Ga naar inhoud

Wachtbankje Januari 2018 🍀✨

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Mijn vriend is nu is alicante en heeft vanmorgen de eerste zaadstaal ingeleverd. Net resultaat te horen gekregen. 0 zaadjes gevonden..

Pfffff.....

Maar ze hadden in oktober(toen wij de intake hadden) wel een paar zaadjes gevonden en die hebben ze blijkbaar toen ingevroren. Dus we hebben sowieso wel iets.. de arts zegt dat ze er ook maar 1 nodig heeft.. maar dit geeft niet echt hoop.. 4 en 7 januari nog een zaad staal inleveren.. en dan op de dag van de punctie..

De arts snapt er zelf ook niks van hoe dit kan. Heeft verder ook niet met vitamines of roken of iets te maken. Het word gewoon niet aangemaakt. Dan kan je vitamine slikken hoeveel je wilt, maar als iets er niet is, kan het ook niet beter worden daardoor.

Ben er eigenlijk best wel rustig onder.. zit in een soort rush

Oh meid wat schrikken idd, o zaadjes gevonden.

Misschien is Tese bij jullie een betere oplossing?

Ik ken ook een stelletje waarbij de man het heeft laten doen, en konden gelukkig wat zaad vinden.

• Reacties 433
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Oh meid wat schrikken idd, o zaadjes gevonden.

Misschien is Tese bij jullie een betere oplossing?

Ik ken ook een stelletje waarbij de man het heeft laten doen, en konden gelukkig wat zaad vinden.

Nee dat is dus geen optie bij hem .. wilden ze eerst wel doen. Maar zijn ‘fabriek’ maakt gewoon geen zaad aan. De arts omschreef tese dan als zoeken naar een naald in een hooiberg. Het ergste ervan vind ik denk ik nog dat de arts aan Mn vriend vroeg : jullie doen eicel donatie hé ?

Uh nee ? Numero 386 voel ik me weer

Geplaatst
Nee dat is dus geen optie bij hem .. wilden ze eerst wel doen. Maar zijn ‘fabriek’ maakt gewoon geen zaad aan. De arts omschreef tese dan als zoeken naar een naald in een hooiberg. Het ergste ervan vind ik denk ik nog dat de arts aan Mn vriend vroeg : jullie doen eicel donatie hé ?

Uh nee ? Numero 386 voel ik me weer

Oh oke..apart hoor. Ik ga hier over informeren wat je vriend dat kan doen wbt supplementen enzo., maca ,superfood.

Want het lijkt idd op een soort sterilisatie. Ze moeten dat ook onderzoeken dat er niet iets vastligt daar.

Ja die opmerking is wel erg idd..pfff ook dat nog.

Geplaatst

@vpk, succes! Laat die eitjes maar lekker groeien💪🍀

@jeetje lau, dat is niet nieuws waar je op zit te wachten. Hopelijk kunnen ze de de vokgende data wel wat vinden 🙏.

Spannende dagen! Duim voor je!

Hebben ze ook iets gezegd, over wat ze evt voor jullie kunnen betekenen?

En idd wel fijn dat ze eerst even je dossier lezen, dat ze weten wie je bent en waar je mee bezig bent....😕

😙

Geplaatst
@vpk, succes! Laat die eitjes maar lekker groeien

@jeetje lau, dat is niet nieuws waar je op zit te wachten. Hopelijk kunnen ze de de vokgende data wel wat vinden .

Spannende dagen! Duim voor je!

Hebben ze ook iets gezegd, over wat ze evt voor jullie kunnen betekenen?

En idd wel fijn dat ze eerst even je dossier lezen, dat ze weten wie je bent en waar je mee bezig bent....

Ja idd, we hebben het vaker gehad hoor ook in nl. Dan 0 dan weer iets.. dus zon grote shock is het niet, heb voor de zekerheid wel even een mail gestuurd of ze wel de picsi en imsi techniek hebben toegepast aangezien ze ook dachten dat we voor eiceldonor kwamen.. niet dat daar ergens dan wat mis gaat.

Hopen op de volgende lozing..

Alternatief is spermadonor ( dat is voor ons geen optie, hebben we het al over gehad)

@yamila wat arts in Spanje zei was dat vitamines ed in dit geval niks kunnen verbeteren, omdat de aanmaak het probleem is maar hoor verder ook niks over onderzoeken ofzo...

Geplaatst

@ lalautje

Wat afschuwelijk dat er geen zaadjes zijn.. ze komen vast wel bij volgende lozing! Ik duim voor jullie!! X

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Je bah. Sterkte met een plekje geven en weer door te moeten. Heb je nog cryo's over?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Ja heb nog 4 Cryo’s... ze zitten per 2 ingevroren.. dus nog 2 x

Geplaatst
Dat verzacht de pijn gelukkig wel iets .

Hoop zo dat jij positief test! Zo fijn als ik zie dat het lukt! Ergste verdriet is ook dat ik alleen ben en niet echt kan delen.. geen arm om heen.. alleen huilen.. de Cryo’s zagen er zo mooi uit! Maar moet door.. heb nog maar paar maanden voordat ik niet meer kan/mag qua leeftijd. Heb zoveel steun van jullie allemaal..

Geplaatst
Mijn vriend is nu is alicante en heeft vanmorgen de eerste zaadstaal ingeleverd. Net resultaat te horen gekregen. 0 zaadjes gevonden..

Pfffff.....

Maar ze hadden in oktober(toen wij de intake hadden) wel een paar zaadjes gevonden en die hebben ze blijkbaar toen ingevroren. Dus we hebben sowieso wel iets.. de arts zegt dat ze er ook maar 1 nodig heeft.. maar dit geeft niet echt hoop.. 4 en 7 januari nog een zaad staal inleveren.. en dan op de dag van de punctie..

De arts snapt er zelf ook niks van hoe dit kan. Heeft verder ook niet met vitamines of roken of iets te maken. Het word gewoon niet aangemaakt. Dan kan je vitamine slikken hoeveel je wilt, maar als iets er niet is, kan het ook niet beter worden daardoor.

Dat is niet leuk! Misschien was het net niet het juiste moment. Mijn vriend is van nihil naar een paar duizend gegaan en de laatste keer was het 2 miljoen. Dus het kan maar zo de volgende keer beter gaan. Slikt hij naast vitamine pillen ook zink, selenium, vitamine D, vitamine C, extra B9, extra vitamine C en Bètacaroteen. Veel van wat ik heb opgenoemd kan je ook uit voeding halen, maar dat kan je ff Google. Ik weet niet of het helpt, maar ook al zo het maar een heel klein beetje helpen. Heel veel succes!

Geplaatst

Pien wat ontzettend balen... Blijf hoop houden hoor! Ga je direct door?

@lalautje dat is een tegenvaller.. Hopelijk straks een beter resultaat. Bij mijn partner is 1 bal niet heel productief die is gedraaid geweest en heeft daardoor een flinke klap gehad omdat er een tijd geen doorbloeding is geweest. Had verder geen gevolgen voor de zaadproductie werd destijds gezegd.. Nou wel dus vandaar dat we in het ICSI traject zitten. Gelukkig de andere bal productief maar in totaal te weinig om natuurlijk zwanger te raken. Ga keihard voor jullie duimen!

Geplaatst

@pien, sorry heb over jou traantjes heen gelezen.

Superjammer dat het definitief niet gelukt is. Altijd weer een klote en verdrietig moment.

Knuffel!!! 😙

Geplaatst

Pien76, wat ben jij een topper dat je dit hele verhaal zelf aan gaat. Heel veel respect voor jou. En gelukkig nog twee mooie pogingen te gaan. Het hele forum gaat voor je duimen 🤞🤞🤞

Lalautje, wat verschrikkelijk om te lezen. En dat je keer op keer van die rare onzorgvuldige versprekingen hebt, ongelofelijk. Nog twee kansen om wat te vinden, misschien doet de zon hem goed en kan hij een beetje ontstressen. Ook voor jullie 🤞🤞🤞

Geplaatst

Dank jullie wel lieverds! Ik duim ook voor jullie allemaal! Wat zou het fijn zijn als we straks allemaal door mogen naar het zwangerenbankje

Geplaatst

Lalautje ik hoop dat ze snel iets vinden bij je man. Wie weet doet de zon en rust hem wel goed.

Pien sterkte meis! Dikke knuffel!

Vpk succes met stimuleren. Op naar een mooi aantal!

Pino heel veel succes morgen bij de echo🤗. En dan ook jij de eerste 💉 er weer in om te stimuleren. Zet hem op!

Geplaatst

Pfffff.....

Hmm...maar idd schat er is er maar 1 voor nodig

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Geplaatst

BIBI SCHEMA

🦋Beebwish: 26 dec tp8 jan td

🦋ACJ1984: 29 dec tp12jan td

Menace: 3 jan cryo echo

Vpk1988: 2 jan start gonalf,

9 jan 1e echo fm

Pino81: 20 dec start deca,

3 jan startecho + start meno,

10 jan 1e echo fm

Yamila: 31 dec start pil,

2 feb start deca,

14 feb start gonalf,

21 feb 1e echo fm

♥️Amf: rustmaand, cryo

♥️EatPrayLove: rustmaand, cryo

♥️Alice123: rustmaand, cryo feb

♥️Ivydrew: rustmaand, cryo

♥️Cil: rustmaand, cryo jan

♥️Pien76: rustmaand, cryo

♥️Lalautje: 12 dec start pil

♥️Christel81: 9 jan scratching,

13 jan start deca,

14 jan start meno

♥️Sharlee: rustmaand,

nieuwe poging

♥️Miranda13: rustmaand,

11 jan evaluatiegesprek

♥️Wensmama: rustmaand,

nieuwe poging

Geplaatst

Toppie pino!

Hopelijk over een paar dagen beter resultaat lalautje.

Hier op wd 8 nog steeds negatief. Krijg er een hard hoofd in.

Geplaatst
Succes @menace en @pino81🤞

Bedankt lieve Lalautje.. ik mag vanavond al de pregnyl zetten en dinsdag is de tp al!!!helemaal blij.

Maar wat een teleurstelling voor jou.. hoop dat ze morgen toch nog zaadcellen vinden!

Geplaatst
[ATTACH=CONFIG]6394[/ATTACH]

Eerste spuit zit er weer in....

Alles was rustig, dus laat ze nu maar lekker groeien

Super Pino.. laat ze idd maar goed groeien

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden