Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Gvd, ik wilde hier eigenlijk een paar dagen niet meer komen, ben helemaal van streek, Kon me niet meer beheersen vandaag en negatief!

ik loop als een zombie door het huis. Ik zit op 10 dagen na tp en 12 dus na punctie.

Ik had echt buikpijn en nog en werd gewoon agressief van het wachten dat ik het dus toch deed... die kop van mijn vriend ook helemaal teneergeslagen, die zei plas nog een keer dan druppelen we er extra urine op .. ik werd gek witter kan niet.

Poekie... is het bruin of rood...het kan van een innesteling zijn.

Voor een innesteling is het al te laat en het is gewoon een menstruatie... ik ga mezelf geen illusies maken.

Gek genoeg kan ik er goed tegen. Jammer, even slikken en door naar de volgenfe poging....

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

• Reacties 693
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
He bah meiden!!

Vond het al zo verdacht stil. 😢

@butterfly, 1e 2 keren testte ik ook eerder kon ik mij ook niet bedwingen, vind mijzelf heel braaf nu ;-). Je bent natuurlijk nog wel iets te vroeg. Over 2 dagen zeker nog een keer doen. Voordat je definief conclusies trekt.

@poekie, wat ontzettend jammer!! Had zo gehoopt op een succesvol bankje :-(. Je kan wel meteen weer door he?

Hopelijk kan ik morgen nog wat positiviteit brengen, maar ben er bang voor.

Ja ik kan gelijk door. Maar mag natuurlijk vrijdag officieel pas testen en de uitslag heb ik dan pad maandag of dinsdag, terwijl ik dan denk ik volgende week al voor een nieuwe uitgangsecho moet. Wordt allemaal krap. Ik vind het vervelend dat ik verplicht dat bloedonderzoek moet doen als het zo duidelijk is en ik ook gewoon een urinetest kan doen...

Geplaatst
Ja ik kan gelijk door. Maar mag natuurlijk vrijdag officieel pas testen en de uitslag heb ik dan pad maandag of dinsdag, terwijl ik dan denk ik volgende week al voor een nieuwe uitgangsecho moet. Wordt allemaal krap. Ik vind het vervelend dat ik verplicht dat bloedonderzoek moet doen als het zo duidelijk is en ik ook gewoon een urinetest kan doen...

Ja bent idd ook wel echt vroeg, maar je bent ook zo,n vlugge net als ik ;-).

Mmm zo,n bloedtest is okk best confronterend zeg, ff nog lekker bevestigen wat je toch al weet. Zorg er wel voor dat je je echo krijgt hoor.

En gewoon ziekenhuis bellen als de menstruatie exht doorgezet heeft.

In ons zkh is menstruatie, gewoon menstruatie en door.

Niet leuk!! Succes😙

Geplaatst
Ja bent idd ook wel echt vroeg, maar je bent ook zo,n vlugge net als ik ;-).

Mmm zo,n bloedtest is okk best confronterend zeg, ff nog lekker bevestigen wat je toch al weet. Zorg er wel voor dat je je echo krijgt hoor.

En gewoon ziekenhuis bellen als de menstruatie exht doorgezet heeft.

In ons zkh is menstruatie, gewoon menstruatie en door.

Niet leuk!! Succes😙

Haha ja ik vind het ook wel heel vroeg. Had er ook nog niet echt op gerekend dus was een verrassing. Ja mn cyclus is altijd erg kort maar ik dacht dat dat alleen kwam doordat mn eisprong vroeg valt, maar kennelijk ook doordat de fase daarna behoorlijk kort is...

Geplaatst

@butterfly wat kut zeg! Flink balen. Even de tijd nemen om het te verwerken!

Geplaatst

Gebruik je geen Ustrogan Poekie? Zou inderdaad wel erg snel zijn dat je nu al bloed hebt...

Butterfly niet al de hoop opgeven, je test kan zeker nog positief worden...je bent ook nog wat vroeg met testen...Kijk naar die situatie vorige week met Elke30... Natuurlijk wil ik je geen valse hoop geven, maar het kan echt nog veranderen...

Nou Pino hopelijk breng jij morgen een beter bericht....

Geplaatst

Ja het verhaal van Elke ken ik... maar ja als ik zo mijn onderzoek doe komt er toch uit dat 99% een positief resultaat nu heeft...al is het dan heel licht.

Ik ga de test nog wel herhalen , en gebruik de bollen nog door.

Hoe voel jij je eronder Poekie?

Geplaatst
Ja het verhaal van Elke ken ik... maar ja als ik zo mijn onderzoek doe komt er toch uit dat 99% een positief resultaat nu heeft...al is het dan heel licht.

Natuurlijk heel vervelend dat je test niet een licht streepje geeft, dat had zeker een heel ander gevoel gegeven dan een spierwitte test. Knuffel!!

Geplaatst
Ja ik kan gelijk door. Maar mag natuurlijk vrijdag officieel pas testen en de uitslag heb ik dan pad maandag of dinsdag, terwijl ik dan denk ik volgende week al voor een nieuwe uitgangsecho moet. Wordt allemaal krap. Ik vind het vervelend dat ik verplicht dat bloedonderzoek moet doen als het zo duidelijk is en ik ook gewoon een urinetest kan doen...Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Oh jakkes !! Ik lees hier dingen die ik liever niet had Gelezen!! Meiden hele dikke knuffel😢
Geplaatst
Oh jakkes !! Ik lees hier dingen die ik liever niet had Gelezen!! Meiden hele dikke knuffel😢

Hoe is het met jou christel? Jij kan eind deze week ook testen toch? Wie weet dat het toch zelf gelukt is 🍀

Geplaatst

Zeker even afwachten tot vrijdag voordat je stopt met de medicatie. Wie weet!

Voor nu een dikke knuffel 😙

Geplaatst
Gebruik je geen Ustrogan Poekie? Zou inderdaad wel erg snel zijn dat je nu al bloed hebt...

Butterfly niet al de hoop opgeven, je test kan zeker nog positief worden...je bent ook nog wat vroeg met testen...Kijk naar die situatie vorige week met Elke30... Natuurlijk wil ik je geen valse hoop geven, maar het kan echt nog veranderen...

Nou Pino hopelijk breng jij morgen een beter bericht....

Nee ik gebruik geen medicatie. Het is vroeg, maar mijn cyclus is altijd rond de 25 dagen. Nu is mn menstruatie ook op dag 25. Niet heel gek dus....

Geplaatst

Oh @Poekie en @Butterfly wat lees ik nou..

Ik had al zon goede hoop voor jullie, het ging ook zoo goed..sterkte meiden ❤️

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Hoe is het met jou christel? Jij kan eind deze week ook testen toch? Wie weet dat het toch zelf gelukt is 🍀
Het wordt toch echt een menstruatie zondag. Ik heb de gewoonlijke kwaaltjes die ik altijd heb voordat ik het wordt. Dus hier is het niet spannend. Ik vind het momenteel ook moeilijk om positief te blijven wat betreft de icsi en ik ben er nog niet eens mee begonnen 🙁. Ik weet dus ook echt niet waarom. Is een gevoel. Pino heel veel succes morgen meis!🙏🙏🙏 hopelijk een mooie test! Butterfly kan me voorstellen dat je je rot voelt. Ik hoop dat je toch gewoon te vroeg was 🤗Poekie had je al een voorgevoel?
Geplaatst

Ok, ik blijf nog even met 1 bil op het bankje zitten, had vanochtend namelijk een test in handen met een licht positief streepje. Bloedverlies blijft maar is voorlopig oud bloed met wat stolsels. Nog steeds wel menstruatiekrampen in mn buik dus eerst maar eens zien wat deze dag doet.

Geplaatst
Ok, ik blijf nog even met 1 bil op het bankje zitten, had vanochtend namelijk een test in handen met een licht positief streepje. Bloedverlies blijft maar is voorlopig oud bloed met wat stolsels. Nog steeds wel menstruatiekrampen in mn buik dus eerst maar eens zien wat deze dag doet.

Spannend meid...hopelijk stopt het vloeien en worden je testen duidelijker!

Geplaatst

Hier slecht nieuws😢

Om 5uur vannacht getest. Maar spierwit.

We hadden voor het eerst hoop dat het eens gelukt zou kunnen zijn. Maar niet dus.

Voelen ons ook redelijk radeloos, wat moet je nog doen, 9 iui,s en 3 terugplaatsingen verder. Er is niets mis (maar er moet een reden zijn) en toch wil het niet lukken. Wat moeten we nog doen??

Nah ja we hebben er nog 4 in de diepvries. Dus op naar de volgende. Dan zal ik toch de 3e cryo bedoeld hebben ipv tp ;-).

Vandaag voor de zekerheid nog even de medicatie en morgenvroeg nog eennjeer testen, dan stop ik ermee. Zodat ongesteld kan worden en door kan.

Spannend poekie. Heb ik tijdens de iui ook 1x gehad, hoop voor jou beter nieuws!!🍀

Geplaatst

Thx dames

Oh wat lees ik nou allemaal verdrietige verhalen

Sterkte Pino!

En poekie ik duim voor je dat die vet positief wordt

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Hey poeki ik vroeg me af of je al een testje hebt gedaan ?:)

Voor alle andere dames die nog bezig zijn.. succes in de wachtdagen eh hopelijk snel mooi nieuws

Blijft indd gek dat ze alles overal Anders doen.

Iedereen bezig in een gestimuleerde cyclus? Of zijn er ook dames in een natuurlijke cyclus bezig

Geplaatst

Wat een ellende pino. Welke dag heb je getest? Ik heb er net weer 1 gedaan zwaar negatief.

Mag pas maandag bellen dus moet tot die tijd maar doorgaan met de bollen anders word ik eerder ongesteld en dan kunnen ze me straks weer niet inplannen voor die cryo .

Ik begin ziek te worden ook. Hoesten keelpijn . Kan niks hebben van mijn partner , voel me ff echt klote .

Poekie voor jou spannend misschien toch een innestelling hoor... hou hoop. Ik zal voor je duimen.

Amf succes met de tp vandaag 🍀

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst

Pino schijnbaar gaat het dan met de innesteling niet goed dat zal je dan gaan denken he.

Je staat voor een raadsel. Of misschien gewoon vette pech elke x.... snap wel dat je het even nietmeer weet. Ik heb dit nu al na 1 mislukte...heel veel kracht en sterkte jou kant op

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst
Hier slecht nieuws😢Om 5uur vannacht getest. Maar spierwit.We hadden voor het eerst hoop dat het eens gelukt zou kunnen zijn. Maar niet dus.Voelen ons ook redelijk radeloos, wat moet je nog doen, 9 iui,s en 3 terugplaatsingen verder. Er is niets mis (maar er moet een reden zijn) en toch wil het niet lukken. Wat moeten we nog doen??Nah ja we hebben er nog 4 in de diepvries. Dus op naar de volgende. Dan zal ik toch de 3e cryo bedoeld hebben ipv tp ;-). Vandaag voor de zekerheid nog even de medicatie en morgenvroeg nog eennjeer testen, dan stop ik ermee. Zodat ongesteld kan worden en door kan.Spannend poekie. Heb ik tijdens de iui ook 1x gehad, hoop voor jou beter nieuws!!🍀
Ah sh#t pino!! Bah! Kan me voorstellen dat je je radeloos voelt. Hele dikke knuffel van mij! 🤗 Poekie morgen nog een testje doen en hopelijk stopt het bloeden. We kunnen wel wat positief nieuws gebruiken hier!Amf dat ze maar een mooi embryo terug mogen plaatsen 😊.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden