Ga naar inhoud

Wachtbankje Oktober 2017

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ivydrew, ahhhh nee wat superk... wat verdrietig. Had het zo voor je gehoopt. Sterkte en dikke knuffel!!

@sharlee, ik heb niet zoveel verstand van amh waardes. Maar begrijo dat dit heel laag is, supershit zeg. Wat betekent dit nu voor je verdere behandelingen? 😙

@miranda, succes 🍀🍀

Geplaatst
Nou slecht nieuws. HCG waarde was maar 5. Schijnbaar was ik wel zwanger maar heeft hem toch niet gepakt. Ik zal binnenkort gaan vloeien zeggen ze. :(

Heel verdrietig.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Och meissie, sorry dit te horen.. Snap dat je heel erg verdrietig bent emoji22.png

Veel sterkte om dit weer even een plekje te geven..

Geplaatst
Jeetje sharlee dat is klote.

Maar ik heb wel gelezen van vrouwen die zwanger raakt met een zeer lage amh zelfs 1 met 0.27. Kunjij niet aan die dhea komen? Misschien helpt dat iets. Wat gaan jullie nu doen?

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Ja kan ik wel via internet aankomen, misschi n gewoon proberen. Geen idee. We gaan over 3 wk eerst op vakantie en daarna maar weer verder zien.

Geplaatst
@ivydrew, ahhhh nee wat superk... wat verdrietig. Had het zo voor je gehoopt. Sterkte en dikke knuffel!!

@sharlee, ik heb niet zoveel verstand van amh waardes. Maar begrijo dat dit heel laag is, supershit zeg. Wat betekent dit nu voor je verdere behandelingen?

@miranda, succes

Sws in NL uitbehandeld denk ik. In mijn ziekenhuis sws. Na mn vakantie ga ik maar eens nadenken

Geplaatst
Oops dat is morgen

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

ben helemaal door de war met de dagen en data... heb het aangepast hoop dat het morgen goed is 🤞

Geplaatst
Dank je allemaal voor de lieve reacties. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Jeetje lieverd wat een verschrikkelijk nieuws dit heel veel sterkte en hoop dat je weer snel de draad weer op gaat pakken knuffel 😔
Geplaatst
Sws in NL uitbehandeld denk ik. In mijn ziekenhuis sws. Na mn vakantie ga ik maar eens nadenken

Jeetje heftig zeg, hoop zo dat er nog mogelijkheden voor jullie zijn 🍀.

Idd eerst proberen het een plekje te geven, tot rust te komen en van je vakantie te genieten. 😙

Geplaatst
Nou slecht nieuws. HCG waarde was maar 5. Schijnbaar was ik wel zwanger maar heeft hem toch niet gepakt. Ik zal binnenkort gaan vloeien zeggen ze. :(

Heel verdrietig.

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

Geplaatst
Dank je allemaal voor de lieve reacties.

heel veel sterkte! ❤️

Geplaatst

Hoi Dames vraagje..ik heb vandaag toch maar een testje gedaan die van de action early test puur omdat ik even wilde kijken hoe dat nou zit met die ovitrelle 250, want dat schijnt dan uit je lichaam te moeten zijn na een paar dagen en sommige zeggen weer op het net dat ovitrelle eigenlijk gelijk weggaat en niet zoals pregnyl is enz dus ik was even van de kaart door al die informatie🙄 Ik heb ovitrelle vorige week woensdag gehad en quess what ik zag een licht streepje😱 Weet niet wat ik ervan moet denken tp was afhelopen maandag dag 3 was dat van een 8 cellig embryo..

Geplaatst
Jeetje heftig zeg, hoop zo dat er nog mogelijkheden voor jullie zijn .

Idd eerst proberen het een plekje te geven, tot rust te komen en van je vakantie te genieten.

Thnx lieverd!

Geplaatst
Hoi Dames vraagje..ik heb vandaag toch maar een testje gedaan die van de action early test puur omdat ik even wilde kijken hoe dat nou zit met die ovitrelle 250, want dat schijnt dan uit je lichaam te moeten zijn na een paar dagen en sommige zeggen weer op het net dat ovitrelle eigenlijk gelijk weggaat en niet zoals pregnyl is enz dus ik was even van de kaart door al die informatie Ik heb ovitrelle vorige week woensdag gehad en quess what ik zag een licht streepje Weet niet wat ik ervan moet denken tp was afhelopen maandag dag 3 was dat van een 8 cellig embryo..

Ik heb voorheen ook ovitrelle gespoten en van het ziekenhuis mocht ik niet eerder testen dan de echte testdatum. Van wat ik weet blijft ovitrelle een dag of 10 in je lichaam.

Geplaatst
Ik heb voorheen ook ovitrelle gespoten en van het ziekenhuis mocht ik niet eerder testen dan de echte testdatum. Van wat ik weet blijft ovitrelle een dag of 10 in je lichaam. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hi Sharlee ok nou dan zal ik denk moeten wachten het is vandaag dag 10 zal over twee dagen weer een testje doen om te kijken of die streep er nog is in principe zou het er niet meer staan denk ik bedankt
Geplaatst
Hi Sharlee ok nou dan zal ik denk moeten wachten het is vandaag dag 10 zal over twee dagen weer een testje doen om te kijken of die streep er nog is in principe zou het er niet meer staan denk ik bedankt
Idd over 2 dagen weer testen. Als je zwanger bent is de test opgelopen! Succes meid.

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst

Hoop voor jou dat het gewoon lekker positief blijft door de hcg

Geplaatst

@luna05 volgens mij heeft het een halfwaarde tijd. Dus donderdag zou het dan 125 vrijdag 62,5 zaterdag 31 zondag 15,5 maandag 7,5 dinsdag 3,5.. maar heeft ook met je enzymen te maken.. als die traag werken dan kan het er weer langer in blijven.. ik hoop dat het een licht streepje is door een innesteling ! 🤞

Geplaatst

Dank je wel dames ik hoop het zo erg idd dat het op gaat lopen kwestie van afwaxhten maar goed dat zeg ik zo makkelijk maar dat is het helemaal niet..😑😑heb gister Vegas Baby gekeken op netflix puur uit spanning en gepieker dan maar naar iets kijken over fertiliteit😅

Geplaatst
@luna05 volgens mij heeft het een halfwaarde tijd. Dus donderdag zou het dan 125 vrijdag 62,5 zaterdag 31 zondag 15,5 maandag 7,5 dinsdag 3,5.. maar heeft ook met je enzymen te maken.. als die traag werken dan kan het er weer langer in blijven.. ik hoop dat het een licht streepje is door een innesteling ! 🤞Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vanaf vorige week donderdag bedoel je tot nu? 😃 Dat is mooi dan ik hoop dat het zo is ik zal ff moeten wachten denk twee dagen en een test ertegen aan gooien 🤞🏻🤞🏻Thanks❤
Geplaatst
Vanaf vorige week donderdag bedoel je tot nu? Dat is mooi dan ik hoop dat het zo is ik zal ff moeten wachten denk twee dagen en een test ertegen aan gooien 🤞🏻🤞🏻Thanks

Sorry heb even op apothekerssite gekeken en staat dat ovitrelle 6500 ie bevat dus dan kom ik op

Woensdag 6500

Do 3200

Vr 1600

ZA 800

Zo 400

Ma 200

Di 100

Wo 50

Do 25

Vr 12

Het lichte streepje van vandaag zou dus nog van de ovitrelle kunnen zijn, welke test had je ? Even afwachten nog idd

Geplaatst

Lieve meiden,

Wat een rotte berichten Ivydrew en Sharlee. Spijt me heel erg dat te horen.

Sharlee, ik ben niet heel erg op de hoogte van de lage AMH. Weet dat het dus wel shit nieuws is voor je. Ik hoop, ondanks dat je zegt uitbehandeld te zijn in NL, er toch opties zijn voor je in het buitenland.

Eerst dit nieuws verwerken. Kan me voorstellen dat je super rot voelt en dat optimistisch blijven nu een enorme opgave gaat worden. Probeer de rust te vinden op je vakantie en alles een plekje te geven zodat je daarna met energie kan gaan zoeken naar je opties. Ik hoop heel erg voor jullie dat je wat gaat vinden. Sterkte lieverd!

Ivydrew, ook dit is heel erg naar. Je hoopt er zoooo erg op en je werkt zo naar iets moois toe. De klap komt dan hard aan. Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken dat het na een enorme telerustelling en heel veel verdriet die je nu voelt, het bij mij daarna langzaam omsloeg naar optimisme voor een nieuwe kans. Zodra je doormag ben je weer naar iets toe aan het werken en dat geeft hoop. En zoals de meiden zeiden, je bent wel zwanger geworden, dus dat is een goed teken. Ook jij heel veel sterkte!

Luna05, ik heb ook vorige keer Ovitrelle 250 genomen. Mij werd aangeraden niet te testen voor de testdatum. Natuuuuuurlijk heb ik daar niet naar geluisterd en heb ik dat toch gedaan. Ik testte 7 dagen na mijn spuit negatief dus alles was er uit. Was de eerste test, dus het kan al eerder eruit zijn.. Dat weet ik niet. Ik hoop dat het je tests op blijven lopen! Succes met wachten!!

Geplaatst
Lieve meiden,

Wat een rotte berichten Ivydrew en Sharlee. Spijt me heel erg dat te horen.

Sharlee, ik ben niet heel erg op de hoogte van de lage AMH. Weet dat het dus wel shit nieuws is voor je. Ik hoop, ondanks dat je zegt uitbehandeld te zijn in NL, er toch opties zijn voor je in het buitenland.

Eerst dit nieuws verwerken. Kan me voorstellen dat je super rot voelt en dat optimistisch blijven nu een enorme opgave gaat worden. Probeer de rust te vinden op je vakantie en alles een plekje te geven zodat je daarna met energie kan gaan zoeken naar je opties. Ik hoop heel erg voor jullie dat je wat gaat vinden. Sterkte lieverd!

Ivydrew, ook dit is heel erg naar. Je hoopt er zoooo erg op en je werkt zo naar iets moois toe. De klap komt dan hard aan. Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken dat het na een enorme telerustelling en heel veel verdriet die je nu voelt, het bij mij daarna langzaam omsloeg naar optimisme voor een nieuwe kans. Zodra je doormag ben je weer naar iets toe aan het werken en dat geeft hoop. En zoals de meiden zeiden, je bent wel zwanger geworden, dus dat is een goed teken. Ook jij heel veel sterkte!

Luna05, ik heb ook vorige keer Ovitrelle 250 genomen. Mij werd aangeraden niet te testen voor de testdatum. Natuuuuuurlijk heb ik daar niet naar geluisterd en heb ik dat toch gedaan. Ik testte 7 dagen na mijn spuit negatief dus alles was er uit. Was de eerste test, dus het kan al eerder eruit zijn.. Dat weet ik niet. Ik hoop dat het je tests op blijven lopen! Succes met wachten!!

Thnx kitkat! Ik heb alvast contact opgenomen met UZ Brussel, omdat ik een verhaal van iemand had gelezen met dezelfde AMH waarde en dat Brussel meer waarde hechtte aan de FSH waarde. Ze is alsnog zwanger geraakt dus tja wie weet willen ze me daar helpen met onze 3e poging.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden