Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 693
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ja heel herkenbaar dit.. ook met de cb die bij mij ook positief was en later niet meer. Vroege mk gewoon.

Wel fijn dat je in ieder geval gelijk door kan gaan en cryo's nog hebt. Hoop dat je menstruatie snel op gang komt. Bij mij kwam ie al 2 dagen na het stoppen van de utrogestan.

Heb we goed zitten wassen van binnen tijdens douchen.

Weet je..klinkt raar..maar je kan beter toch een positief zien dat later niet is gelukt dan helemaal niks steeds.

Je weet dan dat het aan de embryo ligt en niet aan jouzelf.

Hopelijk de volgende ronde raak!

Het gaat toch sneller dan je denkt..

Ik heb 24juli de echo.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ja geeft weer wat hoop dag het wel mogelijk zou moeten zijn.

Heb vanochtend niet meer met clear blue getest, die zijn best een beetje duur. Maar de analoge testen gaven steeds echt maar heel licht aan.

Toch vreemd, als het klopt wat butterfly zegt als de kruidvat test gevoeliger zou moeten zijn, dat die maar heel lichy geeft en vanochtend zo goed als niet. En zaterdag en zondag de cb wel.

Maar goed de verpleegkundige weten wel waar ze het over hebben, neem ik aan. Heb okk nog even gecheckt of cb nieg op estriadol reageert. Maar dat is nieg zo.

Nog even geduld dus yamila, maar goed er staat een datum om naar uit te kijken

Geplaatst
who meiden wat een raar bankje dit, met positieve testen maar uiteindelijk toch verdriet. Dikke knuf voor jullie.

Butterfly wat een spanning bij jou.. pff ik heb echt geen idee welke kant dit bij jou opgaat. Ik zou er wel op staan om vandaag een bloedtest te laten afnemen. Dit is niet te doen die onzekerheid. Veel sterkte.

MariaG welkom voor jou ook een spannende tijd. Heel veel succes en hopen op een goede echo morgen.

Hier nog steeds aan de progynova vrijdag een echo om te kijken hoe dik BMS is. Al verwacht ik er nog niet zoveel van.

Op welke dag zit je dan. Ik gebrukk estriadol, volgens mij vergelijkbaaf medicijn. Doen op dag 11 echo en was meteen dik genoeg. Dus heb vertrouwen!! Of heb je er al negatieve ervaringen mee?

Geplaatst
Ja geeft weer wat hoop dag het wel mogelijk zou moeten zijn.

Heb vanochtend niet meer met clear blue getest, die zijn best een beetje duur. Maar de analoge testen gaven steeds echt maar heel licht aan.

Toch vreemd, als het klopt wat butterfly zegt als de kruidvat test gevoeliger zou moeten zijn, dat die maar heel lichy geeft en vanochtend zo goed als niet. En zaterdag en zondag de cb wel.

Maar goed de verpleegkundige weten wel waar ze het over hebben, neem ik aan. Heb okk nog even gecheckt of cb nieg op estriadol reageert. Maar dat is nieg zo.

Nog even geduld dus yamila, maar goed er staat een datum om naar uit te kijken

Ik heb gegoogled en de cb is 25 die met tijdsindicatie en de kruidvat 10 hcg.

Dan is het idd snel uit je lijf. En dat zonder bloed vreemd ...

Ik zit hier ook in spanning. . Maar heb slecht gevoel of niet gestegen of te weinig. ... dit is echt niet leuk

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst

Slecht nieuws hcg daalt tis 41.1 nu tis over en uit . Over 2 weken nogmaals prikken om te kijken of alles wegb is en dan pas mag ik verder. Zal wel ergens eind augustus worden ofzo

Geplaatst
Ik heb gegoogled en de cb is 25 die met tijdsindicatie en de kruidvat 10 hcg.

Dan is het idd snel uit je lijf. En dat zonder bloed vreemd ...

Ik zit hier ook in spanning. . Maar heb slecht gevoel of niet gestegen of te weinig. ... dit is echt niet leuk

Je brengt ons wel een beetje in de war hier. Zie het idd ook als ik google. Ook dat wel meer vrouwen negatief testen analoog en wel positief digitaal. maar ook andersom. Internet brrr.

Maar wij vinden het ook vreemd om 3x positief te testen bij cb en maar heel licht of niet bij de analogen.

Geplaatst
Slecht nieuws hcg daalt tis 41.1 nu tis over en uit . Over 2 weken nogmaals prikken om te kijken of alles wegb is en dan pas mag ik verder. Zal wel ergens eind augustus worden ofzo

Nou das ook kutnieuws (sorry). en wat je niet wil horen.

Scheelt dat je hierna toch een wachtmaand hebt, na verse tp. Maar zwanger was natuurlijk wat je wil en niet het is nieg gelukt. Ook voor jou een dike knufgel 😙

Geplaatst

Jammer @butterfly..zon voorgevoel had je zelf al he..

Bij mij was ie in 1 dag al flink gedaald van 40 naar 11 op testdag.

Sterkte meid, en hopelijk kun je ook snel door naar de volgende cryo deze maand, en hopelijk blijft die wel plakken

Geplaatst

O wat balen zeg... het enige goede is dat je nu weet waar je aan toe bent. een dikke knuf...Het is wel het bankje van de miskramen.... Maar zo is het wel genoeg.. nu gaan we groen eindigen...

Geplaatst

Ik heb wel vertrouwen in mijn lijf, wat betreft opbouw bms maar ik gebruik tot en met vandaag een pilletje (In nederland begon ik altijd meteen met 4 pillen) Vanaf vandaag ga ik opbouwen van 2, naar 3 en uiteindelijk vier per dag. Daarom denk ik dat ik nu iets langer de tijd nodig heb.

Hoeveel pilletjes slikte jij per dag?

Op welke dag zit je dan. Ik gebrukk estriadol, volgens mij vergelijkbaaf medicijn. Doen op dag 11 echo en was meteen dik genoeg. Dus heb vertrouwen!! Of heb je er al negatieve ervaringen mee?
Geplaatst
Slecht nieuws hcg daalt tis 41.1 nu tis over en uit . Over 2 weken nogmaals prikken om te kijken of alles wegb is en dan pas mag ik verder. Zal wel ergens eind augustus worden ofzo Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk
Jeetje wat een kl#tenieuws hier allemaal!! Sterkte voor alledrie en dat jullie maar snel door mogen. Maria welkom en succes !!Yamila voor jou wordt het nu ook weer een beetje spannend.
Geplaatst

Bedankt allemaal. Tis een grote domper want je houdt toch hoop. Ik vraag me af moet ik deze miskraam als mijn menstruatie zien? 24.07 moet ik prikken en als het dan weg is kunnen we verder bespreken . Wanneer zou ik dan op zijn vroegst iets kunnen doen en hoe werkt dat een cryo tp? Hoop vragen dus. Ik heb echt zo'n gevoel of mijn lichaam nu voor de 3e x een vrucht afstoot die goed is.. het stukje immuun en afstoten vrucht door overdreven reactie lichaam blijft door mijn hoofd spoken. Ik vind het moeilijk om weer over te gaan tot de orde van de dag merk ik..voel me erg leeg

Geplaatst

Nou mijn man was zo in de war.. dus heeft gynaecoloog gesproken. Idd de testn zijn dubieus, maar gaf niet te stoppen. Hij kan zijn dat de teste niet eenduidig zijn en een licht streepje in deze fase wil nog niks zeggen. Omdag het nog laag is en schommelt.

En als je ongesteld moet worden komt datook wel door die bollen heen.

Dus....

Net nog een cleur blue test gedaan en die zegt nu ook niet zwanger. Wel met middagurine, maar heb niet veel gedronken.

Dus nu hebben even een menjngsverschil. Wel of niet toch de medicatie weer pakken...?? Ik zeg van niet, want nu zegt ook deze test negatief, dus dan zal dat echt wel. Maar wil morgenvroeg nog wel testen voor e zekerheid en dan alsnog weer de bollen erin duwen als het nodig is haha. (Denk het niey)maar wil nu gewoon door naar de volgende ronde.

En mijn man (die bijna rijp is voor het gesticht, haha) zegt die test kan ook nu anders zeggen omdat hey middagurine is, dus mss tovh medicatie pakken. Brrrrr. Was er na vanochtend eigenljjk wel klaar mee.

Maar nu.... ??

Geplaatst
Nou mijn man was zo in de war.. dus heeft gynaecoloog gesproken. Idd de testn zijn dubieus, maar gaf niet te stoppen. Hij kan zijn dat de teste niet eenduidig zijn en een licht streepje in deze fase wil nog niks zeggen. Omdag het nog laag is en schommelt.

En als je ongesteld moet worden komt datook wel door die bollen heen.

Dus....

Net nog een cleur blue test gedaan en die zegt nu ook niet zwanger. Wel met middagurine, maar heb niet veel gedronken.

Dus nu hebben even een menjngsverschil. Wel of niet toch de medicatie weer pakken...?? Ik zeg van niet, want nu zegt ook deze test negatief, dus dan zal dat echt wel. Maar wil morgenvroeg nog wel testen voor e zekerheid en dan alsnog weer de bollen erin duwen als het nodig is haha. (Denk het niey)maar wil nu gewoon door naar de volgende ronde.

En mijn man (die bijna rijp is voor het gesticht, haha) zegt die test kan ook nu anders zeggen omdat hey middagurine is, dus mss tovh medicatie pakken. Brrrrr. Was er na vanochtend eigenljjk wel klaar mee.

Maar nu.... ??

Pino, je man houdt nog steeds hoop wat begrijpelijk is, hij kan niet bevatten waarom hij zaterdag postief was en de cb 1-2 wk aan gaf en nu niks. Ongeloof.

Je moet doen wat je hart je ingeeft.. maar ineens negatief is vreemd... doe wat jij denkt wat je moet doen pino.

Ik ben het allemaal een beetje zat, 3e miskraam en heb al voor ik begon het idee dat het me niet zou lukken, nu even een upper gehad toen ik nog aan het stimuleren was.. maar nu een klap. En ik weet dat er vrouwen zijn die dit tig keer meemaken.. maar ik ben een beetje op. Hiervoor gaat het ook al jaren zo... en het eist zijn tol merk ik.

Ik word 37 in december het lijf is amper te stimuleren en merk dat ik eigenlijk alleen hier mijn ei echt kwijt kan....Ik weet het allemaal even niet meer...

Het spijt me voor jou en Poekie ook hoe het gelopen is, dit had niet mogen gebeuren bij jullie... ik wou dat ik het kon veranderen maar dat kan ik helaas niet.

Ik kan jullie alleen maar heel veel kracht sturen en voor de dames die weer begonnen zijn of gaan beginnen heel veel succes en dat jullie veel meer geluk mogen hebben.

Liefs Butterfly

Geplaatst

Hey dames wat lees ik nu... allemaal k** berichten. Ik was zo blij en het gaf me hoop dat er ook op t wachtbankje toch nog een paar zwanger zijn Ik kan alleen maar zeggen dat het idd balen is en verdrietig ..gun jezelf ook de tijd om jezelf zoo te voelen en of te uiten Ik hoop dat jullie alle 3 snel door mogen gaan Dikke knuff boor jullie alle 3 ❤️ Yvje amf ? Spannend nog ff wachten ..succes @ Yamilla het gaat goed lekker nog ff doorspuiten dan kan jij er ook weer tegenaan Ik heb overmorgen een gesprek ben benieuwd hoe t zal lopen ...

Geplaatst

Dames wat een k#t berichten zeg! Had vooral bij butterfly wel goede hoop nog . Omdat je hcg prima waarde was

Ik kan jullie alleen Maar heel veel sterkte wensen .Ik weet hoe het voelt .

Ik mocht wel gelijk door na de vroege miskraam ik kreeg de miskraam rond de 4 4.5 week en die werd gewoon aangezien voor mijn menstruatie door het zh geen wachtmaand dus. De terugplaatsing er na ook zwanger van geworden.dus hoop voor jullie dames dat jullie ook direct door mogen en snel zwanger zijn. Dikke knuffel

Geplaatst
Dames wat een k#t berichten zeg! Had vooral bij butterfly wel goede hoop nog . Omdat je hcg prima waarde was

Ik kan jullie alleen Maar heel veel sterkte wensen .Ik weet hoe het voelt .

Ik mocht wel gelijk door na de vroege miskraam ik kreeg de miskraam rond de 4 4.5 week en die werd gewoon aangezien voor mijn menstruatie door het zh geen wachtmaand dus. De terugplaatsing er na ook zwanger van geworden.dus hoop voor jullie dames dat jullie ook direct door mogen en snel zwanger zijn. Dikke knuffel

Ja maar ik had een verse tp dus dan heb je wat ik begrepen heb 1 maand wachttijd en ik moet sowieso wachten want mijn hcg moet onder de 5 zijn.

Hoe hoog was jou hcg dan?

Ik kan drie miskramen gewoon geen toeval meer noemen met 4 ,6 en 8 weken tis net of me lichaam ze afstoot.

En moet je trouwens de begin dag van dit bloed van deze miskraam als menstruatie zien?

Geplaatst

ah meiden getverdemme..

@pino zelfs met middagurine had de cb nu zeker hetzelfde moeten zeggen 2 dagen later waarbij het al verdubbeld moest zijn.. ik zou graag anders zeggen maar het is helaas slecht afgelopen..

ach lieve butterfly ik had bij jouw nog hoop met je oplopende teste .. tis shit..

@poekie jij ook al..wat een stom bankje.. ik vond bij jullie alle 3 de testen niet mooi op lopen maar bij een late innesteling en trage hcg opbpuw had het gekund..

steekte meiden

Geplaatst

Jeetje wat een kutberichten! Niet leuk! Zoveel goeds op het bankje en alledrie niet geleid tot een doorgaande zwangerschap. Nog niet eerder gezien in een maand tijd. Wat een pech.. het ligt niet aan jullie meiden, wens jullie veel kracht!

Geplaatst
Ja maar ik had een verse tp dus dan heb je wat ik begrepen heb 1 maand wachttijd en ik moet sowieso wachten want mijn hcg moet onder de 5 zijn.

Hoe hoog was jou hcg dan?

Ik kan drie miskramen gewoon geen toeval meer noemen met 4 ,6 en 8 weken tis net of me lichaam ze afstoot.

En moet je trouwens de begin dag van dit bloed van deze miskraam als menstruatie zien?

Klopt je hebt na een verse tp altijd een wacht maand.. Wat nu komt kan je als je menstruatie zien!

Bij mij was zelfs de Hcg 790 op de test datum en ging t alsnog mis, dus zegt allemaal niet zoveel, is mijn ervaring.

Sterkte en probeer goede moed te houden 🍀💋

Geplaatst
Ja maar ik had een verse tp dus dan heb je wat ik begrepen heb 1 maand wachttijd en ik moet sowieso wachten want mijn hcg moet onder de 5 zijn.Hoe hoog was jou hcg dan?Ik kan drie miskramen gewoon geen toeval meer noemen met 4 ,6 en 8 weken tis net of me lichaam ze afstoot.En moet je trouwens de begin dag van dit bloed van deze miskraam als menstruatie zien?[/quoteDe eerste meting 30 dacht ik en de tweede 5 .Dag later 0 .Mijne was indd een cryo dus geen ervaring met verse .Mijn verse poging eindigde in een bbz dus dat is weer een heel ander verhaal. Voordat toen mijn hcg weer op nul was was ik ruim 1.5 maand verder en een chemokuur. Toen was mijn hcg ook al 890.
Geplaatst

@eslief help!! Jij weet veel

Zag net wat roze in me inleg kruisje is toch nog te vroeg om ongesteld te worden? Zit op dag 5

Geplaatst

Boh ja dat beloofd niet veel goeds....😯 Durf bijna zelf niet meer te testen...

Vind het echt super kl*te voor jullie en kan dan ook niet veel meer zeggen dan... Sterkte voor nu en een dikke knuffel!!

Geplaatst

Het kan bloed van een innesteling zijn @amf voor eeb menstruatie is het te vroeg volgens mij. Ik moet zeggen dat ik het zelf ook voel als het een menstruatie is.

Tnx meiden voor de steun. Wij hebben Gent gebeld, moet nog een bloedonderzoek doen (zucht.. al dat gedoe terwijl het resultaat al bekend is) en als het hcg gezakt is (duhh) beschouwen ze het als een miskraam en hebben we dus een wachtmaand. Dat laatste vind ik kut... maar... het geeft ons wel de kans lekker een leukr vakantie te boeken zonder dat we met het ziekenhuis rekening moeten houden. Lekker iets om naar uit te kijken. We vinden dat verder wel prima. Kortom... hier wel weer een tijdje wachten totdat we de volgende cryp tp hebben

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
@eslief help!! Jij weet veel

Zag net wat roze in me inleg kruisje is toch nog te vroeg om ongesteld te worden? Zit op dag 5

Grote kans dat het van innestelen is...klinkt hoopvol!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden