Jump to content

5 weken zwanger en bloeding met stolsel

Recommended Posts

Posted

Hallo

Ik heb 30 augustus een tp gehad van een blasocyst

4 september positief op 6 september bloedtest gedaan hcg op 24 1 week erna 299 en de 18 september bloedverlies met stolsel naar crg brugge gebeld die hebben me aangeraden om nog e bloedtest te doen die stond op 2529 die waarden waren goed. Natuurlijk volle paniek bloedverlies met stolsel miskraam gebeld naar de gyneacoloog ik mocht 19 september gaan om 18u30 voor een echo. Ik ben maar 5 weken dus ik weet gaan waarschijnlijk nog niets zien. Maar er was wel een vruchtzak te zien op de echo. Maar leeg de gyneacoloog zei dat is normaal je bent nog maar pril zwanger. Maar hij zei het kan nog alle kanten op. Die zei dan als je een miskraam gaat krijgen zal je het wel voelen vloeien tussen u benen ik vondt dit zo grof. Iemand positief verhaal van bloeding met stolsel en toch nog zwangerzwap goed verlopen. Ik zit zo stressen. De bloeding is met op en af de ene 2 uren is vloeien met stolsel en dan terug lichroze gewoon bij het vegen

Posted

Ooh wat vervelend ik heb bi jee vorige terugplaatsing wel een vroege miskraam gehad met 5 weken toen verloor ik bloed met stolsels maar er zat wel iets wit in Een soort van vlies zag er heel eng uit. Je zal dus wel iets zien denk ik als het eruit komt. Ik hoop voor je dat het positief blijft en dat het gewoon een tussentijdse bloeding is maar meestal zeggen ze met stolsels dat het geen goed teken is . Duim voor je ik heb hetzelfde meegemaakt en nu weer zwanger van 2e terugplaatsing❤️heel veel sterkte en succes

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Posted

Van mij zijn het constant utrogestan die daar bij zitten het zijn echt bloedklonters het is niet taai of niets tis echt heel zacht. Ik vindt dat zo raar crg van brugge denkt eerder aan hematoom dus ik ga voor een 2 openie bij een gyneacoloog ik heb geen buikpijn en ik heb nog al mijn kwaaltjes misslijk voelen zeer pijn aan me borsten en alle dagen hoofdpijn pff tis echt om gek te worden.

Posted

Wat een vervelende situatie voor je... Heb je naast bloedverlies en stolsels ook last van krampen?

Posted
Nee niet aan me buik wel jeuk aan me buik en navel. Gewoon last aan men rechter eierstok maar anders niets

Dan denk ik dat er zeker goede hoop is 😉 Succes voor nu want die onduidelijkheid is verschrikkelijk...

Posted
Weet dat maar zeker. Ik moet wel bed rust alleen opstaan om te plassen. En voor de rest moet ik in me bed liggen platte rust

Jeetje wat erg...nou hopelijk is het je over 8 mnd het allemaal waard geweest 😉🍀

• 2 years later...
Posted

Ik heb 1week geleden onveilig gevrijd en in die week heb ik symptomen gehad van zwangerschap dus ik dacht dat ik mss zwanger zou kunnen zijn maar gisteren kreeg ik bloedverlies met klonters en krampen niet zoveel maar toch een beetje zou het kunnen dat ik dan niet zwanger ben en dat ik gewoon mijn regels heb.

Groetjes yana😊

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use