Jump to content

Recommended Posts

Hallo meiden.

Ik voel me een beetje een vreemde eend in de bijt.

Ik zit niet in een traject.

Ik probeer samen met een vriend een kindje te krijgen.

Ik heb nu 3 miskramen op rij gehad.

Ik zoek nu met spoed utrogestan.

Gyn wil me niet verder helpen vanwege me leeftijd.

Ik weet dat utrogestan me kan helpen.

Maar deze gyn wil dat niet geven.

Wie heeft er over??

Van wie kan ik overnemen zodat ik straks tot de eerste 16 weken heb.

Heb alles al geprobeerd.,huisarts mag hey niet geven.

Gyn wil het niet geven.

Wie kan en wil me helpen.

Gr een wanhopige mama

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Ik duim ook heel hard voor jullie en Yosra ook!!    wat rete spannend, op hoop van zege!!! Op de babies! 
    • Pfff nog 2 dagen...@Kitje@Kitje (ik krijg je naam ineens 2 x en lukt me niet om het weg te krijgen)  Zo spannend om donderdag te testen!! Moet daarna wel werken dus hoop op goed nieuws voor ons beiden. Geeft wel steun om het niet alleen te doen!  Wat lief @Aslyn en @Jennie80  dat jullie zo met ons meeleven! Ik geloof zeker dat het een keer gaat lukken, hoop deze keer al... Heb een paar maanden geleden gedroomd dat ik was bevallen met 2 hele mooie namen erbij. Toen ik de namen opzocht hadden ze allebei zo'n mooie betekenis dat ik echt geloof dat mijn droom uit gaat komen... We moeten inderdaad blijven vertrouwen.     
    • Ow meiden, ik duim echt hard voor jullie!! Donderdag is D-day!👯‍♀️👯‍♀️👯‍♀️ Kom op emmies, goed blijven delen!! Ik vind het zooooo rete spannend. Laat het maar snel donderdag zijn. De dag van de 4 mooie duidelijke streepjes @Kitje en @Kiona77!! Houd vol!😘 @Liane, hoe gaat het bij jou? Hopelijk trek jij het ook nog een beetje en heb je verder geen last meer gehad van bloedverlies! @Aslyn, nog even en wij zijn ook weer aan de beurt om onze buikjes te aaien! Ik kijk er echt naar uit😁 @Siepie, even een warme knuffel jouw kant op! Hoop dat het goed gaat met je gezin!💋
    • Owww dames , zo spannend dit! Samen testen as donderdag .. ik vind het zo spannend, hoe geweldig zou het zijn als jullie beiden hier de slingers ophangen? Blijf alsjeblieft positief, roep niet dat je altijd pech hebt in het leven, want er zijn zo veel dingen waar we dankbaar voor moeten zijn, dus roep het niet op.   Een baby of meerdere baby’s zullen ons uitkiezen om hun mama te mogen zijn. We can do this!  Ik neem jullie beiden mee in m’n gebeden, ik zeg er wel bij “ gezonde kindjes alstublieft ” ..  laatste 2 dagen.. we gaan gewoon aftellen 🙂   
    • Ohh, spannend zo he @Kiona77? Maar is goed teken dan toch dat er bij jou ook nog niks te zien is van naderend onheil... Ja, dat ongeduld dat ken ik wel idd, verschrikkelijk is het 😅 Maar dat vind ik een goed plan Kiona, doen we het samen op donderdag. Vind dat wel een mooi idee en ik hoop zo dat we dan allebei 2 streepjes hebben op de test.   🤞🙏🍀
  • Topics

Important Information

Terms of Use