Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Sas wat geweldig!! Super gefeliciteerd met je zwangerschap!! Kun je het al een beetje geloven??
Dames wat is het veel om bij te houden!! Miranda duimen voor een mooie tp in juni, dat ie maar goed blijft plakken!! Pino dikke knuffel...Poekie spannend die wachtweken, trek je het nog een beetje?Missblueeye wanneer mag je testen? Yamila: heel veel succes morgen!!Johanna wat zegt je gevoel? Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. Zwangere dames geniet ervan!!Dames op het wachtbankje succes!! Ik blijf nog ff naast jullie zitten.Hier is de euforie na de 3e iui wel weer gezakt. Ik voel echt niks anders dan andere maanden dus ik denk dat het weer niet gelukt is. Ik merk aan mezelf dat ik moeite heb met de grillige veranderingen. We hebben donderdag een gesprek met de gynaecoloog. Dit zou over ivf/icsi gaan omdat vanaf iui 1 er te weinig zaadjes waren. Dit werd ons geadviseerd. Ik heb die klap verwerkt dat het ivf ging worden en geprobeerd een plaatsje te geven en ben ook met die gedachte de 3e iui in gegaan.nu bleek het dus goed te zijn en ben ik bang dat de gynaecoloog er voor kiest om toch verder te gaan met iui. Dit klinkt gek, maar ik ben bang dat dit misschien maar een uitschieter was en dat als we verder gaan met iui het dan weer 3 maanden onder de maat is en we er dus niks mee opschieten. Nu vooral omdat ik voel dat het niks wordt deze keer voel ik me uit het lood geslagen. Ik dacht te weten waar ik aan toe was maar nu staat dit weer op losse schroeven.
  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Miranda, lief dat je er naar vraagt. De terugplaatsing ging goed, geen topper, maar hij had zich vlak voor de terugplaatsing nog gedeeld dus hij deed het absoluut nog.

De terugplaatsing zelf is heel anders verlopen. Ik ben daar nog verbaasd over. De gynaecoloog heeft met heel veel aandacht het embryo op het ideale plekje gezet.

Een heel fijn gevoel dat er zo goed voor is gezorgd.

Alleen werd onmiddelijk daarna mijn dochter ziek. Dus van rustig aan doen en niet tillen is geen sprake. Er moeten bedden verschoond worden en een meisje getroost. Ze heeft me nu gewoon nodig.

Ik ben alleen een beetje bang dat ik het ook krijg. Ik was al eerder flink verkouden net op de dag dat er een innesteling zou kunnen zijn en voelde toen bij iedere niesbui de moed in mijn schoenen zakken.

Geplaatst
Dames wat is het veel om bij te houden!! Miranda duimen voor een mooie tp in juni, dat ie maar goed blijft plakken!! Pino dikke knuffel...Poekie spannend die wachtweken, trek je het nog een beetje?Missblueeye wanneer mag je testen? Yamila: heel veel succes morgen!!Johanna wat zegt je gevoel? Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. Zwangere dames geniet ervan!!Dames op het wachtbankje succes!! Ik blijf nog ff naast jullie zitten.Hier is de euforie na de 3e iui wel weer gezakt. Ik voel echt niks anders dan andere maanden dus ik denk dat het weer niet gelukt is. Ik merk aan mezelf dat ik moeite heb met de grillige veranderingen. We hebben donderdag een gesprek met de gynaecoloog. Dit zou over ivf/icsi gaan omdat vanaf iui 1 er te weinig zaadjes waren. Dit werd ons geadviseerd. Ik heb die klap verwerkt dat het ivf ging worden en geprobeerd een plaatsje te geven en ben ook met die gedachte de 3e iui in gegaan.nu bleek het dus goed te zijn en ben ik bang dat de gynaecoloog er voor kiest om toch verder te gaan met iui. Dit klinkt gek, maar ik ben bang dat dit misschien maar een uitschieter was en dat als we verder gaan met iui het dan weer 3 maanden onder de maat is en we er dus niks mee opschieten. Nu vooral omdat ik voel dat het niks wordt deze keer voel ik me uit het lood geslagen. Ik dacht te weten waar ik aan toe was maar nu staat dit weer op losse schroeven.

Wat een lastige situatie zo voor je. Blijf bij je gevoel en geef dit ook aan bij je arts. En hoezeer je mentale stress nu ook je lichaam beïnvloed. Uiteindelijk is het jouw lijf. Jouw leven. Fijn dat de arts je helpt om jouw wensen werkelijkheid te maken. Maar uiteindelijk zou jijzelf leidend moeten zijn. Niet lijdend ;)

Ik hoop dat jouw arts hiervoor openstaat lieverd! Succes!

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

We hebben goed nieuws uit het vu. Er zijn 4 embryo's ingevroren in 3 rietjes. Dat betekent dat we hierna nog 3 kansen hebben, mits het goed ontdooit dan. Ze doen een embryo in een apart rietje als hij van goede kwaliteit is. Bij rietje 3 zitten er 2, die zijn dus van iets mindere kwaliteit denk ik dan? Maar dat is beter dus dan nog 1 over. Wel blij mee! Zeker omdat mn borsten sinds vanochtend niet gevoelig meer zijn... Slecht voorteken op wd 10 na punctie. We wachten af tot vrijdag en willen dan een testje doen mss.

Geplaatst
Hoe gaat t missblueeye heb je al een testje gewaagt? En poekie, hoe gaat t met jou?

Tsja hoe is het... ik ben er al wel over uit dat het niet gelukt is. Morgen doen we een test maar ik weet al wel wat eruit gaat komen. Het is niet anders, onze tijd komt nog wel. Eerst een rustmaand en dan waarschijnlijk verder.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Goeie avond dames @Pino wat balen dat je og bent geworden Maar kop op volgende keer gaat t zeker lukken Positief blijven en weer gaan voor de cryo to

Ik ben blij dat ik ongesteld ben gewordrn ;-). Zat in de wachtmaand na de 1e ivf. Dus blij dat we weer verder kunnen. Iets eerder dan verwacht (want wij liepen ongeveer gelijk). Jij kan ook weer bijna weer bijna verder na je ongi

Geplaatst
Tsja hoe is het... ik ben er al wel over uit dat het niet gelukt is. Morgen doen we een test maar ik weet al wel wat eruit gaat komen. Het is niet anders, onze tijd komt nog wel. Eerst een rustmaand en dan waarschijnlijk verder.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Hè gets meid! Hoe dat zo?

Geplaatst

@poekie, he gats... ongesteld geworden, klote meis. Knuffel 😙

@johanna, jammer dat jer er geen goed gevoel bij hebt, maar kijk naar magic woman, dat wil niet alles zeggen. Hopelijk zit je gevoel ernaast. Al kloppen onze gevoelens wel heel vaak :-(

Maar 4 cryo,s fijn zeg!! Geeft toch een geruststeling he.

@yamila, succes morgen. Hopelijk een mooie tp :-)

@christel, dat je niks voelt wil niks zeggen, dit verschilt heel erg per persoon.

Tip! Je kan iui doen totdat je echt kan starten met de ivf. Als er evt wachttijd zit of een vakantie tussendoor.

Ik had3 extra iui,s gedaan ivm wachtijd, man naar buitenland voor werk en vakantie. In de tussentijd wel boedtest gedaan, info-avond gehad en gesprek arts. Dan start jr met het een maar is er in de tussentijd toch een behandeling.

@amf, fijn dat er een plan ligt en weer door kan pakken. Hopelijk met succes🍀

@maaike, tp gehad, hopelijk ontwikkeld die zich goed doof je buik. Mss iets minder cellig dt gehoopt, maar belangrijksge is dag het niet stilstaat. Duim voor je 🍀🍀

@missblue eye, spannend hoor!!! Nog niet getest?. Gaat iig wel de goede kant op. 👍💪

@butterfly, fjn dg er meer duidelijkheid is en weer verder kan. Bloed zal wel goed zijn. De spuiten worden allemaal vergoed, hoort bij de behandeling. Geloof dat ik allen bij de pil of ustogan een klein bedrab hebben moeten betalen. 15 euro, dus dat is te overzien ;-)

Ik kreeg de tp van een 3 dagen oude embryo. De cryos in de diepvries, zijn 5 dagen oud.

Ik heb volgende week dinsdag de eerste echo gepland staan.... weer vooruit :-)

Geplaatst
Miranda, lief dat je er naar vraagt. De terugplaatsing ging goed, geen topper, maar hij had zich vlak voor de terugplaatsing nog gedeeld dus hij deed het absoluut nog.De terugplaatsing zelf is heel anders verlopen. Ik ben daar nog verbaasd over. De gynaecoloog heeft met heel veel aandacht het embryo op het ideale plekje gezet. Een heel fijn gevoel dat er zo goed voor is gezorgd.Alleen werd onmiddelijk daarna mijn dochter ziek. Dus van rustig aan doen en niet tillen is geen sprake. Er moeten bedden verschoond worden en een meisje getroost. Ze heeft me nu gewoon nodig.Ik ben alleen een beetje bang dat ik het ook krijg. Ik was al eerder flink verkouden net op de dag dat er een innesteling zou kunnen zijn en voelde toen bij iedere niesbui de moed in mijn schoenen zakken.
Wat fijn om te horen dat je tp goed is verlopen en dat de arts ook zijn best heeft gedaan om het op de juiste plekje te krijgen En vervelend te horen dat je dochter ziek is geworden Beterschap voor d'r En kan me goed voorstellen dat je toch niet rustig aan kan doen vanwege je zieke dochter Heb ik ook gehad maar embryootje zit goed stevig vast en hoop dat je niet ziek wordt uiteraard. Maar al met al hoeft dat niet iets slechts te betekenen het ziek worden na tp Wanneer mag je testen ? Ik wens je voor nu beterschap voor je zieke kindje en succes met de wachtweken wn ik duim ook voor jouw dat t lekker blijft zitten 🤞🏾❤️
Geplaatst
Ik ben blij dat ik ongesteld ben gewordrn ;-). Zat in de wachtmaand na de 1e ivf. Dus blij dat we weer verder kunnen. Iets eerder dan verwacht (want wij liepen ongeveer gelijk). Jij kan ook weer bijna weer bijna verder na je ongi
Ohja Pino kloptte 😂 Ja het is hier zo actief dua echt ff 2x nadenken wie wat wanneer Hahah...ja ik verwacht ook deze week mijn ongi dan bellen idd voor een cryo tp Spannend gaat t worden voor ons strakkies we lopen bijna gelijk zal met een paar daagjes schelen Wanneer heb je een echo ingepland om je eicel te meten??
Geplaatst
We hebben goed nieuws uit het vu. Er zijn 4 embryo's ingevroren in 3 rietjes. Dat betekent dat we hierna nog 3 kansen hebben, mits het goed ontdooit dan. Ze doen een embryo in een apart rietje als hij van goede kwaliteit is. Bij rietje 3 zitten er 2, die zijn dus van iets mindere kwaliteit denk ik dan? Maar dat is beter dus dan nog 1 over. Wel blij mee! Zeker omdat mn borsten sinds vanochtend niet gevoelig meer zijn... Slecht voorteken op wd 10 na punctie. We wachten af tot vrijdag en willen dan een testje doen mss. Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
.Johanna wat fijn dat je toch 4 cryos eraan over hebt gehouden Goed nieuws jammer dat je een slecht gevoel heb. Normaal weet ik dat wij rouwen vaak juiste gevoel hebben maar hoop dit keer dat je t mis hebt Sucves Ik hoop dat je positief gaat testen🤞🏾🙌🏾
Geplaatst
.Johanna wat fijn dat je toch 4 cryos eraan over hebt gehouden Goed nieuws jammer dat je een slecht gevoel heb. Normaal weet ik dat wij rouwen vaak juiste gevoel hebben maar hoop dit keer dat je t mis hebt Sucves Ik hoop dat je positief gaat testen🤞🏾🙌🏾

Hoop het ook. Ik snap alleen niet zo goed wat ze bedoelen met 4 embryo's en 3 rietjes. Gaan ze dan elke keer 1 rietje ontdooien en henben we dan eigenlijk nog 3 kansen op tp hierna of 4?

Geplaatst

@ Poekie getsie dat is balen ... was het nou een verse to of cryo?? Je zal het bast al gezegd hebben maar deze bankje is zoo actief zoveel berichtjes. Dikke knuffel en positief blijven en doorgaan ❤️

@Yamilla succes morgen met je tp.. laat ff weten hoe het is verlopen 😘🙌🏾

@ christel ja je hoef niets te voelen hoor iedereen is verschillend Hoop dat t alsnog raak is en zou idd doorgaan met iui tot je ivf traject ingaat Wie weet is het wellicht niwt meer nodig tege de tijd en ben je al zwanger

Geplaatst
hallo allemaal .ik heb netot gebeld met het zh en heb volgende week dinsdag de eerste echo. super spannend ..

Spannend zeg!!

Geplaatst
Hoop het ook. Ik snap alleen niet zo goed wat ze bedoelen met 4 embryo's en 3 rietjes. Gaan ze dan elke keer 1 rietje ontdooien en henben we dan eigenlijk nog 3 kansen op tp hierna of 4?

Je hebt dan 3 kansen. Want ontdooiing gaat per rietje. Wel vreemd dat ze die laatste bij elkaar hebben gezet... tenzij je 38 bent (dat ben je niet) of je laatste kans is (dat is ook niet), want dan krijg je er 2 terug geplaatst. Ik heb 6 cryo,s in 6 rietjes.

Dus mss toch even navragen, al heb je er niets meer aan. :-( Maar mss dat het idd met de kwaliteit dan te maken heeft. Vreemd iig.

Geplaatst
Je hebt dan 3 kansen. Want ontdooiing gaat per rietje. Wel vreemd dat ze die laatste bij elkaar hebben gezet... tenzij je 38 bent (dat ben je niet) of je laatste kans is (dat is ook niet), want dan krijg je er 2 terug geplaatst. Ik heb 6 cryo,s in 6 rietjes.

Dus mss toch even navragen, al heb je er niets meer aan. :-( Maar mss dat het idd met de kwaliteit dan te maken heeft. Vreemd iig.

Ik heb met het vu gebeld. Er is 1 of er zijn 2 embryo's die minder zijn van kwaliteit. Ze ontdooien idd per rietje. Mochten er twee goed ontdooien, gooien ze er 1 weg euh.. Daar ben ik dus echt totaal niet blij mee!! Maar goed, anders hadden ze hem wellicht uberhaupt niet ingevroren zeiden ze.

Dus ze hebben die in rietje 3 toch een kans willen geven.

Maar ik ben er best boos over. Dit hadden we zo nooit gewild.

Geplaatst
Ik heb met het vu gebeld. Er is 1 of er zijn 2 embryo's die minder zijn van kwaliteit. Ze ontdooien idd per rietje. Mochten er twee goed ontdooien, gooien ze er 1 weg euh.. Daar ben ik dus echt totaal niet blij mee!! Maar goed, anders hadden ze hem wellicht uberhaupt niet ingevroren zeiden ze.

Dus ze hebben die in rietje 3 toch een kans willen geven.

Maar ik ben er best boos over. Dit hadden we zo nooit gewild.

Snap ik dat je daar niet blij mee bent 😠.

Is toch een kans minder en een embryo weggooien.... wtf.

Aan de ene kant fijn dat ze het toch een kans willen geven, maar als er zoveel twijfels over de kwaliteit zijn, dan hadden ze het beter niet in kunnen vriezen of toch apart. En jullie over de kwaliteit van deze informeren, dan ligt de keuze bij jullie.

Maar we gaan er vanuig dan deze niet nodig zijn, dat het nu gewoon gelukt is. En anders bjj de volgende tp 🍀

Geplaatst
Snap ik dat je daar niet blij mee bent 😠.

Is toch een kans minder en een embryo weggooien.... wtf.

Aan de ene kant fijn dat ze het toch een kans willen geven, maar als er zoveel twijfels over de kwaliteit zijn, dan hadden ze het beter niet in kunnen vriezen of toch apart. En jullie over de kwaliteit van deze informeren, dan ligt de keuze bij jullie.

Maar we gaan er vanuig dan deze niet nodig zijn, dat het nu gewoon gelukt is. En anders bjj de volgende tp 🍀

Nou, dat zonder overleg idd! Dat vind ik dus echt niet ok. Bel ons dan. Informeer ons. "We hebben veel ervaring je moet ons maar vertrouwen". Ja. Maar jij beslist nu over mijn embryo's, dat is niet wat er in de overeenkomst staat. Wij beslissen daar over. Bij het vu niet dus.

Geplaatst

Johanna82... Ik snap heel goed 2a jebedoelt je gevoel is af en toe net een achtbaan, en is idd heel raar dat het ziekenhuis zulke beslissingen gewoon z3lf nemen zonder overleg of iets dergelijks..

Poekie... gatsie ongesteld .. dikke kus

Amf... super dat je een plan nu hebt en en weer door kan,maar heel veel succes..

Pino81.. ben blij voor je dat je weer kan beginnen... heel veel succes ;)

En nee heb nog steeds iets getest haha ., aan de ene kant wil ik het wel maar ook weer niet haha je gevoel neemt een loopje met je nu maar heb al zolang netjes gewacht dus morgen vroeg doe ik gewoon netjes de test;)

Geplaatst
hallo allemaal .ik heb netot gebeld met het zh en heb volgende week dinsdag de eerste echo. super spannend ..
Spannend juddy 😊 neem aan 7 wk echo ...Succes Komt helemaal goed❤️
Geplaatst

@johanna nou zeg wat lees ik nu? Vind het wel jammer dat het ziekenhuis zo die beslissing neemt ja mocht er 2 goed ontdooid worden gooien we er 1 weg ...dat betekent 1 cryo tp minder Maar ik denk wel dat ze weten wat ze doen maar toch komt wel ff binnen zo kan je boosheid begrijpen

Nou ik hoop en duim dat je die niet nodig zal hebben de komende tijd !!!❤️🤞🏾

@ missblueeyes spannend ook voor jouw zeg ... ik duim dat jij morgen ook een positieve test in handen mag hebben 🤞🏾💪🏾❤️

Geplaatst
Spannend juddy 😊 neem aan 7 wk echo ...Succes Komt helemaal goed❤️
nee ik heb he'm vervroegd ben dan pas 5.5 week.maar heb eerder een bbz gehad dus heb hem daarom al zo vroeg en dan met 6.5 week weer om te kijken of het hartje klopt .als alles goed gaat tot die tijd .
Geplaatst
Johanna82... Ik snap heel goed 2a jebedoelt je gevoel is af en toe net een achtbaan, en is idd heel raar dat het ziekenhuis zulke beslissingen gewoon z3lf nemen zonder overleg of iets dergelijks..Poekie... gatsie ongesteld .. dikke kusAmf... super dat je een plan nu hebt en en weer door kan,maar heel veel succes..Pino81.. ben blij voor je dat je weer kan beginnen... heel veel succes ;) En nee heb nog steeds iets getest haha ., aan de ene kant wil ik het wel maar ook weer niet haha je gevoel neemt een loopje met je nu maar heb al zolang netjes gewacht dus morgen vroeg doe ik gewoon netjes de test;)
ooh wat spannend hoop op een dik positieve test voor je .ik ga morgen gelijk ff kijken liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden