Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nee haha onzeker he . Ja die word nog erger die 2e ja. Ja kan er weinig aan veranderen he of de test positief zal zijn of niet . Mijn lijf heeft wel een klap nu volgens mij... of ik reageer raar op doe bollen . Ja.kon niet uitblijven he had van t prikken weinig last dus ja ging iets te makkelijk hahah 😂

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

• Reacties 809
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Magnesium kan helpen bij verkrampte spieren. Kijk wel uit dat je niet teveel neemt. Ik slik foliumzuur met vit d, ijzer met vit c en calcium. Ik ben lactose intolerant, dus ik moet wel heel veel groene groente eten anders ;)Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Welke tabletten zijn dat met ijzer en vit c? 😊
Geplaatst
Spannend butterfly en Pino!! Ik duim voor jullie hoor! Ik heb vandaag met gynaecoloog gesproken. We starten meteen! Zodra ik nu ongesteld wordt moet ik beginnen met de pil. Dus geen ruimte tussenin. 13 juli wordt dan het spuit schema bepaald. Dus ik denk met een beetje geluk ergens in augustus de punctie. Ze winden er in ieder geval geen doekjes om.
Super !!! Wat fijn dat je geen wachtmaand moet of iets anders 😁Weet zeker dat dit jullie meer geluk gaat brengen!
Geplaatst
Spannend butterfly en Pino!! Ik duim voor jullie hoor! Ik heb vandaag met gynaecoloog gesproken. We starten meteen! Zodra ik nu ongesteld wordt moet ik beginnen met de pil. Dus geen ruimte tussenin. 13 juli wordt dan het spuit schema bepaald. Dus ik denk met een beetje geluk ergens in augustus de punctie. Ze winden er in ieder geval geen doekjes om.

Fijn dat jullie niet eerst allerlei gesprekken krijgen en meteen door mogen... Wat voor gevoel heb je er nu bij?

Geplaatst
Welke tabletten zijn dat met ijzer en vit c? 😊

Ik heb ze bij de tuinen gehaald. Groen potje van holland en barrett en lekker kleine tabletjes ;)

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

Wachtdag 2 🙏

Voel mij heel normaal en redeljk rustig. Voelt bijna niet als de wachtwekem 😕

Het is de 3e tp en begint al bijna routine te worden, net als na al die iui,s

Ik voel niets in mijn lijf. Gisteren alleen wat kriebels gevoel. Vooral aan de rechterkant van mjjn buik, en kriebelige borsten, maar ben realistisch genoeg hier geen waarde aan te hechten en wil ook niet zoeken naar djngen omdat het niks wil/kan zeggen.

Toch heb ik behoefte aan een soort van teken dat het goedkomt deze ronde. Maar dat is er niet, dus afwachten maar.

Ik heb eigenlijk wel een positief gevoel. Maar er zit een stemmetje achted in mijn hoofd, die zegt; maak jezelf niets wijs, het is je niet gegund en je zult wel weer gewoon een negatieve test hebben volgende week. (Zoals altijd). Het is moeilijk hoop te hebben.

Dus varen op routine is op dit moment even heg makkelijkste en bevalt prima.

Geplaatst
Fijn dat jullie niet eerst allerlei gesprekken krijgen en meteen door mogen... Wat voor gevoel heb je er nu bij?
Dankjewel allemaal voor jullie steun! Yvje ik voel me blij en bang tegelijk. Blij dat er actie ondernomen wordt en bang omdat het het laatste redmiddel is en uiteraard ook voor de punctie. Pino ik snap heel goed dat er een groot stuk zelfbescherming zit en een duidelijk teken heel fijn zou zijn. Veel mensen zouden zeggen dat je positief moet blijven maar ik snap heel goed dat dat moeilijk is omdat als het niet goed mocht zijn, de klap nog harder aan komt. Probeer te voelen en niet te denken. Nog even en je hebt duidelijkheid hou vol lieve pino ! Dikke knuffel van mij 🤗Butterfly wat zegt jouw gevoel? Poekie succes vandaag!🙏 Yvje en miranda hoe gaat het met jullie?
Geplaatst
Wachtdag 2 🙏

Voel mij heel normaal en redeljk rustig. Voelt bijna niet als de wachtwekem 😕

Het is de 3e tp en begint al bijna routine te worden, net als na al die iui,s

Ik voel niets in mijn lijf. Gisteren alleen wat kriebels gevoel. Vooral aan de rechterkant van mjjn buik, en kriebelige borsten, maar ben realistisch genoeg hier geen waarde aan te hechten en wil ook niet zoeken naar djngen omdat het niks wil/kan zeggen.

Toch heb ik behoefte aan een soort van teken dat het goedkomt deze ronde. Maar dat is er niet, dus afwachten maar.

Ik heb eigenlijk wel een positief gevoel. Maar er zit een stemmetje achted in mijn hoofd, die zegt; maak jezelf niets wijs, het is je niet gegund en je zult wel weer gewoon een negatieve test hebben volgende week. (Zoals altijd). Het is moeilijk hoop te hebben.

Dus varen op routine is op dit moment even heg makkelijkste en bevalt prima.

Hoi pino

Ik denk ook dat je minder voelt omdat je minder hormonen (hebt) gebruikt?

En weet ook niet of je nu al veel kan voelen. De 1 voelt de innesteling en de ander niet denk ik.

En dat je gevoel nu slecht is komt door je angst en onzekerheid . Je hebt natuurlijk al een paar x meegemaakt dat het niet gelukt was dus die angst zit erin. Wat logisch is. Maar dus helemaal niet zo hoeft te zijn nu weet je nog hoe goed je gevoel was bij nr 3 , houdt je daar aan vast. Ik weet makkelijk lullen maar het is het beste wat je nu kan doen.

Mijn buikpijn is iets minder maar heb gigantische last van mijn onderrug en heupen en benen. Echt een vretend gevoel weet het niet anders uit te leggen. Kwam er amper van in slaap vanacht leek wel soort zenuwpijn /ischias.

ik heb al wel rugslijtage ( vastgesteld door orthopeed onderste schijven zijn bot op bot ) dus misschien dat die geprikkeld zijn nu door alle hormonen . Geen idee, we kwakkelen verder haha

Geplaatst

@christel jou angst is begrijpelijk het is ook niet niks en de laatste stap om een kindje te krijgen. De punctie hoef je niet Echt heel bang voor te zien dat valt echt wel mee. Ga niet zeggen dat he niet pijnlijk is maar het is te doen en je weet waarvoor je het doet.

Ik zal gewoon stap voor stap kijken nu. Alles op je af laten komen . En er een beetje blanco ingaan .

Kwa wat mijn gevoel zegt . Denk ik soms ja som nee( dat het goed zit) en als ik dan positief denk denk ik gelijk ja hoor zal mij even lukken de eerste x heb nooit echt geluk gehad in mijn leven dus ben vrij pessimistisch ( wat gewoon voorkomt uit angst) en angst is een slechte raadgever.

Momenteel word ik afgeleid door de gruwelijke ( en ben echt niet kleinzerig ) pijn in mijn rug en benen dus ben ik lekker afgeleid van het embryo hahahah.

Die pijn is dus niet voor niets 😉

Geplaatst

Zo daar zitten we dan in de wachtkamer...hopelijk goed nieuws dadelijk + een tp datum

Geplaatst

Heb jij nu een echo voor je eitjes yvje dat wist ik helemaal niet sorry. Succes zo hoor. Ben benieuwd wanneer je de terugplaatsing hebt

Geplaatst
Heb jij nu een echo voor je eitjes yvje dat wist ik helemaal niet sorry. Succes zo hoor. Ben benieuwd wanneer je de terugplaatsing hebt

Als het goed is geen eitjes 😁 daar slik ik Progynova voor... Nu kijken of mijn baarmoederslijmvlies goed is om tp in te plannen

Geplaatst

Oh aha je doet het in natuurlijke cyclus ik snap het je krijgt dus een embryo terug uit de vriezer. Succes hoor zo ben benieuwd

Geplaatst
Wanneer hadden jullie weer sex tijdens de ww? Of deden jullie het helemaal niet?

Zodra de punctiepijn over was. Na een kleine week. Moet zeggen dat ik nu zo misselijk ben, dat ik bang ben over te geven als we sex hebben 😨

Geplaatst

Deed het toen nog zeer ? Die kleine week na de punctie ? Ik durf niet zo goed 😑 eind van de week maar weet eens proberen haha hhaha.

Dat zou wat zijn Johanna dat je overgeeft tijdens de sex hahah🙈🙈🙈🙈🙈

Geplaatst
Deed het toen nog zeer ? Die kleine week na de punctie ? Ik durf niet zo goed 😑 eind van de week maar weet eens proberen haha hhaha.

Dat zou wat zijn Johanna dat je overgeeft tijdens de sex hahah🙈🙈🙈🙈🙈

Nou, ik skip het nu dus ook even. Jammer vriendlief. Nu even niet. Ga maar even zelf fappen.

Wij hebben het rustig aan gedaan, glijmiddel gebruikt en een standje waarin hij niet te diep in me komt. Rustig uitproberen zou ik zeggen en stoppen als het niet fijn is.

Geplaatst

Haha ja😆

Ja diep erin om het even zo plastisch te zeggen lijkt me niks nu dan krijg ik gelijk allemaal horror scenario's in mijn hoofd. Van dat glijmiddel snap ik nu wel want je word erg droog door die bollen vind ik

Geplaatst

Ja en we hebben een condoom geprobeerd zodat die hormonen niet bij mn vriend zouden komen... Ik denk dat de bollen die kapot maken. Haha

Geplaatst
Dat condoom bedoel oh zou best kunnen. Maar voor hem om in aanraking te komen met die bollen kan geen kwaad hoor

Is ook zo. Hij vond het een fijner idee. Prima.

Geplaatst

Zo... ik plof erbij op het wachtbankje met een 6 dagen oude blastocyste met 5.1 ab kwaliteit. Hij was ook begonnen met hatchen... arts gaf 50 % kans. Mooie resultaten, nu alleen nog even waarmaken 😁

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Zo... ik plof erbij op het wachtbankje met een 6 dagen oude blastocyste met 5.1 ab kwaliteit. Hij was ook begonnen met hatchen... arts gaf 50 % kans. Mooie resultaten, nu alleen nog even waarmaken 😁

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Jeeuh! Supermooi! Lekker broeden nu :) wanneer mag je nu dan testen?over 8 dagen al omdat je embryo al 6 dagen oud is? Ik duim heel erg dat dit jullie kindje wordt!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden