Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Wat merk je in je buik dan pino ?

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Zeurt, zwaar gevoel, voor links en recht van mijn buik. Dat heb ik deze dagen al eerder gehad. Beetje misselijk gevoel. Rommelende darmen. Net ook maar even naar het toilet geweest ;-) (sorry). Net hele tijd hongergevoel. Maar heb toch echt voldoende gegeten vanavond.

Gister op feestje ook naar huis gegaan omdat ik dacht over te moeten geven. Maar slik ook nog de striadol, dus die veroorzaken ook die klachten. En daardoor kan het nu okk anders voelen dag mijn menstruatie door wil breken.

• Reacties 693
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou klinkt wel hoopvol hoor. Die steekjes ken ik wel. Lijkt wel je eierstokken he die plek zeg maar.

Ga je morgen nog testen ? Kijken of die donkerder is ik wel ik moet wel hahha

Geplaatst
Nou klinkt wel hoopvol hoor. Die steekjes ken ik wel. Lijkt wel je eierstokken he die plek zeg maar.

Ga je morgen nog testen ? Kijken of die donkerder is ik wel ik moet wel hahha

Ja precies die plekken. Advies was woensdag pas weer te testen, maar ga toch morgen doen. Heb ik toch het gevoel enigszins te weten wat er gebeurd en evt voorte bereiden op slecht nieuws:-(

En jij morhen dus ook weerm spannend! Succes!!

Geplaatst
Ja precies die plekken. Advies was woensdag pas weer te testen, maar ga toch morgen doen. Heb ik toch het gevoel enigszins te weten wat er gebeurd en evt voorte bereiden op slecht nieuws:-(

En jij morhen dus ook weerm spannend! Succes!!

Ja ik snap het. Jij ook succes morgen!

Geplaatst

Nou ik hoop echt dat jullie morgen beide goed nieuws brengen...🍀🍀

Geplaatst
Heb al bloedverlies, helder bloed dus hier is het over en uit. Morgen bellen en volgende week gewoon de volgende cryo tpVerstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
He wat lees ik nou! Wat ontzettend klote meid.. had het anders gehoopt voor je maar zag het wel een beetje aankomen met geen knallers als testen en hcg 26. Hopelijk kun je heel gauw je laatste cryo laten terugplaatsen en je daar weer op focussen! En dan hopen op een hoog hcg en knaller van een test! Heel veel sterkte & houd moed 🌸
Geplaatst

Nope, ook hier geen goed nieuws 😢. Test negatief en de ander moet je echt turen. Dus ga er vanuit dat de buikpijn betekent dat het eruit wil.

Wil dan ook stoppen met de medicatie, zodat we dit af kunnen sluiten en weer verder kunnen.

Superklote allemaal en verdrietig. Heb je voor het eerst een positieve test in handen zet het niet door. Geeft wel weer moed, dat het wel mogelijk is om in te nestelen. Maar we worden aardig op de proef gesteld.

Dadelijk ziekenhuis bellen om te overleggen hoe verder.

Geplaatst
Nope, ook hier geen goed nieuws 😢. Test negatief en de ander moet je echt turen. Dus ga er vanuit dat de buikpijn betekent dat het eruit wil.

Wil dan ook stoppen met de medicatie, zodat we dit af kunnen sluiten en weer verder kunnen.

Superklote allemaal en verdrietig. Heb je voor het eerst een positieve test in handen zet het niet door. Geeft wel weer moed, dat het wel mogelijk is om in te nestelen. Maar we worden aardig op de proef gesteld.

Dadelijk ziekenhuis bellen om te overleggen hoe verder.

Wat verdrietig Pino 😢 Knuffel!!

Geplaatst

Stand van zaken: (ff omhoog halen van pagina 5)

Butterfly: 24-6 verse tp 2 dagen oude embry, 1 cryo nog, licht positieve test, bloedverlies, zwanger??

Yvje1977: 3-7 terugplaatsing gehad cryo, hierna geen cryo,s, testdatum 17-7

Christel81: stop iui, start icsi, eigen poging mislukt

Poekie: zwangerschap niet doorgezet, 9-7 menstruatie nog 1 cryo

Pino: nog 4 cryo,s, zwangerschap niet doorgezet, bij menstruatie door naar volgende cryotp

Miranda: 14-7 echo fm, begin aug tp, 4 cryo,s

Minima: 3-7 start progynova voor cryotp, 14 bms meting

Amf: 2 juli punctie gehad, 11 eitjes 10 bevrucht, 5juli tp gehad

Yamila: stimulatiefase ivf, 10-7 laatste pil

Eatpraylove: start 29-6

Danlon: start nieuwe poging, 3e dag menstrustie eind juli/augustus, zkh duitsland

Ash: deze maand start poging 2, di 4-7 belafspraak gynacoloog

Eslief: zwanger, 19-7 1e echo

Mariag: ivf 11-7 1e echo in stimulatiefase.

Sfa:?

Mar;?

Geplaatst

Dank yvvje, hoop voor jou meer succes deze ronde. Nog een week 🍀

Amf, ook voor jou hopelijk meer succes! 🍀

Butterfly, hoe is het met jou?

Geplaatst
Dank yvvje, hoop voor jou meer succes deze ronde. Nog een week

Amf, ook voor jou hopelijk meer succes!

Butterfly, hoe is het met jou?

Jezus wat klote. Terwijl cb 1.2 aangaf. Heb je nog een cb? Heb je een foto van de test is hij echt wit of?

Ik heb een test gedaan zojuist. Hij loopt niet echt op maar is ook niet minder.. wat is dit joh..

Onderste is van zojuist andere van zaterdagochtend .

Poekie hoe is het met jou?

Amf en yvje toi toi toi 17218b6f729ae5d55e9f5bec1802632d.jpg

Geplaatst

Bloeden word iets minder . En had vanacht dromen waar ik gillend wakker van werd help help riep ik volgens mijn vriend.. heb ik nooit dus er is nog hormoon dat schijnt daardoor te komen. Ik word gek van deze onzerker g eid

Geplaatst
Nope, ook hier geen goed nieuws 😢. Test negatief en de ander moet je echt turen. Dus ga er vanuit dat de buikpijn betekent dat het eruit wil.Wil dan ook stoppen met de medicatie, zodat we dit af kunnen sluiten en weer verder kunnen.Superklote allemaal en verdrietig. Heb je voor het eerst een positieve test in handen zet het niet door. Geeft wel weer moed, dat het wel mogelijk is om in te nestelen. Maar we worden aardig op de proef gesteld.Dadelijk ziekenhuis bellen om te overleggen hoe verder.
Pino wat ontzettend verdrietig! Ik had zo'n goede hoop voor je! Poekie voor jou ook een hele dikke knuffel! Butterfly voor jou blijft het ook zo onzeker! Wat gebeurt er toch allemaal meiden??!Yvje en amf succes!!
Geplaatst

Het streepje is bij jou echt wel duidelijk hoor!! Maar met al jou klachten heb ik geen idee wat ik ervan moet denken. Blijft dus nog spannend voor jou.

Maar vandaag heb je weer contact met het ziekenhuis toch.

De foto... [ATTACH=CONFIG]6318[/ATTACH]

Geplaatst

Ja ik zie t pino heel licht...wat is dit toch joh.

Ja hij is wel duidelijk maar had mijn inziens meer moeten knallen wat ik bij andere zie. Mijn tp is nu 16 dagen geleden .....

Bloeden werd vanaf gisteren avond iets minder tis niet over masr t klotst er niet meer uit . Word er echt gek van.

Gaat het een beetje met jou ?

Geplaatst
Ja ik zie t pino heel licht...wat is dit toch joh.

Ja hij is wel duidelijk maar had mijn inziens meer moeten knallen wat ik bij andere zie. Mijn tp is nu 16 dagen geleden .....

Bloeden werd vanaf gisteren avond iets minder tis niet over masr t klotst er niet meer uit . Word er echt gek van.

Gaat het een beetje met jou ?

Ja gek worden we. Ik heb mij er nu bij neergelegd dag het nieg gelukt is. Heb geen hoop meer. Ook geen clear blue meer. Er zat er maar 1 in de doos, ipv. Iemand weggejat un de winkel denk ik ;-). Heb ook mijn medicatie niet genomen, even kijken wat zkh zegt.

Het streepje ik mss op de foto iets duidelijker dan jn hey echt haha. Moey echt goed kijken, meer dan eerst.

Poeh bij jou ook onzeker. Al dat bloeden vind ik allemaal niet goed klinken. Maar heb er geen verstand van. Dus is dan toch weer afwachten dus :-( succes. Hopelijk toch nog een plakkertje 🍀

Geplaatst

@Pino wat ontzettend jammer meid..sterkte

@Butterfly jou situatie doet me echt denken aan die vriendin van me die gewoon menstrueerde tijdens haar zwangerschap.

Heel apart dit.. hopelijk hoor je vandaag meer

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Vandaag de 4de dag decapeptyl gespoten en eindelijk vandaag ook mijn laatste pil genomen..

Geplaatst

Hallo dames,

Ik ben nieuw hier. We zijn net begonnen aan ons eerste ivf-traject. Na 3,5 jaar behandelingen die helaas niet tot een zwangerschap geleid hebben. Morgen de echo van dag 10.

Erg spannend allemaal. Waarschijnlijk op de 15de de punctie. Daar zie ik erg tegenop 😬

Geplaatst

Zojuist ziekenhuis gesproken. En stoppen met de medicatie.

De analoge test had nu echt wel iets (duidelijkers) aan moeten geven.

We mogen gelukkig meteen door. Dus laat die menstruatie maar komen.

Deze ronde in onnatuurkijke cyclus gedaan. Dus ondanks dat het echt een kutmedicijn is, willen we die toch de volgende ronde gebruiken, dit heeft ons het verste gebracht nu.

Hopelijk gaat het voor de vakantie lukken, maar moet dan wel voor donderdag gaan menstueren.

Ik dacht altijd dat cleaur blue beter was, maar ook misleidend dus omdat die lagere hcg meet. Dus altijd een analoge ernaast. Als we alleen de clear blue haddrn gebruikt, zaten we nu op een rose wolk om er volgende week heel hard vanaf te donderen. Dan liever nu meteen de klap. Dus voortaan gren cleaur blue meer voor mij.

Voel mij echt wel verdrietig, maar ben meestal wel slikken en weer doorgaan. Dus hoop dit snel af te sluiten en nieuwe bms meting in te plannen. Dan kunnen we weer vooruit kijken

Yamila, fijn fijn. Weer een stap dichter bij. Is toch he in dit traject stap stap. Op naar de echo en stimulatiefase. Wanneer heb je echo?

Welkom maria, spannend. Morgen dus spannend hoe de eitjes groeien en hoeveel. ik vond de punctie echt reuze meevallen.

Poekie, hoe voel je je? Al gebeld voor echo? Wanneer heb je die?

Butterfly, duim voor jou door dat het toch een mooi einde brengt.

Dan geef ik nu de ruimte aan de andere dames op de bankje, en hopelijk meer positief. Dit was/ is een absurt bankje met mij, poekie en butterfly.

Geplaatst

who meiden wat een raar bankje dit, met positieve testen maar uiteindelijk toch verdriet. Dikke knuf voor jullie.

Butterfly wat een spanning bij jou.. pff ik heb echt geen idee welke kant dit bij jou opgaat. Ik zou er wel op staan om vandaag een bloedtest te laten afnemen. Dit is niet te doen die onzekerheid. Veel sterkte.

MariaG welkom voor jou ook een spannende tijd. Heel veel succes en hopen op een goede echo morgen.

Hier nog steeds aan de progynova vrijdag een echo om te kijken hoe dik BMS is. Al verwacht ik er nog niet zoveel van.

Geplaatst

Kun je niet een clearbleu test doen??

Jezus wat klote. Terwijl cb 1.2 aangaf. Heb je nog een cb? Heb je een foto van de test is hij echt wit of?

Ik heb een test gedaan zojuist. Hij loopt niet echt op maar is ook niet minder.. wat is dit joh..

Onderste is van zojuist andere van zaterdagochtend .

Poekie hoe is het met jou?

Amf en yvje toi toi toi 17218b6f729ae5d55e9f5bec1802632d.jpg

Geplaatst

@yamila fijn dat je met de pil bent gestopt . Weer stapje verder

@ Maria welkom . Weet je al een beetje hoeveel follikels er groeien?

@ pino de kruidvat test meet vanaf 10 hcg en de cb vanaf 25 hcg. .dus de cb is niet gevoeliger.

@minima ik heb net bloed af laten nemen en krijg vanmiddag de uitslag . Ik heb er een hard hoofd in....

Geplaatst
Zojuist ziekenhuis gesproken. En stoppen met de medicatie.

De analoge test had nu echt wel iets (duidelijkers) aan moeten geven.

We mogen gelukkig meteen door. Dus laat die menstruatie maar komen.

Deze ronde in onnatuurkijke cyclus gedaan. Dus ondanks dat het echt een kutmedicijn is, willen we die toch de volgende ronde gebruiken, dit heeft ons het verste gebracht nu.

Hopelijk gaat het voor de vakantie lukken, maar moet dan wel voor donderdag gaan menstueren.

Ik dacht altijd dat cleaur blue beter was, maar ook misleidend dus omdat die lagere hcg meet. Dus altijd een analoge ernaast. Als we alleen de clear blue haddrn gebruikt, zaten we nu op een rose wolk om er volgende week heel hard vanaf te donderen. Dan liever nu meteen de klap. Dus voortaan gren cleaur blue meer voor mij.

Voel mij echt wel verdrietig, maar ben meestal wel slikken en weer doorgaan. Dus hoop dit snel af te sluiten en nieuwe bms meting in te plannen. Dan kunnen we weer vooruit kijken

Yamila, fijn fijn. Weer een stap dichter bij. Is toch he in dit traject stap stap. Op naar de echo en stimulatiefase. Wanneer heb je echo?

Welkom maria, spannend. Morgen dus spannend hoe de eitjes groeien en hoeveel. ik vond de punctie echt reuze meevallen.

Poekie, hoe voel je je? Al gebeld voor echo? Wanneer heb je die?

Butterfly, duim voor jou door dat het toch een mooi einde brengt.

Dan geef ik nu de ruimte aan de andere dames op de bankje, en hopelijk meer positief. Dit was/ is een absurt bankje met mij, poekie en butterfly.

Ja heel herkenbaar dit.. ook met de cb die bij mij ook positief was en later niet meer. Vroege mk gewoon.

Wel fijn dat je in ieder geval gelijk door kan gaan en cryo's nog hebt. Hoop dat je menstruatie snel op gang komt. Bij mij kwam ie al 2 dagen na het stoppen van de utrogestan.

Heb we goed zitten wassen van binnen tijdens douchen.

Weet je..klinkt raar..maar je kan beter toch een positief zien dat later niet is gelukt dan helemaal niks steeds.

Je weet dan dat het aan de embryo ligt en niet aan jouzelf.

Hopelijk de volgende ronde raak!

Het gaat toch sneller dan je denkt..

Ik heb 24juli de echo.

Geplaatst
Hallo dames,

Ik ben nieuw hier. We zijn net begonnen aan ons eerste ivf-traject. Na 3,5 jaar behandelingen die helaas niet tot een zwangerschap geleid hebben. Morgen de echo van dag 10.

Erg spannend allemaal. Waarschijnlijk op de 15de de punctie. Daar zie ik erg tegenop

Welkom Maria, spannend de eerste keer.

Succes morgen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden