Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste mensen vandaag mijn iui gehad wat eigenlijk icsi had moeten zijn maar er waren niet genoeg folikkels en sommige waren er wel maar te klein uiteindelijk maar twee en dan geen punctie doen zei de gyn dus de escape gedaan vandaag ik had een andere gyn vandaag nou nou wat een harde gast was dat zeg ik ging liggen slangetje erin hup snel gedaan en ik wilde blijven liggen maar mocht gewoon niet ik zei dat het beter was dat ik nog 10 min even blijf liggen de zaadcellen waren maar na bewerken 700.000 dus de kans was al erg klein maar de beweeglijkheid was 78% dus ja al met al moest er toch vanaf en het was maar een fabeltje, ik was zo boos ik kookte van binnen maar goed wat moet je dan doen pffff heb nu krampen onder in me buik ook dat worden twee spannende weken wie nog meer iui??

Guest Sas25
Posted

Spannend luna succes in de wachtweken! Hoop voor je dat het gaat lukken. Heb je wel al een icsi ronde achter de rug of zou dit de eerste keer zijn?

Posted

Toen ik begon met iui moest ik 20 min blijven, maar na de 5e hoefde dat niet meer.onderzoek heeft uitwezen dat dat niet hoeft. Omdat ze het bij iui (zo ook bij icsi en ivf) rechtstreeks in je baarmoeder terugzetten.

Wel echt super*** dat het geen icsi is geworden. Je start niet deze hele procedure om (weer) iui te doen. Waren de 2 eitjes wel groot genoeg?

1e icsi poging? Al iui gehad?

Toch spannend weer, succes!!

Posted

Dank je wel yamila jij ook.

Wat een spanning Luna..Heel veel succes meidVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Posted

Hoi oh ok dat is wel weer een geruststelling al kan ik het gewoon nog niet helemaal loslaten waarom hij zo bot deed, en telkens zei nehe hoeft niet broodje aapberhaal... pfff maar goed keep my fingers crossed.. de eitjes waren boven de 19 mm en ik was natuurlijk met prikken decapep en gonal en later otrivelle begonnen voor icsi en nu iui gedaan, ik heb al een dochter uit icsi en dochter uit ivf en dan hoop je dat het allemaal zo soepel gaat lopen als toen maar helaas het kan ook een andere wending nemen blijkbaar was toen allebei eerste keer raak en jij ?? Hoe was /is je behandeling gegaan??

Toen ik begon met iui moest ik 20 min blijven, maar na de 5e hoefde dat niet meer.onderzoek heeft uitwezen dat dat niet hoeft. Omdat ze het bij iui (zo ook bij icsi en ivf) rechtstreeks in je baarmoeder terugzetten.Wel echt super*** dat het geen icsi is geworden. Je start niet deze hele procedure om (weer) iui te doen. Waren de 2 eitjes wel groot genoeg?1e icsi poging? Al iui gehad?Toch spannend weer, succes!!
Guest Sas25
Posted
Dank je wel sas 25 en eslief hoe zitten jullie nu in de behaning ook iui?
Ik zit in mn eerste icsi ronde. Krijg volgende week mn tweede cryo , derde terugplaatsing 😊 Wat fijn dat het bij beide behandelingen meteen is gelukt wauw dat hoor je niet vaak. Mag je echt van geluk spreken! Jullie gaan dus voor een derde kindje? Succes in de wachtweken!
Posted
Hoi oh ok dat is wel weer een geruststelling al kan ik het gewoon nog niet helemaal loslaten waarom hij zo bot deed, en telkens zei nehe hoeft niet broodje aapberhaal... pfff maar goed keep my fingers crossed.. de eitjes waren boven de 19 mm en ik was natuurlijk met prikken decapep en gonal en later otrivelle begonnen voor icsi en nu iui gedaan, ik heb al een dochter uit icsi en dochter uit ivf en dan hoop je dat het allemaal zo soepel gaat lopen als toen maar helaas het kan ook een andere wending nemen blijkbaar was toen allebei eerste keer raak en jij ?? Hoe was /is je behandeling gegaan??

Wouw 2x in 1x raak, dat is heel bijzonder! Jammer dat dat nu voor de 3e x niet is -:(. Maar wellicht dat de iui meteen raak is. iig mooie eitjes. Supervervelend dat je er zo,n vervelend gevoel aan over hebt gehouden. Je levert je toch helemaal over aan het ziekenhuis, beetje medeleven zou dan wel fijn zijn!

Ik herken dan gelukkig heldmaal niet. Superlieve verpleegkundige en meedenkende artsen. Heb 9 iui,s gehad en 1e ivf. Die is helaas niet gelukt. Ondanks dat alles zo goed liep (11 eitjes, 10 bevrucht, 1 tp en 6 in de diepvries). Punctie had ik helemaal geen last van, voelde mij supergoed, maar helaas..... Nu een maand wachten tot cryo tp.

Deze maand dan maar zelf klussen, zou technisch gezien ook moeten kunnen 😉

Posted

Goeie morgen dames

Luna wat spannnend zeg En wat positief te horen dat het al bij de eerste 2 meteen raak was Ik hoop dat de derde nu ook goed gaat ! Succes en spannende wachtweken joh

Posted
Goeie morgen damesLuna wat spannnend zeg En wat positief te horen dat het al bij de eerste 2 meteen raak was Ik hoop dat de derde nu ook goed gaat ! Succes en spannende wachtweken joh
Ja erugggg spannend, ik sta er nog wel half nuchter in omdat een iui als ik verhalen lees waarvan de heren met een verminderde zaadkwaltiteit waarbij het niet altijd lukt en echt heel weinig kans er zijn zelfs ziekenhuizen die niet eens een iui willen doen bij een zaadopbrengst onder de 1 miljoen, maar goed ben superblij met mijn twee meiden ik hoop dat het ook allemaal vlot bij jou loopt hou de goede hoop erin.
Posted
Wouw 2x in 1x raak, dat is heel bijzonder! Jammer dat dat nu voor de 3e x niet is -:(. Maar wellicht dat de iui meteen raak is. iig mooie eitjes. Supervervelend dat je er zo,n vervelend gevoel aan over hebt gehouden. Je levert je toch helemaal over aan het ziekenhuis, beetje medeleven zou dan wel fijn zijn!Ik herken dan gelukkig heldmaal niet. Superlieve verpleegkundige en meedenkende artsen. Heb 9 iui,s gehad en 1e ivf. Die is helaas niet gelukt. Ondanks dat alles zo goed liep (11 eitjes, 10 bevrucht, 1 tp en 6 in de diepvries). Punctie had ik helemaal geen last van, voelde mij supergoed, maar helaas..... Nu een maand wachten tot cryo tp. Deze maand dan maar zelf klussen, zou technisch gezien ook moeten kunnen 😉
Hoi wat jammer joh....hou de hoop erin en echt als je ontspant en ontstressed even lekker afspreken met vriendinnen en positief blijven helpt echt, ik had daar heel veel baat bij toen, want het is echt een rollercoaster waar we in belanden, en ja ik mag echt heel hard in mijn handjes knijpen samen met mijn man natuurlijk, we stonden perplex en konden ons geluk niet op, maar ik bleef wel altijd daarna op mijn hoede bij alles wat ik deed lette ik dubbel op, is niet nodig natuurlijk zegt de gyn want we hebbem niks in de hand als het lukt lukt het zo niet dan gewoon weer verder gaan en de hoop erin houden, zal voor je duimen ook hoop dat het lukt volgende maand voor jullie en idd zelf ook klussen je weet maar nooit ..👍🏼
Posted
Ik zit in mn eerste icsi ronde. Krijg volgende week mn tweede cryo , derde terugplaatsing 😊 Wat fijn dat het bij beide behandelingen meteen is gelukt wauw dat hoor je niet vaak. Mag je echt van geluk spreken! Jullie gaan dus voor een derde kindje? Succes in de wachtweken!
oh ik hoop zo dat het lukt voor jullienook het is slopend allemaal het hele traject... en idd we waren superblij dat het gelukt is hoor je niet zo vaak, ik hoop dat het bij de iui ook lukt voel me gewoon goed alleen last van afscheiding veel van die utrogestan 3x2 tab per dag pfff heb liever dat prikken hhh superspannend is dit
Posted
Ja erugggg spannend, ik sta er nog wel half nuchter in omdat een iui als ik verhalen lees waarvan de heren met een verminderde zaadkwaltiteit waarbij het niet altijd lukt en echt heel weinig kans er zijn zelfs ziekenhuizen die niet eens een iui willen doen bij een zaadopbrengst onder de 1 miljoen, maar goed ben superblij met mijn twee meiden ik hoop dat het ook allemaal vlot bij jou loopt hou de goede hoop erin.
Ja kan ik me voorstellen hoor. Maar dat is ook goed dat je er nuchter instaat want het is toch wel weer een traject wat je ondergaat. Het mooie ervan is dat je weet dat het al 2 keer eerder is gelukt dus lekker positief blijven afwachten in volle hoop dat t wel lukt Meer kunnen we niet doen jammer genoeg 🙂 Het gaat ons allen lukken💪🏾
Posted
Ja kan ik me voorstellen hoor. Maar dat is ook goed dat je er nuchter instaat want het is toch wel weer een traject wat je ondergaat. Het mooie ervan is dat je weet dat het al 2 keer eerder is gelukt dus lekker positief blijven afwachten in volle hoop dat t wel lukt Meer kunnen we niet doen jammer genoeg 🙂 Het gaat ons allen lukken💪🏾
We hopen idd zo erg dat het lukt en voor iedereen met een kinderwems en in dit traject zit hopen we zo erg dat het lukt👍🏼👍🏼👍🏼
Posted

Nou dames kon het niet laten vandaaf en heb zo'n testje gehaald van de action😑 Me buik borrelt continue.... heb afgelopen maandag ovotrelle gespoten 250 en woensdag ochtend de inseminatie ik zie nu een heel licht streepje betekent dat dat het de ovitrelle is of toch een zwangerschapstreepje, ben op van de zenuwen alhoewel ik toch nig met beide voeten op de grond sta en gewoon de alledaagse dingen normaal kan doen zonder er continue over te piekeren maar toch.... siperspannend allemaal iemand dit meegemaakt of advies?

Guest Sas25
Posted
Nou dames kon het niet laten vandaaf en heb zo'n testje gehaald van de action😑 Me buik borrelt continue.... heb afgelopen maandag ovotrelle gespoten 250 en woensdag ochtend de inseminatie ik zie nu een heel licht streepje betekent dat dat het de ovitrelle is of toch een zwangerschapstreepje, ben op van de zenuwen alhoewel ik toch nig met beide voeten op de grond sta en gewoon de alledaagse dingen normaal kan doen zonder er continue over te piekeren maar toch.... siperspannend allemaal iemand dit meegemaakt of advies?
Ik denk dat het nog van de spuit is. Duurt ongeveer 10 dagen voor het uit je lijf is zeggen ze. Als je woensdag de inseminatie hebt gehad dan is het nog veel te vroeg om te testen. Hoop voor je dat het iets anders betekent maar ben bang dat het nog te vroeg is. Je zou het eind deze week nog een keer kunnen proberen.
Posted

Ben ook bang dat het nog de ovitrelle is -:(. Als je woensdag de inseminatie hebt gehad. Dan zou je ongeveer gisteren/vandaag de innesteling kunnen verwachten. Wellicht dat dat het borrel verklaart....

Maar voor een positieve test nog te vroeg. Ga zeker met je mee duimen, dat er volgende week weer een streepje staat en dan is de kans wel heel groot op goed nieuws.

Posted
Ben ook bang dat het nog de ovitrelle is -:(. Als je woensdag de inseminatie hebt gehad. Dan zou je ongeveer gisteren/vandaag de innesteling kunnen verwachten. Wellicht dat dat het borrel verklaart....Maar voor een positieve test nog te vroeg. Ga zeker met je mee duimen, dat er volgende week weer een streepje staat en dan is de kans wel heel groot op goed nieuws.
ja zo n gevoel had ik ook dat het waarschijnlijk de ovitrelle is.... hoop t ook zo erg dat er hierna wel de juiste streep staat borrelt erg veel in me buik en ook krampjes onderbuik 🙄Weet niet wat ik ervan moet denken allemaal, jij ook succes met alles 👍🏼
Posted
Ik denk dat het nog van de spuit is. Duurt ongeveer 10 dagen voor het uit je lijf is zeggen ze. Als je woensdag de inseminatie hebt gehad dan is het nog veel te vroeg om te testen. Hoop voor je dat het iets anders betekent maar ben bang dat het nog te vroeg is. Je zou het eind deze week nog een keer kunnen proberen.
Dacht t ook sommige zeggen dat ovitrelle juist snel je lichaam verlaat en sommige zeggen 8/10 dagen hoop dat er na deze week een juiste streep staat en jij ook succes met alles 👍🏼
Guest Sas25
Posted
Dacht t ook sommige zeggen dat ovitrelle juist snel je lichaam verlaat en sommige zeggen 8/10 dagen hoop dat er na deze week een juiste streep staat en jij ook succes met alles 👍🏼
Nog even afwachten helaas! Succes nog ff! 🌸 Dankjewel😊🍀
Posted

Hallo dames zit vandaag op 9 dagen na ovitrelle 250 en ik heb een menstruatiegevoel iemand dit meegemaakt? Is het een innestelinggebeuren of nu al menstruatie....👀die laatste is toch als het niks is geworden na 14/16 dagen ...volgende week 11 mei mag ik off pas testen... iemand help

Posted
Hallo dames zit vandaag op 9 dagen na ovitrelle 250 en ik heb een menstruatiegevoel iemand dit meegemaakt? Is het een innestelinggebeuren of nu al menstruatie....die laatste is toch als het niks is geworden na 14/16 dagen ...volgende week 11 mei mag ik off pas testen... iemand help

Vervelend he al die onduidelijke symptomen in je lijf. Je zit dan nu een week na de tp (noem het zo maar even). Zou nog een innestelibg kunnen zijn, maar ook begin van menstruatie of schijngevoelens....😕 kortom er valt weinig over te zeggen. Ik ben zelf ook wel eens bij de iui al na een week ongesteld geworden. 😢

Maar herken het wel, dingen (willen) voelen en duidelijkheid hiervoor willen hebben. Maar helaas is het dus gewoon afwachten 🍀