Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo, de eerste keer voor mij op een forum dus laat ik me even voorstellen

Ik ben 21 jaar verloofd met me lieve vriend en hebben een heel leuk huis en baan.

Na 1,5 jaar proberen naar huisarts echos bloedprikken hag zaadonderzoeken enzo is gebleken dat mijn beide eileiders niet goed zijn dus onmogelijk zwanger te raken

Nu kunnen wij aan ivf beginnen krijgen snel de oproep voor de intake

Nu ben ik heel benieuwd of er vrouwen zijn die ook net gaan startwn om ervaringen te delen want gezien mijn leefdtijd zijn er bijna geen mensem die ons begrijpen en het zou erg fijn met jullie te kunnen praten om ervaringen te delen met mensen die mij wel begrihpen

Ik hoop graag op een reactie

Xxxxx

Posted

Hoi vanseters,

Welkom op het forum. Misschien is het een idee om mee te lezen en te kletsen op het wachtbankje. Hier zitten allemaal meiden in hetzelfde schuitje en kun je ervaringen uitwisselen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Posted
Hallo, de eerste keer voor mij op een forum dus laat ik me even voorstellen

Ik ben 21 jaar verloofd met me lieve vriend en hebben een heel leuk huis en baan.

Na 1,5 jaar proberen naar huisarts echos bloedprikken hag zaadonderzoeken enzo is gebleken dat mijn beide eileiders niet goed zijn dus onmogelijk zwanger te raken

Nu kunnen wij aan ivf beginnen krijgen snel de oproep voor de intake

Nu ben ik heel benieuwd of er vrouwen zijn die ook net gaan startwn om ervaringen te delen want gezien mijn leefdtijd zijn er bijna geen mensem die ons begrijpen en het zou erg fijn met jullie te kunnen praten om ervaringen te delen met mensen die mij wel begrihpen

Ik hoop graag op een reactie

Xxxxx

Hallo welkom

Ik snap je gevoel er zijn niet veel rond de 21 en ivf

Had het zelfde gevoel in het begin moet ik wel op een forum gaan en straks voel ik me alleen zo

Ik ben heel blij dat ik het gedaan heb allemaal vreemde vrouwen maar ze begrijpen je alsof je elkaar al 20 jaar kent je hebt een raakvlak met elkaar en begrijpt dingen die iemand die niet in dit schuitje zit nooit zou kunnen begrijpen

Wij helpen elkaar voelen met elkaar mee en steunen elkaar ook

Ik zal me even voorstellen

Mijn man is 27 en ik 26

Hebben een dochter van bijna 8 (officieel mijn dochter) maar mijn man zorgt al 3enhalf jaar voor haar en heeft echt de papa titel verdient

Wij zijn 3 jaar geleden via operatie een baby zoontje verloren 12 week oud

en zoon anderhalf jaar bezig met ivf

Zoon 8 a 9 terugplaatsingen gehad

En vanaaf is een terugplaatsing op een miskraam uitgelopen beetje jammer

Wij hebben nog 2 eitjes in de vriezer en nog 2 puncties mogen wij doen

Als je dingen wilt weten hoe ik het ervaren heb of gewoon ff wil babbelen is dat helemaal ok

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use