Ga naar inhoud

Uitgerekend in 2e en 3e kwartaal 2018

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hoe was het vandaag @danlon?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Mijn afspraak was gisteren hoor zie mn eerdere bericht... Ben vandaag vooral moe hihi..

Hoe gaat t met jou? Vannacht wat beter geslapen?

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

• Reacties 777
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Mijn afspraak was gisteren hoor zie mn eerdere bericht... Ben vandaag vooral moe hihi..

Hoe gaat t met jou? Vannacht wat beter geslapen?

Oh sorry, ik ben niet helemaal scherp meer

Afgelopen nacht wel wat beter geslapen. Hoop komende nacht eindelijk eens wat uren te pakken

Een beetje rust zou me wel goed doen hihi.

Hier deze week eigenlijk voor het eerst wat last van kwaaltjes. Het is nog prima te doen hoor, maar nog 1 weekje werken en dan lekker vakantie. Daar kijk ik wel naar uit!

Geplaatst

@poekie het helpt natuurlijk wel; rust dus op je vakantie zal het beter gaan! Waar ga je heen? Lekker hoor even samen weg

@danlon ze houden je wel goed in de gaten he! Hoeveel weken ben je nu ook alweer? Heerlijk he hoe die kleintjes de echoscopisten tot wanhoop drijven Ben je geschrokken van je ph verhaal?

Geplaatst
@poekie het helpt natuurlijk wel; rust dus op je vakantie zal het beter gaan! Waar ga je heen? Lekker hoor even samen weg

@danlon ze houden je wel goed in de gaten he! Hoeveel weken ben je nu ook alweer? Heerlijk he hoe die kleintjes de echoscopisten tot wanhoop drijven Ben je geschrokken van je ph verhaal?

Nou op dat moment wel... Ik ben nu 28+2.. En als mn vruchtwater zou lekken... Betekent dat dat ze snel komen... Dat moet nog niet..

Ja veel extra controles maar dat is ivm mijn dubbele baarmoeder en niet door tweeling hihi..had dit net zo bij mn zoon namelijk.

En jaaa eigenzinnig dan al he!

Nog maar 2 halve dagen!! Heerlijk! Ga je ook iets trakteren? Ik nog 4halve dagen... Maar ben er nog niet uit wat ik doe.. Bij ons nemen de zwangeren een snack mee(mits ze niet eerder onverwacht opgenomen worden of bevallen want dat is de trent de afgelopen jaren). En vanuit team krijg je dan wat cadeautjes

Heb gelukkig nog 1.5 wk hihi

Geplaatst
Nou op dat moment wel... Ik ben nu 28+2.. En als mn vruchtwater zou lekken... Betekent dat dat ze snel komen... Dat moet nog niet..

Ja veel extra controles maar dat is ivm mijn dubbele baarmoeder en niet door tweeling hihi..had dit net zo bij mn zoon namelijk.

En jaaa eigenzinnig dan al he!

Nog maar 2 halve dagen!! Heerlijk! Ga je ook iets trakteren? Ik nog 4halve dagen... Maar ben er nog niet uit wat ik doe.. Bij ons nemen de zwangeren een snack mee(mits ze niet eerder onverwacht opgenomen worden of bevallen want dat is de trent de afgelopen jaren). En vanuit team krijg je dan wat cadeautjes

Heb gelukkig nog 1.5 wk hihi

Oh nee ze moeten écht nog even blijven zitten ja! Mij lijkt het ook wel schrikken, en iets waar je niet echt wat aan kan doen ook?

Ja die twee halve dagen zijn niet meer op mijn eigen werkplek, maar bij de overkoepelende organisatie. Ik heb dus gisteren al afscheid genomen van mijn eigen team. Inderdaad met lekkere dikke koeken van de bakker en ik kreeg een grote mand kadootjes mee naar huis. Heel lief allemaal.

En gek hoor! Zo lang is werk een groot en belangrijk deel geweest, en nu zo lang niet! Heb ook echt veel zin In verloftijd!

Geplaatst

@inge35 nog eventjes volhouden! We gaan een weekend weg naar de veluwe. Verder heb ik gewoon voorjaarsvakantie, maar manlief moet gewoon werken, dus kan ik lekker thuis een beetje rondscharrelen. Heerlijk hoor hihi.

Hoeveel weken ben jij nu zwanger??

Geplaatst

@poekie lekker hoor! En de Veluwe is zo mooi! Lekker genieten, ook van de voorjaarsvakantie.

Ik hou het nog wel even vol, die paar uurtjes, maar ben heel opgelucht dat ik eerder mag stoppen.

31+2 vandaag!

Geplaatst

Oooh das al echt ver Joh! We hebben vanmiddag de box gekocht, de bouncer en we hebben weer een muurtje geschilderd (zie foto). Jaa blaiw is misschien een beetje cliche, maar ja... cliche is niet voor niks cliche haha. Op de grijze muur komt de muursticker (zie tweede foto). Over een paar weken hoop ik dat de witte meubels er zijn. Ben heel benieuwd hoe het er dan uit ziet!

Hoe zien jullie kamers er uit??97aa3036ccd0dd78ade5229a80976043.jpgdf089d9abd99e29815eae1786411bce2.jpg

Geplaatst
Oooh das al echt ver Joh! We hebben vanmiddag de box gekocht, de bouncer en we hebben weer een muurtje geschilderd (zie foto). Jaa blaiw is misschien een beetje cliche, maar ja... cliche is niet voor niks cliche haha. Op de grijze muur komt de muursticker (zie tweede foto). Over een paar weken hoop ik dat de witte meubels er zijn. Ben heel benieuwd hoe het er dan uit ziet!

Hoe zien jullie kamers er uit??97aa3036ccd0dd78ade5229a80976043.jpgdf089d9abd99e29815eae1786411bce2.jpg

Wauwww ziet er super uit! Ik maak later foto, trap op lukt niet meer zo makkelijk.. Zal ook even wachten tot t meer aangekleed is..

Maar wij doen ook cliché haha... Alleen dan in accessoires. Muren zijn allemaal wit, roze en blauwe gordijnen, roze en blauwe hemeltje.. Volgende week bedjes, hopen dat we dan grotendeels de rest klaar hebben

Geplaatst

@poekie hier zaterdag ook (eindelijk) de kast en commode in elkaar gezet. Ga zo meteen even alles goed schoonmaken en dan alles inruimen. De gordijnen en wandplank worden aankomend weekend opgehangen. En dan is het nog 10 weken wachten tot hij geboren wordt.20250ff2139bb25ef9aa3944af99d0f4.jpga9bd4e2a7088cf966631f7cf00c44ad1.jpg97e666c9d4ebcf89ed7c1f6197a3a22a.jpg

Geplaatst
@poekie hier zaterdag ook (eindelijk) de kast en commode in elkaar gezet. Ga zo meteen even alles goed schoonmaken en dan alles inruimen. De gordijnen en wandplank worden aankomend weekend opgehangen. En dan is het nog 10 weken wachten tot hij geboren wordt.20250ff2139bb25ef9aa3944af99d0f4.jpga9bd4e2a7088cf966631f7cf00c44ad1.jpg97e666c9d4ebcf89ed7c1f6197a3a22a.jpg
Mooi hoor dat kamertje! Fijn als alles af begint te raken.

Wij zijn met mijn ouders een middagje naar de prenatal en Ikea geweest. Nu hebben we een kinderwagen besteld (cadeautje van pa en ma) en wat kleine dingetjes hier en daar gekocht.

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Geplaatst

Afspraak/echo

Kims: 16 feb vk

Inge35: 16 feb echo

Ash: 19 feb vk

Poekie: 22 feb vk

Danlon: 8 maart gyn echoscopist en ctg, 2 maart 4d

️BriarRose: 6 maart vk

Kitkat: ??

UITGEREKEND

Inge35: 12 apr

Ash: 28 apr

Danlon: 3 mei

Kims: 25 mei

Poekie: 7 jun

️Kitkat: 14 jul

️BriarRose: 18 aug

Geplaatst
Mooi hoor dat kamertje! Fijn als alles af begint te raken.

Wij zijn met mijn ouders een middagje naar de prenatal en Ikea geweest. Nu hebben we een kinderwagen besteld (cadeautje van pa en ma) en wat kleine dingetjes hier en daar gekocht.

Wat lief van je ouders. Ik wil wel echt binnen 2 weken klaar zijn met alles nu. Dan kan ik nog 8 weken naast het bed gaan zitten haha.
Geplaatst

Oh mooi Ash! En mooi kleurtje Poekie! Ik ben benieuwd als de sticker er op zit, die vind ik ook heel leuk!!

Ons kamertje staat vol dozen omdat de zolder nog verbouwd moet worden.. aaahhhh de bouwvakkers zijn al 2 weken te laat. Ze moeten dus nog beginnen terwijl het zo'n beetje klaar had moeten zijn!

En verder: OUT of OFFICE REPLY aangezet! Nu even ziektewet en na drie weken verlof! Dag werk!!

Jemig wat een enorme mijlpaal! Het besef dat je werk stopt omdat we een baby (!!) krijgen is ineens overweldigend en angstig. Ook al ben ik meer ontspannen aan het worden en geloof ik er echt wel in, toch 100 % onbekommerd en zonder zorgen is het niet. Gelukkig overheerst geluksgevoel wel hoor, jullie snappen het vast..

Lief van je ouders briar! Voor hun ook bijzonder om aan jou te kunnen geven denk ik.. geniet er lekker van!

Liefs Inge

Geplaatst

@Ash wat een leuke meubeltjes!! Heerlijk he, alles begint er nu steeds meer klaar voor te zijn.

@Inge35 heerlijk verlof!! Ooo ben jaloers op je hahahaha..

Ik heb het idee dat mijn zwangerschap sinds week 24 pas echt begonnen is.

Krijg nu echt een buik en ook wat klachten hier en daar.

Sta al te hijgen bij het oplopen van de trap hahaha.

Wij dit weekend ook lekker geklust aan het kamertje.

De verf zit op de muren en het behang ligt klaar.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

@ash wauw wat leuk!! Zo komt t echt Dichtbij he... Onze babykamer ruikt nu naar schone kleertjes hihi

@briarrose fijn zulke ouders! Wij hebben nu opnieuw kinderwagen van mn ouders.. Heel blij mee. Bij zwangerschap van zoon ook van hun gekregen dus heb eerst geweigerd maar ze wilden t nu echt graag opnieuw.

Schoonvader heeft bij eerste niks gedaan maar schoonzus is zwanger en die kreeg geld..dus wij nu ook gekregen omdat we tegelijk kindjes verwachten.

@inge35 ahhhh. Wat heerlijk!! Dan heb je opeens hele dagen de tijd erover na te denken en voor te bereiden... Die bouwvakkers mogen wel opschieten dan hihi..

Van t weeekend komen de bedjes en de kinderwagen... Ben zo benieuwd!

Merk wel dat ik echt toe ben aan verlof... Pfff zooooo moe, wordt alleen maar erger..

Geplaatst

@inge35 @kims @danlon dank jullie wel. Ik ben sinds gisteren aan het wassen. Ik had in totaal 4 wassen om te draaien inclusief nieuwe beddengoed, dekens en boxkleed. Morgen ga ik alles inruimen in de kasten en commode. Al die mini kleding, vind wel grappig.

Geplaatst
@inge35 @kims @danlon dank jullie wel. Ik ben sinds gisteren aan het wassen. Ik had in totaal 4 wassen om te draaien inclusief nieuwe beddengoed, dekens en boxkleed. Morgen ga ik alles inruimen in de kasten en commode. Al die mini kleding, vind wel grappig.
4 wassen... Dat valt toch reuze mee!

Ik weet t eerlijk gezegd niet... Mijn moeder heeft de kleertjes gedaan.

Ik je beddengoed en hydrofiele doeken enzo nog.. Dat zijn denk ik 2 wasjes, heb een grote wasmachine... Lekker gevoel he!

Geplaatst
@danlon ja bij mij zaten ook dekens en beddengoed bij.
Heerlijk, dan heb je straks lekker alles klaar!

Geplaatst

@danlon morgen inderdaad proberen alles op te bergen. Word een dagtaak met al die kleine kleren haha. En jij hebt het dubbele. Ben je er al klaar voor?

Geplaatst
@danlon morgen inderdaad proberen alles op te bergen. Word een dagtaak met al die kleine kleren haha. En jij hebt het dubbele. Ben je er al klaar voor?
Neeee

Maar we hebben een krat meisjeskleding en een krat jongenskleding uitgewassen. Nog 2 kratten. Heb wel de koffertjes voor babykleertjes mee naar ziekenhuis klaar.

Ik moet nog speentjes uitkoken..

En alles klaar maken hihi.

Heb een 2e piekstok besteld, dacht dat wij witte hadden.. Maar blijkt zilver dus moet ik weer omruilen..

T komt wel dichterbij.. Zeker nu ze zeiden als ze goed op gewicht zijn tussen 34 en 36 wk... Spannend!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden