Ga naar inhoud

Wachtbankje juli 2.0


Pino81

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 810
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Stand van zaken:

Butterfly: nog 1 cryo, zwangerschap niet doorgezet van 1e verse ivf.

Yvje1977: negatief getest, rustmaand en dan start ivf2

Christel81: stop iui, start icsi, 23-7 start decapetyl

Poekie: zwangerschap niet doorgezet, rustmaand, nog 1 cryo

Pino: nog 4 cryo,s, zwangerschap niet doorgezet, bij goede bms 29-7 tp

Miranda: 14-7 echo fm, begin aug tp, 4 cryo,s, natuurlijke cyclus met ustrogan

Minima: 3-7 start progynova voor cryotp, 21-7 cryo terugplaatsing

Amf: 2 juli punctie gehad, 11 eitjes 10 bevrucht, 5juli tp gehad, bloedingen innesteling of menstruatie, 16-7 negatief getest

Yamila: stimulatiefase ivf, 10-7 laatste pil

Eatpraylove: start 29-6

Danlon: start nieuwe poging, 3e dag menstrustie eind juli/augustus, zkh duitsland

Ash: deze maand start poging 2, bij volgende menstruatie start Synarel en Menopur.

Eslief: zwanger, 19-7 1e echo

Mariag: 15-7 punctie gehad, 18 eitjes

Evi. H, bezig met decapeptyl, 21 juli start gonal-f, 30-7 1e echo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als een positief bericht: er zijn maar liefst 9 eicellen bevrucht :)[/quote

 

Yess superfijn!!! Weet je al of je nu een terugplaatsing mag ivm de overstimulatie?

Hopelijk ontwikkelen ze goed door, zodat er nog een mooi aantal in de diepvries kunnen 🍀🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

@butterfly, normaal duurt de wachtmaand tot je volgende menstruatie. Dan bel je het ziekenhuis om een follikelmeting te doen.

 

(Antwoord maar even hier, dan kunnen we het andere bankje achterbons laten ;-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

@butterfly ik moet wachten tot volgende menstruatie dan op dag tien beginnen met ovulatie testen is die positief zh bellen en krijg ik een echo en dan hoor ik wanneer tp

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als een positief bericht: er zijn maar liefst 9 eicellen bevrucht :)

 

WoW mooie score!! Dat is fijn om wat achter de hand te hebben

Hopelijk krijg je nog een verse tp zal duimen dat die door kan gaan

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als een positief bericht: er zijn maar liefst 9 eicellen bevrucht :)

 

Mooie score!! Is het tenminste ergens goed voor geweest.. hopelijk krijg je nog een mooie verse tp 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej dames! Ik ga ook meelezen/ kletsen als dat goed is.. 😊 ik ben nu bezig met de deca spuiten.. 21 juli begin ik met gonal f erbij en de 30ste de eerste echo.. hopelijk is dit indd een beter bankje dan de vorige maand.. 🍀

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej dames! Ik ga ook meelezen/ kletsen als dat goed is..  ik ben nu bezig met de deca spuiten.. 21 juli begin ik met gonal f erbij en de 30ste de eerste echo.. hopelijk is dit indd een beter bankje dan de vorige maand.. 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

 

Welkom! (Terug toch?). Kijk je gaat weer richting de punctie, hopelijk gaat de gonal-f goed zijn best doen en heb je straks een mooi aantal eitjes🍀🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! (Terug toch?). Kijk je gaat weer richting de punctie, hopelijk gaat de gonal-f goed zijn best doen en heb je straks een mooi aantal eitjes🍀🍀

Ja terug! Ik moest eerst die operatie om mijn eileiders te verwijderen.. jaa dat hoop ik ook dat de gonal-f dat gaat doen! We zullen zien

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja terug! Ik moest eerst die operatie om mijn eileiders te verwijderen.. jaa dat hoop ik ook dat de gonal-f dat gaat doen! We zullen zien

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

 

Poeh dan heb je ook een heftige tijd achter de rug. Hopelijk allemaal iet voor niets. Succes 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh dan heb je ook een heftige tijd achter de rug. Hopelijk allemaal iet voor niets. Succes 🍀

Ja klopt.. ben afgelopen jaar al 2x geopereerd.. maar goed.. probeer zo positief mogelijk te blijven.. en indd hopelijk is het niet voor niks.. dank jewel!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pino en amf dank jullie ik verwacht mijn menstruatie rond 31 juli... dus dan het nisschien midden augustus al .ik heb de 1e dag bloed van de miskraam als dag 1 gerekend . Ik heb het al 2 x eerder meegemaakt en toen herstelde de normale cyclus zich direct.

 

Maria mooi aantal!hopelijk krijg je een verse tp ik zal voor je duimen hoop dat je je ook al weet wat beter voelt .

 

Evi, Heftig ik heb hetzelfde als jij gehad ook 2 operaties in half jaar tijd en beide eileiders verwijderd.

Is dit de eerste keer ivf of?

Ik wens je iig heel veel succes

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Butterfly, dankjewel..nee dit is mijn 2e poging.. de eerste poging hebben we wel geprobeert met eileiders.. heb ik 1 verse en 2 cryo's terug geplaatst gehad.. ik hoop dat het bij jou ook nog gaat lukken met je cryo.. spannend spannend.. 🍀

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké idd beter dat je eileiders nu eruit zijn als ze ziek waren. Meer kans zeggen ze zeker als de eileiders vocht lekte dan kan dat heel nadelig werken op ivf.

Ik hoop dat je nu meer geluk zult hebben. Heel veel succes gewenst .!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als een positief bericht: er zijn maar liefst 9 eicellen bevrucht :)[/quote

 

Yess superfijn!!! Weet je al of je nu een terugplaatsing mag ivm de overstimulatie?

Hopelijk ontwikkelen ze goed door, zodat er nog een mooi aantal in de diepvries kunnen

 

Morgenochtend bloedprikken en echo. Waarschijnlijk geen verse tp, waar klein kansje, dus duimen maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Morgenochtend bloedprikken en echo. Waarschijnlijk geen verse tp, waar klein kansje, dus duimen maar!

 

Spannend!! Duim voor een mooie verse tp🍀

Als wel alles goed is heb je dan morgen de tp? En anders gaat het mee de vriezer in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgenochtend bloedprikken en echo. Waarschijnlijk geen verse tp, waar klein kansje, dus duimen maar!
Spannend Maria!! Ik zal ook duimen! Ik vind het erg lang duren 😕. Ik heb ook steeds meer angst dat mijn eitjes niet goed zijn of geen bevruchting of zo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tp zou dan dinsdag zijn en anders mee de vriezer in inderdaad.Christel, wij werden de dag na de punctie al gebeld over hoeveel bevruchtingen er waren. Hoe zit dat bij jou?
Ik hoop dat het dinsdag gewoon doorgaat!🙏ik moet nog 10 dagen de pil slikken en dergelijke.... wordt de 1e poging . Ik heb er schrik van. Ben echt een schijtluis volgens mij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat het dinsdag gewoon doorgaat!🙏ik moet nog 10 dagen de pil slikken en dergelijke.... wordt de 1e poging . Ik heb er schrik van. Ben echt een schijtluis volgens mij.

Join the club... Heb al aantal pogingen gehad maar blijf een schijtluis🙈

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden