Ga naar inhoud

Wachtbankje april

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hoii dames.. ik zie dat er een nieuwe geopend is.. Ik heb helaas niet lang mogen genieten, afgelopen weekend toch een miskraam gehad. Ik ben echt super verdrietig geweest. Zit nu te twijfelen of ik een wachtmaandje neem of gelijk door moet gaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Oh meid wat ontzettend klote zeg! Dat vind ik echt heel vervelend voor je. Volg je hart. Als je tijd nodig hebt, gewoon nemen. Jullie kindje komt wanneer het er klaar voor is en jullie ook.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

• Reacties 808
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

O bah, Marii, wat naar!

Heb je nog cryo's?

Ik ben zelf altijd voor eerst de boel weer op een rijtje, dan verder. Maar dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten.

En verder geloof ik dat er nog een berichtje van mij verwacht werd. Het embryo was als 8 cellige ingevroren en ook weer ontdooid, maar het had verder tot vanochtend nog niks gedaan. Maar, pffffff gelukkig, bij een laatste check voor de terugplaatsing was het toch tiencellig! Dus wat langzaam, maar er zit nog wel leven in.

Ik vertelde van de dobbelsteen en de zes. De arts zei dat de 1 ook geldt, want de kans is niet 18 %, maar 30% !

Geplaatst
Oh meid wat ontzettend klote zeg! Dat vind ik echt heel vervelend voor je. Volg je hart. Als je tijd nodig hebt, gewoon nemen. Jullie kindje komt wanneer het er klaar voor is en jullie ook.

Dankjewell.. Ja ik ga er nog even over nadenken ik moet morgenochtend contact met het zhuis opnemen.

Geplaatst
O bah, Marii, wat naar!

Heb je nog cryo's?

Ik ben zelf altijd voor eerst de boel weer op een rijtje, dan verder. Maar dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten.

En verder geloof ik dat er nog een berichtje van mij verwacht werd. Het embryo was als 8 cellige ingevroren en ook weer ontdooid, maar het had verder tot vanochtend nog niks gedaan. Maar, pffffff gelukkig, bij een laatste check voor de terugplaatsing was het toch tiencellig! Dus wat langzaam, maar er zit nog wel leven in.

Ik vertelde van de dobbelsteen en de zes. De arts zei dat de 1 ook geldt, want de kans is niet 18 %, maar 30% !

Wat fijn dat die toch verder is gaan delen geeft toch wat meer hoop vind ik zelf

Succes in de wachtweken!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Dankjewell.. Ja ik ga er nog even over nadenken ik moet morgenochtend contact met het zhuis opnemen.

En dan mag je ook meer tijd vragen om te besluiten hoor. Het gaat om jullie. Sterkte meis!

Geplaatst
O bah, Marii, wat naar!

Heb je nog cryo's?

Klinkt gematigd positief, hij groeit in ieder geval. Heel fijn! Lekker broeden en wachten nu... Succes!!

Geplaatst

Wat ontzettend klote marii! 😓 Niet leuk!! Snap dat je erg verdrietig bent geweest. Je hebt dit al eerder meegemaakt toch? Wat jammer dat het toch niet goed is blijven plakken. Gelukkig hebben jullie nog 7 cryo's hopelijk is daar 1tje van jullie wondertje 🤞🏻❤️ Knuffel

Geplaatst

Fijn dat die toch is gaan doordelen Maaike. Nu duimen en lekker broeden 🤞🏻😊

Geplaatst
Hoii dames.. ik zie dat er een nieuwe geopend is.. Ik heb helaas niet lang mogen genieten, afgelopen weekend toch een miskraam gehad. Ik ben echt super verdrietig geweest. Zit nu te twijfelen of ik een wachtmaandje neem of gelijk door moet gaan.

Ah jeetje marii wat een droevig nieuws. Heel veel sterkte

Geplaatst
Ah jeetje marii wat een droevig nieuws. Heel veel sterkte

Dankjewel...

Geplaatst
En dan mag je ook meer tijd vragen om te besluiten hoor. Het gaat om jullie. Sterkte meis!

Jaa super bedankt

Geplaatst

aah .Marii wat ontzettend shit. maar wel fijn dat je nog cryo's hebt . 1 moet jullie wondertje zijn :)

ik moet morgen weer naar het zh voor de eerste echo voor een tp in natuurlijke cyclus ben benieuwd . dit wordt mijn tweede cryo tp.

alle twee de keren misgegaan .bij de verse met 7 weken weg moeten laten halen bbz en bij de vorige een vroege miskraam.maarja drie keer is scheepsrecht houd ik me aan vast ! ik heb nu nog 5 cryo's over van de eerste poging .

jij ook nog 7 toch ? heel mooi aantal hebben ze ook verteld hoeveel cellig de emmy's waren met invriezen

Geplaatst

Pfff heftig!!! Sterkte!

Moet je dan sowieso geen maand rust hebben? Anders mss toch je lijf en geest even wat rust geven.

Geplaatst

Tot nu toe breekt het nog niet door en ook geen bruine afscheiding meer. Net toch nog een testje gedaan, negatief.

Dus zal vandaag ws toch gaan komen #frustratie

Geplaatst
Pfff heftig!!! Sterkte!

Moet je dan sowieso geen maand rust hebben? Anders mss toch je lijf en geest even wat rust geven.

Ja ik weet het ook niet eigenlijk. Was pas mn eerste "geslaagde" tp. Ik ga straks bellen en dan hoor ik meer. Ik hoop voor jou dat het lekker mag blijven zitten

Geplaatst

ochjaah ik dacht dat dit de 2de vroege miskraam was..wat jammer marii! verder gaan als je hoofd er aan toe is..dat is het belangrijkste

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

@sas;

Nou zeker spannend. Morgenochtend bloedprikken en dan kan ik in de middag bellen voor de uitslag. Zal wel vragen hoe hoog mijn hcg is.

Dan voor jou hopelijk ook 3 maal is scheepsrecht!! Wat je zegt, top cadeau!!

Beetje opgeblazen buik en gevoelige borsten, daarom ben ik eerder gaan testen, voelde me anders.

Ben gister bij de acupunctuur geweest,, Die zegt, tot 12 weken; niet sporten, geen gemeenschap, niet in bad, geen massage of sauna en rustig aan...

Ga me er maar aan houden, hopelijk blijft t dan goed plakken ;)

Geplaatst
Tot nu toe breekt het nog niet door en ook geen bruine afscheiding meer. Net toch nog een testje gedaan, negatief.

Dus zal vandaag ws toch gaan komen #frustratie

hoeft nog niks te zeggen he!! Is nog vroeg om te testen!

Geplaatst

godver klote!! Vol goede moed en positief de nieuwe maand ingaan!! sterkte!

Geplaatst
godver klote!! Vol goede moed en positief de nieuwe maand ingaan!! sterkte!

Dankjewel!

Geplaatst
@sas;

Nou zeker spannend. Morgenochtend bloedprikken en dan kan ik in de middag bellen voor de uitslag. Zal wel vragen hoe hoog mijn hcg is.

Dan voor jou hopelijk ook 3 maal is scheepsrecht!! Wat je zegt, top cadeau!!

Beetje opgeblazen buik en gevoelige borsten, daarom ben ik eerder gaan testen, voelde me anders.

Ben gister bij de acupunctuur geweest,, Die zegt, tot 12 weken; niet sporten, geen gemeenschap, niet in bad, geen massage of sauna en rustig aan...

Ga me er maar aan houden, hopelijk blijft t dan goed plakken ;)

12 weken geen sex?? Toe maar! Denk dat ik dat er niet in krijg bij mijn vriend haha. Bij mezelf ook niet trouwens. Zou dat echt helpen?

Geplaatst
12 weken geen sex?? Toe maar! Denk dat ik dat er niet in krijg bij mijn vriend haha. Bij mezelf ook niet trouwens. Zou dat echt helpen?

Haha die regel van 12 wk had ik zelf ook ingevoerd omdat ik telkens last heb van blaasontstekingen...maar aangezien die van ons niet is blijven plakken en we nu de vlgde ivf pas in september gaan doen...kunnen we weer

Geplaatst

@ Wilhelmina spannend hoor ben heel erg benieuwd! Ja dankjewel hoop het ook echt 🙏😊

Ik zou denk ik ook geen seks durven te hebben de eerste 12 weken bang dat t misgaat ofzo.. hahaa maar goed alles voor een plakkertje 😋

Geplaatst

Haha, das een hele uitdaging. Ik heb deze ronde ook accupuntuur gedaan. Herken de adviezen niet. Het zorgde voor mij wel voor veel rust en had weinig last van emoties door de hormonen.

Had uiteindelijk eitjes, 10 bevrucht, 1 tp en 6 in de diepvries. Of dit door de accupuntuur geen idee. Maar baadt het niet schaadt het niet. Zoals mijn accupunturist zei; blijf zo rustig als een komkommer

Geplaatst

@ judy spannend ik heb dinsdag mn eerste echo weer voor de 2cryo terugplaatsing! Wij hebben er ook nog 5 in de vriezer😄 We lopen erg dicht bij elkaar dit keer. Hopelijk wordt mei een prachtige maand vol positiviteit! 🍀🙏

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden