Ga naar inhoud
veravorst

laatste poging IVF/ICSI - kandidaten gezocht

Aanbevolen berichten

Kandidaten gezocht voor nieuw SBS6-programma:

Voor het nieuwe SBS6-programma De Uitslag, geproduceerd door Vorst Media, zoeken wij stellen die al enige tijd bezig zijn om zwanger te worden. Helaas is dat tot op heden niet gelukt en jullie zijn nu bezig aan een van jullie laatste IVF of ICSI-pogingen. We maken een kort portretje van jullie, we horen het persoonlijke verhaal over jullie kinderwens en we volgen jullie tot het moment dat de uitslag van de laatste zwangerschapstest komt: Is het gelukt en zijn jullie zwanger ja of nee?

Heel graag horen we jullie persoonlijke verhaal en hebben jullie de kans om een taboe te doorbreken, want het blijft een gevoelig onderwerp.

Heb je interesse of wil je meer informatie (je zit dan natuurlijk nergens meteen aan vast) stuur dan een mail met kort je verhaal naar vera@vorstmedia.tv of bel 0294-236094

Ik hoor heel graag van jullie en veel succes met jullie pogingen om zwanger te worden

Vera

Vorst Media

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vera een tip voor je programma geef alle mensen die niet slagen met hun laatste behandeling , een gratis ivf behandeling in het buitenland ... als compensatie. Kan me niet voorstellen dat iemand dit wil in zo'n programma maar toch.. het lijkt me een eerlijke deal . Mensen kopen er zo weinig voor om op tv het taboe te doorbreken en met een negatieve test de 3e rond af te sluiten .

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vera een tip voor je programma geef alle mensen die niet slagen voor hun programma een gratis behandeling in het buitenland ... als compensatie. Kan me niet voorstellen dat iemand dit wil in zo'n programma maar toch.. het lijkt me een eerlijke deal . Mensen kopen er zo weinig voor om op tv het taboe te doorbreken en met een negatieve test de 3e rond af te sluiten .

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Beste Butterfly

Bedankt voor je bericht. Hoewel ik het persoonlijk graag aan zou willen bieden omdat ik weet hoe ongelofelijk emotioneel en vervelend het is als het niet lukt om zwanger te worden, is er helaas ook bij ons geen geld om dit te kunnen doen.

Ik hoop dat er iemand is die haar persoonlijke verhaal op tv wil doen. Wellicht beginnen jullie net aan de derde poging en volgen we jullie een tijdje, zodat het niet de allerlaatste kans zou zijn, dat mag natuurlijk ook. Voor meer informatie ben ik bereikbaar op: 0294-236094 of vera@vorstmedia.tv

Succes allemaal!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Beste Butterfly

Bedankt voor je bericht. Hoewel ik het persoonlijk graag aan zou willen bieden omdat ik weet hoe ongelofelijk emotioneel en vervelend het is als het niet lukt om zwanger te worden, is er helaas ook bij ons geen geld om dit te kunnen doen.

Ik hoop dat er iemand is die haar persoonlijke verhaal op tv wil doen. Wellicht beginnen jullie net aan de derde poging en volgen we jullie een tijdje, zodat het niet de allerlaatste kans zou zijn, dat mag natuurlijk ook. Voor meer informatie ben ik bereikbaar op: 0294-236094 of vera@vorstmedia.tv

Succes allemaal!

Een hele goeie tip van Butterfly. Denk namelijk niet dat het een taboe is, maar eerder de zware emoties die het met zich medebrengt.

Zelf hebben de artsen na mijn 2e ivf poging mij al opgegegeven, en had ik graag een 3e poging gedaan in het buitenland. Als alleenstaande is dat financieel niet haalbaar.

Denk dat SBS goed in de financiële boeken moet gaan duiken wanneer hier al geen geld voor is.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja misschien kan vera beter een programma maken over hoe slecht de zorg in nl is en ze bar weinig aan technieken toepassen en stellen of alleenstaanden daardoor enkel geholpen kunnen worden in het buitenland. Giro aan vast en zijn we allemaal happy.

Blijkbaar is gratis leedvermaak veel leuker om naar te kijken, bak chips ernaast

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja misschien kan vera beter een programma maken over hoe slecht de zorg in nl is en ze bar weinig aan technieken toepassen en stellen of alleenstaanden daardoor enkel geholpen kunnen worden in het buitenland. Giro aan vast en zijn we allemaal happy.

Blijkbaar is gratis leedvermaak veel leuker om naar te kijken, bak chips ernaast

Inderdaad !

En alles voor de kijkcijfers, zodat de mensen thuis kunnen smullen en de programmamakers tevreden zijn met hun bankrekening.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Inderdaad !

En alles voor de kijkcijfers, zodat de mensen thuis kunnen smullen en de programmamakers tevreden zijn met hun bankrekening.

Ja joh! Er word wat afgeplakt en geknipt. Media is zoooo fake

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Beste Dames, Vanmorgen was ik in Düsseldorf. Ik heb heel leuk zitten praten met een vrouw van 41 jaar uit Wageningen.  Indien deze vrouw op het forum zit dan contact opnemen? Ik vind het erg leuk om even te praten en ervaringen uit te wisselen. groeten, Catlover
    • Ik heb een ritje in de aanbieding! 62 km naar UTRecht  Vertrek max augustus '19 vanuit omgeving Zwolle, PB als je mee wil 🙂
    • Beste Caro-linn, DD heeft mij niet gebeld vanmorgen. Dus dan moet mijn embryo nog leven. Woensdag terugplaatsing.  Het is een en al ellende. Ik vind het zo naar dat ik het nu moet opgeven. Had ik maar een dikke bankrekening. Dan kon ik nog een laatste poging wagen. Dan ben jij nog druk zat met een verhuizing in zicht. Heel veel succes daarmee en heel veel geluk in jullie nieuwe huis!
    • Tjee wat heftig. Ik snap dat dit een tranendal is. Is er nu al iets bekend verder? Ik hoop met je mee😘  ja wij hebben nu nog 2 cryos van de 4e punctie uit 2012. Ik ga deze in april/ mei laten terugplaatsen mits goed ontdooit. We gaan nu eerst verhuizen en dit is dus een stressvolle periode. Heel veel sterkte en hopelijk geluk met die ene emmy. Mijn duimen draaien🤞🏼
    • Beste Caro-Lin, Wat naar dat deze embryo'tjes ook niet zijn blijven plakken. Ik leef met je mee. Heb je er nu nog 2 in de vriezer? Ik heb vrijdag van mijn vierde ivf poging een punctie gehad in Düsseldorf. Bij de controles hadden ze 7 folikels gezien. Na de punctie waren er maar 3 eicellen. Gisteren heb ik een telefoontje gehad dat er maar 1 is gaan delen. Het is de vraag of die morgen wel haalt, anders word ik voor 9.00 uur gebeld.  Er worden maar 4 behandelingen vergoed en over 3 maanden word ik 43. Voor mij houdt alles op. Ik ben er echt helemaal kapot van en doe niks anders dan huilen. Ik wens jou nog heel veel sterkte.
  • Topics

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden