Ga naar inhoud

ivf/icsi starten in juni/juli

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ yamila het baarmoederslijmvlies kun je lijkt mij niet in de vagina voelen als zijne vernauwing ik denk eerder dat het de baarmoedermond is die lager komt te hangen .

Mijn testdatum is (ik heb het op het papier opgezocht nu ) eigenlijk 9 juli maar ik doe het zaterdag 8 juli dat is dan 14 dagen na de tp lijkt mij lang genoeg 😀

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst
@ yamila het baarmoederslijmvlies kun je lijkt mij niet in de vagina voelen als zijne vernauwing ik denk eerder dat het de baarmoedermond is die lager komt te hangen .

Mijn testdatum is (ik heb het op het papier opgezocht nu ) eigenlijk 9 juli maar ik doe het zaterdag 8 juli dat is dan 14 dagen na de tp lijkt mij lang genoeg

Haha ik zou het niet weten, zoiets las ik ook van anderen..

Nou spannend, vrijdag begin ik met de decapeptyl en zaterdag doe jij DE test..

Ik duim voor een supergoednieuws!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

1e poging hebben ze mij te weinig laten spuiten maar 5 eitjes aan geprikt . 3 follikels. 1 niet geschikt om te injecteren . 2 geinjecteerd net zaad (ivf icsi) 1 uit elkaar gevallen 1 verkeerd gedeeld.2e ivf 25 eitjes 21 follikels 1 verse tp gehad 6 cryos 1tje is dood gegaan met ontdooien. 4e tp was ik zwanger. Miskraam geen klopend hartje bij 7.5 weken. Dus 6 tp gehad in 2e poging. (Voelde als 1e poging)3e poging. 22 eitjes aangeprikt 19 follikels. 5 cryos.2 verse. 2 verse tp gehad 1 week positief getest daarna niets meer. Nu dus de de 10e tp . De 4e van de 3e poging nog 3 cryos .26 juni was ik eik uitgeteld. Nu de tp gehad op 26 juni.Vanmorgen getest. En licht positief dus het is weer spannend. Heb vaker een positieve test gehad. Maar ze moeten oplopen dus 🤞

Geplaatst
Welkom marjon, ook voor jou spannend dus. Ik zou zeggen neem gezellig plaats bij het wachtbankje juli.Ik zit op ook op wd 6 (11 daagse embro nu). 🙏🍀En heb je een voorgevoel, merk je iets aan je lichaam?
Ik ben van het vroeg testen hihi.Heb het idee dat ik van alles merk. HahaZit denk ik tussen me oren. Heb ik namelijk altijd. Nu licht positief 🤞
Geplaatst

Vrijdag lekker starten yamila fijn dat je er weer echt mee kan beginnen nu.

@ marjon ik zie de streepjes duidelijk hoor . Zijn die van vandaag ? 26e tp gehad jij ik de 24e , hoe oud waren jouw embryo's bij terugplaatsing. Wat voor symptomen heb je nu. Ik had dus de 24e een verse tp van een 4 cellig embryo. Mag zaterdag testen . Ik durf niet eerder.

Heb krampen als ongesteldheid en lage rugpijn maar heb ik al dagen. Verder beetje misselijk prop in me keel sinds nu net. Maar ja kan ook van de bollen zijn he...

Ik hoop voor jou dat de test mooi blijft oplopen!

Geplaatst
Klopt. 1e terug plaatsing 1e kans icsi. We zijn er natuurlijk nog niet. Maar het begin is er. Ik duim zo met jullie mee allemaal!! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wauw gefeliciteerd!! Wat een gelukje in jouw buik! 🌸🍀 geniet er lekker van samen.
Geplaatst
Vrijdag lekker starten yamila fijn dat je er weer echt mee kan beginnen nu. @ marjon ik zie de streepjes duidelijk hoor . Zijn die van vandaag ? 26e tp gehad jij ik de 24e , hoe oud waren jouw embryo's bij terugplaatsing. Wat voor symptomen heb je nu. Ik had dus de 24e een verse tp van een 4 cellig embryo. Mag zaterdag testen . Ik durf niet eerder.Heb krampen als ongesteldheid en lage rugpijn maar heb ik al dagen. Verder beetje misselijk prop in me keel sinds nu net. Maar ja kan ook van de bollen zijn he...Ik hoop voor jou dat de test mooi blijft oplopen!Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk
4 cellig hoeveel dage was die? Mijne was een 5 dagen oud blastocyste een cryo die zijn ontelbaar met cellen. Maar een verse en 4 cellig zal zeker later positief aan geven.Heb ook eergisteren kei rugpijn gehad en misselojk maar de utrogestan houdt je ook flink voor de gek.Die rot medicijnen allemaal.Duim voor je
Geplaatst
4 cellig hoeveel dage was die? Mijne was een 5 dagen oud blastocyste een cryo die zijn ontelbaar met cellen. Maar een verse en 4 cellig zal zeker later positief aan geven.Heb ook eergisteren kei rugpijn gehad en misselojk maar de utrogestan houdt je ook flink voor de gek.Die rot medicijnen allemaal.Duim voor je

Mijne was 2 dagen oud. Ik had op donderdag 22/6 de punctie en op 24/6 de tp.

Ja die rugpijn heb ik ook en de afgelopen steeds een ongi gevoel

Utrogestan doet ook wat ja.

Tis maar afwachten. Wanneer mocht jij officieel testen? De streepjes zijn al wel duidelijk hoor, welke testen gebruik jij? Ik duim ook voor jouw dat de testen blijven oplopen en dit een blijvertje is 🍀🍀🍀

Geplaatst
1e poging hebben ze mij te weinig laten spuiten maar 5 eitjes aan geprikt . 3 follikels. 1 niet geschikt om te injecteren . 2 geinjecteerd net zaad (ivf icsi) 1 uit elkaar gevallen 1 verkeerd gedeeld.2e ivf 25 eitjes 21 follikels 1 verse tp gehad 6 cryos 1tje is dood gegaan met ontdooien. 4e tp was ik zwanger. Miskraam geen klopend hartje bij 7.5 weken. Dus 6 tp gehad in 2e poging. (Voelde als 1e poging)3e poging. 22 eitjes aangeprikt 19 follikels. 5 cryos.2 verse. 2 verse tp gehad 1 week positief getest daarna niets meer. Nu dus de de 10e tp . De 4e van de 3e poging nog 3 cryos .26 juni was ik eik uitgeteld. Nu de tp gehad op 26 juni.Vanmorgen getest. En licht positief dus het is weer spannend. Heb vaker een positieve test gehad. Maar ze moeten oplopen dus 🤞

Wauw...wat een verhaal en wat hebben jullie al veel teleurstellingen gehad..Gefeliciteerd met je positieve test..hoop dat het jullie nu gegund is!!

Geplaatst
Ik ben van het vroeg testen hihi.Heb het idee dat ik van alles merk. HahaZit denk ik tussen me oren. Heb ik namelijk altijd. Nu licht positief 爛

Wauw das echt al wel een duidelijk streepje en dat op dag 10. Hopelijk worst het steeds donkerder en blijft🍀. Heb jij ovitrelle gebruikt... anders zou het daar nog van kunnen zijn. (Hoop het uiteraard niet) hopelijk is na alles je het geluk gegund

Ik wacht braaf met testen tot woensdag.(dag 14)

Geplaatst

Jaaaa net gebeld van de 11 allemaal rijp zijn er 10 bevrucht!!!!! zo blij!!!!! Woensdag tp

Geplaatst
Jaaaa net gebeld van de 11 allemaal rijp zijn er 10 bevrucht!!!!! zo blij!!!!! Woensdag tp

Dat is een heel mooi bericht 🎉🎊🎉🎊 Wat een top score!!

Geplaatst

Whaaa gefeliciteerd wat goed!!

Heel veel succes woensdag.. het gaat hier echt goed he

Geplaatst

Wow fijn goed nieuws 😃!

Terecht dat je blij bent!! Hopelijk gaan er een heel aantal van deze mooie opkomst nog de vriezer in.

Maar 1 ding is wel zo goed als zeker, jij hebt woensdag een mooie tp :-)

Geplaatst
Wauw das echt al wel een duidelijk streepje en dat op dag 10. Hopelijk worst het steeds donkerder en blijft🍀. Heb jij ovitrelle gebruikt... anders zou het daar nog van kunnen zijn. (Hoop het uiteraard niet) hopelijk is na alles je het geluk gegundIk wacht braaf met testen tot woensdag.(dag 14)
Nee alleen edstradiol en utrogestan. Wachtdag 7 vandaag. Test was iets duidelijker. Haha succes ik kan dat niet dat wachten
Geplaatst
Jaaaa net gebeld van de 11 allemaal rijp zijn er 10 bevrucht!!!!! zo blij!!!!! Woensdag tpVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
wauwww gefeliciteerd !!! Mooie score
Geplaatst
Nee alleen edstradiol en utrogestan. Wachtdag 7 vandaag. Test was iets duidelijker. Haha succes ik kan dat niet dat wachten

Ik gebruik ook estradiol. Heb jij daar klachten van. Voel jij nu dingen in je buik/lijf?

Weet ook niet of je ongesteld kan worden zolang je de estradiol gebruikt, weet jij dat?

Ik zit nu op wachtdag 9. 🍀. Voel vanalles in mijn buik. Geen idee of het een goed of slecht teken is.

Geplaatst

Wat goed! Heerlijk zeg! Dat is echt heel fijn! Ik duim voor je morgen!

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst
Ik gebruik ook estradiol. Heb jij daar klachten van. Voel jij nu dingen in je buik/lijf?Weet ook niet of je ongesteld kan worden zolang je de estradiol gebruikt, weet jij dat?Ik zit nu op wachtdag 9. 🍀. Voel vanalles in mijn buik. Geen idee of het een goed of slecht teken is.
Principe houdt de medicatie de menstruatie tegen ik moet altikd 3 dagen gestopt zijn voordat mijn menstruatie door breekr.Heb 1 keer gehad dat ik er door heen brak na 8 dagen na de tp al.Alsof de embryo dus geen kans heeft gehad op een innesteling.
Geplaatst
Wat goed! Heerlijk zeg! Dat is echt heel fijn! Ik duim voor je morgen!

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Thx!

Geplaatst
wauwww gefeliciteerd !!! Mooie score

Ja super he nog nooit zo'n mooi aantal bevrucht gehad hopelijk deelt er nog wat voor in de vriezer!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden