Ga naar inhoud

Uitgerekend in 2e en 3e kwartaal 2018

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Heb ik ook maar mijn geheugen laat me dan in de steek

Ja inderdaad maar ideaal is 37..maar in ieder geval zouden ze nu wel bij mij op kamer mogen en niet naar aparte afdeling.. Dus ben al blij dat we dat bereikt hebben

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Ik was gewoon begonnen en heb mn bericht gewoon steeds aangepast om eventjes terug te kunnen lezen. Ik kan het gewoon echt niet onthouden haha.

Ja 37 zou inderdaad ideaal wezen, maar ook niet ten koste van alles denk ik zo. De situatie zoals ie nu is, maakt je ook niet rustiger (tenminste dat zou bij mij zo werken) en stress is ook niet best voor baby's en bloeddruk...

Hier gaat alles goed. Eind volgende week nog een groeiecho. Dan wordt er ook gekeken of de placenta nu wel omhoog geschoven is. Vorige week lag die nog tegen het geboortekanaal aan. Mocht ie de komende weken niet opschuiven, dan wordt het ook voor mij een geplande keizersnee. Dat vind ik op zich niet zo'n ramp, maar ik weet graag waar ik aan toe ben hihi. Nog eventjes afwachten.

Nog 3 weken werken tot de vakantie. Ik kijk er naar uit!

Oh ja kitkat, je vroeg naar de hangmat in mn klas. Ik heb die in plaats van een bankje. Meestal zitten de kinderen er in om te lezen bijvoorbeeld, maar tussen de middag gebruik ik hem vaak zelf. Echt heerlijk om eventjes tussendoor te ontspannen!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

• Reacties 777
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ik was gewoon begonnen en heb mn bericht gewoon steeds aangepast om eventjes terug te kunnen lezen. Ik kan het gewoon echt niet onthouden haha.

Ja 37 zou inderdaad ideaal wezen, maar ook niet ten koste van alles denk ik zo. De situatie zoals ie nu is, maakt je ook niet rustiger (tenminste dat zou bij mij zo werken) en stress is ook niet best voor baby's en bloeddruk...

Hier gaat alles goed. Eind volgende week nog een groeiecho. Dan wordt er ook gekeken of de placenta nu wel omhoog geschoven is. Vorige week lag die nog tegen het geboortekanaal aan. Mocht ie de komende weken niet opschuiven, dan wordt het ook voor mij een geplande keizersnee. Dat vind ik op zich niet zo'n ramp, maar ik weet graag waar ik aan toe ben hihi. Nog eventjes afwachten.

Nog 3 weken werken tot de vakantie. Ik kijk er naar uit!

Oh ja kitkat, je vroeg naar de hangmat in mn klas. Ik heb die in plaats van een bankje. Meestal zitten de kinderen er in om te lezen bijvoorbeeld, maar tussen de middag gebruik ik hem vaak zelf. Echt heerlijk om eventjes tussendoor te ontspannen!

Ohhh spannend dus die groeiecho!!

Ik snap dat je wil weten waar je aan toe bent.. Lastig is dat he van zwanger zijn...zoveel onzekere dingen! Heb je wel zelf voorkeur kz of gewoon?

En dat heb ik ook hoor.. En dan lig ik met mobiel... Och even googlen op hellp... En dan alweer spijt dat ik dat gedaan heb...erg handig voor bloeddruk om dat soort dingen te doen... Nee dus.. Kan beter laptop pakken en netflixen hihi..

Mn man is nu onderweg.. Dus straks maar lekker kleppen, potje kaarten en kopje thee doen samen.. Dan komen we de dag wel weer door.

Gelukkig heb ik 2 echte druktemakers in mn buik... En zolang ze nog zo druk zijn stelt dat me iets gerust..

Hebben jullie ook van die druktemakers? Vooral bij ctg of echo gebeurt er veel en 10 minuten na t eten... T gekke is dat ze nog zoveel ruimte hebben dat ze alle kanten opdraaien... Je zou toch denken dat t nu een beetje over is..

Geplaatst
Ohhh spannend dus die groeiecho!!

Ik snap dat je wil weten waar je aan toe bent.. Lastig is dat he van zwanger zijn...zoveel onzekere dingen! Heb je wel zelf voorkeur kz of gewoon?

En dat heb ik ook hoor.. En dan lig ik met mobiel... Och even googlen op hellp... En dan alweer spijt dat ik dat gedaan heb...erg handig voor bloeddruk om dat soort dingen te doen... Nee dus.. Kan beter laptop pakken en netflixen hihi..

Mn man is nu onderweg.. Dus straks maar lekker kleppen, potje kaarten en kopje thee doen samen.. Dan komen we de dag wel weer door.

Gelukkig heb ik 2 echte druktemakers in mn buik... En zolang ze nog zo druk zijn stelt dat me iets gerust..

Hebben jullie ook van die druktemakers? Vooral bij ctg of echo gebeurt er veel en 10 minuten na t eten... T gekke is dat ze nog zoveel ruimte hebben dat ze alle kanten opdraaien... Je zou toch denken dat t nu een beetje over is..

Ik heb niet specifiek een voorkeur voor keizersnee. Natuurlijk bevallen lijkt me uiteindelijk het beste, maar mocht het een keizersnee worden vind ik dat helemaal prima, alles om het kindje gezond op de wereld te zetten.

Ja google... wat een drama he? Ik heb enorm veel gegoogled en ga daar maar een beetje mee proberen te stoppen... wat een hoop ellende kun je daar lezen! Whahah

Ons kleintje voel ik wel regelmatig, maar ik kan hem nou niet echt bestempelen als druktemaker eigenlijk. Het zijn nog steeds gewoon lieve duwtjes in mijn buik haha. Heerlijk. Oh trouwens als manlief wil voelen dan stopt ie er vaak snel mee. Pestkopje

Geplaatst
Ik heb niet specifiek een voorkeur voor keizersnee. Natuurlijk bevallen lijkt me uiteindelijk het beste, maar mocht het een keizersnee worden vind ik dat helemaal prima, alles om het kindje gezond op de wereld te zetten.

Ja google... wat een drama he? Ik heb enorm veel gegoogled en ga daar maar een beetje mee proberen te stoppen... wat een hoop ellende kun je daar lezen! Whahah

Ons kleintje voel ik wel regelmatig, maar ik kan hem nou niet echt bestempelen als druktemaker eigenlijk. Het zijn nog steeds gewoon lieve duwtjes in mijn buik haha. Heerlijk. Oh trouwens als manlief wil voelen dan stopt ie er vaak snel mee. Pestkopje

Haha mijn man heeft deze week in het ziekenhuis een van de twee voor t eerst gevoeld de kleintjes zijn nu gewoon nog even van mama alleen

Geplaatst

AFSPRAAK

Kims:

ACJ1984:

Liantje:

Inge35:

Poekie: 22 mrt vk

Danlon: 22 maart gyn echoscopist en ctg

BriarRose: 27 mrt 20 wkn echo

Ash: 03 apr vk

Kitkat: ??

Mariag: ??

UITGEREKEND

MariaG: 7 apr

Inge35: 12 apr

Ash: 28 apr

Danlon: 3 mei, kz 13/4

Kims: 25 mei

Poekie: 7 jun

️Kitkat: 14 jul

️BriarRose: 18 aug

ACJ1984: 26 okt

Liantje:

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

AFSPRAAK

Kims:

ACJ1984:

Liantje:

Poekie: 5 april vk

Danlon: 5 april gyn echoscopist en ctg(mits naar huis)

BriarRose: 27 mrt 20 wkn echo

Ash: 03 apr vk

Kitkat: ??

Mariag: ??

UITGEREKEND

MariaG: 7 apr

Ash: 28 apr

Danlon: 3 mei, kz 13/4

Kims: 25 mei

Poekie: 7 jun

️Kitkat: 14 jul

️BriarRose: 18 aug

ACJ1984: 26 okt

Liantje:

Geboren

Inge35: Julian 23 maart

Geplaatst

@danlon, kun je mijn datum aanpassen naar 5 april vk afspraak?

En misschien is het leuk om een nieiw hoofdstukje te maken met geboortedata??

Geplaatst
@danlon, kun je mijn datum aanpassen naar 5 april vk afspraak?

Uiteraard!! Had t kunnen weten he... We hebben elke keer op dezelfde dag afspraak

Geplaatst
Uiteraard!! Had t kunnen weten he... We hebben elke keer op dezelfde dag afspraak

Haha precies. Ik had mn bericht nog aangepast, maar dat heb je miss niet gelezen. Misschien kunnen we een kopje met geboortedata en naam kindje toevoegen? Inge kan nl denk ik wel weg bij uitgerekende datum en afspraken?

Geplaatst
Haha precies. Ik had mn bericht nog aangepast, maar dat heb je miss niet gelezen. Misschien kunnen we een kopje met geboortedata en naam kindje toevoegen? Inge kan nl denk ik wel weg bij uitgerekende datum en afspraken?

Ik had m gekopieerd van kims hihi.

Heb briarrose blauw gemaakt en een nieuw kopje waar inge als eerste staat!

Ik kan alleen die emoticons niet nieuw plaatsen dan loopt Tapatalk vast... Dus de volgende mag dat doen.

Geplaatst

Dames, korte update:

Vliezen zijn gebroken. Het gaat beginnen, ons meisje wil de wereld in

Geplaatst
Dames, korte update:

Ohhh succes! Spannend zeg!

Geplaatst
Dames, korte update:

Ooh superspannend. Heel veel succes!

Geplaatst

Wauw @mariaG zet um op!

Ik lees bij maar kan het bijna niet bijhouden qua reageren. Dus weet dat ik op de hoogte ben!

@danlon jij houdt ze nog goed binnen dus dit paasweekend. Nog 1 dagje dat volhouden zodat je je eigen arts hebt

@kims en nog bij de Etos geweest? Ben zo benieuwd of het bij jou ook zo goed werkt!

Hier volop genieten! Hij doet het gelukkig heel goed. Hij is alweer bijna over zijn geboortegewicht heen en en we zien ook dat ie groeit. Wat ben je druk joh met een kleine baby. Heb je verschoond, laten drinken, even knuffelen etc. Is het zo alweer een paar uur later!

Verder regelmatig tranen; het kado van mijn (overleden) moeder was prachtig en heftig. Een lief kaartje voor ons kindje met hele mooie woorden, en een mooie gedicht in een lijst.

Maar ook veel tranen van geluk, daar zijn we dan met zijn drietjes. Ongelofelijk. En dan ook nog een bak tranen van de weg die we hebben moeten afleggen. Dat moet blijkbaar ook een plek krijgen. Maar veel erover praten en veel huilen bij mijn geweldige man helpt enorm.

We hebben echt een baby huis. Slingers, veel kaartjes, flesjes op het aanrecht, en een babygeur. Die ruik je door het hele huis! echt geweldig! Gaan jullie allemaal nog meemaken. Wauw.

Maar Maria eerst; top! Ik hoop op een veilige bevallig meid. En kijk maar goed naar het prachtige pakketje wat je kado krijgt. Je gaat je tweede grote liefde ontmoeten vandaag! ❤️

@danlon succes meid, ergens voel ik dat jij snel zal volgen..

Liefs een verliefde Inge

Geplaatst
Wauw @mariaG zet um op!

Ik lees bij maar kan het bijna niet bijhouden qua reageren. Dus weet dat ik op de hoogte ben!

@danlon jij houdt ze nog goed binnen dus dit paasweekend. Nog 1 dagje dat volhouden zodat je je eigen arts hebt

@kims en nog bij de Etos geweest? Ben zo benieuwd of het bij jou ook zo goed werkt!

Hier volop genieten! Hij doet het gelukkig heel goed. Hij is alweer bijna over zijn geboortegewicht heen en en we zien ook dat ie groeit. Wat ben je druk joh met een kleine baby. Heb je verschoond, laten drinken, even knuffelen etc. Is het zo alweer een paar uur later!

Verder regelmatig tranen; het kado van mijn (overleden) moeder was prachtig en heftig. Een lief kaartje voor ons kindje met hele mooie woorden, en een mooie gedicht in een lijst.

Maar ook veel tranen van geluk, daar zijn we dan met zijn drietjes. Ongelofelijk. En dan ook nog een bak tranen van de weg die we hebben moeten afleggen. Dat moet blijkbaar ook een plek krijgen. Maar veel erover praten en veel huilen bij mijn geweldige man helpt enorm.

We hebben echt een baby huis. Slingers, veel kaartjes, flesjes op het aanrecht, en een babygeur. Die ruik je door het hele huis! echt geweldig! Gaan jullie allemaal nog meemaken. Wauw.

Maar Maria eerst; top! Ik hoop op een veilige bevallig meid. En kijk maar goed naar het prachtige pakketje wat je kado krijgt. Je gaat je tweede grote liefde ontmoeten vandaag!

Liefs een verliefde Inge

Wat heerlijk!!! Ik kan me ook alleen maar verheugen op al dat babygedoe..

En wat bijzonder zo'n kado.. Daar mogen toch ook tranen bij... Heerlijk al die tranen van geluk!

Mijn arts heeft uiteindelijk week vrij genomen dus is er pas vrijdag weer. Ik heb sinds gisteravond last van mn rug en onderin mn buik.

Heb gisteren echo gehad waarbij alles goed was en beide babies met kontje naar beneden liggen..

Krijg zometeen waarschijnlijk inwendige echo omdat de pijn niet op weeën lijken maar ik wel echt last heb en amper nog kan lopen..en dan die drukke babies nog hihi..

Je kan gelijk hebben dus dat ik snel volg! In ieder geval uiterlijk 13 april

Geplaatst
Wauw @mariaG zet um op!

Maar Maria eerst; top! Ik hoop op een veilige bevallig meid. En kijk maar goed naar het prachtige pakketje wat je kado krijgt. Je gaat je tweede grote liefde ontmoeten vandaag!

Liefs een verliefde Inge

Oh inge wat prachtig om te lezen! Fijn dat julian het zo goed doet en dat je je draai begint te vinden. Mooi ook om te lezen dat er ondertussen tijd is om alles een plekje te geven. Lekker genieten met af en toe wat tranen!

Over danlon heb ik hetzelfde gevoel, het zou toch wel eens kunnen dat dat ook niet lang meer gaat duren. Ik vind het zo mooi dat de eerste kindjes geboren worden, hoewel ik nog wel eventjes moet wachten geniet ik mee van jullie kleintjes.

Geplaatst

@Inge Wat een emotionele achtbaan zeg! Maar wel een hele mooie, nu snap jij wat ze bedoelen met de tijd vliegt. Julian lekker knuffelen zoveel je kan

@Maria G ik wacht in spanning af zet hem op!

@Danlon oh wat leuk! Echt de laatste dagen. Maar wel naar van die pijn rustig aan doen maar. En dan straks de eindsprint naar die twee wondertjes

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Geplaatst

Ze is er! Ons paasei Babette Maria Roos. Ze weegt ruim 3 kilo en doet het heel goed. Net als de trotse mama. 2 april om 16.58 is ze geboren in het Geboortehuis. met 39 weken en 2 dagen, kern gezond en ze drinkt al prima aan de borst. Bevalling ging soepel en zonder pijnstilling of andere hulpmiddelen. Eerst op een baarkruk en uiteindelijk bevallen op mn knieën op bed. Klein scheurtje, dus ik moest nog gehecht worden. Daarna mochten we naar huis. Ik ben zo verliefd! Helemaal in de wolken en zo blij met haar. Mn man was geweldig en de mensen in t geboortehuis waren echt heel lief.

[ATTACH]6404[/ATTACH]Liefs!

Geplaatst

Ha Maria, geweldig gedaan!! Gefeliciteerd! En mooie naam; welkom lieve Babette

Fijn dat het goed gaat met jullie beiden. Wat een gevoel he; daar is ze dan... geniet er van

Geplaatst
Ze is er! Ons paasei Babette Maria Roos. Ze weegt ruim 3 kilo en doet het heel goed. Net als de trotse mama. 2 april om 16.58 is ze geboren in het Geboortehuis. met 39 weken en 2 dagen, kern gezond en ze drinkt al prima aan de borst. Bevalling ging soepel en zonder pijnstilling of andere hulpmiddelen. Eerst op een baarkruk en uiteindelijk bevallen op mn knieën op bed. Klein scheurtje, dus ik moest nog gehecht worden. Daarna mochten we naar huis. Ik ben zo verliefd! Helemaal in de wolken en zo blij met haar. Mn man was geweldig en de mensen in t geboortehuis waren echt heel lief.

Gefeliciteerd Maria! Wat een plaatje is ze daar mag je trots op zijn. En het klinkt als een bevalling volgens het boekje, wat fijn. Nu mooi uitrusten en op die roze wolk leven

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Geplaatst

Wauw! Wat een mooi meisje! Van harte gefeliciteerd en wat fijn dat je bevalling zo goed is gegaan! Lekker gaan genieten!

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd!! Wat een mooi meisje en fijn dat je er zo'n goed gevoel over hebt! Nu lekker genieten

Geplaatst

Hey Maria!

Gefeliciteerd meid!! Geweldig dat alles zo goed is gegaan en dat je nu de trotse mama bent van een pracht dochter!

Ga er lekker van genieten! Heel blij voor je!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Geplaatst

@Maria gefeliciteerd met jullie lieve dochter! Het mooiste cadeau wat er is

En @Inge wat heerlijk hoe jij over je kraamtijd schrijft zeg!! Ik krijg er echt een blij gevoel van en hoop hetzelfde te gaan ervaren

@danlon nog eventjes volhouden dan maar... hihi je lijf is gewoon toch even het bokje met een tweeling erin! Maar straks dubbel zoveel pret... wat bijzonder en hoop dat jou bevalling ook fijn zal verlopen.

De rest nog eventjes geduld! Net als ik ik....

hihi Inge vanmiddag pas de eerste mogelijkheid voor de Etos dus ik laat het je weten!

Mijn kamer wordt vandaag gestuucd en einde deze week staat als het goed is de keuken.

Dan begint het gelukkig weer een beetje op een huis te gaan lijken.

Heerlijk want nu ook er wel een beetje aan toe dat t een geprepareerd baby huis gaat worden!

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Dames, ik heb ook nieuws!

Gisteren kreeg ik plots buikpijn, een soort die ik niet kende. Nu achteraf zou dat mijn tweede baarmoeder zijn die op mijn litteken van mn vorige keizersnede drukte. En op die plek hield ik vocht vast..

Omdat de kids qua ontwikkeling en gewicht goed zouden zijn en t met mij echt niet goed ging, zijn ze gisteravond gehaald.

Onze dochter Roos is geboren om 20.50 en woog 3066 gram.

Onze zoon Kilam is geboren om 20.51 en woog 2980 gram.

Roos is echt de ideale baby.. Eten? Dan laat ze zich horen, daarna slaapt ze en hebben niks. Met haar nodig.

Kilam heeft nog veel vruchtwater in zn maag waardoor hij moeite had met eten wat juist met hun lage suikers zo belangrijk was. Ze kregen eerst dus een flesje.. Maar drinken ook al lekker aan de borst. We combineren dus en ik voel me gelukkiger dan. Ooit.

Geen couveuse nodig gehad, geen speciale begeleiding, longetjes zijn zelfs al goed ontwikkeld etc..

Foto volgt nog!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden