Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vraag me af of dat überhaupt wel kan met de bollen...ik werk thuis dus kan zelf indelen gelukkig .. Ja ik heb net wat gegoogled en er zijn mensen bij wie het toch bleef zitten zulke heftige krampen met gutsen bloed in de 1e maand. Morgen maar testen en verder kijken . Heb op je aanraden toch de 2 paracetamol ingenomen hopen dat die wat gaan doen. Bedankt voor je steun waardeer ik enorm

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

• Reacties 693
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik hoop ook heel erg dat je gewoon zwanger bent en blijft 🍀🍀🍀 Hopelijk gaat de pcm snel voor verlichting zorgen en dat je wat kan slapen vannacht. Tot morgen!

Geplaatst
Ik hoop ook heel erg dat je gewoon zwanger bent en blijft 🍀🍀🍀 Hopelijk gaat de pcm snel voor verlichting zorgen en dat je wat kan slapen vannacht. Tot morgen!

Dank je wel. Ik hoop het ook. Slaap lekker ❤

Geplaatst
Aan balen poeki zeker na eerst een licht positieve test krijg je toch even hoop

Ik baal nog niet hoor. Hier is nog steeds hoop!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

Oh @butterfly ik zie dat je een pittige avond hebt gehad! Ik hoop dat je nu al lekker slaapt en dat je morgen niet zoveel pijn meer hebt. Sterkte meis!

Geplaatst

Nieuwe test gedaan vanochtend met hetzelfde resultaat als afgelopen woensdag. Een heel licht streepje. Vandaag mag ik in ieder geval bloed laten prikken. Voor de uitslag moeten we helaas wel veel geduld hebben. Die wordt eerst naar de huisarts gestuurd en dan heb ik die met een beetje mazzel maandag. Jammer dat dat niet sneller kan....

Geplaatst

Stand van zaken:

Butterfly: 24-6 verse tp 2 dagen oude embry, 1 cryo nog, licht positieve test, bloedverlies, zwanger??

Yvje1977: 3-7 terugplaatsing gehad cryo, hierna geen cryo,s, testdatum 17-7

Christel81: stop iui, start icsi, eigen poging mislukt

Poekie: 28-6 tp 6 daagse hatching blasocyste, nog 1 cryo. Licht positieve test, bloedverlies, zwanger?? 7-7 bloedtest

Pino: 3tp mislukt, meteen start 4e tp, nog 4 cryo,s

Miranda: 14-7 echo fm, begin aug tp, 4 cryo,s

Minima: 3-7 start progynova voor cryotp

Amf: 2 juli punctie gehad, 11 eitjes 10 bevrucht, 5juli tp gehad

Yamila: 7 juli start stimuleren eitjes in nieuwe ivf ronde

Eatpraylove: start 29-6

Mari:?

Danlon: start nieuwe poging, 3e dag menstrustie eind juli/augustus, zkh duitsland

Ash: deze maand start poging 2, di 4-7 belafspraak gynacoloog

Sfa: ?

Eslief: zwanger?

Geplaatst
Nieuwe test gedaan vanochtend met hetzelfde resultaat als afgelopen woensdag. Een heel licht streepje. Vandaag mag ik in ieder geval bloed laten prikken. Voor de uitslag moeten we helaas wel veel geduld hebben. Die wordt eerst naar de huisarts gestuurd en dan heb ik die met een beetje mazzel maandag. Jammer dat dat niet sneller kan....

Pffff spannend hoor!!! Als je maandag pas de uitslag krijgt is natuurlijk dr kans groot dat je het in de tussentijd wsk definitief weet. Heb toch wel goede hoop voor je, succes!!

@butterfly, jeetje pittig allemaal zeg, klinkt heel verwarrend. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

@yamila, succes met de eerste spuit weer!!

@ash, heb jij al meer duidelijkheid?

Geplaatst

Jeetje Poekie voor jou blijft het ook spannend...lastig lijkt me dat om pas zo laat duidelijkheid te krijgen, maar je vertelde er zelf best rustig onder te zijn toch?

@Butterfly hoe is het gegaan vannacht?

Geplaatst
Nieuwe test gedaan vanochtend met hetzelfde resultaat als afgelopen woensdag. Een heel licht streepje. Vandaag mag ik in ieder geval bloed laten prikken. Voor de uitslag moeten we helaas wel veel geduld hebben. Die wordt eerst naar de huisarts gestuurd en dan heb ik die met een beetje mazzel maandag. Jammer dat dat niet sneller kan....Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Poekie en butterfly heel veel sterkte toegewenst met deze onzekerheid! Ik hoop dat er snel duidelijkheid is voor jullie 😚
Geplaatst

Hier ook getest iets donkerder , vandaag is de onderste test die van gisteren heb ik er boven op gezet.

De krampen zijn iets minder yvjeno en heb wel geslapen

Het bloed loopt er uit en is vloeibaar nog steeds zonder stukken.

Betekend een iets duidelijker test dat het hcg is toegenomen of?62b35d7ef6d9cab9bcc47d3510dd2175.jpg

Geplaatst

Fijn dat je wat geslapen hebt en de krampen wat in kracht zijn afgenomen...misschien vandaag toch nog eens met de ivf verpleegkundige bellen om je heftige pijn van gisteren te bespreken... Wel fijn dat je testen donkerder worden...dan kan het nog alle kanten op 😊

Geplaatst
Jeetje Poekie voor jou blijft het ook spannend...lastig lijkt me dat om pas zo laat duidelijkheid te krijgen, maar je vertelde er zelf best rustig onder te zijn toch?

@Butterfly hoe is het gegaan vannacht?

Ja ik moet zeggen dat ik er idd wel rustig onder ben. Ik ben al blij dat er wel hcg is aangemaakt. Ook als het nu niet zo blijkt te zijn, zijn we nog nooit zo ver gekomen. Ik vind dat heel erg fijn. Het biedt hoop voor de toekomst. Voorlopig ga ik er gewoon vanuit dat het gelukt is. De afscheiding lijkt weer wit te worden en dat lijkt me ook prima. Vandaag was echt de dag waarop ik uiterlijk ongesteld zou moeten worden.

De onzekerheid is wel vervelend maar we hadden het er over dat het beter is onzeker te zijn dan zeker te weten dat het niet gelukt is. We wachten gewoon nog even verder....

Geplaatst

@christel dank je wel.

@ yvje. Ja buikpijn is gelukkig minder wel krampen nog maar niet als gister toen liep ik krom . De 2 paracetamol deden wel wat .normaal helpen die bij niet maar 20%pijn afnamen is al welkom in zo'n geval.

Maar betekend zo'n test nou dat er iets meer hcg is . Na gisteren had ik eigenlijk een spierwitte verwacht. En zoveel hcg heb ik nog niet want 3 dagen terug was de test nog spier en spier wit.

Ik heb gisteren met zh gebeld en ik moest afwachten ook met de kramp. Maandag moest ik bellen of de test nog positief wad of negatief. Als die dan nog positief is zou ik een bloedafname of iets wel op prijs stellen .. biet dat ze me dan zo door laten hobbelen

Geplaatst

Poekie spannend. Waarom eerst de uitslag naar je huisarts. Kun je hun niet gewoon bellen die uitslag is vinnen een uur bekend .

Rare gedoe nog meer zenuwen en wachten.

Fijn dat jou bloed weg is goed teken! Hier stroomt het als een menstruatie.

Heb jij een foto van je tes

Geplaatst
Nieuwe test gedaan vanochtend met hetzelfde resultaat als afgelopen woensdag. Een heel licht streepje. Vandaag mag ik in ieder geval bloed laten prikken. Voor de uitslag moeten we helaas wel veel geduld hebben. Die wordt eerst naar de huisarts gestuurd en dan heb ik die met een beetje mazzel maandag. Jammer dat dat niet sneller kan....Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Balen zeg dat t zolang duurt pfff meestal zelfde middag al duidelijk! Wat klote dat je dan zo lang moet wachten. Je geduld wordt op de proef gesteld 😐 Sterkte !! 🌸
Geplaatst

@butterfly voorzichtig gefeliciteerd schat, want als ik dit zo zie is dit echt wel een zwangerschap met voldoende hcg..

heb je nog bloedingen?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

@pino81 ik had om 10 uur een afspraak bij de gynaecoloog. Baarmoeder en eierstokken zagen er goed en rustig uit. Ik mag deze maand beginnen met een nieuwe poging. Ik denk dat ik net mijn eisprong heb gehad dus over 2 weken beginnen met Synarel en Menopur.

Geplaatst

Foto voor @butterfly bovenste was woensdag, onderste vandaag.

Bloed is geprikt. Probeer toch vanmiddag of ik de uitslag via ha kan krijgen9b62a6266b0cc27a67b8e34c381a0529.jpg

Geplaatst
@pino81 ik had om 10 uur een afspraak bij de gynaecoloog. Baarmoeder en eierstokken zagen er goed en rustig uit. Ik mag deze maand beginnen met een nieuwe poging. Ik denk dat ik net mijn eisprong heb gehad dus over 2 weken beginnen met Synarel en Menopur.

Ja en behoorlijke ook... Ik las ergens dat je ook een bbz kon hebben, ik heb dan wel geen eileiders meer maar las dat het ook op andere plekken kan zitten zoals eierstokken en baarmoederhals.....ik mag maandag pas bellen en er is toch niets te zien, ik hoop.. nee ik eis dat ik wel bloed af mag nemen als de test dan nog positief uitvalt.

Geplaatst
Foto voor @butterfly bovenste was woensdag, onderste vandaag.

Bloed is geprikt. Probeer toch vanmiddag of ik de uitslag via ha kan krijgen9b62a6266b0cc27a67b8e34c381a0529.jpg

Ja ik zie het, hetzelfde ook licht streepje ...

Ik hoop dat je de uitslag vandaag kan krijgen je moet er gewoon op staan hoor!

Heb jij nog last van bloed of buikpijn?

Geplaatst
Ja en behoorlijke ook... Ik las ergens dat je ook een bbz kon hebben, ik heb dan wel geen eileiders meer maar las dat het ook op andere plekken kan zitten zoals eierstokken en baarmoederhals.....ik mag maandag pas bellen en er is toch niets te zien, ik hoop.. nee ik eis dat ik wel bloed af mag nemen als de test dan nog positief uitvalt.
Ik weet niet of dit 🏽voor mij bedoeld is, ik heb geen eileiders meer. Rechts is in april 2015 verwijderd en links 3 weken terug omdat ik een bbz had. Als je via IVF zwanger wordt, kan je dan alsnog een bbz krijgen? Da's niet gerust stellend.
Geplaatst

Eind van de dag word ik teruggebeld door ha. Hopelijk dan meer duidelijkheid

Geplaatst

O fijn dat je weer verder kan. Hopelijk een mooie nieuwe ronde🍀

Geplaatst
O fijn dat je weer verder kan. Hopelijk een mooie nieuwe ronde
Ja ben ook gerust gesteld door de gynaecoloog. Supervent is het ook. Hij zei dat de kans nu groter is dat ik zwanger word, omdat ik geen eileiders meer heb.

Ik heb de hoop niet opgegeven en blijf positief. Ook voor jullie allemaal. Het moet ons echt lukken. Ik ken niemand persoonlijk van dit forum, maar ben altijd blij als ik lees dat iemand zwanger is geworden door 1 van de behandelingen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden