Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ik weet niet of dit ️voor mij bedoeld is, ik heb geen eileiders meer. Rechts is in april 2015 verwijderd en links 3 weken terug omdat ik een bbz had. Als je via IVF zwanger wordt, kan je dan alsnog een bbz krijgen? Da's niet gerust stellend.

Nee lieverd niet voor jouw, ik bedoelde dat ik las dat je een bbz kan hebben zonder eileiders na ivf... Ik heb ook beide eileiders niet meer, maar nu dus positieve testen en bloed en krampen... dus al googlend kwam ik iets tegen over de bbz

• Reacties 693
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Eind van de dag word ik teruggebeld door ha. Hopelijk dan meer duidelijkheid

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Spannend ja! Ik heb meegelezen. Ik hoop echt dat je goed nieuws krijgt
Geplaatst
Eind van de dag word ik teruggebeld door ha. Hopelijk dan meer duidelijkheid

Erg fijn! spannnend ook. En dan na 2 dagen weer hh meen ik om te kijken of die opgehoogd is, ik mocht gewoon niet komen omdat mijn officiele testdatum zondag is ..terwijl ik nu al positief test.. ja we kunnen toch niks zien, nee dat weet maar wel bloed afnemen ja kijk maandag maar of het nog positief is pff

Laat je het weten Poekie, zal voor je duimen

Geplaatst
Nee lieverd niet voor jouw, ik bedoelde dat ik las dat je een bbz kan hebben zonder eileiders na ivf... Ik heb ook beide eileiders niet meer, maar nu dus positieve testen en bloed en krampen... dus al googlend kwam ik iets tegen over de bbz
Is dit je eerste poging zonder eileiders? Of dat niet?
Geplaatst

Yvje ik heb iets minder krampen maar heb ze nog wel heb 1 paracetamol ingenomen. Bloedverlies is er nog .zh niet gebeld want ik heb gisteren al gebeld over het bloed en over de kramp. Moet maandag bellen .......sowieso voor de uitslag en dan als die nog positief is vragen hoe en wat. Eerst afwachten

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst
Yvje ik heb iets minder krampen maar heb ze nog wel heb 1 paracetamol ingenomen. Bloedverlies is er nog .zh niet gebeld want ik heb gisteren al gebeld over het bloed en over de kramp. Moet maandag bellen .......sowieso voor de uitslag en dan als die nog positief is vragen hoe en wat. Eerst afwachten

Hoe is het met jou yvje?

Geplaatst

@ Poekie ben heel benieuwd naar de uitslag...hoop dat je bericht van de ha goed is geweest 🍀

Geplaatst
Hoe is het met jou yvje?

Met mij is het goed...nog ruim een week te gaan..duurt lang 😔 Gelukkig moet ik volgende week veel werken...

Geplaatst

Ja afleiding is fijn. Ik heb net ook paar dingetjes gedaan kwa werk en werkte wel even de afleiding nu lig ik op de bank. Spannend hoor voor jouw ook. Heb je er een goed gevoel bij?

Geplaatst
Ja afleiding is fijn. Ik heb net ook paar dingetjes gedaan kwa werk en werkte wel even de afleiding nu lig ik op de bank. Spannend hoor voor jouw ook. Heb je er een goed gevoel bij?

Ja opzich wel...ben nu vooral heel benieuwd of ik een innesteling ga merken...maar volgens mij heb ik dat vorige keren ook helemaal niet gemerkt 😏

Geplaatst

Hey meiden. Ben inderdaad gelukkig nog gebeld door de huisarts. Hcg is 26! Ik ben heel blij. Zometeen komt vriendlief thuis en kunnen we het samen vieren. Afscheiding is inmiddels ook weer gewoon wit.

Geplaatst
Hey meiden. Ben inderdaad gelukkig nog gebeld door de huisarts. Hcg is 26! Ik ben heel blij. Zometeen komt vriendlief thuis en kunnen we het samen vieren. Afscheiding is inmiddels ook weer gewoon wit.

Wat goed ! Gefeliciteerd ! Wat fijn dat heb bloeden gestopt is!!

Geplaatst

Yes gefeliciteerd!!! Geen idee hoeveel hcg je zou moeten hebben, maar neem aan dat dit nu past bij een zwangerschap!!

Geniet ervan dadelijk met je vriend 😙

Geplaatst
Yes gefeliciteerd!!! Geen idee hoeveel hcg je zou moeten hebben, maar neem aan dat dit nu past bij een zwangerschap!!

Hcg van 26 past bij week 3/4/5.... dus op zich prima voor nu.

Geplaatst

Gefeliciteerd Poekie 😍!! Krijg je volgende week nog eens een bloedtest of wat is nu de volgende stap?

Geplaatst

Bedankt trouwens voor je lieve berichtje! Jij ook snel hoor! 🍀

Geplaatst

Nou ik ga even meedoen in de rare verhalen...

Omdat ik nog steeds niet het gevoel heb ongesteld te moeten worden, vanochtend testje gedaan. Negatief. Wil hem net weggooien, zie ik een licht streepje... nou ja die ligt er ook al die hele dag.

Net nog een testje gedaan... weer een heel licht streepje. Vreemd toch.

Gebruik geen medicatie meer en de gin tonic smaakt heerlijk ;-). Geloof er niks van dat het toch gelukt is, maar weet niet of ik de volgende keer nog de testjes van sensitest gebruik.

Geplaatst

Moeilijk te zien op de foto,s met de schaduws.[ATTACH=CONFIG]6311[/ATTACH]

Bovenste van vanochtend, onderste van net.

Maar wij laten ons niks wijs maken hoor.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden