Ga naar inhoud

Wachtbankje Oktober 2017

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hoi dames zit vandaag op dag 2 na tp van een 8 cellige embryo.. ik voel vandaag een beetje kramp of menstruatie gevoel geen idee eigenlijk maar ik voel wel wat het is niet pijnlijk maar het is er wel.... weet niet wat ik ervan moet denken op dot moment, ik gebruik 3x2 utrogestan rotdingen heb ze nooit gemogen ze brengen je hele hormoon huishouden in de war linkt het me maar ik moet ze gebruiken Je weet niet of het daarvan komt dit gevoel of er gebeurt iets anders iemand van jullie in deze fase gezeten ?爛

Hey Luna05,

Ik heb 2 weken lang krampen gehad na de tp. Werd ook alsmaar onzekerder maar uiteindelijk positief getest. Heb zelfs nu nog wel eens last van krampen en steken dus denk dat het er allemaal bij hoort.

Maak je niet al te druk want die stress is alles behalve goed voor je lijf.. Liever goed je rust nemen en lief zijn voor jezelf :-) Heb vertrouwen!

Geplaatst
Hey Luna05,Ik heb 2 weken lang krampen gehad na de tp. Werd ook alsmaar onzekerder maar uiteindelijk positief getest. Heb zelfs nu nog wel eens last van krampen en steken dus denk dat het er allemaal bij hoort. Maak je niet al te druk want die stress is alles behalve goed voor je lijf.. Liever goed je rust nemen en lief zijn voor jezelf :-) Heb vertrouwen!
Hoi Chanty-81 ja ga ik zeker doen alleen de angst is er gewoon vooral ik nu ook griep heb erg zwaar hahah echt erg dat hoesten ik denk dat ik bijnelke hoest het gedaan is met de embryo maar goed ik blijf positief ff de dagen doorkomen.
Geplaatst
Kitkat spannend!! Heel veel succes!!!Luna zou de innesteling kunnen zijn hoor! Ik ben ongesteld geworden. Morgen bellen voor 1e fm afspraak voor de laatste cryo tp.
Dank je wel kitkat oh jammer!!!! Zet m op voor de volgende ronde bewaar je rust en hoop dat alles goed komt nu voor je ik duim voor je 🤞🏻
Geplaatst
Hoi Chanty-81 ja ga ik zeker doen alleen de angst is er gewoon vooral ik nu ook griep heb erg zwaar hahah echt erg dat hoesten ik denk dat ik bijnelke hoest het gedaan is met de embryo maar goed ik blijf positief ff de dagen doorkomen.

Uhh.. sinds wanneer heb je dat ? Want heb gelezen dat het lichaam dat vaak doet tijdens innesteling, zodat je immuun systeem verzwakt en je dus moeilijker de embryo zou kunnen afstoten... dus in dat opzicht is dat alleen maar goed denk ik dan 🤞

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

@christel81 aaahhh neeee!! Dan heb je wel een erg korte cyclus gehad deze maand ? 25 dagen.. wat klote mop heel veel sterkte ! Moet je een rustmaand of mag je meteen door ?

Geplaatst
@christel81 aaahhh neeee!! Dan heb je wel een erg korte cyclus gehad deze maand ? 25 dagen.. wat klote mop heel veel sterkte ! Moet je een rustmaand of mag je meteen door ? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja het valt mij echt enorm op dat wanneer ik ovitrelle spuit mijn lf korter is. In de rustmaand was mijn lf keurig 14 dagen zoals altijd. Ik lijk nu iedere keer ongesteld te worden 14 dagen na het spuiten van ovitrelle. Ik ga dat morgen meteen bespreken als ik moet bellen. Ik mag meteen door.
Geplaatst
Kitkat spannend!! Heel veel succes!!!Luna zou de innesteling kunnen zijn hoor! Ik ben ongesteld geworden. Morgen bellen voor 1e fm afspraak voor de laatste cryo tp.

Wat jammer Christel! Wat ontzettend balen voor je. Hopelijk mag je gelijk door. Ik vond het heel moeilijk toen ik ongesteld werd maar omdat het zo snel ging met de nieuwe terugplaatsing van de cryos heb je wel iets om weer naar toe te leven..

Maar voor nu is het gewoon balen! :( :(

Sterkte!! X

Geplaatst
Hoi dames zit vandaag op dag 2 na tp van een 8 cellige embryo.. ik voel vandaag een beetje kramp of menstruatie gevoel geen idee eigenlijk maar ik voel wel wat het is niet pijnlijk maar het is er wel.... weet niet wat ik ervan moet denken op dot moment, ik gebruik 3x2 utrogestan rotdingen heb ze nooit gemogen ze brengen je hele hormoon huishouden in de war linkt het me maar ik moet ze gebruiken Je weet niet of het daarvan komt dit gevoel of er gebeurt iets anders iemand van jullie in deze fase gezeten ?🤞🏻

Oh luna verschrikkelijk hè de wachtweken.

Ik had precies hetzelfde na de tp. Maar de kwaaltjes/symptomen komt door de ovitrelle. Zit nu in week 2 en nu zijn de kwaaltjes aanzienlijk minder. Nou dat maakt je ook lekker onzeker.

Succes!

Geplaatst

Hè nee! Oh lief wat balen.

Sterkte.

Geplaatst

Bibi schema

🦋Ivydrew: 15 okt tp27 okt td

🦋Luna05: 23 okt tp.. nov td

KitKat: 26 okt cryo tp

Miranda13: ovulatie testen cryo

Beebwish1982: 25 okt echo cryo

Menace: +-25 okt ongi & ziekenhuis bellen planning cryo tp

Butterfly: 29 sept start pil,

3 nov start deca, 15 nov startecho/start meno

Lalautje: rustmaand

Amf: rustmaand

Yamila: 1 nov start pil, 3 nov bloedprikken waardes

Sharlee: rustmaand

EatPrayLove: rustmaand

Vpk1988: 1 nov evaluatiegesprek

Petsy85: rustmaand eind nov cryo tp

Cil: rustmaand

Christel81: rustmaand

Nicky78: zwangertd 12 okt

Chanty-81: ZWANGER td 14 okt

Geplaatst
Die was nu 8 mm lalautje

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Yes! Dat is goed toch voor een cryo? En je ei ?

Geplaatst

Ohhh heel veel sterkte!!!! Gelukkig wel snel door.. maar voor nu toch heel verdrietig

Geplaatst

Goeie avond ladies@ christel wat jammer lieverd is altijd wel even een verdrietig moment en een teleurstelling want je hoopt toch elke keer dat t wel raak is deze keer Sterkte 😘 Toch ook fijn dat je meteen door kan ... Even nog een update voor degene die er nog om vroegen .. de ovulatie test was zondag dus positief dus t ziekenhuis gebeld en zij hebben mij maandag terug gebeld en gaven aan dat aanstaande vrijdag ik de to heb mits de ontdooiing goed gaat 🤞🏾 Dan de vreselijke wacht weekjes weer in wat zeg ik weekjes WEKEN 😩 Ik wil alle dames succes wensen met het traject en fase waarin jullie zich bevinden en hopelijk allemaal met een mooi positieve afloop Denk aan jullie ❤️😘 Helaas heb ik vrij weinig tijd om te reageren want soms ben ik 1 a 2 dagen ofline en tig berichtjes Fijn toch zon Bibi schema 😂🤣 Nee maar snachts savond probeer ik alles wel te lezen ....Heb nu in totaal 2 en halve maand rust gehad dua hoop dat dit ook zo zijn voordelen heeft Ladies succes allemaal ❤️Liefs Miranda

Geplaatst
Yes, ik heb er 4 verdeeld over 3 rietjes. Spannend.

Wat fijn zeg!

Geplaatst
Cảm ơn bạn!
Geplaatst

Ik kom jullie wat "hoop" brengen ☺8ac47945128eb1c6b208c55076297b77.jpg

Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk

Geplaatst
Ik kom jullie wat "hoop" brengen ☺8ac47945128eb1c6b208c55076297b77.jpg

Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk

Gefeliciteerd!!!!! 👍👍

Fantastisch! Lekker van genieten! :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden