Ga naar inhoud

Wachtbankje Oktober 2017

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve meiden!

Wat een fantastisch nieuws allemaal!! Gefeliciteerd!! Ben zo ontzettend blij voor jullie! 👍👍

Hier is alles goed gegaan vandaag.

Een van de drie cryos ontwikkelde zich erg langzaam dus ze hebben de andere twee terug geplaatst. Artsen zeiden dat ze er top uitzagen.

Eentje die kwam al een kijkje nemen! (Zie foto!😁)

Krijg nu en vandaag en over 3 dagen weer brevactid 1500 eenheden ingespoten om het innestelen te helpen.

Nu dus heeeeel rustig aan doen en hopen op het allerbeste. 🤞🤞🤞 6 november moet ik terug komen voor de bloedtest. Snel al!! 😁😁

Meiden, nogmaals super gefeliciteerd!!

Geplaatst

Wauwwww wat een goed nieuws meiden van harte gefeliciteerd echt supernieuws dit geweldig 🎉🎊🎉🎊 de andere meiden erg veel succes ik blijf duimen voor iedereen👍🏼👍🏼🤞🏻🤞🏻

Geplaatst
Wow, kijk hier even op het bankje. Wat een goed nieuws allemaal. Superfijn!!!

gefeliciteerd dames!!!! 

@evi, yvvje, ivydrew en chanti 

Hoop snel aan te sluiten

Vandaag punctie gehad, 8 eitjes, als alles goed gaat zondag tp. 

Dank je wel! 8 is super goed! Succes met wachten!! emoji256.png

Geplaatst

@chanty81 @yvje1977 @evi.H @ivydrew... Dames!!! Allemaal van harte gefelicteerd wat een schitterend nieuws. Ik kan maar 1 ding zeggen of eigenlijk 2, geniet en het is jullie gegund!!!!

@pino super mooie score. Toi toi toi meid

@ KitKat. Mooie emmy's! Heel veel geluk gewenst deze rond

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst
Ik had 5 grote follikels en 2 kleine, en daar dus 8 eitjes uit. Best apart, maar ik teken ervoor

Als alles goed gaat, zondag half 12 tp

Mooi meis! Ik duim voor je mee dat je ook snel naar het zwangerbankje komt!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
@ Evi.H: Super gefeliciteerd meid!! emoji322.pngemoji322.pngemoji322.png

Geniet van dit nieuws!! Weet je al wanneer de echo is?

Nee.. moet ziekenhuis nog mailen..

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

Geplaatst
Mooi meis! Ik duim voor je mee dat je ook snel naar het zwangerbankje komt!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Ja wat goed zeg..

Heel veel succes, hopelijk word het dit keer ook voor jou goed nieuws

Geplaatst
Ik kom jullie wat "hoop" brengen ☺8ac47945128eb1c6b208c55076297b77.jpg

Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk

Nou, wat een knaller zeg

Je bent van 1977 toch, wauwie

Geplaatst

Pino! Meid wat een mooie score!!😍😍 ik hoop zo dat je snel zwanger bent 🍀🍀🍀Kitkat wat een mooie plaatjes! Wat is dat voor middel wat je dan moet gebruiken? Wordt dit in Nederland ook gebruikt? Iig heel veel succes met wachten!!

Geplaatst

Wauw super goed nieuws van iedereen, gefeliciteerd allemaal!! Zo blij voor jullie en dit geeft zeker goede hoop

@Pino, goed om weer een berichtje van je te zien. En wat fijn zeg 8 eitjes!!! Hoop allemaal bevrucht

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Ja klopt...ik ben inmiddels 40

Deze ronde heb ik met acupunctuur gedaan en heb 2 goeie teruggeplaatst gekregen.

Aan de rest van de dames dank jullie wel voor de felicitaties en hopelijk volgen jullie snel

Geplaatst

Thanks meiden!!

Was wel fijn even wat tabletrust haha, die ga ik er wel meer in houden.;-)

als alles goed gaat, zondag tp 🙏

Kitkat, succes met wachten.

De rest van de meiden, heb even niet meer gevolgd, maar heel veel succes en sterkte, voor waar je nu staat in het traject 💪🍀

Dat we straks allemaal zo,n mooie test mogen hebben.

Dames met die mooie testen, geniet ervan!!! 😙

Geplaatst

Hoi Dames kan een van jullie mij misschien vertellen wat jullie tijdens de innesteling voelden of helemaal niet ik heb nu een soort branderig gevoel bij mijn schaambeen niet heel erg aanwezig maar voel wel wat terwijl ik vandaag overdag niks voelde en gister had ik weer zo n menstruatiegevoel heeeeel lichtjes,,,, me borsten zijn wat gevoelig en zwaar is dit niet van de ovitrelle die heb ik nu vorige week woensdag gehad 250 maar goed wilde graag weten wat je voelde terugplaatsing was afgelopen maandag dat was dag 3❤🤞🏻🤞🏻🍀

Geplaatst

@pino wat super!!! Veel succes. Duim voor je.

@kitkat jeetje wat een mooie Emmy's. Heel veel geluk, ik duim zeker mee.

@luna ik had de eerste week erg last de symptomen. Grotere en gevoelige borsten, heel erg moe, misselijk en duizelig. Ik kreeg ook krampen en steken bij de eierstokken.

Maar bij de tweede week had ik aanzienlijk minder symptomen. Niet meer duizelig en minder moe. Borsten waren ook kleiner en minder gevoelig geworden. Ik heb hier en daar wat lichtje steekjes rondom baarmoeder. Dus maakte mij erg onzeker.

Afgelopen dagen viel mij op dat de tepels donkerder zijn geworden en voel me heel licht misselijk. En sinds vandaag voel ik beetje trekkerig gevoel bij mijn baarmoeder alsof het uitgerekt is. Ook merkte ik dat ik snel koud had dus heb ik mijn voeten en buik lekker met kruikje warm gehouden!

Heel veel sterkte! Ik vond de afgelopen weken Echt verschrikkelijk moeilijk! Veel sterke ermee, probeer afleiding te zoeken.

Geplaatst

Bedankt voor de felicitatie lieve meiden!! Dat de rest mag volgen

Ik duim voor jullie allemaal!

Geplaatst
@pino wat super!!! Veel succes. Duim voor je.@kitkat jeetje wat een mooie Emmy's. Heel veel geluk, ik duim zeker mee.@luna ik had de eerste week erg last de symptomen. Grotere en gevoelige borsten, heel erg moe, misselijk en duizelig. Ik kreeg ook krampen en steken bij de eierstokken. Maar bij de tweede week had ik aanzienlijk minder symptomen. Niet meer duizelig en minder moe. Borsten waren ook kleiner en minder gevoelig geworden. Ik heb hier en daar wat lichtje steekjes rondom baarmoeder. Dus maakte mij erg onzeker.Afgelopen dagen viel mij op dat de tepels donkerder zijn geworden en voel me heel licht misselijk. En sinds vandaag voel ik beetje trekkerig gevoel bij mijn baarmoeder alsof het uitgerekt is. Ook merkte ik dat ik snel koud had dus heb ik mijn voeten en buik lekker met kruikje warm gehouden! Heel veel sterkte! Ik vond de afgelopen weken Echt verschrikkelijk moeilijk! Veel sterke ermee, probeer afleiding te zoeken. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoi hoi ja oh dus die zware borsten van mij nu kunnen een symptoom zijn denk ik, ik zal het moeten afwachten dan maar maar dit echt zenuwslopend idd rn wat fijn voor jou en fantastisch nieuws dat je zwanger bent geniet ervan echt geweldig🎉 Bedankt
Geplaatst
Ik kom jullie wat "hoop" brengen ☺8ac47945128eb1c6b208c55076297b77.jpgVerstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk
Van harte gefeliciteerd Yvje 🎉🎉🎉🎉🎉 dat is toch weer es fijn nieuws en hoopvol ❤️ Geniet ervan 😘
Geplaatst
Ok ik doe mee met de goede flow. Wel 1 dag eerder getest kon niet meer wachten. Het is positief! Heb met clearblue digital getest. Er staat zwanger 1-2 Ik kan het nog steeds niet te geloven. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gefeliciteerd Yvydrew 🎉🎉🎉🎉 wat een mooi bankje is dit toch nog geworden 4 zwangeren !!! Hier wordt ik blij van en het is verdomd hoopvol dat t wel kan heej geniet ervan en nogmaals gefeliciteerd 😘❤️🎉
Geplaatst
Ja klopt...ik ben inmiddels 40

Deze ronde heb ik met acupunctuur gedaan en heb 2 goeie teruggeplaatst gekregen.

Aan de rest van de dames dank jullie wel voor de felicitaties en hopelijk volgen jullie snel

Geeft me echt hoop yvje omdat we bij elkaar liggen qua leeftijd. Ik ben 41. Ik ga ook maar eens aan die acupuntuur:). Lekker genieten nu Yvje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden