Ga naar inhoud

ivf/icsi starten in juni/juli


eslief

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

leek me iets overzichterlijker;) voor jouw ook al bijna amf. wachten is stom dus ben blij dat ik nu mag starten

 

Idd wachten is stom en al helemaal doordat ik hier voor de cryo tp had maar goed volgende week zaterdag eerste spuit dan gaat het weer beginnen!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn behandeling is uitgesteld. Ik ben overgestimuleerd. Iemand hier ervaring mee ? Ik krijg nu medicijnen om ongesteld te worden. Kent iemand dit ?! Dikke vette balen ! In juli starten wij weer.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn behandeling is uitgesteld. Ik ben overgestimuleerd. Iemand hier ervaring mee ? Ik krijg nu medicijnen om ongesteld te worden. Kent iemand dit ?! Dikke vette balen ! In juli starten wij weer.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

He wat balen meis!! @hopefulness heeft dit ook meegemaakt. Ik hoop dat je snel hersteld! Hoe voel je je?

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn behandeling is uitgesteld. Ik ben overgestimuleerd. Iemand hier ervaring mee ? Ik krijg nu medicijnen om ongesteld te worden. Kent iemand dit ?! Dikke vette balen ! In juli starten wij weer.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Oh jammer meid..

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, als het goed is krijg je in juli een lagere dosis gonal f te stimuleren

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

He wat balen meis!! @hopefulness heeft dit ook meegemaakt. Ik hoop dat je snel hersteld! Hoe voel je je?

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

 

Ik baal enorm. Veder lichamelijk wel oke.. wel wat last van mijn eierstokken.. alsof ze op spanning staan. Hopelijk trekt dat snel weg..

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jammer meid..

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, als het goed is krijg je in juli een lagere dosis gonal f te stimuleren

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ja krijg zeker een lagere dosering.. hopelijk gaat het dan wel goed !

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik baal enorm. Veder lichamelijk wel oke.. wel wat last van mijn eierstokken.. alsof ze op spanning staan. Hopelijk trekt dat snel weg..

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Veel drinken en rust houden. Maar dat heeft de dokter vast al verteld. Dikke knuffel meid!

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah willeke wat vervelend..vriendin heeft dit ook gehad..afbreken was niet leuk..de tweede keer lagere dosis maar weer best veel eitjes..toen wel punctie gehad maar geen verse terugplaatsing

 

Welke dosis kreeg ze daarna weet je dat? En waarom geen tp meteen ?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden