Ga naar inhoud

Wachtbankje September 2017🍀🙌

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hoi dames,

Ik heb gisterenmiddag maar eens een testje gewaagd, 15 dagen na de pregnyl en gewoon overdag dus zonder ochtendurine kwam daar een behoorlijk positieve test uit... we waren er stil van...

Morgen de officiele testdatum met een bloedtest. Ik ben benieuwd. Ik hoop natuurlijk dat dit doorzet en stiekem was ik bang het op het forum te zetten (het is echt eng om het hardop te zeggen... ) eb51dbd13a658f93940fdc0b38c12d23.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Wauw Poekie je bent gewoon hartstikke zwanger!!! Gefeliciteerd!!! Ben zoooo blij voor jou

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 892
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hoi dames,

Ik heb gisterenmiddag maar eens een testje gewaagd, 15 dagen na de pregnyl en gewoon overdag dus zonder ochtendurine kwam daar een behoorlijk positieve test uit... we waren er stil van...

Morgen de officiele testdatum met een bloedtest. Ik ben benieuwd. Ik hoop natuurlijk dat dit doorzet en stiekem was ik bang het op het forum te zetten (het is echt eng om het hardop te zeggen... ) eb51dbd13a658f93940fdc0b38c12d23.jpg

Wauw wat een knaltest 😍😍 Gefeliciteerd meid 🎉🎊🎉🎊🎉 Super blij voor jullie!!

Geplaatst

Wauw @Poekie !! Gefeliciteerd!! ik snap je terughoudendheid maar hij is overduidelijk!! Wat fijn!!

Geplaatst

Yesss poekie, dat is een hele duidelijke test!! Gefeliciteerd!!!

Ga duimem dat deze lekker blijft zitten. Maar deze test is zoveel duidelijker als de vorige keer, moet goedkomen.

@ash, fijn dat alles goed gaat 😀

Geplaatst
Hoi dames,

Oooooow wauw!!!! Wat gaaaaaffff!!! Super gefeliciteerd Poekie! Super blij voor jullie

Geplaatst
Hoi dames,

Yeaaah die is super duidelijk zeg!! Gefeliciteerd! Hoop voor je dat dit doorzet

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

Geplaatst
Yeaaah die is super duidelijk zeg!! Gefeliciteerd! Hoop voor je dat dit doorzetVerstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
Poekie!!! Super!!! Gefeliciteerd meid!!😍 zo zie je maar weer 😉
Geplaatst

Wow poekie dit is echt een knal test zo veel duidelijker dan toen die x met Pino en mij weet je nog.

Wow wat onwijs gaaf. Wat goed!!! Is dit je 3e tp geweest. Krijg weer hoop door dit. Meid geniet er van!!!

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst

@ash geweldig, gefeliciteerd nogmaals meid, geniet lekker van je zwangerschap nu

@Sharlee spannend deze wachtdagen he..succes❤️

@Poekie dat is mooi,gefeliciteerd❣️❣️

Geplaatst
@ash geweldig, gefeliciteerd nogmaals meid, geniet lekker van je zwangerschap nu

@Sharlee spannend deze wachtdagen he..succes❤️

@Poekie dat is mooi,gefeliciteerd❣️❣️

Altijd in de 2e week begin ik ongeduldig te wordenmaar ja eerder testen heeft geen niet door die ovitrelle. Hoe is het verder met je?

Geplaatst
Altijd in de 2e week begin ik ongeduldig te wordenmaar ja eerder testen heeft geen niet door die ovitrelle. Hoe is het verder met je?

Klopt, pas als de ovitrelle uit je lichaam is, en dan nog zou je zelf kunnen bepalen wanneer je wil gaan testen. Beter op of na je NOD .

Met mij prima, ik ben nog afwachtend nog..

Ik heb zelf ook nog die ovitrelle in mn lichaam en dat moet er ook eerst uit, en ongie worden pas dan kan ik de evaluatiegesprek maken hoe verder.

Ik ga een amh test laten doen en wat onderzoeken, daar gaat maandag mn arts een teamoverleg over houden.

Verder begin ik maandag weer met werken

Geplaatst
Wow poekie dit is echt een knal test zo veel duidelijker dan toen die x met Pino en mij weet je nog.

Wow wat onwijs gaaf. Wat goed!!! Is dit je 3e tp geweest. Krijg weer hoop door dit. Meid geniet er van!!!

Tnx meiden voor de lieve reacties. De test knalde inderdaad, maar op de een of andere manier is de twijfel toch best groot. Sinds dinsdag is mn afscheiding gekleurd, soms wat meer dan wat minder. Dat is ook moeilijk bij te houden omdat ik ook utrogestan gebruik en de afscheiding dus sowieso best veel is.

Ik hoop zo dat ie blijft plakken en dat het nu raak is...

Fijn dat jullie hier ook weer motivatie uit kunnen halen!

Geplaatst
Tnx meiden voor de lieve reacties. De test knalde inderdaad, maar op de een of andere manier is de twijfel toch best groot. Sinds dinsdag is mn afscheiding gekleurd, soms wat meer dan wat minder. Dat is ook moeilijk bij te houden omdat ik ook utrogestan gebruik en de afscheiding dus sowieso best veel is.

Ik hoop zo dat ie blijft plakken en dat het nu raak is...

Fijn dat jullie hier ook weer motivatie uit kunnen halen!

Gekleurd in de zin van bruin? Rose? Hoe oud is de embryo nu? De test knalt iig van het scherm af dus genoeg hcg aanmaak. Snap dat je ongerust bent. Morgen bloed afname toch? En hoeveelste tp is dit nu van jou?

Geplaatst
Gekleurd in de zin van bruin? Rose? Hoe oud is de embryo nu? De test knalt iig van het scherm af dus genoeg hcg aanmaak. Snap dat je ongerust bent. Morgen bloed afname toch? En hoeveelste tp is dit nu van jou?

Vanwege de utro vind ik de kleur moeilijk te zien. Het is mn vierde tp, de eerste en enige van mm derde poging.

Morgen idd bloedafname. Ben benieuwd...

Geplaatst
Klopt, pas als de ovitrelle uit je lichaam is, en dan nog zou je zelf kunnen bepalen wanneer je wil gaan testen. Beter op of na je NOD .

Met mij prima, ik ben nog afwachtend nog..

Ik heb zelf ook nog die ovitrelle in mn lichaam en dat moet er ook eerst uit, en ongie worden pas dan kan ik de evaluatiegesprek maken hoe verder.

Ik ga een amh test laten doen en wat onderzoeken, daar gaat maandag mn arts een teamoverleg over houden.

Verder begin ik maandag weer met werken

Als het bij mij mislukt laat ik me ook op amh testen dat heb ik de vorige x al aangegeven. Mag 3/10 testen van het ziekenhuis dus moet goedkomen.

Geplaatst
Als het bij mij mislukt laat ik me ook op amh testen dat heb ik de vorige x al aangegeven. Mag 3/10 testen van het ziekenhuis dus moet goedkomen.

Als de amh waarde bekend is.. Wat kunnen ze daar dan mee of is het meer een indicatie

Geplaatst

@poekie WAUWWWW!!!! Wat fijn voor jullie! Gefeliciteerd! kan me voorstellen dat je het eng vind om hardop te zeggen, zo onwerkelijk.. na al die trajecten en teleurstellingen dan eindelijk geweldig nieuws in plaats van iets moeten verwerken en een plek geven. Het besef komt nog wel ! Geniet er lekker van ! Morgen bloedprikken in Gent ?

Maakt mijn dag goed en krijg weer hoop!

Geplaatst
Nou echt rood zal je wel moeten zien. Ik denk gewoon wat (geronnen) bloed van de innesteling. Gaat goed komen poekie!

Tnx! Ik ga er vanuit dat je gelijk hebt haha

Geplaatst

@poekie denk dat je ook niet al te druk moet maken om de kleur.. je hebt nu zoveel prut daar zitten van de utro, hoeft maar 1 drupje te zijn en het vermengd al met elkaar en lijkt het heel wat!

🤞

Geplaatst

Bibi schema

🦋EatPrayLove: 17 sept tp

🦋Sharlee: 19 sept ins3 okt td

🦋Vpk1988: 25 sept tp9 okt td

Ivydrew: 27 sept start meno,

4 okt 1e echo fm

Yvje1977: 27 sept start gonalf,

6 okt 1e echo fm

Evi.H: 16 sept start deca,

29 sept start gonalf,

8 okt 1e echo fm

Pino81: 22 sept start deca,

6 okt echo & start gonalf,

13 okt 1e echo fm

Lalautje: 19 sept start pil, 17 okt intake gesprek

Miranda13: rustmaand

Butterfly: 3 nov start deca, 15 nov startecho/start meno

Christel81: rustmaand

Amf: rustmaand

Menace: rustmaand

Yamila: rustmaand

Melody30: zwangerTd 2 sept

Ar87 1 sept td

Willeke20 13 sept td

Kims 15 sept td

Poekie 28 td

Geplaatst
Als de amh waarde bekend is.. Wat kunnen ze daar dan mee of is het meer een indicatie

Ja meer een indicatie, maar omdat mn moeder 42 was en al klaar was met de overgang en ik 42 word is het wel fijn om te weten of je nog wat langer de tijd hebt

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden