Ga naar inhoud

Wachtbankje November 2017[emoji256][emoji92]

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hey Poekie!

Ja I know dat dat steeds bij ieder anders is.

Ik heb net na terug plaatsing en drie dagen later twee spuiten gekregen met 1500HCG. Om het innestelen te bevorderen denk ik. Dus ik heb die testen moesten idd positief zijn. Kan niet anders want je lichaam moet het afbreken. Ze lopen juist ze afgelopen week af ondat ze zeggen dat elke 24u het halveert..

Rug pijn is bij mij echt een heeeeeeel slecht teken. Na 5 miskramen weet ik ongeveer wat ik normaal voel en dat heb ik totaal niet nu..

Zucht het is idd nog even afwachten tot de 6e. Probeer wel positief te zijn maar dat gaat met ups and downs.. het is en blijft een rollercoaster!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Ja dat is het ook. Ik wist niet dat je nog hcg spuiten had gehad, dat verandert de uitslag natuurlijk wel een beetje....

Mag je maandag een bloedtest doen?

Zoveel miskramen is ook verschrikkelijk zeg! Ik hoop voor je op snel een positief resultaat en een doorgaande zwangerschap.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

• Reacties 794
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ja dat is het ook. Ik wist niet dat je nog hcg spuiten had gehad, dat verandert de uitslag natuurlijk wel een beetje....

Mag je maandag een bloedtest doen?

Zoveel miskramen is ook verschrikkelijk zeg! Ik hoop voor je op snel een positief resultaat en een doorgaande zwangerschap.

Ja maandag om half 12 de bloedtest en dan horen we over de telefoon om 14u wat het resultaat is.

Ja het is niet makkelijk de hoop te houden als het iedere x fout gaat.

Maar ja fingers crossed dat het nog goed gaat. Het moet toch ooit een keer lukken??!

Geplaatst
Ja maandag om half 12 de bloedtest en dan horen we over de telefoon om 14u wat het resultaat is.

Maar ja fingers crossed dat het nog goed gaat. Het moet toch ooit een keer lukken??!

Ja natuurlijk gaat het ooit een keer lukken. Ik snap dat het vertrouwen af en toe wegzakt. Dat is volgens mij ook volkomen logisch.

Nog even wachten tot maandag en dan weet je meer. Ik duim voor je.

Geplaatst
Ja natuurlijk gaat het ooit een keer lukken. Ik snap dat het vertrouwen af en toe wegzakt. Dat is volgens mij ook volkomen logisch.

Nog even wachten tot maandag en dan weet je meer. Ik duim voor je.

Thanks!

Geplaatst
@christel, top!!! Op naar een mooi tp 9 nov!! dat dit jullie wondertje mag zijn.

@luna, hopelijk toch nog een positieve test. Is je zo gegund.

@petsie85, welkom terug!!! Waar zit jij nu i het traject?

@acj1984, welkom, en hopelijk een mooie tp en dat het maar meteen weer raak mag zijn half/eind november

@kitkat, voor jou begint het ook spannend te worden

@miranda, succes met de 2e wachtweek.

@hier wachten we nog rustig door, kan er niks zinnigs ober zeggen. Komene week lekker met mijn moeder weg, dus heerlijke afleiding. En hoop zo op positief nieuws volgende week.

Ook voor de anderen die wachten tussendoor, weer aan de hormonen zijn

Thx!! Ik zit in Mn rustmaand. Ik moet weer bellen als ik ongesteld word voor cryo TP. Waarsch. kan ik eind november (mits ik niet word uitgeloot, dat kan eenmalig in het VU).

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

@Acj1984 welkom terug, en heel veel succes weer deze keer. En met 9 cryo's gaat het vast goed komen idd

In welk ziekenhuis lopen jullie?

Ik moest 2 weken aan de progynova daarna de echo om te zien of je baarmoederslijmvlies dik genoeg was, daarna het ontdooien van de cryo en als dat goed gaat meteen de tp.

Oh en utrogestan erbij

@Pino ik duim voor je meid ❣️

@kitkat het kan ook zijn dat je een trage hcg aanmaakt in het begin, maar het is moeilijk te zeggen zo..omdat je die bijwerkingen ook niet meer hebt..ik hoop echt dat het alsnog nu gaat verdubbelen

Geplaatst
@sharlee heel vervelend , hopelijk gaat het snel over. Wat een gekke timing ook ervoor he..

Ik heb zelf nooit blaasontsteking gehad, weet ook echt niet hoe of wat.

Sterkte.

@Christel dat is mooi dat de ovitrelle erin zit , op naar 9 november, spannend!

De dames op het wachtbankje, heel veel succes en hopelijk allemaal straks een positieve test in handen

@Lalautje neem je dhea in natuurlijke vorm? En hoe lang moet je het slikken? Wat voor bijwerkingen heeft het? Ik slik zo af en toe wild yam.

En ik heb gisteren bloed afname gehad van Amh, Fsh en Oestradiol. Nu wachten op de uitslag volgende week. Ben echt benieuwd..

30 nov/1 dec begin ik pas met de pil.

@Manace jij ook succes, hopelijk word je snel ongesteld zodat je doorkan met de cryo.

@Butterfly hoe gaat het nu met je? Gisteren je eerste deca weer gezet en Binnenkort beginnen met het stimuleren

Heel veel succes!

Hey

Ik heb eigenlijk geen idee.. ik heb het originele doosje niet en geen bijsluiter.. heb gewoon een doorzichtig potje gekregen met een sticker, met de contactgegevens van een apotheek in noord frankrijk en dhea 75 gr....

Het is een kleine pil, de ene helft wit en de andere blauw.. misschien heb jij die eerder voorbij zien komen bij vrouwen in Amerika ?

Ik doe maar gewoon braaf wat de arts me opdraagtwild yam heb ik niet eerder van gehoord, wat is dat ?

Fijn dat je weer kan beginnen, had het schema al aangepast!

Geplaatst

@amf wat jammer dat het nog niet gelukt is. Was het bij de eerste sneller raak? Mooi vooruitzicht dat je nog 9 cryo's hebt. Dat gaat vast goed komen!

Yamila ik ben gisteren ook gestart met de progynova en dan dus 16 Nov de start echo. Kunnen daar nog veel dagen overheen gaan voor de terugplaatsing? Hoop stiekem dat ik in dat weekend wat dan komt de terugplaatsing al heb. Ik moet daarna ook met de ustrogan beginnen geloof ik!

Ik sta onder behandeling in Zwolle

Geplaatst

@ACJ1984: hey welkom en heel veel succes !

@pino81 fijn dat je afleiding hebt! 🤞 duim voor je!

@luna05 @kitkat de datum komt al dichter bij

@poekie hoe is het met jou?! heb je al een buikje ?

@petsy85 uitgeloot ? Wat houdt dat in?

🦋🦋🦋 duim voor jullie dames! Hoop dat ik jullie onderaan mijn lijstje bij Sharlee mag voegen

Geplaatst

@lalautje ja met mij gaat het goed, dank je. Ik mag niet klagen met eigenlijk alleen minder goede nachten als voornaamste kwaal.

Nee een buikje heb ik nog niet. Meestal is dat bij een eerste zwangerschap wat later. Zit ook nog maar op negen weken.

Geplaatst
@amf wat jammer dat het nog niet gelukt is. Was het bij de eerste sneller raak? Mooi vooruitzicht dat je nog 9 cryo's hebt. Dat gaat vast goed komen!

Yamila ik ben gisteren ook gestart met de progynova en dan dus 16 Nov de start echo. Kunnen daar nog veel dagen overheen gaan voor de terugplaatsing? Hoop stiekem dat ik in dat weekend wat dan komt de terugplaatsing al heb. Ik moet daarna ook met de ustrogan beginnen geloof ik!

Het ligt er aan hoe oud de embryo's waren toen ze waren ingevroren. Die dagen moet je in ieder geval later terugkomen voor de tp. Verder haalfen ze bij mij de cryo's uit de vriezer en die volgden ze een dag dus kwam er daardoor nog een dag extra bij. Dus stel jouw cryo's zijn drie dagen oud, dan worden ze dacht ik 4 dagen naar de pregnyl/ovitrelle of na je eisprong dat weet ik ff niet meer teruggeplaatst.

Geplaatst

Weet je zeker dat je de bollen krijgt? Ik kreeg ze niet maar ik gebruikte geen progynova dus weet niet wat dat doet

Me dochtertje is van poging twee verse tp

Geplaatst
@lalautje ja met mij gaat het goed, dank je. Ik mag niet klagen met eigenlijk alleen minder goede nachten als voornaamste kwaal.

Nee een buikje heb ik nog niet. Meestal is dat bij een eerste zwangerschap wat later. Zit ook nog maar op negen weken.

Ohh hihi! Van het zwanger zijn weet ik maar bar weinig

Heb je geen last van ochtend misselijkheid ? Tuk je af en toe wat bij overdag ? Toch gaat het echt snel ! Lijkt als gister dat je vertelde dat je een posi test had

Geplaatst
Hey

Ik heb eigenlijk geen idee.. ik heb het originele doosje niet en geen bijsluiter.. heb gewoon een doorzichtig potje gekregen met een sticker, met de contactgegevens van een apotheek in noord frankrijk en dhea 75 gr....

Het is een kleine pil, de ene helft wit en de andere blauw.. misschien heb jij die eerder voorbij zien komen bij vrouwen in Amerika ?

Ik doe maar gewoon braaf wat de arts me opdraagtwild yam heb ik niet eerder van gehoord, wat is dat ?

Fijn dat je weer kan beginnen, had het schema al aangepast!

Je hebt ze in verschillende kleuren. Geel of half geen en wit , helemaal in het wit of half blauw of doorzichtig bruin.

Sommigen slikken het ook voor het behoud van hun spieropbouw., dus vele sporters.

Wild Yam is een natuurlijke soort ervan, een plant dat in Mexico groeit, maar het is maar een kleine dosis.

Het is niet aan te raden het op eigen houtje te slikken daarom wacht ik eerst mijn AMH uitslag af en als het te laag is, dan met overleg met mn arts of ik ook Dhea kan slikken.

Ik heb het gezien , dank je

Geplaatst

Ah oke..

Nee duurt dan niet zo lang hoor, als de echo goed is dan word je gelijk geplant voor de cryo tp.

Bij mij was het binnen een maand allemaal incl de Progynova. En ze laten de cryo 1 dagje om te kijken of het goed is ontdooit en goed deelt.

Geplaatst
Ik was even offline en kijk vandaag weer! Jeeee wat een leuk bericht om mee wakker te worden. Gefeliciteerd!!!!!

Dank je wel! Hoe gaat het met je?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Geplaatst

Ik hoop.maandag op goed nieuws voor je kitkat🤞.

Geplaatst

@kitkat, spannend. Hopelijk goed nieuws maandag! 🍀

Hier helaas bericht gehad dat er geen embryo,s zijn. 💔 enorme teleurstelling. En zit de enige kans van ronde 2 in mijn buik.

Maar knop om en alle positiviteit naar mijn buikje toe, dat deze lekker maar blijven zitten 🙏

Kan volgende week nog altijd alles bij elkaar huilen.

Geplaatst
@kitkat, spannend. Hopelijk goed nieuws maandag! 🍀Hier helaas bericht gehad dat er geen embryo,s zijn. 💔 enorme teleurstelling. En zit de enige kans van ronde 2 in mijn buik.Maar knop om en alle positiviteit naar mijn buikje toe, dat deze lekker maar blijven zitten 🙏Kan volgende week nog altijd alles bij elkaar huilen.
Wat een klote nieuws !! Heel veel sterkte lieve pino ! 🤗🤗🤗
Geplaatst

@pino81 neee wat kl*te ! Idd van het positieve uitgaan dat dit hem gaat worden! 🤞 ik duim voor je! Sterkte mop

Geplaatst

Wat shit lieve Pino!

Maar zoals je zegt. Je hebt er eentje in je buik dus alle goede vibes daarheen!

🤞🤞🤞🤞

Geplaatst

Hoi Dames,Allereerst wil ik iedereen ontzettend veel succes wensen met wat voor fase jullie nu mee bezig zijn ik blijf duimen voor jullie allemaal toi toi toi🤞🏻Wat mij betreft ja wat moet ik zeggen, ik heb net getest heb gisteren niet gedaan en weer spierwit en heb een menstruatiegevoel ook dus dat voorspelt niet zo veel goeds... ik kan me niet voorstellen dat ik morgen een positief test in mijn handen heb op dag 13 na tp het zou een wonder zijn.... als mijn menstruatie niet al begint dit weekend, ik heb t gevoel dat het wordt tegengehouden door de utrogestan... ik wil eigenlijk stoppen met die dingen maar weet niet of het mag....? ik denk dat het over en uit is voor ons ik laat het wel weten.@kitkat jij hebt ook as maandag zag ik de bloedtest ik wens je heel veel succes we liepen samen op, ik hoop dat die testen die je daar hebt echt van een zwangerschap zijn en niet van die hcg spuiten🍀

Geplaatst
@kitkat, spannend. Hopelijk goed nieuws maandag! 🍀Hier helaas bericht gehad dat er geen embryo,s zijn. 💔 enorme teleurstelling. En zit de enige kans van ronde 2 in mijn buik.Maar knop om en alle positiviteit naar mijn buikje toe, dat deze lekker maar blijven zitten 🙏Kan volgende week nog altijd alles bij elkaar huilen.
Hoop het zo voor je pino succes 🍀🍀🤞🏻
Geplaatst
@kitkat, spannend. Hopelijk goed nieuws maandag!

Hier helaas bericht gehad dat er geen embryo,s zijn. enorme teleurstelling. En zit de enige kans van ronde 2 in mijn buik.

Maar knop om en alle positiviteit naar mijn buikje toe, dat deze lekker maar blijven zitten

Dat meen je niet Pino.... Wat zei het ziekenhuis daarvan? Je had er nog 5 toch?

Op welke dag zijn ze gestopt met delen?.

Echt erg dit. Ik duim voor je dat deze embryo bij jullie blijft......

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst
@kitkat, spannend. Hopelijk goed nieuws maandag!

Hier helaas bericht gehad dat er geen embryo,s zijn. enorme teleurstelling. En zit de enige kans van ronde 2 in mijn buik.

Maar knop om en alle positiviteit naar mijn buikje toe, dat deze lekker maar blijven zitten

Pino wat een rot nieuws, maar idd alle positieve energie naar dit kleintje sturen. Fingers crossed🤞

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden