Ga naar inhoud

Uitgerekend in 2e en 3e kwartaal 2018


Gast

Aanbevolen Berichten

AFSPRAAK

 

Kims: 24-4 echo 35 wkn

 

ACJ1984:

 

Liantje:

 

Poekie: 19 april vk

 

BriarRose: 27 mrt 20 wkn echo

 

Kitkat: ??

 

 

UITGEREKEND

 

Kims: 25 mei

 

Poekie: 7 jun

 

️Kitkat: 14 jul

 

️BriarRose: 18 aug

 

ACJ1984: 26 okt

 

Liantje: 30 okt

 

Geboren

 

Inge35: Julian 23 maart

MariaG: Babette 2 april

Danlon: Roos & Kilam 2 april

Ash: Raizo Nathaniël 12 april

 

 

 

Hai lieve dames,

het weer wordt beter en het forum rustiger!

hihi merk het aan mezelf ook hoor, lekker weer een beetje buiten rommelen en genieten van die zonnestralen.

vandaag en morgen nog werken en dan is het ook voor mij verlof tijd.

heerlijk, eerst wat gezellige dagen zoals Koningsdag en 5 mei marktjes. Lekker een beetje rondstruinen voor de kleine.

 

hoe is het met de zwangere dames? We zijn nog met 6 over!

Geen gekke kwaaltjes of al helemaal los aan het gaan met aankopen voor de kleine??

Ik krijg overal nog steeds van die lieve cadeautjes van iedereen, en alles is gewoon schattig!

het slapen begint wel moeizamer te worden, Snachs eruit om te plassen of vanwege spontane krampen.

qua gewicht is het gelukkig goed gegaan! Zit nu op de 10 kilo... toch wel... dankzij de suiker...

 

bizar he... dat je van zo’n onzeker lang voor traject, toch uiteindelijk rust krijgt als je je kleine zo voelt trappelen...

Al ben ik nog steeds wel een beetje huiverig voor het feit of ze wel gezond en wel geboren gaat worden... maar dat is misschien wel een angst van velen zo vlakvoor de bevalling?

 

hopelijk met de baby’s ook alles goed, heerlijk genieten samen❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 777
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

AFSPRAAK

 

Kims: 24-4 echo 35 wkn

 

ACJ1984:

 

Liantje:

 

Poekie: 19 april vk

 

BriarRose: 27 mrt 20 wkn echo

 

Kitkat: ??

 

 

UITGEREKEND

 

Kims: 25 mei

 

Poekie: 7 jun

 

️Kitkat: 14 jul

 

️BriarRose: 18 aug

 

ACJ1984: 26 okt

 

Liantje: 30 okt

 

Geboren

 

Inge35: Julian 23 maart

MariaG: Babette 2 april

Danlon: Roos & Kilam 2 april

Ash: Raizo Nathaniël 12 april

 

 

 

Hai lieve dames,

het weer wordt beter en het forum rustiger!

hihi merk het aan mezelf ook hoor, lekker weer een beetje buiten rommelen en genieten van die zonnestralen.

vandaag en morgen nog werken en dan is het ook voor mij verlof tijd.

heerlijk, eerst wat gezellige dagen zoals Koningsdag en 5 mei marktjes. Lekker een beetje rondstruinen voor de kleine.

 

hoe is het met de zwangere dames? We zijn nog met 6 over!

Geen gekke kwaaltjes of al helemaal los aan het gaan met aankopen voor de kleine??

Ik krijg overal nog steeds van die lieve cadeautjes van iedereen, en alles is gewoon schattig!

het slapen begint wel moeizamer te worden, Snachs eruit om te plassen of vanwege spontane krampen.

qua gewicht is het gelukkig goed gegaan! Zit nu op de 10 kilo... toch wel... dankzij de suiker...

 

bizar he... dat je van zo’n onzeker lang voor traject, toch uiteindelijk rust krijgt als je je kleine zo voelt trappelen...

Al ben ik nog steeds wel een beetje huiverig voor het feit of ze wel gezond en wel geboren gaat worden... maar dat is misschien wel een angst van velen zo vlakvoor de bevalling?

 

hopelijk met de baby’s ook alles goed, heerlijk genieten samen

 

Hey! Ja ik had ook al plannen me weer eens te melden, maar het was zulk mooi weer haha. Hier gaat alles nog steeds goed. Merk wel dat mn bekken zich wat meer voorbereidt, stuitje, zitbotjes en schede zijn regelmatig gevoelig, maar nog prima te hebben gelukkig.

 

Lekker dat je er bijna bent kims! Dan ben je 36 weken he? Dan komt het ineens erg dichtbij! Ik heb nu twee weken vakantie, en moet dan nog 3 dagen werken. Ik vind dat wel grappig en als het zo blijft gaan zoals het nu gaat zullen die laatste drie me ook nog wel lukken.

 

Mijn nachten wisselen nog een beetje. Heb af en toe last van restless leggs waardoor ik echt niet in slaap kan komen, maar andere nachten slaap ik gelukkig prima. Ik hoef er ook niet echt uit om te plassen, maar misschien komt dat nog.

 

Ik vind het inderdaad ook bizar, eerst zit je met al die spuiten, puncties en terugplaatsingen... en nu heb je gewoon een kleintje trappelen. Wij hadden ook al heel snel het gevoel dat het hele traject al heel erg lang geleden was... terwijl ik vorig jaar gewpon nog bezig was... rond deze tijd was ik herstellend van een operatie waarbij mijn eileider verwijderd is en gingen we bijna beginnen aan de tweede poging. Uiteindelijk is het pas bij de laatste poging gelukt. We hadden maar 1 embryo die goed genoeg was om terug te plaatsen en die was ook niet van topkwaliteit... hoe bizar dat dat toch ons kleintje is geworden!

 

Oh ja, wat je beschrijft over dat alles maar goed moet gaan en dat het kindje gezond op de wereld moet komen, heb ik ook. Ergens toch nog wat angst dat het mis kan gaan, hoewel deze tijdens de zwangerschap wel steeds wat meer wegebt. Ik weet dat als ie nu geboren wordt dat hij hele goede kansen heeft en dat stelt me al wel een beetje gerust.

 

Ik ben benieuwd naar ons kleine mannetje en kan niet wachten om hem te ontmoeten. Tot die tiid geniet ik gewoon van al het getrappel in mijn buik. Ik ben nu trouwens ong 12 kg aangekomen.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

AFSPRAAK

 

Kims: 24-4 echo 35 wkn

 

ACJ1984:

 

Liantje:

 

Poekie: 8 mei vk

 

BriarRose: 27 mrt 20 wkn echo

 

Kitkat: ??

 

 

UITGEREKEND

 

Kims: 25 mei

 

Poekie: 7 jun

 

️Kitkat: 14 jul

 

️BriarRose: 18 aug

 

ACJ1984: 26 okt

 

Liantje: 30 okt

 

Geboren

 

Inge35: Julian 23 maart

MariaG: Babette 2 april

Danlon: Roos & Kilam 2 april

Ash: Raizo Nathaniël 12 april

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

AFSPRAAK

 

Kims: 24-4 echo 35 wkn

 

ACJ1984:

 

Liantje:

 

Poekie: 8 mei vk

 

BriarRose: 6 juni 30 wkn echo

 

Kitkat: ??

 

 

UITGEREKEND

 

Kims: 25 mei

 

Poekie: 7 jun

 

️Kitkat: 14 jul

 

️BriarRose: 18 aug

 

ACJ1984: 26 okt

 

Liantje: 30 okt

 

Geboren

 

Inge35: Julian 23 maart

MariaG: Babette 2 april

Danlon: Roos & Kilam 2 april

Ash: Raizo Nathaniël 12 april

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier erg genoten van het weer! Druk in de tuin, druk in huis en dan vliegt de tijd voorbij. Ik ben ook ceremoniemeester van mijn zusje en ben dus ook een bruiloft/vrijgezellen feest aan het regelen.

 

Ik ben wel van plan om op koningsdag de markt over te struinen, toch even kijken of ik nog wat op de kop kan tikken. En daarna lekker een terrasje pakken .

 

Slapen ging bij mij ook niet super vanwege enorme kramp in mijn kuiten en voeten. Maar sinds ik begonnen ben met extra magnesium slikken is dat helemaal over gelukkig.

 

Verder ben ik een hypnobirthing boek aan het lezen en me aan het voorbereiden op thuis bevallen. Want ik hoop dat de placenta straks voor de opening weggetrokken is.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow briar, 6 juni pas weer? In de tussentijd heb je toch nog wel controles??

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Ja wel hoor 1 mei gewoon bij de verloskundige maar daar verwacht ik niet zoveel bijzonders van. Maar die van 6 juni vind ik erg spannend omdat we dan gaan zien of ik thuis mag bevallen of niet.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Poekie ja bizar he hoe snel je dat voortraject toch wel vergeet een beetje door dit blije nieuws!

Gelukkig ook maar want als er nog ooit een tweede moet komen moet je er wel blij en met frisse moed tegenaan kunnen...

Wat toevallig trouwens! Bij mij is ook mijn ene eileider verwijderd.

Dachten al die tijd dat het kwam door mijn vriend, hadden we die hobbels allemaal genomen kwam er bij mij weer wat om de hoek kijken...

Wij hebben nu nog 7 embryos in de vriezer. Hoop dat als we daar in de toekomst gebruik van willen maken dat dat toch wat minder lang zal gaan duren....

 

Maar goed! Eerst straks hopelijk heerlijk genieten van dit kleine wondertje.

Ben al begonnen met wat artikelen in de vluchtkoffer te proppen... al hoop ik net als @BriarRose lekker thuis te mogen bevallen!

Het liefst ook nog een badbevalling, lijkt me een heerlijke gedachte!

Hoop voor jou dat het ook met de echo duidelijk wordt dat dat mag!

 

Was vorige week nog naar zo’n voorlichting in het ziekenhuis gegaan en rondleiding gehad.. nou dat lijkt me dus niks .

Maarja, zeker 50% van de zwangere van hun eerste kind komen er blijkbaar toch terecht!

 

Bij jou gaat het nu ook opschieten @Poekie!

Ook verder gewoon wel klaar voor?

Ik heb voor het gemak wel een afvinklijstje gemaakt van wat ik zo ongeveer in huis moet hebben maar denk aan de andere kant van het komt wel goed...

Die doos met kraamverband heb ik nog even ver weg geschoven hahahahaah

 

Nou strakjes echo om te kijken of mijn kind van de suiker niet te groot is geworden.

Heb zelf het idee dat mijn waardes prima blijven maar blijft toch elke keer spannend dat de mogelijkheid er is dat dat invloed kan hebben op het kindje...

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ons kaartje is van http://www.pimpelpluis.be

Mooi retro kaartje en snelle goede service

 

Gauw weer even een update hier hoor, zit middenin krampjes (zielig!!)

 

Fijn te lezen dat het bij iedereen goed gaat

Heel erg krampjes? Kilam heeft t ook.. Ik geef hem tussendoor baby venkelthee, werkt als tierelier

Had bij de oudste infacol geprobeerd maar hielp niks..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kims, bijna verlof! Heerlijk en inderdaad lekker genieten van die leuke dagen en schattige cadeautjes.. Hier begint langzaam kraambezoek te komen en die nemen ook van die schattige dingen mee... Moet wel zeggen dat ik t heel erg waardeer dat de meesten ook een kleinigheidje voor de oudste meenemen...

En dat getrappel... Ik mis t toch wel!

 

 

@poekie en kims... Ja dat heb ik ook... Vorig jaar zaten we midden in een poging en dachten we dst het nog wel paar jaar ging duren net als bij de eerste.. En nu? Liggen er gewoon twee hummeltjes..

 

En oh ja, wij hebben nog 6in de vriezer omdat verse poging gelukt was... Nou mis ik dat getrappel alweer.. Mn man moet er eigenlijk niet aan denken, vind het druk genoeg.. Maar kwam ook met argument dat we te weinig kamers hebben.. Dat is dus niet zo we hebben nog kamer over als tweeling allebei eigen kamer hebben.

 

@briarrose ik ga mn kaartje even foto van maken maar haal dan even onze adres enzo weg

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk kaartje @danlon!

Wij zijn ook aan het stoeien met de kaartjes. Vandaag krijg ik weer een voorbeeldje binnen hoop ik. Dit was een kaartje waar we erg enthousiast over waren, dus hoop dat we hiermee verder kunnen gaan. We willen het bord buiten laten passen bij het geboortekaartje, dus zou leuk zijn als we kunnen beslissen dat dit m wordt hihi.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk kaartje @danlon!

Wij zijn ook aan het stoeien met de kaartjes. Vandaag krijg ik weer een voorbeeldje binnen hoop ik. Dit was een kaartje waar we erg enthousiast over waren, dus hoop dat we hiermee verder kunnen gaan. We willen het bord buiten laten passen bij het geboortekaartje, dus zou leuk zijn als we kunnen beslissen dat dit m wordt hihi.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Ik vond het nu ook heeeeel lastig!

Wij hebben een ooievaar in de tuin met een bord landingsplaats... En roze en blauwe vlaggetjes.. We krijgen vragen van voorbijgangers wat t nou is geworden.. Beide de ooievaar heeft ook een blauwe en roze zak met baby

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

T kaartje.. 95ceed145d37546c2293350262a4307c.jpgb7396feac062adaf68d246eca7117ca2.jpg

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Wat een leuk kaartje zeg Danlon! Lijkt me nog moeilijker om iets te vinden wat voor een tweeling jongen/meisje leuk is.

 

Lijkt me heel duidelijk toch als de ooievaar twee babies in de bek heeft ! Zeker als de ene zak roze is en de andere blauw. Hahaha blijkbaar valt het kwartje erg laat bij sommige mensen.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg krampjes? Kilam heeft t ook.. Ik geef hem tussendoor baby venkelthee, werkt als tierelier

Had bij de oudste infacol geprobeerd maar hielp niks..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

 

Ja best heel erg! Heb nu met Sab simplex (uit Duitsland) wel succes. Het lijkt echt beter te gaan. Baby venkelthee dus; bij de tuinen te koop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja best heel erg! Heb nu met Sab simplex (uit Duitsland) wel succes. Het lijkt echt beter te gaan. Baby venkelthee dus; bij de tuinen te koop?
Nee uit Duitsland.. Hebben ze gewoon in supermarkt of bij rossman of andere drogisterij. Mag vanaf 2 weken gegeven worden... Sab simplex ken ik niet..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej meiden! Holymoly! Ik heb sinds gisteravond pijnen die overeenkomen met de beschrijvingen van indalingspijn.

Super krampen zoals vergelijkbaar met ongesteld zijn... zoo niet grappig..

En dan zeggen ze dat dat minder pijn doet dan de echte weëen....

Ojeee ik dacht ik ga alles zonder pijnstilling doen maar ik moet nu al huilen... hahahha sorry!!

Moest het ff delen...

 

Laatste werkdag en als dit aanhoudt, laatste halve werkdag

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej meiden! Holymoly! Ik heb sinds gisteravond pijnen die overeenkomen met de beschrijvingen van indalingspijn.

Super krampen zoals vergelijkbaar met ongesteld zijn... zoo niet grappig..

En dan zeggen ze dat dat minder pijn doet dan de echte weëen....

Ojeee ik dacht ik ga alles zonder pijnstilling doen maar ik moet nu al huilen... hahahha sorry!!

Moest het ff delen...

 

Laatste werkdag en als dit aanhoudt, laatste halve werkdag

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Jemig Kims, niet fijn! Hou vol en slik lekker paracetamol! Onschadelijk en in nood gewoon doen!

 

Hier eerste consultatiebureau afspraak gehad. Tip; neem een omslagdoek mee, was ik vergeten en hij moet in zijn luier klaarliggen voor de arts. Ja, amateur he

Hij is in twee weken gegroeid van 2730 gram naar 3630 gram! Jeuhhh dus eindelijk een enorme stijgende lijn. Ook in lengte is hij gegroeid. Maat 50/56 (kleine maatjes) past hij nu enigszins, zonder er in te verzuipen. Lekker hoor! Hij doet het heel goed, de nachten zijn best aanpoten. Hij drinkt snachts inmiddels gelukkig wel redelijk snel en ik kan met ongeveer 45 minuten wel weer in bed liggen. (Nogmaals; respect @danlon met twee!!) Ik denk ook niet meer bij elke kreuntje dat hij ligt te stikken en ook als hij stil is ben ik niet meer krampachtig aan het zoeken naar ademhaling Maar man, wat een heerlijk ventje! We voelen ons elke minuut gelukkig als we naar hem kijken..

 

Heb nog wel veel pijn gehad aan de wonden van de keizersnede, maar voel me nu eindelijk wat sterker worden! Dus vanavond maar weer eens naar de supermarkt. Die is niet op loopafstand hier, dus moet met de auto. Vorige week was het ritje naar de drogist nog niet te doen dus ik ben benieuwd! Ik weet ook niet meer wat ik aan moet trekken. Ik ben al 9 kilo kwijt, maar pas mijn gewone kleren nog niet helemaal. En de Zwangerschaps broeken zijn wel echt veel te wijd. Dus; leve online shoppen! Komt vandaag een doos binnen haha!

 

We verzuipen inmiddels ook in de kaarten en de kado’s! Wauw wat zijn mensen om ons heen ook enorm blij voor ons! Allemaal lieve berichtjes! Aan de andere kant lees ik nu ook heel veel berichten in de media over oude moeders en “of we dat moeten willen”.. dat doet me zo enorm verdriet! Als alles anders was gelopen was ik nu geen oude moeder. De ongenuanceerde opmerkingen van mensen bij die berichten vind ik zo pijnlijk dat als ik het lees ik alleen maar heel verdrietig wordt.

 

Hoe is dat voor jullie? Jullie zijn niet allemaal zo oud als ik ben, maar er wordt ook veel gesproken over voortplantingsmethodes. Opmerkingen als “dan moet je maar accepteren dat je geen kinderen kan krijgen” of “dan ga je toch adopteren” zijn ook pijnlijk! Mensen hebben geen idee van de pijn van deze trajecten..

 

Zo, heel verhaal! Bijna een dagboek! Maar heb nu even een goddelijk moment van stilte in huis. Man naar werk, baby slaapt in zijn bedje, was draait, flessen zijn uitgekookt, afwasmachine al uitgepakt en koffietje voor me op tafel. Zalig momentje voor het forum!

 

Hou je taai @kims! En de andere meiden ook!

 

Liefs Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kims je moet er wat voor over hebben zeggen ze he... Pff arme jij! Heb je je laatste werkdag een beetje overleefd?

 

@inge35 ik kan me bij cb herinneren dat ik mn zoon op arm meenam naar binnen.. Vraag me af hoe dat met 2 te doen

Wat fijn dat je mannetje zo goed groeit en t snachts wat sneller doet..hoeveel krijgt hij nu qua flesvoeding?

Haha misschien omdat ik ook van alles tegelijk doe hoor.. Vooral snachts, tijdens verschonen wordt water verwarmd en dan gelijk genoeg voor 2 babies.. En verschonen gaat opeens stuk sneller dan bij de eerste en ach ze houden niet van wachten dus misschien dat ze daarom ook wel door drinken, ze krijgen nu 90 fles.

 

Je kleding probleem herken ik maar ik kan sommige van mn oude kleding alweer aan.. Ben 20 kg kwijt nu.. Ik ben denk ik veel jonger en heb dat niet... Maar mensen oordelen makkelijk over anderen, tot ze er zelf mee te maken krijgen..

 

Oh ja ik geef nog wel bv voor fles aan..

 

Goh dames, geniet nog van de terasjes, het mooie weer, en de vrijheid die je hebt.. T klinkt misschien als zeuren maar het is het allemaal dubbel en dwars waard hoor.

Ook wij zijn smoorverliefd... Ik mis alleen dat getrappel in mn buik.. Daar waar mn man dus niet moet denken aan nog een... Denk ik aan de cryos

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks lieve @inge35 en @danlon!

Gelukkig trok het in de ochtend ook weer weg dus heb nog lekker even gewerkt en ben er op tijd vandoor gegaan, de vrijheid tegemoet!

 

Wat fijn dat het goed gaat met de kleintjes! Heerlijk dat jullie er zo van genieten.

Ik moet toegeven dat ik toch wel steeds minder enthousiast wordt van de aankomende bevalling hoor!! Hahahaha

Als ik bedenk dat ze misschien groot is en nu waarschijnlijk al maatje 50 voorbij is.... oefh!

 

Vervelend dat die berichten je aangrijpen Inge... maar er zijn zoveel mensen die (gelukkig) al deze voortrajecten niet inhoeven en geen idee hebben waar ze over praten.

En zowieso op social media is het altijd maar wat rondroepen.

Mijn vriend is ook ouder, ik had daar in het begin ook veel moeite mee ten opzichte van mijn kindje... maar het leven is zo relatief dus lekker genieten van je eigen leven is het enige wat telt!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks lieve @inge35 en @danlon!

Gelukkig trok het in de ochtend ook weer weg dus heb nog lekker even gewerkt en ben er op tijd vandoor gegaan, de vrijheid tegemoet!

 

Wat fijn dat het goed gaat met de kleintjes! Heerlijk dat jullie er zo van genieten.

Ik moet toegeven dat ik toch wel steeds minder enthousiast wordt van de aankomende bevalling hoor!! Hahahaha

Als ik bedenk dat ze misschien groot is en nu waarschijnlijk al maatje 50 voorbij is.... oefh!

 

Vervelend dat die berichten je aangrijpen Inge... maar er zijn zoveel mensen die (gelukkig) al deze voortrajecten niet inhoeven en geen idee hebben waar ze over praten.

En zowieso op social media is het altijd maar wat rondroepen.

Mijn vriend is ook ouder, ik had daar in het begin ook veel moeite mee ten opzichte van mijn kindje... maar het leven is zo relatief dus lekker genieten van je eigen leven is het enige wat telt!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hoe groot babies ook zijn. Maatje 50 passen ze in t begin altijd

 

Mijn zoon was bij geboorte bijna 3500 gram.. Zat snel in maat 50/56. Kilam is al bijna 4 kg en past net niet meer in 44..sommige 50nog te groot.. T zegt dus allemaal niks

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kims gelukkig was het maar kort . Misschien valt het allemaal toch wel mee, je lichaam is er wel voor gemaakt. Maar dat is misschien ook een beetje goeie hoop voor mezelf want ik moet ook nog .

 

Probeer nu in ieder geval te ontspannen en genieten van je verlof!

 

@ Danlon je hebt weinig keuze of niet hahaha. Ik denk dat je heel snel een routine vind en allerlei handige trucjes om het te redden met drie kleintjes. Ach en dat je nu al aan de cryo's denkt snap ik wel hoor. Mijn moeder vond de stap van 3 naar 4 het minst ingrijpend. En gek genoeg hoor ik dat vaker. Dus dat argument kun je misschien ooit nog eens gebruiken .

 

@Inge35 Wat gaat het lekker bij jullie zeg! En even handig voor mij om alvast te weten wat ik straks bij het consultatiebureau moet doen . En ik ga voor de bevalling ook even kritisch naar mijn garderobe kijken want ik weet zeker dat ik mijn kleding van voor de zwangerschap niet meer ga passen.

 

Wat leeftijd betreft waren wij er gewoon heeel vroeg bij (21 jaar). Dat resulteert er in dat ik nu met 26 mama ga worden. Ik besef me iedere keer weer wat een mazzeltje dat eigenlijk is geweest.

Maar ook ik vind het veel te kort door de bocht hoe Facebook enz. aankijkt tegen de leeftijd waarop mensen zwanger worden. Mensen roepen daar maar wat en beseffen zich niet dat het over mensen enorme verhalen gaat. Het leven is gewoon niet zo maakbaar als dat iedereen denkt.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lieve dames! Moeders en aanstaande moeders.

 

Ik kom er niet meer aan toe om bij te lezen en alles te volgen. Dus vergeef me en ik ga afscheid van jullie nemen.

Heel veel sterkte met de zwangerschappen en alle bijbehorende kwalen en ongemakken. Als je straks je kindje in je armen houdt ben je het heel snel vergeten.

Geniet van jullie mannetjes en meiden!

Oh oeps! Ik moet er snel vandoor, onze dame doet aan ver-spugen en projecteert haar laatste fles over zichzelf heen

 

Alle liefs! Liefde en geluk!

Je eigen kindje, het is zo onbeschrijflijk bijzonder, dat gun ik jullie allemaal.

Warme groet, vanaf een roze wolk, ergens in de zevende hemel.8c730cbc93c31b88b628764cb4f447c0.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames, zo te lezen gaat het goed met de kleintjes ben niet zo vaak op het forum vergeet het gewoon druk met Mila en werk, maar ook zo moe pff. Elke dag is het vroeg opstaan.

Mila komt tussen 6 en half 7 en als ik moet werken is het half 6 dat ik er uit moet. Merk wel het verschil tussen de eerste en de tweede zwangerschap. Eerste genoot ik meer omdat je verder niks hebt nu vergeet ik soms nog steeds dat ik zwanger ben,het is dat het buikje begint te groeien, en bij Mila was ik al een stuk dikker met 13 weken.

23 mei hebben we geslacht echo spannend kan ook echt niet wachten spannend moet we de kamer aanpassen of toch niet ze komen samen op 1 kamer ik vind het onnodig om nu al de zolder te gaan verbouwen kan later ook nog wel en kunnen we nog lekker even sparen.

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk @Liantje! Ben benieuwd wat het 23 mei gaat worden! Heb je zelf een voorgevoel?

 

Hier gaat alles nog goed, althans in die zin.. de groeiecho van vorige keer was niet helemaal goed en haar buikje is toch wat te groot in vergelijking met de rest dus moet toch weer terug naar het ziekenhuis.

Mijn suikerwaardes lijken nog wel steeds gewoon laag te zijn en durf nog steeds geen koek of snoep aan te raken dus het frustreerd me wel een beetje...

@Danlon hoe was dat voor jou? Heb jij ook veel aanpassingen moeten doen voor de kleintjes? Of was dat niet anders dan normaal?

 

Ze hebben het bij mij nu over medicatie of inleiden gehad en daar schrok ik toch wel een beetje van. Dat inleiden vooral

Ben zelf nogal van ‘de natuur zijn gang laten gaan’ en dan het idee dat ze zelf het kindje willen gaan opwekken te komen enzo...

Nou ja eerst gesprek met de gyn maar weer afwachten.

Bij een eerste verromantiseer je misschien wel gewoon ook teveel naar een ideaal plaatje..

 

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden