Ga naar inhoud

Uitgerekend in 2e en 3e kwartaal 2018

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
@danlon ja moet echt! Ik kan na een werkdag niet meer staan. Gewoon een brood halen of koken gaat dan niet meer. Zo stom en vervelend! En in het weekend gaat het echt beter..

Ik heb echt geen idee van het versieren! Mijn zusje had zelf een ooievaar gekocht en die heb ik -in opdracht van haar - in de tuin geplant..

Ik heb dat ook moeten doen... Mn bekken deden ook pijn maar vooral problemen met energie.. Maar heeee... Wat is je verlof datum nu dicht bij!! Spannend!!

Haha toch he... Bij mn zoon had mn moeder dingen gekocht en een ooievaarsnest gehuurd met ooievaar en baby en naambord.. Kreeg te horen van anderen dat ik er niet vanuit moet gaan dat ze weer t huis versieren... Ik wist niet beter dan dat dat normaal was... T was als verrassing maar mss dan toch maar even vragen nu

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

• Reacties 777
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@danlon ik dacht dat ouders dat zelf deden haha. Ik had op Ali leuke dingen gezien. Wij doen een baby borrel in plaats van 'kraambezoek'. Dan kan iedereen tegelijk komen. Hebben we het in 1x gehad.e6b8ca296c108fca99f3f22eecb552c8.jpg9192931b608df7d3113490eade34a5f8.jpg986b78eab0757fc3efd45f8bc09439f0.jpg

Geplaatst
@danlon ik dacht dat ouders dat zelf deden haha. Ik had op Ali leuke dingen gezien. Wij doen een baby borrel in plaats van 'kraambezoek'. Dan kan iedereen tegelijk komen. Hebben we het in 1x gehad.e6b8ca296c108fca99f3f22eecb552c8.jpg9192931b608df7d3113490eade34a5f8.jpg986b78eab0757fc3efd45f8bc09439f0.jpg
De binnenversiering hebben wij ook gedaan haha... Al dat soort dingen wat je nu laat zien.. Wij deden trouwens wel kraambezoek maar max 4 personen per dag

Geplaatst

@danlon wij gaan waarschijnlijk het bezoek uitstellen tot eind mei, wanneer het mooi weer is en ik word 30 mei 33 jaar. Iedereen in de tuin dumpen haha en misschien een bbq. Niet een typisch kraambezoek denk ik haha. Maar is wel gezellig.

Geplaatst

@inge35 ik heb geprobeerd met zeep onder mijn hoeslaken. Links en rechts van mijn voeten een stuk zeep neergelegd. Het heeft wel geholpen denk ik. Wat ik nog zou kunnen proberen is tonic en bananen. Maar ik slaap het beste op mijn rug en dat mag ik niet meer binnenkort volgens mij.

Geplaatst

@ Inge wat balen van je bekken zeg! Dan zul je wel rustig aan moeten doen. Lijkt me zo naar, ik ben echt geen stil zitter.

@Danlon leuke versiering heb je. Ik heb er ook nog helemaal niet bij stil gestaan. Aan de ene kant van de familie weet ik dat ze niks doen want dat hebben ze bij mijn schoonzusje ook niet gedaan. Maar aan mijn kant word het een eerste kleinkind dus ik heb geen idee of zij nog wat gaan doen. Een bord in de tuin word door mijn kraamzorgbureau geregeld geloof ik. En misschien dat ik zelf slingers koop of zo'n raamsticker haal.

@ash toch apart he dat die zeepjes wel helpen. Nee volgens mij mag je inderdaad straks niet meer op je rug liggen. Veel drinken en niet te lang staan overdag heb ik nog gehoord. Mijn schoonmoeder had zelfs steunkousen nodig tegen de kramp . Ik hoop dat het met de zeepjes goed blijft werken.

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Geplaatst

@briarrose ja ik las inderdaad ook over steunkousen haha. Hoop niet dat het zo ver komt. Ga zo nog wel bananen en tonic kopen. Eind februari wil ik ook nog naar de 9 maandenbeurs dus die kramp mag gewoon wegblijven.

Geplaatst

@ash geen liters tonic he

Hopelijk helpt alles een beetje..

Vervelend al die kwaaltjes zeg! Je. Ziet wel dat ze nu wat meer komen hier in de groep he..

De 9maandenbeurs wilde ik ook! Maar de hebben dit jaar geen vip daardoor kleine kans dat ik nog ga... Alles wordt veel zwaarder nu. Vanmiddag halve dag werken betekent voor mij zoon op tijd naar opa en oma en eerst uurtje slapen..

Geplaatst

@inge toptip. Heb het vandaag gelijk in huis gehaald en ga het vanavond proberen. Heb nog niet heel erg last van die maagzuur dus hoop dat dit net ff een beeje helpt!

@danlon wat gezellig die versiering dingen, lang leve ali he!

Ik heb eind juni een bruiloft en zag op Ali allemaal hippe bruiloftsjurkjes voor 7 euro enz... haha geweldig!

@briarrose wat leuk die taart afbeelding! En wat spannend weer dat jullie het mooie nieuws verder gaan delen!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

b97458614134779aa9e0a59fb99c1b0f.jpgffe4c71c4791f0ce8467e01002f2c535.jpg1ac06996aa6cc3c497f2183d0e4da9d1.jpg

Hahah de histirische jurkjes van Ali

Geplaatst
@inge toptip. Heb het vandaag gelijk in huis gehaald en ga het vanavond proberen. Heb nog niet heel erg last van die maagzuur dus hoop dat dit net ff een beeje helpt!

@danlon wat gezellig die versiering dingen, lang leve ali he!

Ik heb eind juni een bruiloft en zag op Ali allemaal hippe bruiloftsjurkjes voor 7 euro enz... haha geweldig!

@briarrose wat leuk die taart afbeelding! En wat spannend weer dat jullie het mooie nieuws verder gaan delen!!

Die foto's zijn niet van mij hoor... Maar heb vergelijkbare dingen bij mn zoon gehad..wij gebruiken wish..net zoiets

Ohhh die jurkjes!! Haha zal later foto sturen... Ik heb zoiets gekregen van mn ouders, die waren op vakantie in india hihi.. Gebruiken ze daar voor doop enzo..

Geplaatst

@danlon heb een blikje van schweppers op. Lekker is wat anders haha.

Ik weet nog niet zeker meer of ik ga. Mijn vriendin die mij had meegevraagd is 3 maanden geleden bevallen en heeft nu ontzettend last van der bekken en benen. Gaat er ook voor naar de fysio. Dus zelfs na de zwangerschap kan je dat blijven houden.

Geplaatst

Heey! Goeiemorgen!

De zwangerschapskwaaltjes komen idd langzaam op bij jullie meiden. Hopelijk niet al te veel last er van. En ik lees heerlijke middeltjes waar ik echt nog nooit van heb gehoord haha. Goede tips!

@Ash

Zeep onder je laken?? Ik vond het erg grappig klinken! Als dat werkt.. geniaal!

Wat heerlijk dat je een baby borrel gaat doen. Snap dat zo. Lekker in een keer iedereen over de vloer. En je hebt nog even om alles op Ali te kopen. Ali is geniaal!

Zou niet weten hoe wij dat hier gaan doen? Wij hebben familie echt overal verspreid over de wereld wonen. Dus mensen komen niet even langs voor de koffie. En ik gok dat ze snel na de geboorte langs willen komen.. Maar om dan gelijk je hele schoonfamilie in huis te hebben voor een hele week? Hoe pak je zoiets aan zonder hen te beledigen? Vind dat zo moeilijk. Maar je wilt toch echt even genieten met zijn drietjes in het begin.. pfff nog een leuk gesprek voor de boeg!

@Poekie

Druk op werk dus? Valt het nog mee of is het te doen? Alle voorbereidingen etc komen vanzelf wel hoor! Succes!

@Danlon

Kinderkamer dus langzaam af? Wat leuk! Wanneer hebben jullie trouwens de kinderkamer besteld jongens? Vanaf hoeveel weken? Ik vind de kinderkamer nogal een dingetje en weet niet wanneer dat te bestellen..

He en je versiering.. Heb ik ook nooit bij stil gestaan. Doen mensen dit nog in NL? Woon meer dan 10 jaar niet meer daar.

Hier ook geen idee of mensen dat hier doen of dat dit iets Nederlands is. Wel leuk!

@Kims

Maagzuur is gewoon heel vervelend. Ik had er ook last van en zweer bij rennies. Ja ze zijn niet zo lekker maar je hebt ze zo op en het werkt als een tierelier.

Vanillevla ken ik niet als oplossing, alhoewel dat helemaal mijn oplossing zou kunnen zijn!

@Briar Rose

Gefeliciteerd met je verjaardag! Vandaag toch? Hopelijk ben je lekker verwend en ga je heeeeeeeerlijk genieten om het nieuws te vertellen! Wat leuk! Wat zullen ze blij zijn voor je. Geniet er van!

@Inge35

Wat balen van je bekkenpijn meid. Ik hoop dat het op te lossen is met minder werken. Mijn zusje heeft half jaar na de geboorte er nog last van en doet aan fysio om het nu beter te krijgen. Niet fijn dat. Hopelijk gaat het beter met minder werken en rustiger aan doen.

Hier alles super. Ben voor een kort bezoekje naar NL gegaan en ben met mijn zusje helemaal los gegaan met inkopen doen haha.. de babykleding in Duitsland is verschrikkelijk ouderwets en er is niets leuks. Dus wij hebben de babywinkels leeg gekocht!! Geweldig!

Werd ineens zo tastbaar. Dingen zoals babynestje en lakentjes etc voor de kinderkamer hebben we en veel kleding nu ook. Heerlijk alles in de aanbieding dus heb broekjes tm maat 74 als ik het toevallig leuk vond hahah.. ze moest me echt soms tegen houden!

De 6e weer een afspraak bij de gyn. Hopelijk is alles goed.

Vandaag 17 weken alweer. Heb deze week voor het eerst mijn manneke gevoeld van binnen. Eerste keer thuis. Allemaal luchtbelletjes of vlindertjes. Maar wist het niet zeker. Toen in NL ineens weer. Zo leuk! Stond te stralen!

Jongens wat komt er een hoop op je af. Zo sta je te stralen en drie minuten later sta ik de tranen uit mijn ogen te wrijven omdat ik helemaal overdonderd werd van het idee dat dat mannetje van zich begint te laten horen.. lang leven de hormonen! 9c646f6e2282a1e27191ee1e05825185.jpg0cbce28936a0bf947a6127450739b05a.jpg

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Geplaatst
Heey! Goeiemorgen!

De zwangerschapskwaaltjes komen idd langzaam op bij jullie meiden. Hopelijk niet al te veel last er van. En ik lees heerlijke middeltjes waar ik echt nog nooit van heb gehoord haha. Goede tips!

@Ash

Zeep onder je laken?? Ik vond het erg grappig klinken! Als dat werkt.. geniaal!

Wat heerlijk dat je een baby borrel gaat doen. Snap dat zo. Lekker in een keer iedereen over de vloer. En je hebt nog even om alles op Ali te kopen. Ali is geniaal!

Zou niet weten hoe wij dat hier gaan doen? Wij hebben familie echt overal verspreid over de wereld wonen. Dus mensen komen niet even langs voor de koffie. En ik gok dat ze snel na de geboorte langs willen komen.. Maar om dan gelijk je hele schoonfamilie in huis te hebben voor een hele week? Hoe pak je zoiets aan zonder hen te beledigen? Vind dat zo moeilijk. Maar je wilt toch echt even genieten met zijn drietjes in het begin.. pfff nog een leuk gesprek voor de boeg!

@Poekie

Druk op werk dus? Valt het nog mee of is het te doen? Alle voorbereidingen etc komen vanzelf wel hoor! Succes!

@Danlon

Kinderkamer dus langzaam af? Wat leuk! Wanneer hebben jullie trouwens de kinderkamer besteld jongens? Vanaf hoeveel weken? Ik vind de kinderkamer nogal een dingetje en weet niet wanneer dat te bestellen..

He en je versiering.. Heb ik ook nooit bij stil gestaan. Doen mensen dit nog in NL? Woon meer dan 10 jaar niet meer daar.

Hier ook geen idee of mensen dat hier doen of dat dit iets Nederlands is. Wel leuk!

@Kims

Maagzuur is gewoon heel vervelend. Ik had er ook last van en zweer bij rennies. Ja ze zijn niet zo lekker maar je hebt ze zo op en het werkt als een tierelier.

Vanillevla ken ik niet als oplossing, alhoewel dat helemaal mijn oplossing zou kunnen zijn!

@Briar Rose

Gefeliciteerd met je verjaardag! Vandaag toch? Hopelijk ben je lekker verwend en ga je heeeeeeeerlijk genieten om het nieuws te vertellen! Wat leuk! Wat zullen ze blij zijn voor je. Geniet er van!

@Inge35

Wat balen van je bekkenpijn meid. Ik hoop dat het op te lossen is met minder werken. Mijn zusje heeft half jaar na de geboorte er nog last van en doet aan fysio om het nu beter te krijgen. Niet fijn dat. Hopelijk gaat het beter met minder werken en rustiger aan doen.

Hier alles super. Ben voor een kort bezoekje naar NL gegaan en ben met mijn zusje helemaal los gegaan met inkopen doen haha.. de babykleding in Duitsland is verschrikkelijk ouderwets en er is niets leuks. Dus wij hebben de babywinkels leeg gekocht!! Geweldig!

Werd ineens zo tastbaar. Dingen zoals babynestje en lakentjes etc voor de kinderkamer hebben we en veel kleding nu ook. Heerlijk alles in de aanbieding dus heb broekjes tm maat 74 als ik het toevallig leuk vond hahah.. ze moest me echt soms tegen houden!

De 6e weer een afspraak bij de gyn. Hopelijk is alles goed.

Vandaag 17 weken alweer. Heb deze week voor het eerst mijn manneke gevoeld van binnen. Eerste keer thuis. Allemaal luchtbelletjes of vlindertjes. Maar wist het niet zeker. Toen in NL ineens weer. Zo leuk! Stond te stralen!

Jongens wat komt er een hoop op je af. Zo sta je te stralen en drie minuten later sta ik de tranen uit mijn ogen te wrijven omdat ik helemaal overdonderd werd van het idee dat dat mannetje van zich begint te laten horen.. lang leven de hormonen! 9c646f6e2282a1e27191ee1e05825185.jpg0cbce28936a0bf947a6127450739b05a.jpg

Wowww jij bent echt losgeslagen!!

Ik ken dat probleem in Duitsland. Mn broer woont er en zij hebben ook alles in nl gekocht

Levertijd van babykamer is gemiddeld 6 tot 8 weken... En weet niet wanneer je t klaar wil hebben maar ik in ieder geval voor 30 wk, in nl was dit vroeger al bij 27 wk want komt kraamzorg controleren.. Nu gelukkig niet haha.

Wij hebben begin dec besteld, bij 19 wk.

Denk dat je rond 20 wk wel beste kan doen, je wil t ook nog schoonmaken... En afhankelijk waar je koopt moet manlief ook nog knutselen

Oh en mijn schoonzus was dus gelijk met mij zwanger en is 5 wk eerder bevallen... Dus ja ook dat huis in Duitsland was versierd

Geplaatst

Hahahaha @KitKat wooooow!!!!

Dat noem ik zeker losgegaan haahha geweldig! Lekker meis!

De kinderkamer heb ik bij de babydump besteld en die leveren het ergens in maart, 2 maanden van te voren bij me thuis af.

Dat is dan ook gelijk de deadline voor het afhebben van de basis van mijn kinderkamer

Ik heb na advies van Inge Antagel gekocht en heerlijk nergens meer last van, top spul dus voor mij!

Wat gaaf ook dat je je baby al voelt! Zo lekker snel en heerlijk geruststellend vind je niet?

Ik ben morgen alweer 24 weekjes en dan is ze officieel voor de wet levensvatbaar! Toch weer een mijlpaaltje al hoop ik natuurlijk dat ze voorlopig nog blijft zitten!

@danlon dat jurkje is inderdaad dezelfde stijl haha, geweldig toch, lekker over de top.

Bijna verlof!!!

Ben echt een beetje jaloers haha.. ben begonnen met wat meer thuiswerken en dat bevalt me prima en stiekem ook al de laatste weken aan t aftellen haha nog 12 werkweken te gaan

Geplaatst
Wowww jij bent echt losgeslagen!!

Ik ken dat probleem in Duitsland. Mn broer woont er en zij hebben ook alles in nl gekocht

Levertijd van babykamer is gemiddeld 6 tot 8 weken... En weet niet wanneer je t klaar wil hebben maar ik in ieder geval voor 30 wk, in nl was dit vroeger al bij 27 wk want komt kraamzorg controleren.. Nu gelukkig niet haha.

Wij hebben begin dec besteld, bij 19 wk.

Denk dat je rond 20 wk wel beste kan doen, je wil t ook nog schoonmaken... En afhankelijk waar je koopt moet manlief ook nog knutselen

Oh en mijn schoonzus was dus gelijk met mij zwanger en is 5 wk eerder bevallen... Dus ja ook dat huis in Duitsland was versierd

Oké 6 tot 8 weken. Da's te doen. Ik zit namelijk een beetje in twijfel. We hebben de kinderkamer uitgezocht (alleen niet besteld nog) en die wordt aan huis geleverd. Geen idee hoe lang de wachttijden zijn alleen. Wij gaan de 12e op vakantie en zijn terug 7 maart. Dus da's dan al weer 22 weken. Zouden jullie het ervoor bestellen? Maar vind het zo'n definitief ding. Heel stom klinkt dat misschien hoor. Helemaal nadat ik heel Nederland heb leeggekocht. Maar toch.. er voor bestellen of er na?

En idd ik gok dat mijn vent aan het klussen kan, maar daar houdt hij van en dat doet hij heel snel. Dus dat komt wel goed.

Maar je wilt ook lekker de tijd hebben om alles on te richten, te wassen en gewoon te nestelen..

Ah oke en dus ook het huis versieren? Moet ik dan ook even op Ali daar voor kijken. Maar waar hebben jullie het over? Binnen slingers? Ik zie mezelf geen ooievaar in de tuin planten. Woon in een klein boerendorp met 300 lui. Past hier niet zo. Inspiratie jongens?

Geplaatst
Oké 6 tot 8 weken. Da's te doen. Ik zit namelijk een beetje in twijfel. We hebben de kinderkamer uitgezocht (alleen niet besteld nog) en die wordt aan huis geleverd. Geen idee hoe lang de wachttijden zijn alleen. Wij gaan de 12e op vakantie en zijn terug 7 maart. Dus da's dan al weer 22 weken. Zouden jullie het ervoor bestellen? Maar vind het zo'n definitief ding. Heel stom klinkt dat misschien hoor. Helemaal nadat ik heel Nederland heb leeggekocht. Maar toch.. er voor bestellen of er na?

En idd ik gok dat mijn vent aan het klussen kan, maar daar houdt hij van en dat doet hij heel snel. Dus dat komt wel goed.

Maar je wilt ook lekker de tijd hebben om alles on te richten, te wassen en gewoon te nestelen..

Ah oke en dus ook het huis versieren? Moet ik dan ook even op Ali daar voor kijken. Maar waar hebben jullie het over? Binnen slingers? Ik zie mezelf geen ooievaar in de tuin planten. Woon in een klein boerendorp met 300 lui. Past hier niet zo. Inspiratie jongens?

Ik zal mn schoonzus nog even vragen of t veel gebeurt bij hun of dat zij de uitzondering waren... Zij wonen ook in dorpje.

Ach joh, als je je er beter bij voelt na je vakantie doe je dan toch lekker? Mocht de baby eerder komen dan kom je toch nog niet eerder uit het ziekenhuis en anders vraag je die winkel toch wat de levertijden zijn? Kun je dan je keuze maken...

Ja t is definitief... Maar op de een of andere manier vind ik t zelf ook realistischer worden dat de kleintjes komen als je zo bezig bent met de kamer. Hier zal de kamer eind feb ongv klaar zijn.

Ik zit alleen nog te twijfelen of ik een grote stoel of klein bankje erbij wil voor t voeden maar even goed over nadenken als de bedjes er staan..

Geplaatst

De kinderkamer heb ik bij de babydump besteld en die leveren het ergens in maart, 2 maanden van te voren bij me thuis af.

Dat is dan ook gelijk de deadline voor het afhebben van de basis van mijn kinderkamer

Ik heb na advies van Inge Antagel gekocht en heerlijk nergens meer last van, top spul dus voor mij!

Wat gaaf ook dat je je baby al voelt! Zo lekker snel en heerlijk geruststellend vind je niet?

Ik ben morgen alweer 24 weekjes en dan is ze officieel voor de wet levensvatbaar! Toch weer een mijlpaaltje al hoop ik natuurlijk dat ze voorlopig nog blijft zitten!

@danlon dat jurkje is inderdaad dezelfde stijl haha, geweldig toch, lekker over de top.

Bijna verlof!!!

Ben echt een beetje jaloers haha.. ben begonnen met wat meer thuiswerken en dat bevalt me prima en stiekem ook al de laatste weken aan t aftellen haha nog 12 werkweken te gaan

Jij dus ook 2 maanden van te voren.. is fijn om een stok achter de deur te hebben en dat de kamer dan af moet zijn. Geeft een soort van subtiele schop onder de kont dat het er snel aankomt. Nice! Maar het gaat wel allemaal lukken voor die tijd?

He wat fijn dat dat zo werkt dat drankje! Ga het gelijk opschrijven en onthouden als de rennies niet meer genoeg zijn.

24 weken alweer meid! Wat fijn! Snap dat dat zeker een mijlpaal is. Gaat snel ineens joh! Ik loop ook de hele dag over mijn buik te aaien. Gaat automatisch en kan ik niet stoppen haha..

12 werkweken.. ook dat gaat snel. Top als je kunt thuiswerken. Scheelt zo veel energie lijkt mij. En hoef je ook niet meer smorgens in de file te staan want daar heb je ook zooo geen zin in dan lijkt me. Nog even doorbijten!

Geplaatst
Ik zal mn schoonzus nog even vragen of t veel gebeurt bij hun of dat zij de uitzondering waren... Zij wonen ook in dorpje.

Ach joh, als je je er beter bij voelt na je vakantie doe je dan toch lekker? Mocht de baby eerder komen dan kom je toch nog niet eerder uit het ziekenhuis en anders vraag je die winkel toch wat de levertijden zijn? Kun je dan je keuze maken...

Ja t is definitief... Maar op de een of andere manier vind ik t zelf ook realistischer worden dat de kleintjes komen als je zo bezig bent met de kamer. Hier zal de kamer eind feb ongv klaar zijn.

Ik zit alleen nog te twijfelen of ik een grote stoel of klein bankje erbij wil voor t voeden maar even goed over nadenken als de bedjes er staan..

Ik heb deze gevonden en hij zo lekker. Van de ikea. Muren heet hij. Hij kan helemaal uitgeklapt worden zodat ik er bijna in ligt. Voor de lange nachten ahead!

Hij zit echt heel heel lekker, klapt heel makkelijk in (dus ook met een baby in je armen) en hebben in verschillende kleuren.

Waarom een bankje? Dat je kunt liggen eventjes?

Ik wil vooral iets waar ik met mijn hoofd op kan steunen als het even wat langer duurt allemaal tijdens de nachten dat de baby even niet mee werkt..

Heb je al foto's van waar je aan zat te denken?13ce214f42fa7c15153df164f79d96fa.jpg

Geplaatst

Bijna verlof!!!

Wat een uitkomst he thuiswerken!!

En heerlijk 24wk! Ik vond dat ook zo'n mijlpaal!

Net als vandaag. 27 wk!

Geplaatst
Ik heb deze gevonden en hij zo lekker. Van de ikea. Muren heet hij. Hij kan helemaal uitgeklapt worden zodat ik er bijna in ligt. Voor de lange nachten ahead!

Hij zit echt heel heel lekker, klapt heel makkelijk in (dus ook met een baby in je armen) en hebben in verschillende kleuren.

Waarom een bankje? Dat je kunt liggen eventjes?

Ik wil vooral iets waar ik met mijn hoofd op kan steunen als het even wat langer duurt allemaal tijdens de nachten dat de baby even niet mee werkt..

Heb je al foto's van waar je aan zat te denken?13ce214f42fa7c15153df164f79d96fa.jpg

Jaaa die heb ik ook gezien!! Leek mij ook wel wat.

Bankje zodat ik idd beetje kan liggen in plaats van rechtop zit maar een stoel die kan kantelen is ook prima. De fysio waarschuwde dat ik ook na bevalling waarschijnlijk nog even last ga houden dus probeer ik alvast rekening mee te houden

Ik ga zaterdag als ik nog energie heb naar babyplanet in Groningen. Draagdoek consultant. Kijken of ze tips heeft voor tweeling.

Geplaatst

Hallo dames,

De 4d viel zwaar tegen. De echoscopist begon al door te zeggen dat ze nog nooit een tweeling had gedaan.

Toen zei ze t lukt niet en ging ze 2d doen... Ze gaf nog aan dat ze t nog 1x ging proberen.. Het echo apparaat liep vast dus zei ze dan stoppen we maar het heeft toch geen zin....

Heb nog gevraagd of ik dan beter naar haar collega kan gaan binnenkort omdat ze zei dat t misschien aan haar ervaring lag... Toen zei ze heeft geen zin..

Heb terugreis een ander bureau gebeld.. Daar kan ik mss morgen terecht, had zo'n raar gevoel na deze echo..

Babies waren wel druk en lekker beweeglijk... Jij zo'n echo apparaat op mij drukken! Dan kijk ik even maar trap ik je vervolgens weg

Geplaatst
Hallo dames,

De 4d viel zwaar tegen. De echoscopist begon al door te zeggen dat ze nog nooit een tweeling had gedaan.

Toen zei ze t lukt niet en ging ze 2d doen... Ze gaf nog aan dat ze t nog 1x ging proberen.. Het echo apparaat liep vast dus zei ze dan stoppen we maar het heeft toch geen zin....

Heb nog gevraagd of ik dan beter naar haar collega kan gaan binnenkort omdat ze zei dat t misschien aan haar ervaring lag... Toen zei ze heeft geen zin..

Heb terugreis een ander bureau gebeld.. Daar kan ik mss morgen terecht, had zo'n raar gevoel na deze echo..

Babies waren wel druk en lekker beweeglijk... Jij zo'n echo apparaat op mij drukken! Dan kijk ik even maar trap ik je vervolgens weg

Oh wat balen zeg! Hihi die kindjes van jou hebben lekker een eigen willetje. Hopen dat een ander bureau het beter kan ☺

Geplaatst
Oh wat balen zeg! Hihi die kindjes van jou hebben lekker een eigen willetje. Hopen dat een ander bureau het beter kan ☺

Vanavond kunnen we daar al terecht. Ik hoop ook echt dat het de ervaring was en anders is het ook prima maar het liep zo raar... En dan eindigen met een systeem wat vastloopt... Gewoon geen goed gevoel..

We zullen zien vanavond of ze nog zo vervelend zijn hihi

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden