de 1e IVF behandeling Vergissinkje denk ik dan.. In 2015 hebben we besloten om voor een 2e kindje te gaan en hebben wij onze 1e terugplaatsing gehad die niet gelukt was, vanwege omstandigheden zijn we in oktober 2016 voor een cryo poging nummer twee gegaan helaas ook niet blijven zitten nu heb ik februari en maart cryo tp gehad beide zonder succes en omdat ze aangaven dat dat de laatste was met Nieuwe behandeling begonnen en helaas is de eerste verse poging niet gelukt vrees ik en heb ik verplicht een maand rust. Zijn er dames die ook zwanger zijn geraakt van een cryo tp ?? En in mei weer mogen starten ??

groetjes

Welkom!

Hier ook twee cryo pogingen achter de rug en zijn ook niet blijven plakken helaas 9 mei gesprekje en hopelijk kan ik dan snel door voor nieuwe icsi ronde

Succes meid!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Welkom miranda!! Hopelijk ronde 2 meer succes! Heb je je eerste kindje wel via de natuurlijk weg gekregen? Heb je er nu nog steeds 1 in de diepvries liggen van de 1e ivf ronde?

@johanna, thanks, ja dat wachten moet iedereen bij ivf, dat wachten steeds ( tik/tak/tik/tak). Gelukkig hoeft dat niet na tp cryo,s.

Wij zijn nu 3,5 jaar bezig. Waarvan 1,5 jaar met hulp. Alles is goed, vandaar ook de natuurlijke cyclus, maar blijft helaas niet zitten. Wil graag zo min mogelijk rommel in mijn lijf, al die troep kan een embryo nooit fijn vinden om daar tussen te gaan zitten,

Nu 9 iui,s gehad, 1e ivf en daarvan nog 6 cryo,s in de vriezer. (We hadden 11 eitjes, 8 grote en 3 kleinere)

Hoe gaat het bij jou?

@amf, echt superverdrietig dat er niets in blijven zitten! geen cryo.s meer? Hopelijk kan je snel weer verder. Heb je nu een verplichte rustperiode?

Geplaatst
Welkom miranda!! Hopelijk ronde 2 meer succes! Heb je je eerste kindje wel via de natuurlijk weg gekregen? Heb je er nu nog steeds 1 in de diepvries liggen van de 1e ivf ronde?

@johanna, thanks, ja dat wachten moet iedereen bij ivf, dat wachten steeds ( tik/tak/tik/tak). Gelukkig hoeft dat niet na tp cryo,s.

Wij zijn nu 3,5 jaar bezig. Waarvan 1,5 jaar met hulp. Alles is goed, vandaar ook de natuurlijke cyclus, maar blijft helaas niet zitten. Wil graag zo min mogelijk rommel in mijn lijf, al die troep kan een embryo nooit fijn vinden om daar tussen te gaan zitten,

Nu 9 iui,s gehad, 1e ivf en daarvan nog 6 cryo,s in de vriezer. (We hadden 11 eitjes, 8 grote en 3 kleinere)

Hoe gaat het bij jou?

@amf, echt superverdrietig dat er niets in blijven zitten! geen cryo.s meer? Hopelijk kan je snel weer verder. Heb je nu een verplichte rustperiode?

Ja helaas geen cryo's meer..

Moest eerst een gesprek hebben helaas 9 mei wordt rond de elfde ongesteld dus hopelijk dan aan de pil

Wachten duurt lang en wil graag door omdat je er nu weer mee bezig bent

Geplaatst

Eerste tp was 5 cellig en deelde al niet verder

Tweede tp was al verder gaan delen ook nog op de dag van tp maar helaas niet blijven zitten

Geplaatst
Eerste tp was 5 cellig en deelde al niet verder

Tweede tp was al verder gaan delen ook nog op de dag van tp maar helaas niet blijven zitten

Shit zeg, ja snap ook niet waarom er steeds zoveel tijd tussen moeten zitten. Emotioneel is het toch wel, met of zonder rustmaand. Juist zo,n rustmaand is frustrerende omdat je dan niks kan ( vind ik ) Hopelijk 9 mei verder, maar dat zal toch wel goedkomen ga ik vanuit. Duim iig met je mee.

Geplaatst

We zijn aug 2015 zelf gestart, in aug 2016 de molen in, in jan 17 de uitslag dat mijn vriends zaad niet optimaal is, icsi aangeraden. Wij hadden al gesprekken met elkaar gehad en hebben na dit nieuws nog vele gesprekken samen gevoerd. Ook met vrienden van ons die een ivf traject hebben gedaan.

Begin april begonnen. Ik was er behoorlijk van overtuigd dat ik dit nooit zou doen. Maar ja, 35 jaar, al meer dan 10 jaar een kinderwens, een fijne partner nu en hij kon en wilde het zeker nog niet loslaten. Dat heeft mij ook wel aan het denken gezet. Ik vind het wel ok nu. Vooral emotioneel zwaar. En ja, dat wachten... En ik ben al zo'n ongeduld, hihi.

Jeetje, Pino, 3,5 jaar... Dat is erg lang. Weten ze bij jullie waar het aan ligt?

Ergens ben ik blij dat we de iui hebben overgeslagen. Maar vond de overstap van zelf proberen naar icsi wel groot. Nu we bezig zijn is het wel weer ok. Ik hoop vooral dat mijn lijf zich weer goed gaat herstellen en niet van de leg blijft.

Anyway, allemaal succes dames. Met balen, verwefken of nieuwe ronde, nieuwe hoop&kansen!

Hoe gaat het bij jou?

Geplaatst
We zijn aug 2015 zelf gestart, in aug 2016 de molen in, in jan 17 de uitslag dat mijn vriends zaad niet optimaal is, icsi aangeraden. Wij hadden al gesprekken met elkaar gehad en hebben na dit nieuws nog vele gesprekken samen gevoerd. Ook met vrienden van ons die een ivf traject hebben gedaan.

Begin april begonnen. Ik was er behoorlijk van overtuigd dat ik dit nooit zou doen. Maar ja, 35 jaar, al meer dan 10 jaar een kinderwens, een fijne partner nu en hij kon en wilde het zeker nog niet loslaten. Dat heeft mij ook wel aan het denken gezet. Ik vind het wel ok nu. Vooral emotioneel zwaar. En ja, dat wachten... En ik ben al zo'n ongeduld, hihi.

Jeetje, Pino, 3,5 jaar... Dat is erg lang. Weten ze bij jullie waar het aan ligt?

Ergens ben ik blij dat we de iui hebben overgeslagen. Maar vond de overstap van zelf proberen naar icsi wel groot. Nu we bezig zijn is het wel weer ok. Ik hoop vooral dat mijn lijf zich weer goed gaat herstellen en niet van de leg blijft.

Anyway, allemaal succes dames. Met balen, verwefken of nieuwe ronde, nieuwe hoop&kansen!

Ja best lang 3,5. Maar zeker 1,5 jaar minder focus erop. Allebei een nieuwe baan, dus waren eigenlijk niet meteen bezorg. Ook wij zeiden toen nooit naar het ziekenhuis te gaan, haha.

En doordat wij (mislukte) iui,s hebben gehad, gaat de tijd ook snel. Moest in de tussentijd ook 10 kilo afvallen. Ze hebben geen idee waar het aan ligt. Alle onderzoeken zijn goed, bloed, eitje groeien goed, zaad is harstikke goed. Ze wisten elkaar zeer goed te vinden tijdens de ivf. Maar waarom het dan niet blijft zitten weten ze niet en onderzoek/ medicatie waarom het bij de innesteling niet lukt is er niet.

Ook ik ben 35, dus herken de tijdsdruk.

Vorm van de behandeling is eigenlijk niet zo belangrijk. Belangrijkste is waarmee je het meeste kans op succes hebt.

Was/ is je lijf zo van de leg? Hopelijk heb je emotiomeel goede steun bij je vriend en vrienden/ familie.

Je hebt dus nu je 1e icsi gehad? En niet gelukt :-(. Heb je nig cryo,s of wordt het meteen ronde 2?

Geplaatst
Ja best lang 3,5. Maar zeker 1,5 jaar minder focus erop. Allebei een nieuwe baan, dus waren eigenlijk niet meteen bezorg. Ook wij zeiden toen nooit naar het ziekenhuis te gaan, haha.

En doordat wij (mislukte) iui,s hebben gehad, gaat de tijd ook snel. Moest in de tussentijd ook 10 kilo afvallen. Ze hebben geen idee waar het aan ligt. Alle onderzoeken zijn goed, bloed, eitje groeien goed, zaad is harstikke goed. Ze wisten elkaar zeer goed te vinden tijdens de ivf. Maar waarom het dan niet blijft zitten weten ze niet en onderzoek/ medicatie waarom het bij de innesteling niet lukt is er niet.

Ook ik ben 35, dus herken de tijdsdruk.

Vorm van de behandeling is eigenlijk niet zo belangrijk. Belangrijkste is waarmee je het meeste kans op succes hebt.

Was/ is je lijf zo van de leg? Hopelijk heb je emotiomeel goede steun bij je vriend en vrienden/ familie.

Je hebt dus nu je 1e icsi gehad? En niet gelukt :-(. Heb je nig cryo,s of wordt het meteen ronde 2?

Hee! Jazeker, pff dat wachten! We zitten nog middenin poging 1 icsi. Vanavond starten we met gonal f. 6 april begon mijn menstruatie, toen begonnen met decap en primolut (om je menstruatie weer stil te leggen), 18 april weer bloeding. Vandaag eerste uitgangsecho, daarop was alles netjes. Ze hebben ook mijn baarmoedermaten opgenomen en die sturen ze naar het vu voor de tp straks.

Omdat ik nu al best wat bijwerkingen heb, ben ik benieuwd hoe ik ga reageren. Ben het bangst voor overstimulatie en dan moeten stoppen net voor de punctie. Maar goed, we gaan het meemaken! De chagrijnigheid valt heel erg mee, de invloed op onze relatie daarmee ook en daar ben ik vooral erg blij mee. Ik vind het nog steeds wel lastig te accepteren dat het via het zh moet. Met hormonen en een hoop extra onnatuurlijke spullen. Maar ik gun mijn vriend ook heel erg een eigen kindje en ik wil zelf ook graag zwanger van hem worden. Fase 1 gehaald, nu fase 2 ;) we nemen het stap voor stap en blijven juist nu leuke dingen doen om elkaar af te leiden en onze relatie sterk te houden. Want in de maanden hierover hebben we het best zwaar gehad. Dus daar ligt nu echt even onze focus. (Verbouwing van ons huis naast werk in 2016, laatste dingen nu afmaken. In dec heb ik mn knie deels verbrijzeld en daarvan ben ik nog aan het herstellen en nog wat werkgedoe was best veel stress). Ben nu relaxt en hij ook. Hopelijk zijn we nu wel een warm nestje. Ik hoop nog steeds dat het nu eenmaal zo moest lopen en dat er komt wat er moet komen op het moment dat dat moet komen. Proberen los te laten. Ik werd op een gegeven moment veel te verkrampt over sex en eten etc. Dat helpt niet. Dus nu zijn we weer op de goede weg, zo voelt het.

Sorry dames, weer een heel verhaal. Hihi

Geplaatst
We zijn aug 2015 zelf gestart, in aug 2016 de molen in, in jan 17 de uitslag dat mijn vriends zaad niet optimaal is, icsi aangeraden. Wij hadden al gesprekken met elkaar gehad en hebben na dit nieuws nog vele gesprekken samen gevoerd. Ook met vrienden van ons die een ivf traject hebben gedaan. Begin april begonnen. Ik was er behoorlijk van overtuigd dat ik dit nooit zou doen. Maar ja, 35 jaar, al meer dan 10 jaar een kinderwens, een fijne partner nu en hij kon en wilde het zeker nog niet loslaten. Dat heeft mij ook wel aan het denken gezet. Ik vind het wel ok nu. Vooral emotioneel zwaar. En ja, dat wachten... En ik ben al zo'n ongeduld, hihi. Jeetje, Pino, 3,5 jaar... Dat is erg lang. Weten ze bij jullie waar het aan ligt? Ergens ben ik blij dat we de iui hebben overgeslagen. Maar vond de overstap van zelf proberen naar icsi wel groot. Nu we bezig zijn is het wel weer ok. Ik hoop vooral dat mijn lijf zich weer goed gaat herstellen en niet van de leg blijft. Anyway, allemaal succes dames. Met balen, verwefken of nieuwe ronde, nieuwe hoop&kansen! Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
@ Johanna Spannend allemaal ! 10 jaar een kinderwens Geef niet op ik heb veel succes verhalen gelezen van koppels waarbij het toch ook wel gelukt is. Lekker positief blijven jullie weten nu dat er toch mogelijkheid bestaat en nu hopen dat t aanslaat Ik duim voor je😘🙌🏾@Pino helaas niet. Mijn eerste kindje heb ik via de 1e IVF behandeling gekregen ben in 2012 gestart met IVF van de verse tp meteen zwanger geraakt en bevallen in 2013. Van de 1e IVF 15 eitjes waarvan 11 bevrucht waarvan 7 cryo's gehad . Nu in totaal 4 terugplaatsingen gehad zonder succes helaas en heb nu van de 2e IVF behandeling 7 april een verse tp gehad die helaas niet is blijven zitten en nu nog 1 cryo van 2012 en 5 cryos van 2017.@ amf Heeel irritant die verplichte rustmaand Vooral als je er inzit maar ik ben wel van mening dat een maandje rust geen kwaad kan vooral voor je baarmoeder en zeker je emotionele gemoedstoestand want het is toch wel een heel traject met hormonen geduld spanningen enzovoorts Ik hoop dat je snel mag beginnen Laten we elkaar steunen en aanmoedigen en positief blijven hoe moeilijk het ook is en hopen dat het ons allemaal lukt 💪🏾Liefs miranda
Geplaatst
@ Johanna Spannend allemaal ! 10 jaar een kinderwens Geef niet op ik heb veel succes verhalen gelezen van koppels waarbij het toch ook wel gelukt is. Lekker positief blijven jullie weten nu dat er toch mogelijkheid bestaat en nu hopen dat t aanslaat Ik duim voor je@Pino helaas niet. Mijn eerste kindje heb ik via de 1e IVF behandeling gekregen ben in 2012 gestart met IVF van de verse tp meteen zwanger geraakt en bevallen in 2013. Van de 1e IVF 15 eitjes waarvan 11 bevrucht waarvan 7 cryo's gehad . Nu in totaal 4 terugplaatsingen gehad zonder succes helaas en heb nu van de 2e IVF behandeling 7 april een verse tp gehad die helaas niet is blijven zitten en nu nog 1 cryo van 2012 en 5 cryos van 2017.@ amf Heeel irritant die verplichte rustmaand Vooral als je er inzit maar ik ben wel van mening dat een maandje rust geen kwaad kan vooral voor je baarmoeder en zeker je emotionele gemoedstoestand want het is toch wel een heel traject met hormonen geduld spanningen enzovoorts Ik hoop dat je snel mag beginnen Laten we elkaar steunen en aanmoedigen en positief blijven hoe moeilijk het ook is en hopen dat het ons allemaal lukt Liefs miranda

Heb de tp's in natuurlijke cyclus gehad dus maar 1 spuit gezet

Ja hopelijk kan ik strakjes na het gesprek weer beginnen

Vind het nog niet zwaar en had graag door gewilt

Ik heb eerste en tweede poging alles alleen gedaan omdat manlief in buitenland werkte ook dat vond ik te doen, de teleurstelling is even 1 a 2 dagen en dan weer verder

En gaat vast en zeker lukken bij iedereen daar duimen we hard voor

Geplaatst

Welkom Miranda! Hou moed, zwanger worden van een cryo kan hoor. Ik ben twee keer zwanger geweest bij een cryo tp, 2 keer verse tp gehad en die waren beide mislukt. In mei hebben we weer de intake en hopelijk dezelfde maand een tp van onze laatste cryo.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Geplaatst
Steun, erover praten (middels forum), positief blijven en stap voor stap kijken. Dan komt het uiteindelijk goed!
@amf. Ja ik begrijp je volkomen hoor.. ik had liever ook doorgewild.. gek dat in sommige ziekenhuizen dat niet verplicht stellen althans weet ik niet zeker maar ik lees op t internet dat sommige als ze het aankunnen wel gelijk door mogen Mr normaliter t beleid is om een maand rust te nemen na een punctie.Stap voor stap komen we er wel Ik moet nu tot volgende menstruatie wachten en dat is pas 18e van mei en dan op dag 10 of 12 uitgangs echo.ga nu maar es naar bed trusten
Geplaatst
Welkom Miranda! Hou moed, zwanger worden van een cryo kan hoor. Ik ben twee keer zwanger geweest bij een cryo tp, 2 keer verse tp gehad en die waren beide mislukt. In mei hebben we weer de intake en hopelijk dezelfde maand een tp van onze laatste cryo.Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Bedankt tien kijk es aan dat hoor ik graag ..ja in deze traject weet je helaas niet hoe het allemaal gaat lopen alles kan.. Ik hoop dat de laatste cryo blijft zitten 9 maandjes lang ☺️ Ik denk zelf ook dat ik in mei hoogstwaarschijnlijk de laatste cryo van punctie 2012 eerst krijg teruggeplaatst dan die van april 2017En je zegt 2 x zwanger geweest mag ik vragen if t goed is verlopen of helaas niet?
Geplaatst

Ik heb het geluk gehad dat deze twee zwangerschappen goed zijn gegaan. In 2012 twee miskramen gehad bij 8 en 10 weken dus spannend vond ik het daarna wel. Ik heb nu twee geweldige zoontjes van 2 jaar en van 7 maanden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Geplaatst

Bedankt voor de felicitaties

Ben super blij

Ff een foto delen van ons prachtige moment met onze jurk uitzoeken

42ce8e7954b5023e1b3501cf67308406.jpg85a25239362d4f3b0a104dc5a0525763.jpg

Geplaatst

Welkom Miranda, jij ook veel succes met het traject.

Een vergeten cryo? :)

Ik ben ook nog bezig met ivf1 waarbij ik een vroege miskraam kreeg op 5weken.

En ga nu voor een cryo blastocyste 5daags.

Rond 15-16 mei verwacht ik de tp als alles volgens plan gaat dan.

Ik moest ook een verplichte rustmaand nemen , dat vind mn ziekenhuis waar ik loop het beste.

En het word kunstmatig met Progynova en utrogestan.

Progynova te beginnen 1 mei op mn eerste menstruatiedag.

Ik vind die wachtmaand maar onzin.

In BE hebben ze geen wachtmaand en ik ken iemand daar die gelijk door mocht en al zwanger

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden