Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wow, wat gaat het hard hier! Paar dagen afwezig en gelijk een bijna een boek aan verhalen terug lezen.

Wat geweldig dat er dit keer (eindelijk weer) een aantal zwangeren zijn. Gefeliciteerd dames, op naar een mooie eerste echo.

Pino, lekker dat je ook weer verder kan. Miranda, hopelijk jij ook snel weer.

Johanna, wat slordig van het ziekenhuis. Ik zou er ook erg van balen. Hopelijk lukt het je dat rietje naar het buitenland te krijgen. Zo niet, probeer je er dan bij neer te leggen want die negatieve energie is zonde.

Eslief, hoe gaat het nu met jou? Weer uit je dipje? Heel begrijpelijk hoor dat je je zo voelt in zo'n eindeloos traject.

Missblueeye, oeh spannend voor jou! Ik duim voor een mooie test morgen!

Poekie, vervelend dat het voor jou waarschijnlijk negatief is. Hopen op een wonder en anders volgende keer succesvol!

Maaike, dat hij voor de tp ging delen is in ieder geval positief. Ook slechte kwaliteit emmys kunnen tot een goede zwangerschap leiden.

Christel, ben benieuwd naar je gesprek donderdag. Duidelijk aangeven hoe jullie er in staan. Denk dat jullie mening echt wel meegenomen wordt bij het bepalen van het beleid.

Wij hebben donderdag ook een gesprek. Weer een intake omdat ons laatste bezoek langer dan een jaar geleden is. Hopelijk kan onze enige overgebleven cryo gelijk deze cyclus nog teruggeplaatst worden.

We hebben in principe afgesproken dat als deze niet tot een zwangerschap leidt we stoppen. We zijn al dolgelukkig met onze twee wondertjes. Maar stiekem denk ik toch al over toch nog een behandeling. Maar door mijn leeftijd twijfel ik wel. En ik moet ook nog mijn man overhalen. En het punt dat de grootste punt van twijfel is dat ik dan weer negen maanden bijna alleen maar op de bank kan liggen van ellende. Wat zouden jullie doen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@tien zo stonden wij er ook in.. en toen was er geen van de 4 embryo's die goed ontdooide.. toen toch gestart met behandelingen wand ach we doen het wel weer:) mijn zwangerschap ging niet erg lekker en vanaf 27 weken volledig bedrust.. ook de bevalling/keizersnede was niet best...als het nog mag lukken word dit ook een risicovolle zwangerschap/bevalling voor mij..ik zal ook 3de lijns via de gyn lopen de hele zwangerschap en een geplande keizersnede krijgen. wij hebben vooraf goed overleg gehad met gyn en ook samen goed gepraat.. toen toch de knoop doorgehakt..wij proberen het alleen dit jaar nog daarna sluiten we het af

Geplaatst
Wow, wat gaat het hard hier! Paar dagen afwezig en gelijk een bijna een boek aan verhalen terug lezen.

Wat geweldig dat er dit keer (eindelijk weer) een aantal zwangeren zijn. Gefeliciteerd dames, op naar een mooie eerste echo.

Pino, lekker dat je ook weer verder kan. Miranda, hopelijk jij ook snel weer.

Johanna, wat slordig van het ziekenhuis. Ik zou er ook erg van balen. Hopelijk lukt het je dat rietje naar het buitenland te krijgen. Zo niet, probeer je er dan bij neer te leggen want die negatieve energie is zonde.

Eslief, hoe gaat het nu met jou? Weer uit je dipje? Heel begrijpelijk hoor dat je je zo voelt in zo'n eindeloos traject.

Missblueeye, oeh spannend voor jou! Ik duim voor een mooie test morgen!

Poekie, vervelend dat het voor jou waarschijnlijk negatief is. Hopen op een wonder en anders volgende keer succesvol!

Maaike, dat hij voor de tp ging delen is in ieder geval positief. Ook slechte kwaliteit emmys kunnen tot een goede zwangerschap leiden.

Christel, ben benieuwd naar je gesprek donderdag. Duidelijk aangeven hoe jullie er in staan. Denk dat jullie mening echt wel meegenomen wordt bij het bepalen van het beleid.

Wij hebben donderdag ook een gesprek. Weer een intake omdat ons laatste bezoek langer dan een jaar geleden is. Hopelijk kan onze enige overgebleven cryo gelijk deze cyclus nog teruggeplaatst worden.

We hebben in principe afgesproken dat als deze niet tot een zwangerschap leidt we stoppen. We zijn al dolgelukkig met onze twee wondertjes. Maar stiekem denk ik toch al over toch nog een behandeling. Maar door mijn leeftijd twijfel ik wel. En ik moet ook nog mijn man overhalen. En het punt dat de grootste punt van twijfel is dat ik dan weer negen maanden bijna alleen maar op de bank kan liggen van ellende. Wat zouden jullie doen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Je hart volgen. En ook logisch nadenken. Haha ;) zonder gekheid: 9 maanden op de bank, 9 maanden je kinderen zonder de actieve mama die je wilt zijn en de extra druk van zorg voor je man. Ga bij jezelf te rade wat je echt gelukkig maakt. Praat erover met hem. Praat over je verlangen. En uiteindelijk volg je hart. Kan niet voor jou invullen.

Wat zijn je mans redenen om te willen stoppen na deze cryo? Ik hoop dat jullie elkaar echt kunnen horen en er samen uitkomen. Uiteindelijk gaat het om jullie hele gezin en niet alleen om jouw verlangens, hoe naar dat mss ook klinkt.

Het is wat het is. We gaan wel kijken wat we kunnen doen om te zorgen dat er geen cryo weggegooid wordt.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst
klinkt stom maar fijn dat het is doorgebroken dan kun je teminste verder :) hoeveelste terugplaatsing gaat dit voor jou worden dan ? liefs

Dit wordt de 1e cryo tp dan. We hebben er 6 in de diepvries. Hiervoor 9 iui,s gehad. Dus lopen al ruim 1,5 jaar in het ziekenhuis :'(

@tien, moeilijk je te adviseren omdat ik zelf nog geen kinderen heb. Ik kan mij nu niet voorstellen ooit dit nog eens te willen doen, idd hooguit als er nog cryo,s zijn. Maar de hormonen, emotie, de druk in je relatie etc. Pfff Ik zou lekker genieten, van hetgeen je al zo hard voor hebt geknokt. En die liefde die je nog over hebt voor een 3e, die extra geven aan je kids en man.

Geplaatst
hee wat *** dat je er geen goed gevoel bij hebt .maar dat hoeft niet alles te zeggen he meis .hoop zo dat je er naast zit .dat je morgen gewoon twee dikke strepen krijgt xx

Ik ben al ongesteld geworden door de utrogestan heen. Dat is voor mij bevestiging genoeg. De test doen we nog zodat voor mn man een bevestiging heeft ;-).

Het geeft niet.. het was een eerste terugplaatsing. Het zou wel veel mazzel zijn als het gelijk goed zou gaan. Nu eerst een rustmaand en dan weer lekker verder. Ik weet namelijk wel zeker dat het uiteindelijk gaat lukken hoor

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Ik ben al ongesteld geworden door de utrogestan heen. Dat is voor mij bevestiging genoeg. De test doen we nog zodat voor mn man een bevestiging heeft ;-).

Het geeft niet.. het was een eerste terugplaatsing. Het zou wel veel mazzel zijn als het gelijk goed zou gaan. Nu eerst een rustmaand en dan weer lekker verder. Ik weet namelijk wel zeker dat het uiteindelijk gaat lukken hoor

Ik vind het toch balen voor je! Wel fijn dat je duidelijkheid hebt. Sterkte komende rustmaand, even met wat anders bezig zijn.

Geplaatst
Ik vind het toch balen voor je! Wel fijn dat je duidelijkheid hebt. Sterkte komende rustmaand, even met wat anders bezig zijn.

Het is ook wel balen, maar wel een mogelijkheid die er ook gewoon bij hoort. Ik zag het al wel een beetje aankomen... iets van gevoel ofzo. Jammer maar het geeft niet.. zoals ik zei: het gaat nog wel goedkomen

Hoe gaat het met jou?

Geplaatst
Het is ook wel balen, maar wel een mogelijkheid die er ook gewoon bij hoort. Ik zag het al wel een beetje aankomen... iets van gevoel ofzo. Jammer maar het geeft niet.. zoals ik zei: het gaat nog wel goedkomen

Hoe gaat het met jou?

Ik twijfel. Sinds vandaag meer energie, minder wazig in mn hoofd. Maar ook is dat gevoelige van mijn borsten weg. Ik denk dat ik ook ongesteld ga worden, al wil mijn vriend dat niet horen. Even afwachten nog. We gaan het zien. Voor mijn gevoel kan het nog twee kanten op. Ik ben er nog niet over uit. Maandag bloedtest. Mss dat we eerder al een testje wagen. Eerst een zien dat ik de vrijdag haal zonder bloeding. Dan zitten we op wd 13 na punctie en dus wd 10 na terugplaatsing. Ben er nu zelf minder gespannen onder, mijn vriend heeft vooral de zenuwen, hihi. Wel lief om te zien.

Geplaatst
Ik twijfel. Sinds vandaag meer energie, minder wazig in mn hoofd. Maar ook is dat gevoelige van mijn borsten weg. Ik denk dat ik ook ongesteld ga worden, al wil mijn vriend dat niet horen. Even afwachten nog. We gaan het zien. Voor mijn gevoel kan het nog twee kanten op. Ik ben er nog niet over uit. Maandag bloedtest. Mss dat we eerder al een testje wagen. Eerst een zien dat ik de vrijdag haal zonder bloeding. Dan zitten we op wd 13 na punctie en dus wd 10 na terugplaatsing. Ben er nu zelf minder gespannen onder, mijn vriend heeft vooral de zenuwen, hihi. Wel lief om te zien.

Haha ja wel fijn dat ie zo meeleeft! Ik hoop voor je dat het de goede kant op gaat. Duim met je mee!

Geplaatst

Hi Ladies, ik schrijf/ lees ook even mee :)

@sas gefeliciteerd! Heel erg blij voor jullie. Super goed nieuws

Ik wacht op mijn volgende menstruatie dan ga ik weer beginnen aan de 2de poging icsi. Afgelopen keer groeide de eitjes niet door dus werd deze afgebroken. Manlief had 2 jaar geleden teelbalkanker daardoor hebben wij 3x rietjes (via ejaculatie) en 6x rietjes (via tese) kwaliteit is niet best. Artsen zeggen marginaal. Maar wij hebben goede hoop en vertrouw erop dat het gaat lukken!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Hi Ladies, ik schrijf/ lees ook even mee :)

@sas gefeliciteerd! Heel erg blij voor jullie. Super goed nieuws

Ik wacht op mijn volgende menstruatie dan ga ik weer beginnen aan de 2de poging icsi. Afgelopen keer groeide de eitjes niet door dus werd deze afgebroken. Manlief had 2 jaar geleden teelbalkanker daardoor hebben wij 3x rietjes (via ejaculatie) en 6x rietjes (via tese) kwaliteit is niet best. Artsen zeggen marginaal. Maar wij hebben goede hoop en vertrouw erop dat het gaat lukken!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Spannend!! Sprak je net al even op het andere onderwerp. Ja meis, dat liegt er niet om. Blij dat je man hetsteld is en je rietjes hebt. Maar getsie hee! Ik wens jullie veel succes in ronde 2!

Geplaatst

@ poekie niet leuk meid! Knap van je dat je er zo goed onder bent tenminste zo komt het over als ik je berichtje zo lees. Had je gevoel het toch juist helaas.. ik hoop dat je gauw hersteld bent van alle hormonen de laatste tijd en dan gauw door mag voor je cryo tp. Eerst een wachtmaand denk ik? Dikke kus 😕💋💋

Geplaatst

@ ivydrew dankjewel lieverd. ☺️❤️ Heel veel succes in ronde 2 ik duim voor je en hoop dat je gauw weer aan de beurt bent! Knuffel🌸

Geplaatst
@ poekie niet leuk meid! Knap van je dat je er zo goed onder bent tenminste zo komt het over als ik je berichtje zo lees. Had je gevoel het toch juist helaas.. ik hoop dat je gauw hersteld bent van alle hormonen de laatste tijd en dan gauw door mag voor je cryo tp. Eerst een wachtmaand denk ik? Dikke kus 😕💋💋

Hoi! Ja het gaat inderdaad wel goed hoor. Ik had er wel rekening mee gehouden dat het ook kon mislukken. Ik vind het eerlijk gezegd ook wel weer fijn dat het duidelijk is hoe het zit en ik niet steeds in spanning zit of het wel of niet gelukt is, daar was ik echt doodmoe van hahaha.

Ik vind het zo fijn voor jou dan je zwanger bent!

Geplaatst
Ja, dat is ook zo! Ik ben al minder boos hoor. Maar ik blijf het niet ok vinden. We gaan hier zeker nog wel over in gesprek. Geniet lekker van je zwangerschap!!Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Jeetje johanna ik heb ff bijgelezen maar wat een situatie zeg!! Ik zou ook enorm kwaad zijn 😠. Het zijn jullie embryo's en dat hadden ze van tevoren wel even kenbaar mogen maken!! Ga op je strepen staan om ze eventueel allebei terug te laten plaatsen meis . Maar hopelijk is het niet nodig en heb je een prachtig wonder in je buik 😘
Geplaatst
Dankjewel! 😊💋 vandaag verteld op mn week heb een hecht team van 5 jonge vrouwen en ze leven allemaal erg mee. Ze waren heeel blij en in tranen ontroerd voor ons. Dus was super leuk. Ik begin het nu steeds meer te geloven vanochtend nog een test gedaan want ik heb er 7 liggen hahaa vind zonde om ze weg te gooien ofzo. Heb ze toch al gekocht haha! Maar ik zit nu al wel de hele tijd over mn buikje te wrijven en naar mn borsten te kijken of ik al wat zie veranderen. Ze doen wel heel erg zeer. Wordt steeds gevoeliger. Maar mij hoor je zeker niet klagen🙈☺️ Hoe is t met jou nu? 😘 Ik denk dat de arts nu niet weer gaat beslissen om terug te gaan naar iui. En anders kun je natuurlijk altijd je wensen aangeven dat je graag door wil naar de volgende stap! Iig succes bij jullie beslissing en het afwachten lieverd. Houd moed!!! 🍀
Sas wat heerlijk meid!! Echt volop genieten! Ook van je kwaaltjes hoe gek het ook klinkt . Wat een leuk idee van die rompers trouwens...kan je man het al een beetje bevatten? Nu nog een prachtige echo! En ja ik zou ook lekker die testen opmaken hoor 😁. Je hebt ze immers toch in huis.
Geplaatst
Hoi! Ja het gaat inderdaad wel goed hoor. Ik had er wel rekening mee gehouden dat het ook kon mislukken. Ik vind het eerlijk gezegd ook wel weer fijn dat het duidelijk is hoe het zit en ik niet steeds in spanning zit of het wel of niet gelukt is, daar was ik echt doodmoe van hahaha.Ik vind het zo fijn voor jou dan je zwanger bent! Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Poekie toch veel sterkte en een dikke knuffel meis is toch niet niks 😘😘
Geplaatst

Goede morgen dames...

Na een zenuwachtige nacht, vanmorgen dan toch de test gedaan....

En vol ongeloof zag ik daar een plusje verschijnen..

Maarja het dat zou toch niet kunnen... dus nog een test gedaan en ma weer een plusje..

Dus dames ik denk dat ik man zeggen dat ik zwanger ben :)

Geplaatst
Goede morgen dames...

Na een zenuwachtige nacht, vanmorgen dan toch de test gedaan....

En vol ongeloof zag ik daar een plusje verschijnen..

Maarja het dat zou toch niet kunnen... dus nog een test gedaan en ma weer een plusje..

Dus dames ik denk dat ik man zeggen dat ik zwanger ben :)

Gefeliciteerd! Wat een goed nieuws! Op welke wachtdag zit je nu? Lekker van genieten meis! Testen ze bij jouw zh ook je bloed? Wanneer zou die zijn?

Geplaatst

Missblueeye van hart gefeliciteerd! wat fijn :) wat zal je man blij zijn als je hem dit verteld.

Johanna ik duim echt voor jouw dat je menstruatie niet door gaat zetten. Wat een stress moet dat wachten geven tot je mag testen.

Heel veel sterkte en vooral succes gewenst!

Ik word morgen gebeld voor de uitslagen van het bloed , laatste onderzoek voor groen licht.

Echter ben ik morgen slecht te bereiken, ik zie op het formuliertje een nr van de verpleegkundige staan die je dagelijks tussen een bepaalde tijd kunt bellen voor allerlei dingen maar ook voor verricht onderzoek, zou zij mij ook de uitslag mogen en kunnen vertellen als ik zelf even bel en uitleg dat ik morgen slecht te bereiken ben?

Geplaatst
Missblueeye van hart gefeliciteerd! wat fijn :) wat zal je man blij zijn als je hem dit verteld.

Johanna ik duim echt voor jouw dat je menstruatie niet door gaat zetten. Wat een stress moet dat wachten geven tot je mag testen.

Heel veel sterkte en vooral succes gewenst!

Ik word morgen gebeld voor de uitslagen van het bloed , laatste onderzoek voor groen licht.

Echter ben ik morgen slecht te bereiken, ik zie op het formuliertje een nr van de verpleegkundige staan die je dagelijks tussen een bepaalde tijd kunt bellen voor allerlei dingen maar ook voor verricht onderzoek, zou zij mij ook de uitslag mogen en kunnen vertellen als ik zelf even bel en uitleg dat ik morgen slecht te bereiken ben?

Vast wel. Ik zou in dat geval morgen als je wel even kunt zelf bellen. En anders melden ze wel hoe of wat ;) beter dan de hele dag stressen lijkt mij. Wij hoorden het pas bij de eerste afspraak met de verpleegkundige over medicatie en schema. En dankjewel! Ik zou het liefste nu al testen. Maar we zitten pas op wd 11 na de punctie. Dus ik wacht tot vrijdag. in het zh testen we maandag pas. Maar ik wil het graag wat eerder weten.

Geplaatst
Goede morgen dames...Na een zenuwachtige nacht, vanmorgen dan toch de test gedaan....En vol ongeloof zag ik daar een plusje verschijnen.. Maarja het dat zou toch niet kunnen... dus nog een test gedaan en ma weer een plusje..Dus dames ik denk dat ik man zeggen dat ik zwanger ben :)
Van harte gefeliciteerd missblueeye 🎉🎉🎉🎉 Geniet ervan !! Wat leuk dat er nu in deze wachtbankje zoveel zwangeren zijn geef me echt vreugde maar zeker ook hoop 😃 Op welke Wachtdag heb je getest? En had je nog iets van pregnyl gespoten Etcc Meis geniet ervan kunnen jullie met zn 4en in de zwangeren bankje verplaatsen ❤️🎉🎉🎉💪🏾
Geplaatst
Goede morgen dames...Na een zenuwachtige nacht, vanmorgen dan toch de test gedaan....En vol ongeloof zag ik daar een plusje verschijnen.. Maarja het dat zou toch niet kunnen... dus nog een test gedaan en ma weer een plusje..Dus dames ik denk dat ik man zeggen dat ik zwanger ben :)
waauw wat een goed bankje !al 4 zwanger egt fantastisch gefeliciteerd.
Geplaatst
Vast wel. Ik zou in dat geval morgen als je wel even kunt zelf bellen. En anders melden ze wel hoe of wat ;) beter dan de hele dag stressen lijkt mij. Wij hoorden het pas bij de eerste afspraak met de verpleegkundige over medicatie en schema. En dankjewel! Ik zou het liefste nu al testen. Maar we zitten pas op wd 11 na de punctie. Dus ik wacht tot vrijdag. in het zh testen we maandag pas. Maar ik wil het graag wat eerder weten.

Ja ik kan me jou spanning heel goed voorstellen en dat je niet kunt wachten. Ik zou ook dit weekend dan testen en dan maandag weer in het ziekenhuis. Krijg je dan een bloedtest.

Oh ik hoop het zo voor jullie, ik kan me deze onzekerheid zo goed voorstellen . Blijf positief denken! Het komt goed echt, voel je je wel beter nu? Misschien lijkt als zo af te nemen kwa wat je voelt omdat je toen alles zo heftig voelde door die overstimulatie etc dat het nu lijkt of alles weg is... snap je wat ik bedoel.

Ik ga straks gewoon bellen als de uitslag er morgen is is hij er vandaag ook. Zal echt wel goed zijn maar alles wat met ivf te maken heeft geeft mij stress...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden