Ga naar inhoud

Wachtbankje November 2017[emoji256][emoji92]

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bibi schema

🦋Luna05: 23 okt tp6 nov td

🦋KitKat: 26 okt tp6 nov td

🦋Miranda13: 27okt tp..nov td

🦋Pino81: 29 okt tp 14 nov td

Beebwish1982: 3 nov cryo tp

Christel81: 3 nov echo cryo

Menace: +-30 okt ongi & ziekenhuis bellen planning cryo tp

Butterfly: 29 sept start pil,

3 nov start deca, 15 nov startecho/start meno

Lalautje: 10 dec start pil,

5 jan startecho

Amf: rustmaand

Yamila: 1 nov start pil,

3 nov bloedprikken waardes

EatPrayLove: rustmaand

Vpk1988: 1 nov evaluatiegesprek

Petsy85: rustmaand

Cil: rustmaand

Ivydrew: rustmaand

Sharlee: ZWANGER! 1 nov td

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 794
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@luna05 heb je een foto ? Echt om gek van te worden hé een tuurstreep denken te zien ik heb ook weleens met geknepen oogjes gezeten

Geplaatst
@sharlee GEFELICITEERD geniet er lekker van mop

@kims ahhh wat lief van jou!! dankjewel! Door dit forum kan ik enigszins nog hoop houden. Om nu Sharlee zwanger te zien dat vind ik gewoon echt geweldig! En dat zou ik zeker niet willen missen allemaal dat geeft mij weer energie om er voor te gaan ! 🤞

@sharlee @menace wat een complimentjes 🤧

Dank je wel lieve Lalautje! Je bent de complimentjes meer dan waard.

Geplaatst

Jjeetje Sharlee helemaal geweldig gefeliciteerd ! 🤗🤗🍀🍀

En alle andere meiden die ik gemist heb natuurljjjk ook !

Hier nadat ik volgende week ongesteld moet worden weer aan de pil en dan eind november start poging 2

Weet dus nog geen excacte datas

Succes meiden op naar weer zo een goede maand 🍀🍀🤞🤞💪

Geplaatst
Dank je wel lieve Lalautje! Je bent de complimentjes meer dan waard. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Sharlee wat een wonder!!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geniet ervan 😁
Geplaatst
@luna05 heb je een foto ? Echt om gek van te worden hé een tuurstreep denken te zien ik heb ook weleens met geknepen oogjes gezeten Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja echt gek ja had een foto gemaakt maar daar zie je dus exht een wit scherm op omowit gewoon en ik heb nu ook zo' n krampen in me buik menstrautiegevoel ben zo bang voor de teleurstelling 😞
Geplaatst

@ sharlee.... Jeetje meid wat een fantastisch nieuws lieve schat. Ik zit hier te janken gewoon. Jeetje wat gun ik jouw dit. Wat goed!!! Oh wat ben ik blij voor je /jullie. wat een wonder!!!!. Je bleef zo positief dat bewonderde ik in jouw en ondanks je sores bleef je mee leven en mee bidden voor de andere. Ik gun het je zo geniet meid geniet!!!!

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst
Jjeetje Sharlee helemaal geweldig gefeliciteerd !

En alle andere meiden die ik gemist heb natuurljjjk ook !

Hier nadat ik volgende week ongesteld moet worden weer aan de pil en dan eind november start poging 2

Weet dus nog geen excacte datas

Succes meiden op naar weer zo een goede maand 🤞🤞

Dank je!!! Zet e’m op eind november. Ga duimen voor je🤞🤞

Geplaatst
Sharlee wat een wonder!!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geniet ervan

Dank je

Geplaatst
@Sherlee omg omg.. dus toch

Gefeliciteerd meid, gewoon op de natuurlijke weg

Yesss. Dank je Yamila

Geplaatst
@ sharlee.... Jeetje meid wat een fantastisch nieuws lieve schat. Ik zit hier te janken gewoon. Jeetje wat gun ik jouw dit. Wat goed!!! Oh wat ben ik blij voor je /jullie. wat een wonder!!!!. Je bleef zo positief dat bewonderde ik in jouw en ondanks je sores bleef je mee leven en mee bidden voor de andere. Ik gun het je zo geniet meid geniet!!!!

Aaaw zo lief!!! Dank je wel lieverd. Ik ga ontzettend hard duimen voor jullie allemaal. Hoop zo dat er zoveel mogelijk namen aan het einde van lalautjes lijstje komen te staan. Dikke kus!

Geplaatst
Ja echt gek ja had een foto gemaakt maar daar zie je dus exht een wit scherm op omowit gewoon en ik heb nu ook zo' n krampen in me buik menstrautiegevoel ben zo bang voor de teleurstelling

Ik snap je angst volkomen. Probeer positief te blijven, je zit nog 5 dgn voor je eigenlijke testdatum dus kan heel erg goed dat je nu nog niets ziet. Mijn teken van menstruatie was altijd hoofdpijn en dat had ik nu ook en dacht ook echt..daar gaan we weer, maar je lichaam kan je dus ook echt goed voor de gek houden;). Hoop dat je over een paar dagen een streepje extra ziet🤞

Geplaatst
Ja echt gek ja had een foto gemaakt maar daar zie je dus exht een wit scherm op omowit gewoon en ik heb nu ook zo' n krampen in me buik menstrautiegevoel ben zo bang voor de teleurstelling
Kun je die foto posten

Geplaatst
Kun je die foto posten Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk
Ik kan m niet uploaden ben de hele tijd aan t proberen maar krijg m er niet op 😣😣😣
Geplaatst
Ik kan m niet uploaden ben de hele tijd aan t proberen maar krijg m er niet op
Ow daar had ik ook last van...als ik de foto maakte in de app dan bleef hij op 'connecting' hangen en als ik de foto eerst in mn foto album zette dan lukte het wel, misschien werkt het bij jou andersom? Foto maken vanuit de app misschien?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Geplaatst
Ow daar had ik ook last van...als ik de foto maakte in de app dan bleef hij op 'connecting' hangen en als ik de foto eerst in mn foto album zette dan lukte het wel, misschien werkt het bij jou andersom? Foto maken vanuit de app misschien?

Hoe voel jii je verder sharlee. Kun je het al een beetje beseffen? En hoe reageerde je vriend

Geplaatst
Hoe voel jii je verder sharlee. Kun je het al een beetje beseffen? En hoe reageerde je vriend

Het besef begint te komen, maar vind het doodeng. Mijn vriend was erg nuchter maar wel blij. Hij zit in het buitenland en komt mrg thuis. De 16e heb ik de eerste echo. En de 17e gaan we op vakantie. Hoop dat hij/zij goed blijft zitten, dan ben ik bij terugkomst al 8 wk! Echt zo spannend.

Geplaatst
Het besef begint te komen, maar vind het doodeng. Mijn vriend was erg nuchter maar wel blij. Hij zit in het buitenland en komt mrg thuis. De 16e heb ik de eerste echo. En de 17e gaan we op vakantie. Hoop dat hij/zij goed blijft zitten, dan ben ik bij terugkomst al 8 wk! Echt zo spannend.

Ja de meeste mannen reageren nuchter of iig anders dan ons. Is gewoon een verschil in beleving.

Oh spannend de eerste echo en fijn even een bevestiging voor je op vakantie gaat lijkt me.

Gewoon vertrouwen houden dat het goed komt. Dit moest gewoon zo zijn.. Dit blijft ook gewoon goed gaan dat kan niet anders

Geplaatst
Ja de meeste mannen reageren nuchter of iig anders dan ons. Is gewoon een verschil in beleving.

Oh spannend de eerste echo en fijn even een bevestiging voor je op vakantie gaat lijkt me.

Gewoon vertrouwen houden dat het goed komt. Dit moest gewoon zo zijn.. Dit blijft ook gewoon goed gaan dat kan niet anders

Ja idd gewoon vertrouwen hebben. Denk dat de angst er nog in zit van twee jr terug. Toen was ik ook zwanger en dat werd een miskraam, maar goed deze embryo is de embryo van toen niet he...dus ik moet gewoon vertrouwen hebben:). Hoe gaat het met jou? Hou je het allemaal een beetje vol?

Geplaatst
Ja idd gewoon vertrouwen hebben. Denk dat de angst er nog in zit van twee jr terug. Toen was ik ook zwanger en dat werd een miskraam, maar goed deze embryo is de embryo van toen niet he...dus ik moet gewoon vertrouwen hebben:). Hoe gaat het met jou? Hou je het allemaal een beetje vol?

Idd deze embryo is de embryo van toen niet.

Dit moet gewoon zo zijn joh.

Echt het komt goed. Kan niet anders gewoon.

Met mij gaat het wel. Ups and downs.

Geplaatst
Idd deze embryo is de embryo van toen niet.

Dit moet gewoon zo zijn joh.

Echt het komt goed. Kan niet anders gewoon.

Met mij gaat het wel. Ups and downs.

Ja begrijp ik helemaal, het is een slopende procedure met veel wachttijd en spanning...het is gewoon moeilijk om je mind ergens anders op te zetten dan. Ik hoop heel erg hard dat deze ronde je het geluk gaat brengen en je kan gaan genieten. Zijn allemaal van die toppers hier gun het jullie zo erg!

Geplaatst
Ja begrijp ik helemaal, het is een slopende procedure met veel wachttijd en spanning...het is gewoon moeilijk om je mind ergens anders op te zetten dan. Ik hoop heel erg hard dat deze ronde je het geluk gaat brengen en je kan gaan genieten. Zijn allemaal van die toppers hier gun het jullie zo erg!

ik ben ontzettend blij voor jouw. Dit is zo krachtig en mooi hoe het bij jouw gegaan is. Maar ook bewonderde ik heel erg hoe ondanks alle shit die kwam je positief bleef. En met iedereen meedacht en meeleefde. Je word nu beloond. En terecht.

Geplaatst
ik ben ontzettend blij voor jouw. Dit is zo krachtig en mooi hoe het bij jouw gegaan is. Maar ook bewonderde ik heel erg hoe ondanks alle shit die kwam je positief bleef. En met iedereen meedacht en meeleefde. Je word nu beloond. En terecht.

Aaaw dank je.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden