Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee meis, laat het over je heen komen en blijf bij de stap waar je nu in zit. Vooruit kijken heeft weinig zin, want je weet nooit precies wanneer die volgende stap gaat zijn. Zo hebben wij elke stap afgevinkt en het voelde voor mij heel fijn om te weten dat ik weer een stap richting een mogelijke zwangerschap had gezet. Het is natuurlijk makkelijk gezegd om niet te stressen omdat het je proces niet helpt, maar doe het maar eens! We slepen je er doorheen hoor! Komt goed! Wij leven ook allemaal nog, wellicht met wat grijze haren meer, haha

Qua gemoedstoestand ben ik een stuk relaxter. Gisteren trok ineens de hormoonwolk weg en nu voel ik me weer redelijk normaal. Idd, op wd 10. Dus de ovitrelle is nu wel uit mijn lijf verwacht ik. Ik slik nog Utrogestan en ik dacht dus dat ik daar klachten van had. Vandaag heb ik vooral kramp onderin mijn buik, dus ik verwacht ongesteld te gaan worden. Ik hoop het niet, maar denk het wel. Ik leid mezelf gewoon goed af komende dagen, heb ook dingen gepland in de avonden om er niet constant aan te denken. Kan het niet laten toch even te kijken als ik weer pling hoor van het forum, haha.

Ik hecht weinig waarde aan wat ik nu voel, het zal wel. De uitslag staat al vast, ik weet het alleen nog niet. Dus ik houd vol tot vrijdagochtend vroeg en dan kijken we weer verder.

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@missblueeye, yessss gefeliciteerd!!!🎉 wat fijn voor jullie!! geniet ervan, samen met je mannetje.

@johanna, spannend de laatste dagen. Herken het helaas zelf ook dat ik al zeker wist dat het niet gelukt was, maar je zit te wachten op je menstruatie. En dat durt langer ivm ustrogan die het wat tegenhoudt. Hoop toch dat je er naast zit🍀

@butterfly, fijn als je de go hebt. Ik heb mij voor het bloedonderzoek helemaal niet ongerust gemaakt. Moet wel heel gek lopen mocht daar iets vreemds ontdekt worden. Maar snap dat je je definitieve go wilt. En idd ik sluit mj aan bij het advies van johanna, stap voor stap alles doen. Succes!!!

Geplaatst

Jammer @Poekie sterkte.. hopelijk kun je ook snel weer door

Mijn cryo is on board! Nu weer op het spannende bankje..

30mei testdatum

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Jammer @Poekie sterkte.. hopelijk kun je ook snel weer door

Mijn cryo is on board! Nu weer op het spannende bankje..

30mei testdatum

Oeh! Spannend! Hoop dat deze een mooi kindje wordt voor je!

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst
Ja net gebeld, alles wat goed! nu kunnen we echt door!! Maandag schema en medicatie Yes!!!!!!

Fijn meis!! Maandag je schema!

Geplaatst
Hoi! Ja het gaat inderdaad wel goed hoor. Ik had er wel rekening mee gehouden dat het ook kon mislukken. Ik vind het eerlijk gezegd ook wel weer fijn dat het duidelijk is hoe het zit en ik niet steeds in spanning zit of het wel of niet gelukt is, daar was ik echt doodmoe van hahaha.Ik vind het zo fijn voor jou dan je zwanger bent! Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Ja dat is ook zeker waar die onzekerheid in die weken dat je nog niks weet is echt slopend... het liefst wilde k ook wel eerder testen maar durfde niet wegens die grote teleurstellingen van de vorige keer. Ahh lief van je schat dankjewel😊💋 jouw tijd komt zeker weten ook nog wel😘
Geplaatst
Sas wat heerlijk meid!! Echt volop genieten! Ook van je kwaaltjes hoe gek het ook klinkt . Wat een leuk idee van die rompers trouwens...kan je man het al een beetje bevatten? Nu nog een prachtige echo! En ja ik zou ook lekker die testen opmaken hoor 😁. Je hebt ze immers toch in huis.
Dankjewel lieverd, ik ga er zeker van genieten zelfs van mn kwaaltjes! Het geeft me toch een bevestiging dat t goed zit ofzo. ☺️ Over precies 3 weken krijgen we de echo kan echt niet wachtten 🙈❤️ Onze kleine spruit zien! Ik weet nog echt niet welk geslacht ik denk dat t gaat worden, heel veel mensen zeggen een meisje maar ik weet t niet. Er wordt gezegd dat de ouders het in 90% van de gevallen goed hebben. 😄 Misschien dat ik er meer een gevoel bij heb na de eerste echo 🙃
Geplaatst
Goede morgen dames...Na een zenuwachtige nacht, vanmorgen dan toch de test gedaan....En vol ongeloof zag ik daar een plusje verschijnen.. Maarja het dat zou toch niet kunnen... dus nog een test gedaan en ma weer een plusje..Dus dames ik denk dat ik man zeggen dat ik zwanger ben :)
Wauwwww gefeliciteerd !!!! Wat een mooi wachtbankje is dit. Al 4 zwangeren. Heb je een foto van je test? Ben benieuwd! Hoeveelste tp was dit voor jou? Ga er lekker van genieten!!!❤️😘
Geplaatst

Ik heb een zwangere gemist geloof ik? Sas, magicwoman, missblueeye en wie dan nog meer? Sorry hoor! Ik volg het niet helemaal meer met dit bomvolle bankje

Geplaatst
Ik heb een zwangere gemist geloof ik? Sas, magicwoman, missblueeye en wie dan nog meer? Sorry hoor! Ik volg het niet helemaal meer met dit bomvolle bankje

Judy

Geplaatst
Jammer @Poekie sterkte.. hopelijk kun je ook snel weer doorMijn cryo is on board! Nu weer op het spannende bankje.. 30mei testdatumVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wat fijn yamila!!! Heel veel successs!! 🍀🙏 lekker veel afleiding zoeken de komende dagen. Was het nog steeds een blasto na ontdooien?
Geplaatst

Oh ja! Oeps! Die heb ik gelukkig wel gefeliciteerd hihi. Hopelijk mag ik deze maand aansluiten 🙏

Geplaatst
Ja net gebeld, alles was goed! nu kunnen we echt door!! Maandag schema en medicatie Yes!!!!!!
Fijn meis!! Ben benieuwd naar je schema! Veel succes!! 🍀
Geplaatst
Jammer @Poekie sterkte.. hopelijk kun je ook snel weer doorMijn cryo is on board! Nu weer op het spannende bankje.. 30mei testdatumVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Spannend Yamilla wat fijn te horen dat je cryo in board is en dat alles goed is gegaan Ik hoop dat ie lekker blijft plakken !!🤞🏾🙏🏾
Geplaatst
Wat fijn yamila!!! Heel veel successs!! lekker veel afleiding zoeken de komende dagen. Was het nog steeds een blasto na ontdooien?

Ja dank je, dat gaat wel lukken hoop ik haha

Gisteren was het 9cellig zei de arts en vandaag was ie niet meer te tellen

Geplaatst
Spannend Yamilla wat fijn te horen dat je cryo in board is en dat alles goed is gegaan Ik hoop dat ie lekker blijft plakken !!🤞🏾

Dank je , ik hoop het echt dat deze het word

Geplaatst
Ja dank je, dat gaat wel lukken hoop ik haha

Gisteren was het 9cellig zei de arts en vandaag was ie niet meer te tellen

Goed teken! Hoop het met je mee!!

Geplaatst

Lieve meiden! Ik heb beetje bijgelezen. Gefeliciteerd voor de zwangere dames!! Jeetje wat leuk om te horen💕🌸💕🌸

Wilde dit even kwijt! Tot snel.

Geplaatst

Ik ga me weer eventjes een beetje terugtrekken van het forum. Zal zeker nog meelezen, maar ook in de vorige wachtmaand merkte ik dat ik het fijn vond om eventjes helemaal los te komen van het traject en eventjes lekker gewoon mn ding te doen. Ik denk dat ik me wel weer meld tegen de tijd dat we een cryo gaan terugplaatsen.

Lieve meiden die nog op het wachtbankje zitten veel succes! Ik hoop dat bij jullie alles goed gaat en het lekker blijft zitten.

Meiden die al zwanger zijn, geniet er van. Ik vond het helemaal te gek voor jullie!

😚

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Ja dank je, dat gaat wel lukken hoop ik hahaGisteren was het 9cellig zei de arts en vandaag was ie niet meer te tellenVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
waauw yamila dat is egt een goed teken hoor !van 9 cellig naar ons telbaar:) heb goede hoop voor je .nu lekker broeden en hopelikk straks nummer 5 op het bankje:) liefs
Geplaatst
Ik ga me weer eventjes een beetje terugtrekken van het forum. Zal zeker nog meelezen, maar ook in de vorige wachtmaand merkte ik dat ik het fijn vond om eventjes helemaal los te komen van het traject en eventjes lekker gewoon mn ding te doen. Ik denk dat ik me wel weer meld tegen de tijd dat we een cryo gaan terugplaatsen.Lieve meiden die nog op het wachtbankje zitten veel succes! Ik hoop dat bij jullie alles goed gaat en het lekker blijft zitten.Meiden die al zwanger zijn, geniet er van. Ik vond het helemaal te gek voor jullie!😚snap ik helemaal probeer je even helemaal op te laden voor de nieuwe ronde en te genieten van even niet bezig zijn met terugplaatsingen.leuke dingen doen en de volgende word jou plakker .liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden