Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@christel81 wat balen zeg! Als je er dan al helemaal op gerekend hebt is het een enorme tegenvaller en dan mag je zeker emotioneel zijn!

Ik vraag me ook net als Pino af of ze nog naar je ei hebben gekeken?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

• Reacties 809
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
@christel81 wat balen zeg! Als je er dan al helemaal op gerekend hebt is het een enorme tegenvaller en dan mag je zeker emotioneel zijn! Ik vraag me ook net als Pino af of ze nog naar je ei hebben gekeken?Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Nee ze hebben niet gekeken, maar om 19.45 vanavond is hij gesprongen. Geen twijfel mogelijk! We vragen ons af of het voor mijn vriend niet te kort op elkaar is geweest. Vrijdag was geadviseerd om ook gemeenschap te hebben, maar dit ging eigenlijk niet omdat ik avonddienst had en hij nachtdienst dus we zouden elkaar niet zien. Toen heeft hij het in een potje gedaan en aluminiumfolie eromheen gedaan en tussen kussens in de kast gelegd. Ik heb het toen 3 kwartier later ingebracht bij mezelf. Toen was het best veel. Bijna 4 milliliter. Nu vanmorgen zal het hooguit 1ml geweest zijn. De verpleegkundige was aan het kijken om een afspraak in te plannen maar ze zei dat ik het beter zelf kon doen morgen want ze kwam pas eind juli uit om dan het schema en zo te bespreken. Ik zat vanavond zo te bedenken dat als er echt niet eerder plaats is het zonde zou zijn om dan een cyclus te laten schieten. Want ik zou dan nu 8 juli ongesteld worden. Zou het dan een idee zijn om de afspraak te maken en in de tussentijd gewoon nog een keer iui te doen? Ik weet nu eigenlijk pas dat ik een vroege echo moet krijgen en dat er bij mijn vriend beter een dag of 4 tussen kan zitten. Mochten we eerder terrecht kunnen dan natuurlijk niet, maar als het nog lang gaat duren? Wat vinden jullie?
Geplaatst

Ik heb toen ik moest wachten tot ik terecht kon voof ivf de tijd ook gewoon opgevuld met iui. Waarom niet?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

Hier ook iui,s gedaan (vandaar de 9x iui) tijdens het wachten op ivf. (Bij ins zat een maand wachttijd, kerst en een vakantie tussen). Toen meteen bloedtest gedaan. Dat kon meteen, naar de eerste volgende informatieavond gegaan. Deze dingen moet je toch doen en daarna krijg je gesprek verpleegkundige voor schema.

Dus als het mag zou ik zeker iui doen. Dat kan dan nig 1 a 2x. Voor je gevoel ben je dan toch nog met iets bezig.

Geplaatst
Pinooooo! Succes vandaag hoe laat moet je er zijn

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Thanks!! 14uur. Dus moet nog even geduld hebben

Geplaatst

Ik heb zaterdag die tp gehad. Is het normaal dat ik nu ongesteldheid buikpijn heb . En kwa de ingevroren embryo's wachten jullie netjes of de brief of belde je hierover of ze /hij ingevroren was

Geplaatst

10 dagen na punctie hebben de meeste mensen voor het eerst een positieve test..wachten is het beste maar persoonlijk kon ik dat niet.

Geplaatst

Oké dan zal ik over 8 dagen al mogen testen ...das wel snel.

Kijk wel even wat ik doe.

Is die buikpijn normaal ik heb last van mijn darmen door de utro dat is normaal maar heb ook ongesteldheid gevoel soms of als ik veel doe dat ik buikpijn krijg...en moet gaan zitten

Geplaatst

Ja nog 2,5uur 🙏.

Ondanks dat ik er goed gevoel over heb, zit ik toch de hele tijd op mijn telefoon te loeren. Ze zulle toch niet bellen dat het niet doorgaat...

Mijn embryo is met 5 dagen ingevroren.

Menstruatie achtige krampjes is een bijwerking van de ustrogan. Dus hoort er helaas bij.

Ik heb netjes op de brief gewacht. Maar die kwam ook een week eerder dan dat ze aan hadden gegeven. Zou 2 weken duren en lag na 1 week al in de brievenbus.

Testen, verstandigste is om gewoon te wachten tot 9 juli.

Maar zoals de meeste hier, is het moeilijk zo lang te wachten haha. Dus 14 dagen naar de puntie. Dus wachtdag 12 voor jou. Risico is wel dat hij dan negatief test terwijl je toch zwanger bent. Of andersom je test positief en een paar dagen later laat toch het vruchtje los.

Geplaatst

Oké het hoort erbij dus ja je hebt dan het gevoel dat je ongesteldheid komt dus niet zo prettig zeg maar.

Het vruchtje kan ook nog los laten als ik wel op de juiste datum test. Ik mag dus 8 of 9 juli testen ik probeer het gewoon vol te houden misschien dat ik het 2 dagen eerder doe haha.

Succes pino jij word niet meer gebeld hoor. Vijf dagen oude embryo lopen we op 1 dag na 1 g elijk. 😊

Geplaatst

Heb een hele mooie terugplaatsing gehad.

Van een 5 daagse embryo, blastocyst waarvan ze zagen dat die nog mooi aan het doorontwikkelen was en uit zijn schaaltje aan het gaan was of zoiets.

Dus een goede kanshebber.

Betere kwaliteit kan je niet hebben.:-). Dus voor nu topnieuws.

En nu hopen dat die lekker blijft zitten.

Heb er iig een heel goed gevoel bij 🙏

Dus butterfly, kom gezellig naast je zitten.

En dan Poekie woensdag er gezellig bij!🍀

Geplaatst

Ah wat fijn pino . Dit word m hoor . Hij groeide bijna zijn schaaltje uit hahah , nu zit hij lekker warm bij jou en kan hij lekker door groeien

Nou zitten we dan pino 😆 en straks poekie erbij😀

Geplaatst

Oh zo spannend. Ik heb de hele dag krampen en steken vooral links trekt soms door naar me lies ... en rugpijn ik las dat het door de bollen kon komen. Als mijn embryo er nog is nestelt hij 1 deze dagen tussen morgen en donderdag in. Hoe werkt dat dan bij jou nestelt die dan morgen al in?

Geplaatst

Dat zou dan de komende dagen moeten gaan gebeuren. Gebeurd tussen dag 5 en 8 bij een blastocyst. Vandaag is dag 5. Dus lekker nestelen maar!

Duidelijk stuk hierover::http://www.merckmanual.nl/mmhenl/print/sec22/ch257/ch257c.html

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden