Ga naar inhoud

Wachtbankje Januari 2018 🍀✨

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hier gaat het goed. Soms een drukkend gevoel onderin de buik. En ja.. Is dat 9mdat de menstruatie er aan zit te komen of is er iets in de baarmoeder gaande?? Voel voor de rest niets. Had bij de eerste zere borsten en dat maakt me dan ook weet onzeker dat ik dat nu niet heb. Laat het maar gauw vrijdag zijn! Vandaag de zwangerschapstest in huis gehaald

Ja idd wat een spanning hé ! Maar niet iedere zwangerschap gaat hetzelfde hé ! Snap dat je er onzeker van word, dat je dat de vorige keer wel voelde en nu niet, maar dat zegt echt niks! En weet je zeker dat je het al zo vroeg voelde aan je borsten de vorige keer ?

Ik duim voor je ! 🤞

• Reacties 433
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ja idd wat een spanning hé ! Maar niet iedere zwangerschap gaat hetzelfde hé ! Snap dat je er onzeker van word, dat je dat de vorige keer wel voelde en nu niet, maar dat zegt echt niks! En weet je zeker dat je het al zo vroeg voelde aan je borsten de vorige keer ?

Ik duim voor je !

Dat was voor de testdatum. Ik weet nog dat ik toen twijfelde of het een zwangerschap kon zijn, of de bijwerking van de medicijnen. Ja klopt hoor ik om me heen ook dat de tweede zwangerschap heel anders kan zijn. Maar zoek zo naar een bevestiging.. Maar er is maar één manier om bevestiging te krijgen en dat is de test..

Geplaatst
Dat was voor de testdatum. Ik weet nog dat ik toen twijfelde of het een zwangerschap kon zijn, of de bijwerking van de medicijnen. Ja klopt hoor ik om me heen ook dat de tweede zwangerschap heel anders kan zijn. Maar zoek zo naar een bevestiging.. Maar er is maar één manier om bevestiging te krijgen en dat is de test..

Ja wat duurt vrijdag dan ineens lang hé....

Geplaatst

Net 1e fm gehad. Er waren nu 7 kleine te zien. Maar klein dus nog. Andere medicatie wil niet zeggen dat het sneller gaat. Meestal blijft het verloop wel hetzelfde. Dus geduld hebben en aan doorspuiten.Vrijdag weer terug.Had gehoopt dat het nu wat sneller zou gaan met de menopur. (Vorige keren beide keren op dag 21 punctie). Maar goed het gaat uiteindelijk niet om de snelheid maar om de kwaliteit van de eitjes.

Geplaatst
Net 1e fm gehad. Er waren nu 7 kleine te zien. Maar klein dus nog. Andere medicatie wil niet zeggen dat het sneller gaat. Meestal blijft het verloop wel hetzelfde. Dus geduld hebben en aan doorspuiten.Vrijdag weer terug.Had gehoopt dat het nu wat sneller zou gaan met de menopur. (Vorige keren beide keren op dag 21 punctie). Maar goed het gaat uiteindelijk niet om de snelheid maar om de kwaliteit van de eitjes.

Fijn 7 eitjes! Geduld hebben. Ook al is het moeilijk! X

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Goedemorgen ladies ..

Allemaal een fijne jaarswisseling gehad😊

Ben niet meer zoo vaak op t forum af en toe inloggen ff kijkje nemen dan weer eraf.. wilde dit jaar niet al teveel erop zitten maar denk wel aan jullie hoor heej

Dames op ‘t bankje veel succes hoop dat jullie beiden een positieve test in handen krijgen en @ acj1984 je hoeft niks te voelen heej elke zw is anders

@lalautje spannend voor jouw morgen fm ? Succes hooelijk is alles lekker goed aan t groeien

@ Pino lieverd het gaat niet im de temp he beter wat langer doorspuiten dat ze alle 7 goeie kwaliteit zijn dan meer eitjes waarvan er een boel niet van goed zijn Succes lieverd ! Hoop datt bij de verse tp meteen raak is voor jullie beide trouwens 😘😘

Ik heb morgen mijn gesprek over ivf behandeling 3 dus ben ook benieuwd en heb er zin in ! Succes nog alle andere dames die bezig zijn met het spuiten en degenen die rustend hebben is zooo weer voorbij en kunnen jullie ook weer door

Liefs Miranda ❤️

Geplaatst

@pino81 inderdaad! Het gaat om het eindresultaat! 7 is een mooi aantal, lekker mee groeien en vrijdag weer een echo ! Hoop wel voor je dat het toch deze ronde ietsje korter duurt. Had je de vorige keer dus 19 dagen gestimuleerd ?

Geplaatst

@pino81 net als Miranda ook zegt! Beter 7 van goede kwaliteit dan er een hele boel. Daar kan ik zeker over meepraten het komt vast helemaal goed ! 🤞 en uiteindelijk hebben we er toch maar 1 nodig

Geplaatst

@miranda13 heel veel succes ook morgen bij je evaluatiegesprek! Wat bedoel je met ik wilde dit jaar niet al teveel erop zitten ? Ga je een jaar rust nemen en volgend jaar een volgende poging doen ?

Geplaatst

Pino wat goed! Hopelijk zijn het allemaal goede eitjes!!

Hier vandaag wat steken onderin m'n buik. En hele week al wat honger eind vd ochtend en in de middag. Ben zo benieuwd wat te test gaat zeggen vrijdag..

Geplaatst
Goedemorgen ladies ..

Allemaal een fijne jaarswisseling gehad

Ben niet meer zoo vaak op t forum af en toe inloggen ff kijkje nemen dan weer eraf.. wilde dit jaar niet al teveel erop zitten maar denk wel aan jullie hoor heej

Dames op ‘t bankje veel succes hoop dat jullie beiden een positieve test in handen krijgen en @ acj1984 je hoeft niks te voelen heej elke zw is anders

@lalautje spannend voor jouw morgen fm ? Succes hooelijk is alles lekker goed aan t groeien

@ Pino lieverd het gaat niet im de temp he beter wat langer doorspuiten dat ze alle 7 goeie kwaliteit zijn dan meer eitjes waarvan er een boel niet van goed zijn Succes lieverd ! Hoop datt bij de verse tp meteen raak is voor jullie beide trouwens 

Ik heb morgen mijn gesprek over ivf behandeling 3 dus ben ook benieuwd en heb er zin in ! Succes nog alle andere dames die bezig zijn met het spuiten en degenen die rustend hebben is zooo weer voorbij en kunnen jullie ook weer door

Liefs Miranda ❤️

Fijn miranda dat je weer verder kan, met stap 1 het gesprek morgen. Succes!

Ben benieuwd hoe jullie verder gaan.

Idd7 eitjes is niks mis mee, maar moeten ze wel doorgroeien. Maar we hebben ervaring uit uvf 1 en 2 dat het gewoon lang duurt bij mij, dus we kunnen niet anders doen dan afwachten.

Groot gelijk dat je minder op het forum wilt zijn. Zoveel mogelijk genietrn van de dingen die je wel hebt.

Hou ons wel op de hoogte he 😙

Geplaatst

Hoi hoi ook ik wil me graag melden voor t wachtbankje! Vandaag 1e meting 9 stuks van 12mm vrijdag weer en dan waarschijnlijk woe de punctie. Wel wennen 1e poging 23 eitjes en stimulatie 2e poging in nov afgebroken 34 eitjes.. gyn was erg tevreden en gaf aan dat dit aantal beter is voor de kwaliteit.. voelt wel beetje dubbel.. maar we hebben er maar 1 nodig! Hopelijk eind volgende week tp nr 7 en weer op t bankje!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Geplaatst

BIBI SCHEMA

🦋ACJ1984: 29 dec tp12jan td

🦋Menace: 9 jan tp22 jan td

Vpk1988: 2 jan start gonalf,

.. jan 2e echo fm

Flower01 .. jan start ..,

12 jan 2e echo fm

Pino81: 3 jan start meno,

12 jan 2e echo fm

Lalautje: 7 jan start pergoveris,

11 jan 1e echo fm

Pien76: 19 jan cryo echo

Yamila: 31 dec start pil,

2 feb start deca,

14 feb start gonalf,

21 feb 1e echo fm

♥️Amf: rustmaand, cryo

♥️EatPrayLove: rustmaand, cryo

♥️Alice123: rustmaand, cryo feb

♥️Ivydrew: rustmaand, cryo

♥️Cil: rustmaand, cryo jan

♥️Beebwish: rustmaand, cryo

♥️Christel81: 13 jan start deca,

14 jan start meno

♥️Sharlee: rustmaand,

nieuwe poging

♥️Miranda13: rustmaand,

11 jan evaluatiegesprek

♥️Wensmama: rustmaand,

nieuwe poging

Geplaatst

@acj1984 wat een spanning hé !!! Nog 2 nachtjes slapen

@vpk1988 hoe was jou 1e echo gegaan ? En wanneer heb je de 2e?

@flower fijn dat je er nu wat minder hebt ! Met wat stimuleer je en wanneer ben je ermee begonnen ? Dan pas ik dat even aan in het schema, kon het niet terugvinden

@christel bijna beginnen !!!

Geplaatst
@acj1984 wat een spanning hé !!! Nog 2 nachtjes slapen

@vpk1988 hoe was jou 1e echo gegaan ? En wanneer heb je de 2e?

@flower fijn dat je er nu wat minder hebt ! Met wat stimuleer je en wanneer ben je ermee begonnen ? Dan pas ik dat even aan in het schema, kon het niet terugvinden

@christel bijna beginnen !!!

Vorige week vrijdag begonnen met gonal f 100 eenheden sinds gisteren cetriotide erbij.. kort schema dit keer

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Geplaatst

Pino 7 is een prima score hoor! Nu nog ff lekker doorgroeien. Mijn gyn zegt altijd : kwaliteit boven kwantiteit! Komt goed meis 😉🍀🍀🍀

Flower fijn dat het beter is gegaan. Op naar de 2e fm!! Lalautje succes morgen!!

Acj trek je het nog?

Scratching was me tegen gevallen, het gaatje van de baarmoedermond was te nauw voor de pipelle. Dus na een half uur met 2 artsen is het uiteindelijk gelukt. Nu afwachten tot de volgende stap. Ergens dit weekend begin ik weer met spuiten. Ben benieuwd hoe ik op de menopur met kort protocol reageer.

Geplaatst

Ik had net wat raars.. Lig in bed en moest een keer niezen en kreeg zo'n steek onderin m'n buik. Echt zo'n scherpe pijnlijke steek. Iemand bekend mee??

Geplaatst
Ik had net wat raars.. Lig in bed en moest een keer niezen en kreeg zo'n steek onderin m'n buik. Echt zo'n scherpe pijnlijke steek. Iemand bekend mee??
Ja ik. Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik herken dit van de eerste 12 wk van mn zwangerschap. Het kan waarschijnlijk ook door heel iets anders komen hoor...ik ben wel benieuwd naar je test! Morgen testen toch?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Ja ik. Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik herken dit van de eerste 12 wk van mn zwangerschap. Het kan waarschijnlijk ook door heel iets anders komen hoor...ik ben wel benieuwd naar je test! Morgen testen toch?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Net getest maar negatief. Verwacht morgen geen positieve test en zal overleggen maar als het niet hoeft test ik niet weer. Volgens mij houden ze een testdatum ruim aan namelijk en had ik nu wel iets moeten zien. Al was het maar een licht streepje..

Geplaatst
Net getest maar negatief. Verwacht morgen geen positieve test en zal overleggen maar als het niet hoeft test ik niet weer. Volgens mij houden ze een testdatum ruim aan namelijk en had ik nu wel iets moeten zien. Al was het maar een licht streepje..

Ahhh nee !! Met welke test heb je getest ? En vanaf hoeveel hcg meet die ? 🤞🤞🤞

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden