Ga naar inhoud

Wachtbankje Januari 2018 🍀✨

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Bedankt lieve Lalautje.. ik mag vanavond al de pregnyl zetten en dinsdag is de tp al!!!helemaal blij.

Maar wat een teleurstelling voor jou.. hoop dat ze morgen toch nog zaadcellen vinden!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wauw lekker snel !

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

• Reacties 433
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Wauw lekker snel !

Ja he had ik ook helemaal niet verwacht..

hoop voor jou toch nog op een positieve test aankomende dagenduim voor je!

Geplaatst

BIBI SCHEMA

🦋Beebwish: 26 dec tp8 jan td

🦋ACJ1984: 29 dec tp12jan td

Menace: 9 jan cryo tp

Vpk1988: 2 jan start gonalf,

9 jan 1e echo fm

Pino81: 3 jan start meno,

10 jan 1e echo fm

Yamila: 31 dec start pil,

2 feb start deca,

14 feb start gonalf,

21 feb 1e echo fm

♥️Amf: rustmaand, cryo

♥️EatPrayLove: rustmaand, cryo

♥️Alice123: rustmaand, cryo feb

♥️Ivydrew: rustmaand, cryo

♥️Cil: rustmaand, cryo jan

♥️Pien76: rustmaand, cryo

♥️Lalautje: 12 dec start pil

♥️Christel81: 9 jan scratching,

13 jan start deca,

14 jan start meno

♥️Sharlee: rustmaand,

nieuwe poging

♥️Miranda13: rustmaand,

11 jan evaluatiegesprek

♥️Wensmama: rustmaand,

nieuwe poging

Geplaatst
There you go Pino 💪 was het spannend om de eerste spuit te zetten?
Thanks dames!!Nou na 9 iui en al 2 ivf pogingen hiervoor is het spuitje zetten appeltje eitje 😉Het is vooral weer spannend wat het gaat doen, vooral omdat ik nu voor het eerst menopur gebruik ipv gonal f.Dus in die zin vind ik het Zeker weer spannend! @menace, dat is lekker snel!!! Fijn! Succes!!! 🍀@beewish, hopelijk wordt die nog positief, kan zeker nog wel. Hoe oud was je Emmy?
Geplaatst
Thanks dames!!Nou na 9 iui en al 2 ivf pogingen hiervoor is het spuitje zetten zetten appeltje eitjes Het is vooral weer spannend wat het gaat doen, vooral omdat ik nu voor het eerst menopur gebruik ipv menopur.Dus in die zin vind ik het Zeker weer spannend! @menace, dat is lekker snel!!! Fijn! Succes!!! @beewish, hopelijk wordt die nog positief, kan zeker nog wel. Hoe oud was je Emmy?
2 vingers in je neus ondertussen

Mijn emmy was 3 dagen oud.

Geplaatst
2 vingers in je neus ondertussen Mijn emmy was 3 dagen oud. Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Dan zit je pas in totaal op dag 11. Dan kan het echt nog alle kanten uit. Ik teste pas op dag 16 (in totaal) positief.Was helaas geen doorgaande zwangerschap.Maar daarmee heb ik wel geleerd echt geduld te hebben en gewoon netjes te wachten met testen tot de testdatum.
Geplaatst

Vorige keer van mijn zoontje op wachtdag 10 positief getest maar toen was het ook de 1ste test dus ik weet niet of die bijv een dag eerder ook al positief zou aangegeven hebben.

Nu zit ik op wachtdag 8.

Geplaatst

Owja dan wordt het haast een gewenning ik weet nog dat ik die spuiten zetten verschrikkelijk vond en m'n partner moest er niets van weten dus daar had ik ook niks aan whaha die gaat bijna nokkie bij het zien van een spuit

Geplaatst

Wat zijn die wachtweken toch verschrikkelijk. Ik zit op wachtdag 6 en ik hoop elke dag dat ik wat bevestiging krijg dat ik zwanger zou zijn. Ik weet met mijn zoontje dat ik op een gegeven moment voor de testdatum zere borsten kreeg. Maar of dit nou in de eerste of tweede wachtweek was?? En dat was een zwangerschap nav een verse terugplaatsing en heb daarvoor moeten spuiten natuurlijk. Nu alleen de progynova en de ustrogan die ik moet gebruiken. Zijn er meerdere die geen "kwaaltjes" hadden en toch zwanger waren??

@beebwish voel jij je al anders? Jij zit op wachtdag 9 inmiddels he?

Geplaatst
Wat zijn die wachtweken toch verschrikkelijk. Ik zit op wachtdag 6 en ik hoop elke dag dat ik wat bevestiging krijg dat ik zwanger zou zijn. Ik weet met mijn zoontje dat ik op een gegeven moment voor de testdatum zere borsten kreeg. Maar of dit nou in de eerste of tweede wachtweek was?? En dat was een zwangerschap nav een verse terugplaatsing en heb daarvoor moeten spuiten natuurlijk. Nu alleen de progynova en de ustrogan die ik moet gebruiken. Zijn er meerdere die geen "kwaaltjes" hadden en toch zwanger waren??

@beebwish voel jij je al anders? Jij zit op wachtdag 9 inmiddels he?

Je kunt prima zonder kwaaltjes toch zwanger zijn. Ik zit inmiddels bijna op 19 weken en heb pas op week 17 voor het eerst ergens last van gekregen: hoofdpijn.

Alle 'vroege' symptomen die ik had waren gespannen borsten, verder niet en dat had ik ook pas ruim nadat ik een positieve test had gehad. Echt... ook zonder wat voor symptomen ook kun je gewoon zwanger zijn. Hou moed hoor!

Geplaatst

They found it !!!!

Ze gaan het niet invriezen, omdat er dan een gedeelte dood gaat en de kwaliteit slechter word. Het ging er dus puur om, om te kijken of hij vers zaad produceert. Op de dag van de punctie moet hij dan gedurende de dag verschillende samples inleveren.

Geplaatst

They found it !!!!

Ze gaan het niet invriezen, omdat er dan een gedeelte dood gaat en de kwaliteit slechter word. Het ging er dus puur om, om te kijken of hij vers zaad produceert. Op de dag van de punctie moet hij dan gedurende de dag verschillende samples inleveren.

Poeh dat is een opluchting zeg !

Geplaatst

They found it !!!!

Gelukkig!!!! Blij voor jullie

Geplaatst

They found it !!!!

Oh wat fijn zeg!!!

Geplaatst

They found it !!!!

Super fijn voor jullie!!

Geplaatst

Goed om te lezen dat niet iedereen kwaaltjes had voor de testdatum.. Hopelijk is dat bij mij ook het geval.. Konden we maar even kijken wat er daar binnen allemaal gebeurt he!

Lalautje wat goed nieuws zeg! Dat geeft de mens weer hoop 🤗

Geplaatst

Dankjewel allemaal !

Net de start echo gehad

Links 4 follikels van 2 mm

Rechts 2 follikels van 2 mm

Bms van 3mm, daar maak ik me wel druk om.. vorige keer was het bij de start echo meteen 10 mm en was het zo gebleven.. ik ben ook nog niet ongesteld geworden.. ik dacht juist dat het bms net voor de ongi juist het dikst moest zijn, dat word dan afgebroken door de ongi..

misschien dat het door de pil komt ? Maar dat heb ik vorig traject ook geslikt voel verder ook geen krampen ofzo

@pino81 hoe dik was jou bms bij de start echo ? En hoe gaat het met prikken ? Voel je verschil?

Hoe gaat het met de rest ? Heb het allemaal niet meer zo meegekregen, voelde me zo ziek. Gaat nu weer wat beter gelukkig! Ik heb een boek gekregen ‘opgeruimd’ van marie kondo.. echt een super leuk boek! (Aanrader!)

Duim voor jullie

🤞

Geplaatst
Dankjewel allemaal !

Net de start echo gehad

Links 4 follikels van 2 mm

Rechts 2 follikels van 2 mm

Bms van 3mm, daar maak ik me wel druk om.. vorige keer was het bij de start echo meteen 10 mm en was het zo gebleven.. ik ben ook nog niet ongesteld geworden.. ik dacht juist dat het bms net voor de ongi juist het dikst moest zijn, dat word dan afgebroken door de ongi..

misschien dat het door de pil komt ? Maar dat heb ik vorig traject ook geslikt voel verder ook geen krampen ofzo

@pino81 hoe dik was jou bms bij de start echo ? En hoe gaat het met prikken ? Voel je verschil?

Hoe gaat het met de rest ? Heb het allemaal niet meer zo meegekregen, voelde me zo ziek. Gaat nu weer wat beter gelukkig! Ik heb een boek gekregen ‘opgeruimd’ van marie kondo.. echt een super leuk boek! (Aanrader!)

Duim voor jullie

🤞

Geen idee hoe dat zit met de bms....wat zeggen de artsen ervan dan? Hier alles goed. Ga de documenten opsturen naar de verzekering en dan zien we wel verder. Vandaag uiteindelijk ongesteld geworden dus mn cyclus is weer op gang.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Geplaatst
Geen idee hoe dat zit met de bms....wat zeggen de artsen ervan dan? Hier alles goed. Ga de documenten opsturen naar de verzekering en dan zien we wel verder. Vandaag uiteindelijk ongesteld geworden dus mn cyclus is weer op gang.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Het rare is.. ik vroeg dus aan Spanje hoe of wat en ook dat ik nog niet ongesteld ben.. toen stuurde ze dat ik anders gewoon al kan stimuleren als ik nog niet ongesteld ben nu snap ik er helemaal niks meer van. Maar goed ik laat het allemaal wel los en doe wel gewoon wat ze me opdragen nu bloeduitslag afwachten van fsh lh oestradiol en progesteron en dan krijg ik te horen hoe verder.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden